"Whisky! Now!"quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:07 schreef Kyran het volgende:
Kan echt niet één andere band bedenken die door was gegaan
Preciesquote:
Had Matt Bellamy niet ook een paar jaar geleden zijn voet gebroken en gewoon doorgespeeld?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:07 schreef Kyran het volgende:
Kan echt niet één andere band bedenken die door was gegaan
Ja denk over de monitor kabels.quote:
quote:Josh Homme als frontman van Foo Fighters
Even wild dromen? Josh Homme is vandaag ineens in Landgraaf met Eagles Of Death Metal. Als hij nou eens een dagje blijft en voor een keer frontman van Foo Fighters wordt? Eventueel met Dave op een rolstoel ernaast. Ze zouden nummers van QOTSA kunnen spelen, en natuurlijk van Them Crooked Vultures. Een Led Zeppelin jam erbij, waarom niet? Kleine barrière voor dit droomscenario: Eagles Of Death Metal speelt morgen op Download Festival. Maar aangezien wij pas vanmorgen wisten dat Josh Homme mee kwam, zullen ze hem daar ook niet missen.
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-moet-het-doen-.html
Homme gaat morgen gewoon met EODM naar Download festival.quote:
Als Foo Fighters nu 3 shows cancelen... ik ga naar Edinburgh en Werchter dus dan kunnen ze weer spelenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies
[..]
Had Matt Bellamy niet ook een paar jaar geleden zijn voet gebroken en gewoon doorgespeeld?
Edit: nope, 3 shows gecancelled maar daarna wel weer verder gespeeld
quote:PINKPOP FESTIVAL & ST. GALLEN INFORMATION
As witnessed by tens of thousands in attendance at Foo Fighters’ June 12 show at Ullevi Stadium, Dave Grohl took a nasty spill during the second song of the set. With the help of on-site medical staff who patched him up temporarily, Dave was able to rejoin the band to complete that performance.
While the full extent of Dave’s injuries are still being determined, it was confirmed at a post-show hospital visit that he sustained at least one fracture.
As a result Foo Fighters have been forced to cancel their June 14 appearance at the Pinkpop Festival as well as their June 16 show at the AFG Arena in St. Gallen, Switzerland.
Wat doet Josh met Eagles of Death Metalquote:
Ik hoop ook dat ze op Werchter staanquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als Foo Fighters nu 3 shows cancelen... ik ga naar Edinburgh en Werchter dus dan kunnen ze weer spelen
Josh is bandlid van het eerste uur. Volgens mij al ten tijde van desert sessions.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat doet Josh met Eagles of Death MetalWist wel dat het maten waren maar tourt ie mee dan? En betekent dat dat ie ook meekomt op Werchter? Ik denk dat mijn vriend dan klaarkomt als dat zo is
Ik heb het inmiddels gelezen, maar ook dat hij eigenlijk nooit meer meetourt. Dus gaat ie mee naar Werchter? Vriend werd al heel blijquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:43 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Josh is bandlid van het eerste uur. Volgens mij al ten tijde van desert sessions.
Indian Summer is ook niet meer wat het hiervoor was, dat is nu gewoon een 13 in een dozijn Nederlandse pop-act uitverkoopfestival. Voorgaande jaren hadden ze nog wel eens leuke grote alternatieve namen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef Deshain het volgende:
Gvd, heb kaartjes voor Pinkpop alleen omdat Foo Fighters kwamen afsluiten. Kan ik morgen 2 uur rijden voor Indian Summer achtig kutfestival maar drie keer duurder...
Staan ook al een hoop kaartjes aangeboden op Ticketswapquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef Deshain het volgende:
Gvd, heb kaartjes voor Pinkpop alleen omdat Foo Fighters kwamen afsluiten. Kan ik morgen 2 uur rijden voor Indian Summer achtig kutfestival maar drie keer duurder...
'Een hoop' is nog een understatement.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:15 schreef Mryc het volgende:
[..]
Staan ook al een hoop kaartjes aangeboden op Ticketswap
Kan het niet anders interpreteren dan dat hij op PP niet was teruggekomen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kun je op twee manieren interpreteren. Laten we hopen dat het op de goede manier is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |