dank je! zojuist daar ook even opgezetquote:Op maandag 8 juni 2015 16:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wat spannend Sabine..
Je kan je vraag ook hier kwijt
OUD / (ouders van) jonge kinderen met autisme deel 36
Genoeg mensen met ervaring en die wellicht ook tips voor je hebben.
Oei! Nee, dat is in mijn ogen gemeen.... dan kan hij geen afscheid nemen van zijn oude klasgenootjes.. dat gaan we natuurlijk wel uitgebreid doen.. het is nu 8 juni en de nieuwe school begint op 17 augustus, dus hij heeft nog tijd genoeg om aan het idee te wennen..quote:Op maandag 8 juni 2015 16:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb een neefje die ook autisme heeft en ineens met een taxibusje naar school moest.
Op een zondagmiddag bij oma toen we op het voetbalveldje waren, brak m'n hart omdat hij mij toen vertelde dat z'n ouders het hem niet gezegd hadden dat dat hij naar een andere school moest na de zomervakantie, maar pas een week vantevoren.
Nog meer verandering...quote:Op maandag 8 juni 2015 16:47 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Misschien heel banaal, maar misschien een nieuw rugtasje, broodtrommel enz. Als het kan van iets waar hij fan van is..
Beetje het gevoel van "een nieuwe start" geven?
Hangt van het kind af. Vraag gewoon eens of het hem wat lijkt.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:48 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Nog meer verandering...
Lijkt me een riskant advies.
Ja maar z'n ouders wilden ook dat hij een fijne vakantie had, en niet 6 weken zenuwachtig zou zijn voor zijn nieuwe school.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:23 schreef visje35 het volgende:
[..]
Oei! Nee, dat is in mijn ogen gemeen.... dan kan hij geen afscheid nemen van zijn oude klasgenootjes.. dat gaan we natuurlijk wel uitgebreid doen.. het is nu 8 juni en de nieuwe school begint op 17 augustus, dus hij heeft nog tijd genoeg om aan het idee te wennen..
Ik zie er niet veel kwaads in eigenlijk. Zij kennen hun kind het beste en als dit beter is dan is dat zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja maar z'n ouders wilden ook dat hij een fijne vakantie had, en niet 6 weken zenuwachtig zou zijn voor zijn nieuwe school.
En ze logen dat ze pas toen definitief bericht hadden gekregen dat hij op die school was aangenomen terwijl het allang rond was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |