abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153543663
Tja, Mellisandre zal toch wel niet voor niets even in beeld zijn gekomen twee minuten voor FTW.
pi_153543797
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 06:09 schreef J0ttem het volgende:
Holy shit :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is van de touwbrug af geflikkerd in de boeken en zou dood zijn. ;) Vermoord door een faceless man! :P

@ Jon: het zal toch niet zo zijn dat ook zijn uiterlijk door Mellisandre gemaskeerd is en dat ze iemand anders vermoord hebben? :P
In het andere topic zeggen ze dat de acteur te horen heeft gekregen dat hij echt dood is, maar jah; niets is zeker in de wereld van GoT. :P
pi_153543831
Ik had trouwens de indruk dat Olly's mes Jon echt in z'n hart raakte, maar hij bloedde meer bij z'n maag ergens.
pi_153543954
Snap het niet, als die echt revived word merken we dat wel als ze aan het filmen zijn..
hhhhh
pi_153544122
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:16 schreef DaveDave09 het volgende:
Snap het niet, als die echt revived word merken we dat wel als ze aan het filmen zijn..
van de zomer wordt het wel duidelijk inderdaad.

Vond overigens dat veel te veel verhaallijnen in deze aflevering hebben gestopt. Alles moest zodoende in a 5 a 10 minuten afgerond worden.
pi_153544144
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Vond overigens dat veel te veel verhaallijnen in deze aflevering hebben gestopt. Alles moest zodoende in a 5 a 10 minuten afgerond worden.
Ja.. dat is te vaak zo eigenlijk...
hhhhh
pi_153544559
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Klopt ja, de aflevering had gewoon 10 minuten langer gemaakt moeten worden als ze dit allemaal er echt in hadden willen houden.

Was overigens wel een interessante manier om Arya blind te laten worden; ik had niet verwacht dat dat nog zou gebeuren.

Ik vind dat wisselen van gezichten trouwens vrij inconsistent: het lijken dikke vellen te zijn, maar bij die dode man waren het gewoon flinterdunne laagjes.
pi_153544696
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:16 schreef DaveDave09 het volgende:
Ja, hij klaagde in elk geval vorige week nog dat het weer druk in zijn agenda werd want seizoen 6 werd gefilmed, maar tis maar de vraag welk van de 'verhalen' echt is. Zodra ze gaan filmen merk je het snel genoeg ja.
pi_153545601
Stannis wel erg baas in de serie. Helemaal niet zon slaafse volger zoals in het boek, beetje jammer van de andere kant #tvStannis.
Mereense verhaallijn lijkt ook eindelijk wat te worden met Tyrion en Varys.
Zou eigenlijk wel tof zijn als John gewoon dood is en blijft wat mij betreft. Zie dat liever dan L+R=J
  maandag 15 juni 2015 @ 12:24:14 #85
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153545668
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Stannis wel erg baas in de serie. Helemaal niet zon slaafse volger zoals in het boek, beetje jammer van de andere kant #tvStannis.
Mereense verhaallijn lijkt ook eindelijk wat te worden met Tyrion en Varys.
Zou eigenlijk wel tof zijn als John gewoon dood is en blijft wat mij betreft. Zie dat liever dan L+R=J
Wut. In de boeken is hij juist niet slaafs
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_153545735
Jawel hij volgt gewoon de rode vrouw. Maakt ook geen eigen keuzes laat zich helemaal leiden door wat 'rechtvaardig' is maar hij bepaalt zelf niet wat 'rechtvaardig' is dat ligt in zijn optiek vast en zal nooit veranderen.
Zag wel een mooie comment die ik erg kloppend vind voor Stannis.
quote:
He's certainly a quotable badass with a dry sense of humor. But really it's his words that condemn him as a hypocrite. For all of his talk of duty he is an adultering kinslayer who, unsatisfied with his life and family, becomes convinced that he is the savior of the world. He is willing to drive his men to death in multiple conflicts but is hailed as unyielding rather than cruel. He uses dark magic like a coward to murder multiple brave and honorable men:

Cortnay Penrose defends Robert's bastard child because he knows that Stannis means to burn him alive. Cortnay challenges Stannis to single combat, putting his own life on the line. Rather than face him in combat, Stannis uses part of his soul in dark magic to assassinate Cortnay on the battlements. What could be more cowardly than this? How is that possibly reconcilable with the notion that he is a brave and honorable man?

[ Bericht 70% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 15-06-2015 13:41:46 ]
pi_153548086
Nu is de serie toch op hetzelfde punt als het laatste boek? Ik kan me niet herinneren dat er nog nieuwe dingen gebeuren in de boeken (Behalve Euron dan)
pi_153548300
Bran had toch ook dingen naar mensen gefluisterd in de boeken. Of iets dergelijks? Aegons verovering is ook nog niet in de serie misschien dat ze dat opvangen met een oorlog tussen Dorne en de troon?
pi_153548351
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bran had toch ook dingen naar mensen gefluisterd in de boeken. Of iets dergelijks? Aegons verovering is ook nog niet in de serie misschien dat ze dat opvangen met een oorlog tussen Dorne en de troon?
Oja, met Lord Connington haha. Zou die nog in de serie terugkomen? In de boeken vond ik het vrij verrassend dat er nog een Targaryen was.
pi_153548424
Voor zover ik weet neemt Mormont de rol van Connington over, versteend worden terwijl hij er niemand over vertelt enzo. Zoals ze wel meer personages meer dan 1 rol laten vervullen.
Vond het ook wel vaag dat hier Sam zelf het initiatief neemt naar Old-Town te gaan dat is in de boeken niet, oh en hij was geloof ik al aangekomen in de boeken?
pi_153548706
Meh dit viel me toch tegen.
pi_153549052
en natuurlijk nog Kevan en die kinderen :P
pi_153551509
Ooooo dit was tof _O_

Jon én Stannis dood.
pi_153552231
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:30 schreef Funzel het volgende:
Meh dit viel me toch tegen.
Ach de belangrijkste plotwendingen die in het boek voorkomen, zijn er ff doorheen gestampt. Als je de boeken nog niet kende, zal dit vast wel erg vet geweest zijn. :)
Dat met het bordje "Traitor!" en alles wat er op volgde zal ongetwijfeld echt een WTF-moment voor velen zijn geweest.
  maandag 15 juni 2015 @ 17:16:03 #95
370431 drakin
vurig typje
pi_153552732
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Ach de belangrijkste plotwendingen die in het boek voorkomen, zijn er ff doorheen gestampt. Als je de boeken nog niet kende, zal dit vast wel erg vet geweest zijn. :)
Dat met het bordje "Traitor!" en alles wat er op volgde zal ongetwijfeld echt een WTF-moment voor velen zijn geweest.
hehe eindelijk hoef ik me over die spoiler niet meer in te houden.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_153552795
Met die Walk of shame miste ik trouwens wel de beledigingen die Cersei over d'r figuur kreeg. Zou misschien te lullig geweest zijn tegenover de body double of zo, maar in het boek had het wel impact: het volk had gezien dat ze ook maar een gewoon mens is met en lichaam dat bij d'r leeftijd hoort, compleet met striemen enzo.
pi_153552969
En @ plotwendingen/spoilers; met name dat gedoe van de Iron Islands met o.a. Theon's zus enzo zouden misschien nog kunnen gebeuren.

Ik vraag me af wat er met Theon en Sansa gaat gebeuren; zoals iemand al zei is de kans het grootst dat ze door Brienne gevonden gaan worden, maar hoe kan die hen beschermen en wegsmokkelen? Die hebben echt wel de nodige botten gebroken met die sprong.
  maandag 15 juni 2015 @ 17:31:35 #98
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_153553097
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:53 schreef ToT het volgende:
Hahah, ik wist van niks en toen ik dat bordje zag had ik echt zo van: "Jaaaaa, eindelijk, maak 'm af!", omdat ik eerst dacht dat Jon het lievelingetje was die overal steeds maar mee wegkwam.

Nu Dany nog, dat is ook zo'n prutser die veel te veel mazzel heeft, steeds.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_153553144
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:31 schreef Shakkara het volgende:

[..]

Hahah, ik wist van niks en toen ik dat bordje zag had ik echt zo van: "Jaaaaa, eindelijk, maak 'm af!", omdat ik eerst dacht dat Jon het lievelingetje was die overal steeds maar mee wegkwam.

Nu Dany nog, dat is ook zo'n prutser die veel te veel mazzel heeft, steeds.
Om Jon ben ik niet rouwig, maar ondanks dat Dany in het laatste boek en het huidige seizoen absoluut niet interessant is (althans dat vind ik persoonlijk), gun ik haar wel dat ze nog voorspoed blijft houden. In de boeken heeft ze sowieso bergen ellende te verwerken; het is echt geen Disneyprinsesje met een plotschild van een meter dik, zoals sommigen zeggen. :)
  maandag 15 juni 2015 @ 17:36:49 #100
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_153553204
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:33 schreef ToT het volgende:
Om Jon ben ik niet rouwig, maar ondanks dat Dany in het laatste boek en het huidige seizoen absoluut niet interessant is (althans dat vind ik persoonlijk), gun ik haar wel dat ze nog voorspoed blijft houden. In de boeken heeft ze sowieso bergen ellende te verwerken; het is echt geen Disneyprinsesje met een plotschild van een meter dik, zoals sommigen zeggen. :)
Ah ok, in de serie vind ik dat namelijk wel en vind ik haar verhaallijn sinds het begin al totaal niet interessant. Baelish en Varys blijven mijn favoriten, en van Melisandre en haar god ben ik benieuwd hoe de vork nou werkelijk in de steel zit.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')