quote:Op maandag 15 juni 2015 06:09 schreef J0ttem het volgende:
Holy shit
Die is van de touwbrug af geflikkerd in de boeken en zou dood zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vermoord door een faceless man!
@ Jon: het zal toch niet zo zijn dat ook zijn uiterlijk door Mellisandre gemaskeerd is en dat ze iemand anders vermoord hebben?
In het andere topic zeggen ze dat de acteur te horen heeft gekregen dat hij echt dood is, maar jah; niets is zeker in de wereld van GoT.![]()
van de zomer wordt het wel duidelijk inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:16 schreef DaveDave09 het volgende:
Snap het niet, als die echt revived word merken we dat wel als ze aan het filmen zijn..
Ja.. dat is te vaak zo eigenlijk...quote:Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
van de zomer wordt het wel duidelijk inderdaad.
Vond overigens dat veel te veel verhaallijnen in deze aflevering hebben gestopt. Alles moest zodoende in a 5 a 10 minuten afgerond worden.
Klopt ja, de aflevering had gewoon 10 minuten langer gemaakt moeten worden als ze dit allemaal er echt in hadden willen houden.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
van de zomer wordt het wel duidelijk inderdaad.
Vond overigens dat veel te veel verhaallijnen in deze aflevering hebben gestopt. Alles moest zodoende in a 5 a 10 minuten afgerond worden.
Ja, hij klaagde in elk geval vorige week nog dat het weer druk in zijn agenda werd want seizoen 6 werd gefilmed, maar tis maar de vraag welk van de 'verhalen' echt is. Zodra ze gaan filmen merk je het snel genoeg ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:16 schreef DaveDave09 het volgende:
Snap het niet, als die echt revived word merken we dat wel als ze aan het filmen zijn..
Wut. In de boeken is hij juist niet slaafsquote:Op maandag 15 juni 2015 12:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Stannis wel erg baas in de serie. Helemaal niet zon slaafse volger zoals in het boek, beetje jammer van de andere kant #tvStannis.
Mereense verhaallijn lijkt ook eindelijk wat te worden met Tyrion en Varys.
Zou eigenlijk wel tof zijn als John gewoon dood is en blijft wat mij betreft. Zie dat liever dan L+R=J
quote:He's certainly a quotable badass with a dry sense of humor. But really it's his words that condemn him as a hypocrite. For all of his talk of duty he is an adultering kinslayer who, unsatisfied with his life and family, becomes convinced that he is the savior of the world. He is willing to drive his men to death in multiple conflicts but is hailed as unyielding rather than cruel. He uses dark magic like a coward to murder multiple brave and honorable men:
Cortnay Penrose defends Robert's bastard child because he knows that Stannis means to burn him alive. Cortnay challenges Stannis to single combat, putting his own life on the line. Rather than face him in combat, Stannis uses part of his soul in dark magic to assassinate Cortnay on the battlements. What could be more cowardly than this? How is that possibly reconcilable with the notion that he is a brave and honorable man?
Oja, met Lord Connington haha. Zou die nog in de serie terugkomen? In de boeken vond ik het vrij verrassend dat er nog een Targaryen was.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bran had toch ook dingen naar mensen gefluisterd in de boeken. Of iets dergelijks? Aegons verovering is ook nog niet in de serie misschien dat ze dat opvangen met een oorlog tussen Dorne en de troon?
Ach de belangrijkste plotwendingen die in het boek voorkomen, zijn er ff doorheen gestampt. Als je de boeken nog niet kende, zal dit vast wel erg vet geweest zijn.quote:
hehe eindelijk hoef ik me over die spoiler niet meer in te houden.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach de belangrijkste plotwendingen die in het boek voorkomen, zijn er ff doorheen gestampt. Als je de boeken nog niet kende, zal dit vast wel erg vet geweest zijn.
Dat met het bordje "Traitor!" en alles wat er op volgde zal ongetwijfeld echt een WTF-moment voor velen zijn geweest.
Hahah, ik wist van niks en toen ik dat bordje zag had ik echt zo van: "Jaaaaa, eindelijk, maak 'm af!", omdat ik eerst dacht dat Jon het lievelingetje was die overal steeds maar mee wegkwam.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:53 schreef ToT het volgende:
Ach de belangrijkste plotwendingen die in het boek voorkomen, zijn er ff doorheen gestampt. Als je de boeken nog niet kende, zal dit vast wel erg vet geweest zijn.
Dat met het bordje "Traitor!" en alles wat er op volgde zal ongetwijfeld echt een WTF-moment voor velen zijn geweest.
Om Jon ben ik niet rouwig, maar ondanks dat Dany in het laatste boek en het huidige seizoen absoluut niet interessant is (althans dat vind ik persoonlijk), gun ik haar wel dat ze nog voorspoed blijft houden. In de boeken heeft ze sowieso bergen ellende te verwerken; het is echt geen Disneyprinsesje met een plotschild van een meter dik, zoals sommigen zeggen.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:31 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Hahah, ik wist van niks en toen ik dat bordje zag had ik echt zo van: "Jaaaaa, eindelijk, maak 'm af!", omdat ik eerst dacht dat Jon het lievelingetje was die overal steeds maar mee wegkwam.
Nu Dany nog, dat is ook zo'n prutser die veel te veel mazzel heeft, steeds.
Ah ok, in de serie vind ik dat namelijk wel en vind ik haar verhaallijn sinds het begin al totaal niet interessant. Baelish en Varys blijven mijn favoriten, en van Melisandre en haar god ben ik benieuwd hoe de vork nou werkelijk in de steel zit.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:33 schreef ToT het volgende:
Om Jon ben ik niet rouwig, maar ondanks dat Dany in het laatste boek en het huidige seizoen absoluut niet interessant is (althans dat vind ik persoonlijk), gun ik haar wel dat ze nog voorspoed blijft houden. In de boeken heeft ze sowieso bergen ellende te verwerken; het is echt geen Disneyprinsesje met een plotschild van een meter dik, zoals sommigen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |