Natuurlijk. Iedereen loopt wel eens een blauwtje (op de mensen na die te verlegen zijn om een stap te zetten, maar die zijn dan weer eenzaam).quote:Op maandag 8 juni 2015 13:47 schreef demen het volgende:
Beste mensen,
Ik heb laatst een meisje gevraagd op school, en heeft gezegd dat ze geen interesse heeft in me. Dit vond ik niet zo erg, want wat kun je eraan doen? Maar wat er nu dusis gebeurd, is dat ze het aan al haar vriendinnen heeft staan doorvertellen. En je snapt misschien wel dat het echt voor schut is om langs hen te lopen terwijl ze zitten te roddelen over je. Ik ben nu gewoon ook boos op haar.
Iemand die hier ervaring mee heeft gehad?
Naja, heb je tenminste alvast 1 reden waarom het maar goed is ook dat het niks tussen jullie geworden is, toch?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:47 schreef demen het volgende:
Beste mensen,
Ik heb laatst een meisje gevraagd op school, en heeft gezegd dat ze geen interesse heeft in me. Dit vond ik niet zo erg, want wat kun je eraan doen? Maar wat er nu dusis gebeurd, is dat ze het aan al haar vriendinnen heeft staan doorvertellen. En je snapt misschien wel dat het echt voor schut is om langs hen te lopen terwijl ze zitten te roddelen over je. Ik ben nu gewoon ook boos op haar.
Nou ja niet gevraagd, maar ik vertelde haar dat ik haar een tijdje leuk vind, en vroeg of ze een keertje wat leuks wilde doen samen.quote:
Wat een kuthoer dan om je belachelijk te maken.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:51 schreef demen het volgende:
[..]
Nou ja niet gevraagd, maar ik vertelde haar dat ik haar een tijdje leuk vind, en vroeg of ze een keertje wat leuks wilde doen samen.
We zijn beide 16, maar ik snap precies wat je bedoeldquote:Op maandag 8 juni 2015 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Zo zijn meisjes in de brugklas, komt wel goed.
De ene is op die leeftijd volwassener dan de andere... jij blijkbaar wel, en zij niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:56 schreef demen het volgende:
[..]
We zijn beide 16, maar ik snap precies wat je bedoeld
Dit...quote:Op maandag 8 juni 2015 13:52 schreef BeamofLight het volgende:
Het leven gaat nog een tikkeltje zwaarder worden...
Misschien speelt ze hard to get. Gewoon nog een keer vragen.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:56 schreef demen het volgende:
[..]
We zijn beide 16, maar ik snap precies wat je bedoeld
Schouders ophalen, doorlopen.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:47 schreef demen het volgende:
Beste mensen,
Ietsje maar.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:52 schreef BeamofLight het volgende:
Het leven gaat nog een tikkeltje zwaarder worden...
Mm, zou dat zo werken? Kijk, je moet idd niet gaan zitten janken als het 1 of 2 keer gebeurt. Maar ik heb het idee dat de ene na de andere afwijzing je nou niet echt sterker/zelfverzekerder maakt, eerder onzeker. Waardoor je dus eigenlijk in een vicieuze cirkel komt, want vrouwen houden niet van onzekere/wanhopige mannen en zullen je dus nog eerder afwijzen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:27 schreef Hjalmar86 het volgende:
Je moet wat lidtekenweefsel op je hart laten groeien.
Dus veel vrouwen benaderen en dan natuurlijk ook afgewezen worden.
En ook gedumpt worden enzo.
Alleen zo wordt jij een echte man.
De vrijgezellenmarkt is gewoon een grote vijver. Maar maar een enkel hengeltje heb je niet snel beet. Dus jagen!
Je moet ook niet wanhopig overkomen maar zelfverzekerd. Als je oogcontact hebt moet je er wel wat mee doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:53 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Mm, zou dat zo werken? Kijk, je moet idd niet gaan zitten janken als het 1 of 2 keer gebeurt. Maar ik heb het idee dat de ene na de andere afwijzing je nou niet echt sterker/zelfverzekerder maakt, eerder onzeker. Waardoor je dus eigenlijk in een vicieuze cirkel komt, want vrouwen houden niet van onzekere/wanhopige mannen en zullen je dus nog eerder afwijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |