je zou toch laatst een contract krijgen ergens?quote:Op zondag 14 juni 2015 17:42 schreef chufi het volgende:
Wow! Wordt je zelfs al op de zondagmiddag door werkgevers gebeld, waar gaat dat heen? Gisteren ook al een mailtje van een ander bedrijf....
We wachten het af
Praatjesmakers zijn het ......quote:Op zondag 14 juni 2015 17:52 schreef sacha het volgende:
[..]
je zou toch laatst een contract krijgen ergens?
Juist... Vanaf nu laat ik me nergens meer over uitquote:Op zondag 14 juni 2015 18:03 schreef sacha het volgende:
[..]
daar heb je niets aan![]()
het klonk al zo eh... to good to be true
nergens meer?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist... Vanaf nu laat ik me nergens meer over uit
Wie was meer geschrokken, hij of jij?quote:
geen van beidenquote:Op zondag 14 juni 2015 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie was meer geschrokken, hij of jij?
Mooi dat er geen noemenswaardige schade is dan.quote:
er zit een krasje op zijn longboardquote:Op zondag 14 juni 2015 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi dat er geen noemenswaardige schade is dan.
Ach, ik roep wel af en toe of er iemand worst lust, dan ben ik mooi on topic.quote:
wie zegt dat ik hier on topic moet zijn, ik zit gewoon in de reisbusquote:Op zondag 14 juni 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik roep wel af en toe of er iemand worst lust, dan ben ik mooi on topic.
Juist, we zien waar die ons brengt.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:29 schreef sacha het volgende:
[..]
wie zegt dat ik hier on topic moet zijn, ik zit gewoon in de reisbus
Dacht je nou werkelijk dat ik me ook maar iets waar dan ook afvraag? Ik ben oud en vergeetachtig, mij mag je niets kwalijk nemen, zelfs niet als ik kwijl.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:36 schreef chufi het volgende:
Juist in de SC moet je eigenlijk offtopic lullen
juist niet, je mag lullen, je moet nietsquote:Op zondag 14 juni 2015 18:36 schreef chufi het volgende:
Juist in de SC moet je eigenlijk offtopic lullen
en nu is Mata weg!quote:Op zondag 14 juni 2015 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we storten straks gewoon in een ravijn
Nee niet naar PTAquote:Op zondag 14 juni 2015 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we storten straks gewoon in een ravijn
Voordat ze gesloten worden .. Misschien kunnen we ze redden en krijgen we een financiete ondersteuning om onze reis voort te zettenquote:
dat weet ikquote:Op zondag 14 juni 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft wel dat gestudeerd wat ik ook heb gedaan en spreekt nog Spaans ook
als AEX niet gesloten wordt, word ik gekquote:Op zondag 14 juni 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Voordat ze gesloten worden .. Misschien kunnen we ze redden en krijgen we een financiete ondersteuning om onze reis voort te zetten
Er is wat onenigheid in de top daarover.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:51 schreef sacha het volgende:
[..]
als AEX niet gesloten wordt, word ik gek
Ik volg dat verder niet.... Die PAINT kwam ik op facebook tegen....quote:Op maandag 15 juni 2015 02:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is wat onenigheid in de top daarover.
Dat heb ik niet en kom er nooit.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg dat verder niet.... Die PAINT kwam ik op facebook tegen....
Hier ! Bij dezequote:Op maandag 15 juni 2015 03:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist niet eens dat FOK een facebookpagina had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |