abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154207945
quote:
,,Het sleutelbeen is in diverse stukken gebroken, één stuk kwam zelfs door de huid heen'', zei dokter Helge Riepenhof van Etixx-QuickStep. ,,Een open breuk dus. Hoewel Tony vrijdag weer had willen starten, heb ik hem dat verboden.''
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 juli 2015 @ 22:33:59 #77
862 Arcee
Look closer
pi_154208644
Sprint aantrekken en dan terug laten zakken: der Panzerwagen. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_154208753
Wie rijdt er morgen eigenlijk in het geel als Martin niet start? Froome of niemand?
Martin heeft immers vandaag de trui nog wel uitgereikt gekregen.
  donderdag 9 juli 2015 @ 22:57:52 #79
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154209392
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:38 schreef -0- het volgende:
Wie rijdt er morgen eigenlijk in het geel als Martin niet start? Froome of niemand?
Martin heeft immers vandaag de trui nog wel uitgereikt gekregen.
Niemand
pi_154209454
Echt zonde :'( . Vind Martin echt een parel voor de sport.

Der Panzerwagen :W :'( :N
  Forum Admin / PR donderdag 9 juli 2015 @ 23:06:46 #81
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_154209635
Dumoulin, Albasini, Gerrans, Cancellara, Bouhanni en nu Martin. Hoe zonde.

En dan zijn jongens als Kelderman, Ten Dam en Matthews ook nog eens zwaar geblesseerd en zijn Nibali, Van Garderen en Quintana vandaag gevallen.

Ik kan niet wachten tot we in de bergen zijn, dan is deze onzin over en laat die tering ASO het nou eindelijk eens leren dat zo koersen niet werkt
  donderdag 9 juli 2015 @ 23:07:51 #82
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_154209660
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:06 schreef Sked het volgende:
Dumoulin, Albasini, Gerrans, Cancellara, Bouhanni en nu Martin. Hoe zonde.

En dan zijn jongens als Kelderman, Ten Dam en Matthews ook nog eens zwaar geblesseerd en zijn Nibali, Van Garderen en Quintana vandaag gevallen.

Ik kan niet wachten tot we in de bergen zijn, dan is deze onzin over en laat die tering ASO het nou eindelijk eens leren dat zo koersen niet werkt
Wat moeten ze eraan doen? De renners doen het toch echt zelf.
pi_154209733
http://www.nu.nl/wielrenn(...)chten-aanhouden.html

Misschien toch nog voor de bergen Kelderman eruit...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_154209763
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 22:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

De Gendt beslissen ze morgenvroeg.
http://www.nu.nl/wielrenn(...)rt-in-abbeville.html

Lotto-Soudal renners zijn bikkels :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Forum Admin / PR donderdag 9 juli 2015 @ 23:12:23 #85
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_154209789
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat moeten ze eraan doen? De renners doen het toch echt zelf.
De ASO zou afspraken kunnen maken over de laatste vijf kilometer bijvoorbeeld, omdat de nervositeit daar het grootst is. Daarnaast ben ik er ook wel voorstander van om teams kleiner te maken en vind ik dat het peloton zelf ook veel te weinig doet om dit te veranderen. Maak als klassementsrenners de afspraak om in vlakke etappes gewoon rustig in de buik te gaan zitten bijvoorbeeld.

Ik word er echt schijtziek van en bijna elke winnaar deze Tour staat in de schaduw van valpartijen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 9 juli 2015 @ 23:12:28 #86
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_154209793
Met de rug van Wilco Kelderman ging het donderdag ook weer iets beter. “Het was een kalme etappe en het was ook wat warmer. Dat scheelt een hoop. Laten we ervan uitgaan dat het elke dag iets beter gaat. In de finale heb ik op een gegeven moment laten lopen. Veilig aan de finish komen en herstellen was vandaag het belangrijkste.”

TLJ-site
pi_154209994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:12 schreef Sked het volgende:

[..]

De ASO zou afspraken kunnen maken over de laatste vijf kilometer bijvoorbeeld, omdat de nervositeit daar het grootst is. Daarnaast ben ik er ook wel voorstander van om teams kleiner te maken en vind ik dat het peloton zelf ook veel te weinig doet om dit te veranderen. Maak als klassementsrenners de afspraak om in vlakke etappes gewoon rustig in de buik te gaan zitten bijvoorbeeld.

Ik word er echt schijtziek van en bijna elke winnaar deze Tour staat in de schaduw van valpartijen
Dat wel, maar valpartijen worden steeds minder, zie de grafiek hier:

http://www.nu.nl/wielrenn(...)ordt-vrij-groot.html
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Forum Admin / PR donderdag 9 juli 2015 @ 23:24:08 #88
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_154210154
quote:
4s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat wel, maar valpartijen worden steeds minder, zie de grafiek hier:

http://www.nu.nl/wielrenn(...)ordt-vrij-groot.html
Uitvallers en valpartijen zijn nog wel een verschil en natuurlijk heeft het aantal uitvallers van pakweg vijftien jaar geleden ook te maken met een slechte infrastructuur. Tegenwoordig heb je steeds minder slechte wegen en rijden ze daar vaker omheen.

En zo'n grafiek is nooit representatief, omdat het parcours elk jaar verschilt en dat enorm van invloed is.
  donderdag 9 juli 2015 @ 23:24:40 #89
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_154210175
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:12 schreef Sked het volgende:

[..]

De ASO zou afspraken kunnen maken over de laatste vijf kilometer bijvoorbeeld, omdat de nervositeit daar het grootst is. Daarnaast ben ik er ook wel voorstander van om teams kleiner te maken en vind ik dat het peloton zelf ook veel te weinig doet om dit te veranderen. Maak als klassementsrenners de afspraak om in vlakke etappes gewoon rustig in de buik te gaan zitten bijvoorbeeld.

Ik word er echt schijtziek van en bijna elke winnaar deze Tour staat in de schaduw van valpartijen
Het is verschrikkelijk irritant inderdaad, maar de meeste valpartijen vinden plaats buiten die vijf kilometer. Die op weg naar Huy en die van gisteren ook. Dat ga je niet voorkomen door meer bescherming in de laatste kilometers.

Kleinere ploegen zou wel een idee kunnen zijn, maar ik ben benieuwd of dat er binnen afzienbare tijd van komt.
pi_154210357
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:24 schreef Sked het volgende:

[..]

Uitvallers en valpartijen zijn nog wel een verschil en natuurlijk heeft het aantal uitvallers van pakweg vijftien jaar geleden ook te maken met een slechte infrastructuur. Tegenwoordig heb je steeds minder slechte wegen en rijden ze daar vaker omheen.

En zo'n grafiek is nooit representatief, omdat het parcours elk jaar verschilt en dat enorm van invloed is.
Het zegt natuurlijk wel wat. De factoren die jij noemt tellen ook, maar ook het weer en dergelijke...

In de Noordelijke landen waar ze rijden (GB, Nederland, Belgie, Noord-Frankrijk etc.) regent het meer dan rond de Mediterannee, met glad wegdek tot gevolg...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_154210820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:12 schreef Sked het volgende:

[..]

De ASO zou afspraken kunnen maken over de laatste vijf kilometer bijvoorbeeld, omdat de nervositeit daar het grootst is. Daarnaast ben ik er ook wel voorstander van om teams kleiner te maken en vind ik dat het peloton zelf ook veel te weinig doet om dit te veranderen. Maak als klassementsrenners de afspraak om in vlakke etappes gewoon rustig in de buik te gaan zitten bijvoorbeeld.

Ik word er echt schijtziek van en bijna elke winnaar deze Tour staat in de schaduw van valpartijen
Ik word echt schijtziek van mensen die in kleinere teams de oplossing zien. De zwaarste valpartijen zie je gebeuren in uitgedunde groepen en dan op rechte wegen, in bochten die veel te hard genomen worden of als het spannend wordt,of een combinatie daarvan.
pi_154212076
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:12 schreef Sked het volgende:

[..]

De ASO zou afspraken kunnen maken over de laatste vijf kilometer bijvoorbeeld, omdat de nervositeit daar het grootst is. Daarnaast ben ik er ook wel voorstander van om teams kleiner te maken en vind ik dat het peloton zelf ook veel te weinig doet om dit te veranderen. Maak als klassementsrenners de afspraak om in vlakke etappes gewoon rustig in de buik te gaan zitten bijvoorbeeld.

Ik word er echt schijtziek van en bijna elke winnaar deze Tour staat in de schaduw van valpartijen
Die regels zijn er deels natuurlijk met de 3KM regel in vlakke ritten. De beste oplossing is denk ik nog steeds gewoon starten met een paar flink zware bergritten i.p.v. met vlakke ritten. Dan is het klassement snel al deels gemaakt, er zal er veel minder nerveus gekoerst worden in de vlakke ritten erna, echter zal de parcoursbouwer dit nooit doen, want je neemt ook gelijk een flink stuk spanning weg.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:30:26 #93
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_154212197
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:26 schreef Dennism het volgende:

[..]

Die regels zijn er deels natuurlijk met de 3KM regel in vlakke ritten. De beste oplossing is denk ik nog steeds gewoon starten met een paar flink zware bergritten i.p.v. met vlakke ritten. Dan is het klassement snel al deels gemaakt, er zal er veel minder nerveus gekoerst worden in de vlakke ritten erna, echter zal de parcoursbouwer dit nooit doen, want je neemt ook gelijk een flink stuk spanning weg.
Starten met een lange tijdrit zou ook kunnen, maar dat is niet echt leuk voor de stad van het Grand Depart, die hebben liever een korte tijdrit.
pi_154212374
Oortjes afschaffen !!!
De renners worden gek gemaakt door het geschreeuw van de ploegleiders...
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:45:40 #95
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_154212449
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:42 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik word echt schijtziek van mensen die in kleinere teams de oplossing zien. De zwaarste valpartijen zie je gebeuren in uitgedunde groepen en dan op rechte wegen, in bochten die veel te hard genomen worden of als het spannend wordt,of een combinatie daarvan.
Ik geloof inderdaad niet dat kleinere ploegen de oplossing is. Of het peloton nou 200 of 100 man is, de klassementsrenners willen van voren rijden bij elk mogelijk obstakel. Net als renners die denken kans te maken op de ritzege. Het gedrang zal blijven. Er moet een andere oplossing komen, maar wat?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_154217063
Greg Henderson out.
pi_154219414
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 00:26 schreef Dennism het volgende:

[..]

Die regels zijn er deels natuurlijk met de 3KM regel in vlakke ritten. De beste oplossing is denk ik nog steeds gewoon starten met een paar flink zware bergritten i.p.v. met vlakke ritten. Dan is het klassement snel al deels gemaakt, er zal er veel minder nerveus gekoerst worden in de vlakke ritten erna, echter zal de parcoursbouwer dit nooit doen, want je neemt ook gelijk een flink stuk spanning weg.
Onzin ook natuurlijk. Een meerdaagse wielerwedstrijd heeft nu eenmaal van alles wat.

De meeste valpartijen die ik zag is gewoon onoplettendheid. Ik zag al bij 2 GoPro filmpjes en het filmpje waarin Dumoiulin op zijn plaat gaat, dat de val veroorzaakt wordt doordat men met zijn voorwiel het achterwiel van de voorligger aanraakt en daardoor op zijn plaat gaat. Middenin het peleton betekent dat de rest achter hem, bovenop hem knalt en dus ook op zijn plaat gaat. Men moet meer afstand houden, opletten en niet zo naar voren duwen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 12:50:38 #98
14505 OProg
A Life in Music
pi_154219814
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
Maak als klassementsrenners de afspraak om in vlakke etappes gewoon rustig in de buik te gaan zitten bijvoorbeeld.
En dan klapt de hele zooi in het midden onderuit waardoor die in de tweede groep komen, zit alleen die ene net niet klassementsrenner maar toch net wel voorin waardoor die een Pereiro Siotje kan doen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 10 juli 2015 @ 12:54:41 #99
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_154219941
Grootste probleem is dat alle klassementsrijders bij elke vluchtheuvel en brug vooraan willen zitten. In de etappe naar Huy zaten ze op 70km van de streep allemaal te vechten om vooraan te zitten op een heuveltje van de 4de categorie, dat gaat toch helemaal nergens meer over :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 10 juli 2015 @ 13:01:56 #100
14505 OProg
A Life in Music
pi_154220115
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 12:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Grootste probleem is dat alle klassementsrijders bij elke vluchtheuvel en brug vooraan willen zitten. In de etappe naar Huy zaten ze op 70km van de streep allemaal te vechten om vooraan te zitten op een heuveltje van de 4de categorie, dat gaat toch helemaal nergens meer over :')
Nee, dat gaat nergens over.
Maar op het moment dat het breekt op plek 50 en Mollema ofzo zit er achter waardoor hij in het weiland terecht komt staat het hier vol met ' :') ' smilies omdat hij daar zat.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')