Ik snap nog niet hoe dat werkt met subs en de ps3.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:30 schreef Tim86 het volgende:
Die 720p heeft er gewoon een sub file aan vast zitten (Engelstalig)
oh op mijn tv kan ik dat gewoon aanklikken als ik vanaf mijn HD afspeel..je zou zeggen dat een PS3 toch ook wel zoiets heeft.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap nog niet hoe dat werkt met subs en de ps3.
Dat is ook zoquote:Op maandag 8 juni 2015 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh op mijn tv kan ik dat gewoon aanklikken als ik vanaf mijn HD afspeel..je zou zeggen dat een PS3 toch ook wel zoiets heeft.
En dat is bij deze serie extra lastig omdat juist het intellectuele en het psychologische deze serie zo mooi maakt zo als die is. Ik kan prima Engels maar bij die stukken heb ik liever ondertitels.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:09 schreef wonderer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het ook vaak lastig te volgen vind. Mikkelsen praat niet echt duidelijkZonde.
Inderdaad. Maar met ondertitels mis je juist weer veel van de mooie plaatjes en het subtiele acteerwerkquote:Op maandag 8 juni 2015 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dat is bij deze serie extra lastig omdat juist het intellectuele en het psychologische deze serie zo mooi maakt zo als die is. Ik kan prima Engels maar bij die stukken heb ik liever ondertitels.
quote:Op zondag 7 juni 2015 09:07 schreef FoXje het volgende:
Het zag er allemaal mooi uit maar WTF er gebeurde niks.
Geen idee hoe ep3 gaat worden. Weet alleen dat er geroepen wordt dat ep2 pretentieuzer wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:30 schreef FoXje het volgende:
Dus ep2 wordt nog erger? Maar vanaf 3 weer beter???
Ik blijf toch wel kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:41 schreef losingmymind het volgende:
[..]
Geen idee hoe ep3 gaat worden. Weet alleen dat er geroepen wordt dat ep2 pretentieuzer wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dusquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:57 schreef SunChaser het volgende:
Een manier om dat uit te vinden lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |