SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:10 schreef cherrycoke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: En de laatste baas dood. Vond hem toch een stuk makkelijker dan die in m'n gespoilerde filmpjes...
Tijd voor Fashion Souls en PVP. Net al een gevecht gehad met een mooi einde al zeg ik het zelf![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Necrodeath op 22-04-2016 01:43:12 ]Doe eens niet.
Ik sta voor dequote:Op vrijdag 22 april 2016 00:22 schreef Necrodeath het volgende:
Edit: En de laatste baas dood. Vond hem toch een stuk makkelijker dan die in m'n gespoilerde filmpjes...
SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:08 schreef cherrycoke het volgende:
Ik ook niet en ik wil zijn schild voor mijn ultieme tank. Geen zin om op internet te zoeken waar 'ie is dus blijf nog ff zelf zoeken. Sowieso nog twee hele locaties waarvan ik weet dat ze bestaan maar waar ik nog niet geweest ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Gewoon geen ember gebruiken? Zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 23 april 2016 03:27 schreef Jiang153 het volgende:
Wauw wat een kutplek daarzo bij road of sacrifices in dat bos
Kan toch niet eens normaal al die zooi looten zonder 20x geinvade te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Necrodeath op 23-04-2016 05:40:03 ]Doe eens niet.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 05:22 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Gewoon geen ember gebruiken? Zie het probleem niet zo.
En als je per se embered wilt zijn kun je offline spelen.
Optie drie:Nah summon altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een drama dat ik amper kan lvlen + shards kan vinden voor upgraden. Heb nog steeds weight+ niet geupgrade waardoor ik amper zware dingen kan dragen.Irene is bae <3
Tipje voor als je genoeg Faith hebt. Seek Guidance miracle zorgt ervoor dat je ook summon signs kan zien zonder dat je embered bentquote:Op zaterdag 23 april 2016 10:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nah summon altijd.
Ook een drama dat ik amper kan lvlen + shards kan vinden voor upgraden. Heb nog steeds weight+ niet geupgrade waardoor ik amper zware dingen kan dragen.
Hoeveel Faith moet je daarvoor hebben?quote:Op zondag 24 april 2016 05:06 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Tipje voor als je genoeg Faith hebt. Seek Guidance miracle zorgt ervoor dat je ook summon signs kan zien zonder dat je embered bent
12 maar.quote:Op zondag 24 april 2016 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel Faith moet je daarvoor hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ola
quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:13 schreef Doenoe het volgende:
Cathederal of the Deep bereikt.. man man man, wat een garf gebied zeg.
Kleine vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
`quote:Op zondag 24 april 2016 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Farron Keep, wat een verschrikkelijke kutlocatie![]()
Met die ellendige kikkers![]()
Ik ga eerst maar naar Cathedral of the Deep denk ik.
Wacht maar tot je in Anor Londo benquote:Op zondag 24 april 2016 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Farron Keep, wat een verschrikkelijke kutlocatie![]()
Met die ellendige kikkers![]()
Ik ga eerst maar naar Cathedral of the Deep denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |