Vast wel, maar op de eerste foto die je ooit poste zag ik gelijk een overeenkomst in de blik in zn ogenquote:Op maandag 8 juni 2015 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er is wat overeenkomst maar toch ook zeker verschillen.
Ziet er wel lekker uit dat eten... Maar ik zelf ben niet zo'n foodkunstenaar. Maar ik ben niet de enigste hierquote:Op maandag 8 juni 2015 11:37 schreef minilot het volgende:
Zeg, lieve veertigplussers.. Mochten julie nou vanavond zin hebben om het avondeten (of straks je lunch) een beetje leuk op de kiek te zetten, post het hier!
CUL / Fok-Foodgawkers #23 - post hier foto's van je kookkunsten!
Thanks!![]()
Geen kaas vandaag, ik ben kip aan het roken. Wat groente erbij en klaar.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:23 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ik het vandaag bij een prakkie hou, met extra kaas dat dan wel.. Maar niet echt fotowaardig
Het spannendste bewaar je voor het laatstquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben allemaal stomme klusjes aan het doen, zoals laptop updaten en opschonen, oud papier opruimen en straks de nieuwe printer installeren
die wordt zo geleverdquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het spannendste bewaar je voor het laatst
canon pixma, gisteren besteld. Fijn draadloos printenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie er al was.. Wat was het ook al weer voor een? Een Canon nog wat?
Ja dat is wel makkelijk. Kun je gewoon vanaf je Ipad printenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
canon pixma, gisteren besteld. Fijn draadloos printen
precies. En gewoon de printer boven neerzetten. Oude printer naar de kringloop, huppekeequote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is wel makkelijk. Kun je gewoon vanaf je Ipad printen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |