http://www.rtl.nl/peter-r-de-vries-internetpesters-aangepakt/#!/quote:Peter R. De Vries neemt het internetpesten vanaf 11 mei onder handen in het nieuwe spraakmakende RTL 5-programma Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt. Het is het eerste programma dat de misdaadverslaggever voor RTL 5 presenteert. "Ik wil dit programma maken omdat ik de afgelopen jaren veel uitwassen van internetterreur heb gezien en heb meegemaakt hoe dat levens kan beïnvloeden. Ik wil graag dat de daders worden aangepakt. Slachtoffers krijgen vaak weinig gehoor en dat moet veranderen"
BBQ is hartstikke chill maar mensen nemen het veel te serieus, mijn buurman had laatst een hele koe in zijn koelcel liggen. Om dan lekker als een oermens te fileren en in hompen te hakken onder het mom van: "Het internet > de slager"quote:
Aftrrrekkkeennn met je stijve pikquote:Op maandag 8 juni 2015 21:17 schreef muzas het volgende:
ik had toch wel "STIJVE PIK" als TT verwacht.
Daar ontleent ze haar status aanquote:
Krijgt ze vast weer nieuwe stalkers na deze aflevering.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:21 schreef MissJ het volgende:
en uiteraard heeft ze een volledig open profiel.![]()
![]()
Lekker slim zeg.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:21 schreef MissJ het volgende:
![]()
Wat een aids.. en geen Jeroenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/priscilla.luchies
zal me niets verbazen. Ze vraagt er zowat om.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijgt ze vast weer nieuwe stalkers na deze aflevering.
Peter zelf gaat haar ook stalkenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijgt ze vast weer nieuwe stalkers na deze aflevering.
Echt een domme trut hoorquote:Op maandag 8 juni 2015 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij weet alles!!!
Hij is er zelfs achtergekomen dat ze een vriend heeft!!
Ja via facebook
Nee ze kent al die 800 mensen...ze weet zeker dat ie er niet tussenzit...quote:Op maandag 8 juni 2015 21:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
zal me niets verbazen. Ze vraagt er zowat om.
Oh dan kan je friendenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waaronder een klasgenoot van mij
Sowieso zoveel vrienden hebben op fb
Of hij geeft Peter wat tikken, kan Peter z'n karateskills laten zienquote:
Misschien na de stalking weer openbaar gezet?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij weet alles!!!
Hij is er zelfs achtergekomen dat ze een vriend heeft!!
Ja via facebook
Hij heeft waarschijnlijk het IQ van een 11-jarigequote:Op maandag 8 juni 2015 21:27 schreef quirina het volgende:
Lijkt wel een kind van 14 ipv vent van 34.
echt he. Ontzettende treurwilg deze kerel.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:27 schreef quirina het volgende:
Lijkt wel een kind van 14 ipv vent van 34.
dus datquote:Op maandag 8 juni 2015 21:28 schreef quirina het volgende:
[..]
Zeker weten dat geen enkele vrouw hem moet
In dezelfde ruimte met je stalker?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Neem haar een keer mee uit eten. Eind goed al goed.
Ja joh, face your fears.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In dezelfde ruimte met je stalker?
Stond zeker op facebookquote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef houdjemond het volgende:
Then again, zij moet toch haar nummer hebben gegeven?
quote:Op maandag 8 juni 2015 21:30 schreef houdjemond het volgende:
1 probleem? Die kerel heeft wel meer probleempjes.
En dan staat die voor je deurquote:Op maandag 8 juni 2015 21:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoeveel moeite gedaan.
Nieuw nummer, nah.
quote:
Peter krijgt er geld voor als ze een case oplossen, de Politie nietquote:Op maandag 8 juni 2015 21:31 schreef zoem het volgende:
Wel triest dat Peter dit wel kan oplossen en de politie te laks is
Of de simpelste privacysettings op FB aan te passenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:32 schreef Chai het volgende:
Iemand die te beroerd is te proberen een ander nummer te nemen hoeft van mij ook geen aandacht aan besteed te worden.
Hebben gewoon totaal geen kennis van internetcriminaliteit.. Zelfs een telefoonnummer natrekken kunnen ze niet. Vorige week bleek ook dat ze werken met achterhaalde protocollenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:31 schreef zoem het volgende:
Wel triest dat Peter dit wel kan oplossen en de politie te laks is
Wel respect voor die ouders dat ze het zo hebben aangepakt ipv mee te ontkennen en slachtoffer te doenquote:
Wel apart dat de digitale recherche op het gebied van drugsnetwerken wel internationaal bekend staat (in positieve zin), maar dat zal wel een landelijke eenheid zijn. Bij dit programma horen we alleen van de jokers van de regionale politie.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hebben gewoon totaal geen kennis van internetcriminaliteit.. Zelfs een telefoonnummer natrekken kunnen ze niet. Vorige week bleek ook dat ze werken met achterhaalde protocollen
Zullen dure koppen zijn die cybercops. Die gaan zich niet bezighouden met stalkertjesquote:Op maandag 8 juni 2015 21:34 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Wel apart dat de digitale recherche op het gebied van drugsnetwerken wel internationaal bekend staat (in positieve zin), maar dat zal wel een landelijke eenheid zijn. Bij dit programma horen we alleen van de jokers van de regionale politie.
Nou...quote:Op maandag 8 juni 2015 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel respect voor die ouders dat ze het zo hebben aangepakt ipv mee te ontkennen en slachtoffer te doen
Lijkt me ook een goede uitgangspositie voor ouders die van niets wetenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou...
Ze draaiden als een blad aan een boom om want eerst liepen ze hem wel in bescherming te nemen.
Ik denk dat ze eerst bang waren dat die jongen (die immers zwakbegaafd is), zich onschuldig zou laten vastzetten. Is in het licht van recente gerechtelijke dwalingen ook niet heel vreemd vind ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou...
Ze draaiden als een blad aan een boom om want eerst liepen ze hem wel in bescherming te nemen.
Hoe Peter begint met beschuldigen is ook altijd zo'n nare manier als je niks van de casus weet. Snap wel dat je eerst wantrouwig bent bij zo'n kerel.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou...
Kom op een vent van 34.. Dan hoef je niet in de beschermende ouderrol te gaan staan.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Lijkt me ook een goede uitgangspositie voor ouders die van niets weten
Was gewoon even druk kweken he.....peeeetturrrs specialiteit..quote:Op maandag 8 juni 2015 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe Peter begint met beschuldigen is ook altijd zo'n nare manier als je niks van de casus weet. Snap wel dat je eerst wantrouwig bent bij zo'n kerel.
Is wel een slimme tactiek. Hij duwt gewoon door, twijfelt niet, geeft ze geen tijd om een strategie te bedenken en hoopt zo op een bekentenis.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:38 schreef quirina het volgende:
[..]
Was gewoon even druk kweken he.....peeeetturrrs specialiteit..
Dat is het THTC, inderdaad een landelijke eenheid en nog geen 200 man sterk. Die houden zich niet met dit soort zaken bezig.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:34 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Wel apart dat de digitale recherche op het gebied van drugsnetwerken wel internationaal bekend staat (in positieve zin), maar dat zal wel een landelijke eenheid zijn. Bij dit programma horen we alleen van de jokers van de regionale politie.
Misschien kunnen ze wel wat basiscursussen geven aan de regionale politie. In ieder geval hoe FB werkt en wat e-mail inhoudt en zoquote:Op maandag 8 juni 2015 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is het THTC, inderdaad een landelijke eenheid en nog geen 200 man sterk. Die houden zich niet met dit soort zaken bezig.
Peeeetuuuurrrr heeft dat vast afgekeken van Dr Phil.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:39 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Is wel een slimme tactiek. Hij duwt gewoon door, twijfelt niet, geeft ze geen tijd om een strategie te bedenken en hoopt zo op een bekentenis.
Sowieso de beste confrontator van tv, als je ziet wat voor een trieste confro's Alberto de afgelopen series heeft gedaanquote:Op maandag 8 juni 2015 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is het THTC, inderdaad een landelijke eenheid en nog geen 200 man sterk. Die houden zich niet met dit soort zaken bezig.
Dan heb je Thijs en (T)eef nog niet genoemd.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sowieso de beste confrontator van tv, als je ziet wat voor een trieste confro's Alberto de afgelopen series heeft gedaan
Best sneu. Dat mens had ook niet nooit kunnen reageren.quote:
Man man manquote:Op maandag 8 juni 2015 21:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan heb je Thijs en (T)eef nog niet genoemd.
Zij ook. Kappen met die handel.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:37 schreef DieselTank het volgende:
2 jaar lang de zelfde persoon hij houdt het wel heul erg lang vol.
Reageren op die shit is ook niet handig he?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:20 schreef Snuifdoos het volgende:
Ze heeft dan ook wel behoorlijk lekker poesje op haar voorhoofd staan.
Ik vond het eigenlijk zielig voor die gozerquote:Op maandag 8 juni 2015 22:26 schreef Snuifdoos het volgende:
Ja ik snap het hele verhaal verder niet echt. Gewoon ander nummer nemen en blokken en je bent er toch vanaf lijkt me. Ze doen net of die aardappel over eindeloze resources beschikt of zo.
Klinkt mij alsof ze het zelf gewoon in stand gehouden heeft.
Hoe komt iemand zomaar op je telefoon, en hoe blijft hij daar.
Die vader zei ook dat z'n zoon een hart van goud heeft.. Blijkt ook niet echt uit z'n daden.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een aandachtshoerderij op die Facebook van Priscilla, echt vreselijk.
Neemt niet weg dat dat gestalk fout is, maar 799 vrienden op je open Facebook account, man man woorden schieten te kort.
En dat bloemetje op het laatst
Gewoon een gefrustreerde enigszins zwakbegaafde maagd, niet daadwerkelijk gevaarlijk vermoed ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:30 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Die vader zei ook dat z'n zoon een hart van goud heeft.. Blijkt ook niet echt uit z'n daden.
Denk dat dat ook een van de motivaties van Peter R. is.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat me nog het meest opvalt aan alle uitzendingen tot nu toe, is dat de politie alle slachtoffers afscheept. Wij kunnen niks, civiele zaak, meer info nodig, we bellen terug, we zetten onze "cybercops"in...maar er gebeurt nooit wat. Hier moet toch echt een keer tegen opgetreden worden. Het zou mooi zijn als Peter hier eens een speciale uitzending aan wijdt, en in een programma als Pauw of Jinek eens in gesprek gaat met een vertegenwoordiger van deze kliek die koketteert met termen als "waakzaam en dienstbaar".
Ze is er alleen nog niet achter dat ze haar relatiestatus kan verbergen voor het publiek.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze heeft haar Facebook in ieder geval redelijk afgeschermd nu, en bovendien ruim 300 vrienden verwijderd
Het duurt effe maar ze begint het toch eindelijk te snappen blijkbaar
Ja het blijft natuurlijk een aandachtshoer hè, iedereen moet wel even kunnen zie wie haar tattoo boyfriend isquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is er alleen nog niet achter dat ze haar relatiestatus kan verbergen voor het publiek.
Ik denk dat ze dat bewust doet, omdat ze anders elke keer berichten krijgt van mensen die haar willen versierenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is er alleen nog niet achter dat ze haar relatiestatus kan verbergen voor het publiek.
Wat ongelofelijk vervelend zeg. Dat heb je nu eenmaal op facebook. Of dat nou Tunesiërs zijn of Nederlanders maakt niet zoveel uit, je kan ze altijd gewoon blokkeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat bewust doet, omdat ze anders elke keer berichten krijgt van mensen die haar willen versieren![]()
Ik denk dat ze door haar relatiestatus laat zien er minder last van zal krijgenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk vervelend zeg. Dat heb je nu eenmaal op facebook. Of dat nou Tunesiërs zijn of Nederlanders maakt niet zoveel uit, je kan ze altijd gewoon blokkeren.
Nu nog maar 487quote:
Nu wel aardig dicht lijkt mequote:Op maandag 8 juni 2015 21:21 schreef MissJ het volgende:
![]()
Ja wat een josti zeg, die zal vast een goed inkomen verdienen voor het toekomstige gezin. Of zal Priscilla de kostwinner worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:35 schreef Flitskikker het volgende:
Tevens wat een vertoning dat vriendje
Durf te wedden dat ze over een tijdje ergere problemen heeft dan een "stalker" op WhatsApp
Daar heb je ook weinig aan jaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:48 schreef Snuifdoos het volgende:
Sjonnie Taato kon in ieder geval geen overtuigende bescherming bieden.
Dus gewoon voortaan nadenken en dit soort filmpjes gewoon niet maken!quote:Facebook heeft de gegevens over een seksvideo die inzet zijn van een Nederlandse rechtszaak gewist.
Dat heeft het bedrijf althans laten weten aan de politie, die informatie had opgevraagd over het account waarop het filmpje werd geplaatst.
''Facebook heeft laten weten dat het dit soort gegevens maximaal negentig dagen bewaart'', lichtte een woordvoerder woensdag toe.
De politie deed het verzoek pas na die periode. Ook advocaat Thomas van Vugt eist de gebruikersgegevens op, namens de 21-jarige vrouw uit het Brabantse Werkendam die op het filmpje te zien is. Hij heeft een kort geding aangespannen dat donderdag dient bij de rechtbank in Amsterdam.
Die zaak gaat gewoon door. ''Ik sta sinds eind april in contact met Facebook. Nu wordt plotseling vlak voor de zitting meegedeeld dat Facebook de gegevens heeft vernietigd. Mijn cliënte kan dat niet geloven'', reageerde Van Vugt.
Hij zal het in ieder geval niet nog eens gaan doenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik vond het zielig voor die Knaap.
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zal het in ieder geval niet nog eens gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |