Dat was ook héél makkelijk en voorspelbaar jaquote:Op maandag 15 juni 2015 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, dat was echt een facepalm-momentje, na een eerder facepalm-moment van dat het kaarsje fucking PRECIES werd aangestoken toen ze zich omkeerde en wegliep.
Dit zorgt misschien voor een oorlog met Dorne, Kan dus enorme gevolgen hebben......met personages die ik geen fuck aan vind!quote:Op maandag 15 juni 2015 23:35 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Dat was ook héél makkelijk en voorspelbaar jazijn helaas te veel van die voorbeelden te bedenken.
Edit: De hele Dorne-arc bijvoorbeeld, die ik alweer bijna vergeten was. Wat was nou de toevoeging daarvan? Weer zo'n verzonnen verhaal dat alleen maar dient om wat vrouwelijk naakt in beeld te brengen en te kunnen eindigen met een schokkende dood. Niets wat daar gebeurde hield echt stand als je het onder de loep neemt. Waarom had Jaime niet gewoon naar de Riverlands gekund, zoals hij in het boek deed? Dan hadden we Edmure en de Blackfish gehad, misschien zelfs Stoneheart. Het voelt als een gemiste kans.
Het plan van de Sand Snakes is ook zo ontzettend zwak. Als ik aanneem dat hun enige motief wraak van huis Martell op de Lannisters is neem ik aan dat ze hun doel bereikt hebben, maar ze hebben tegelijkertijd de erfgenaam van huis Martell meegestuurd zodat Jaime die ook meteen maar een kopje kleiner kan maken als hij beseft wat er is gebeurd..? Of als hij rustig blijft, wat weerhoudt hem ervan om de boot om te draaien en Doran erop te wijzen dat de Sand Snakes hem (wederom) hebben verraden? Elke aflevering heeft nog genoeg scenes waar ik van geniet en ik zal het ook blijven volgen, maar dit seizoen is een stuk rommeliger en minder samenhangend dan de vorige. Beslissingen die door karakters worden genomen zijn gewoon niet logisch meer, maar we worden steeds maar verwacht om er gewoon in mee te gaan.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit zorgt misschien voor een oorlog met Dorne, Kan dus enorme gevolgen hebben......met personages die ik geen fuck aan vind!
Klopt helemaal!quote:Op maandag 15 juni 2015 23:49 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Het plan van de Sand Snakes is ook zo ontzettend zwak. Als ik aanneem dat hun enige motief wraak van huis Martell op de Lannisters is neem ik aan dat ze hun doel bereikt hebben, maar ze hebben tegelijkertijd de erfgenaam van huis Martell meegestuurd zodat Jaime die ook meteen maar een kopje kleiner kan maken als hij beseft wat er is gebeurd..? Of als hij rustig blijft, wat weerhoudt hem ervan om de boot om te draaien en Doran erop te wijzen dat de Sand Snakes hem (wederom) hebben verraden? Elke aflevering heeft nog genoeg scenes waar ik van geniet en ik zal het ook blijven volgen, maar dit seizoen is een stuk rommeliger en minder samenhangend dan de vorige. Beslissingen die door karakters worden genomen zijn gewoon niet logisch meer, maar we worden steeds maar verwacht om er gewoon in mee te gaan.
Wat er volgens mij nog zou kunnen gebeuren in de serie dat in de boeken al is geweest (maar misschien ook gewoon geskipt wordt):quote:Op maandag 15 juni 2015 14:02 schreef Romanus het volgende:
Nu is de serie toch op hetzelfde punt als het laatste boek? Ik kan me niet herinneren dat er nog nieuwe dingen gebeuren in de boeken (Behalve Euron dan)
Het speelt wellicht ook mee dat de sandsnakes zijn geen echte Martell's zijn. Terwijl Doran een (extreem) langdurig plan heeft om de Lannisters te verslaan, denken zij meer aan de korte termijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:49 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Als ik aanneem dat hun enige motief wraak van huis Martell op de Lannisters is neem ik aan dat ze hun doel bereikt hebben, maar ze hebben tegelijkertijd de erfgenaam van huis Martell meegestuurd zodat Jaime die ook meteen maar een kopje kleiner kan maken als hij beseft wat er is gebeurd..?
Zal er wel mee te maken hebben dat ze blind werd. Verder is het natuurlijk magie, ze plakt niet een stuk vel op haar gezicht.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:13 schreef ToT het volgende:
Trouwens WTF dat Arya's eigen gezicht op dat lijk kwam? Die gezichten komen toch pas beschikbaar als ze van lijken af gesneden worden?Hoe kan het gezicht van een nog levend persoon gebruikt worden? Misschien omdat ze een gezicht uit die bibliotheek gebruikt heeft?
In de boeken ging dat wel vrij letterlijk zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:19 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het speelt wellicht ook mee dat de sandsnakes zijn geen echte Martell's zijn. Terwijl Doran een (extreem) langdurig plan heeft om de Lannisters te verslaan, denken zij meer aan de korte termijn.
[..]
Zal er wel mee te maken hebben dat ze blind werd. Verder is het natuurlijk magie, ze plakt niet een stuk vel op haar gezicht.
Hehehe ja met dat ui in "zijn" mond!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:47 schreef DustPuppy het volgende:
Wat ik eigenlijk nog het meest mis is 'the Great Northern Conspiracy'.
Hopelijk komt daar nog iets van terug volgend seizoen (Davos die naar White Harbor gaat bijvoorbeeld).
Dat heeft weinig zin he met jon snow doodquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:47 schreef DustPuppy het volgende:
Wat ik eigenlijk nog het meest mis is 'the Great Northern Conspiracy'.
Hopelijk komt daar nog iets van terug volgend seizoen (Davos die naar White Harbor gaat bijvoorbeeld).
Jon Snow heeft weinig te maken met de Northern Conspiracy.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin he met jon snow dood
Als serie-Doran geen plan heeft, dan is die verhaallijn wel erg slecht.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
In de boeken ging dat wel vrij letterlijk zo.
ik dacht dat die conspiracy juist was dat jon de erfgenaam van robb is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Jon Snow heeft weinig te maken met de Northern Conspiracy.
Nee, dat heeft er niets mee te maken. Ze doelen op de complotten van Manderly en andere northern-houses die een broertje dood hebben aan de Boltons en liever weer een Stark in Winterfell zien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht dat die conspiracy juist was dat jon de erfgenaam van robb is.
ja, jon snow.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er niets mee te maken. Ze doelen op de complotten van Manderly en andere northern-houses die een broertje dood hebben aan de Boltons en liever weer een Stark in Winterfell zien.
quote:What’s more, it’s speculated that the conspirators don’t merely want a Stark in Winterfell but a King in the North again. And the northmen have already agreed on whose head Robb’s crown shall grace, though they haven’t yet informed the lucky bastard.
Jon Stark, King of Winter
Nee, Rickon Stark!quote:
Probably the same as a drunkquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:40 schreef Maanvis het volgende:
de vraag is ook hoe goed een zombie als regent is.
Oh nee ik bedoelde van het gezicht plakken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:54 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als serie-Doran geen plan heeft, dan is die verhaallijn wel erg slecht.Zou zomaar kunnen natuurlijk.
Ohquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde van het gezicht plakken.
Zowel in de serie, als in de boeken, gaat er een Trial by Combat komen. Of Cersei schuldig wordt bevonden, of niet, is niet bekend.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:46 schreef THEALPHA het volgende:
Wat zal cersei voor wraak nemen op die godsdienst mensen, moet wel aardig episch worden denk ik. Maar in de boeken wordt alleen zij veroordeeld en Margary vrijgesproken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |