Na etappe 2:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na etappe 3:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na etappe 4:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die eindigt meestal wel in de top 30 dus die wint toch niet.quote:
nee ok maar ze komen vaak al vroeg in de uitzending en laten dan bijna elke starter zienquote:Op maandag 8 juni 2015 11:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar die eindigt meestal wel in de top 30 dus die wint toch niet.
@franklop: Als je lang in beeld bent / uitgebreid besproken wordt, uitschakeling. Als je kort in beeld bent of je naam wordt terloops genoemd, waarschuwing. Er zijn er vast genoeg die helemaal niet genoemd worden, zelfs in de proloog, want die is niet extreem lang
Ik neem aan dat hij ook niet in beeld mag zijn bij de proloog. Er zullen zat renners niet in beeld komen tijdens de proloog.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:00 schreef franklop het volgende:
Hoe doe je dat bij de proloog? Daar komen relatief veel renners in beeld natuurlijk
Jawel, maar ook daar verzachtende omstandigheden. Iedereen komt er wel even in beeld, ook met naam, namelijk bij de start. Maar als je verder niet genoemd wordt en alleen als deel van je team zichtbaar bent, dan ben je onzichtbaar genoeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:43 schreef Wombcat het volgende:
Ploegentijdrit zou ik niet mee laten tellen.
Als van die kleurloze renners punten halen in een van die klassementen betekent dat vrijwel altijd dat ze een keer mee zijn geweest in een ontsnapping (of vanuit het peloton actief zijn geweest bij tussensprinten) en dus sowieso al weggestreept zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:30 schreef silverhill het volgende:
Misschien een idee om na afloop van Tour, wanneer er meerdere renners nog meedingen, alle renners die punten hebben gepakt voor het berg- en puntenklassement weg te strepen?
Wel bij een val of winst (daarvoor was Lancaster een paar jaar terug uitgeschakeld) of iets zoals King vorig jaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:43 schreef Wombcat het volgende:
Het had wel de uitslag van 2013 beslist.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als van die kleurloze renners punten halen in een van die klassementen betekent dat vrijwel altijd dat ze een keer mee zijn geweest in een ontsnapping (of vanuit het peloton actief zijn geweest bij tussensprinten) en dus sowieso al weggestreept zijn
Marangoni heeft daar ooit punten gepakt bij een tussensprint?quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:41 schreef silverhill het volgende:
[..]
Het had wel de uitslag van 2013 beslist.
http://www.letour.com/le-(...)classifications.htmlquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marangoni heeft daar ooit punten gepakt bij een tussensprint?
Ook de ploegenpresentatie nietquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:43 schreef Wombcat het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef kibo het volgende:
Ook de grappen en grollen in de camera tijdens het aanloopstuk naar Parijs zou ik door de vingers zien.
Best wel sneu als je alsnog gesnapt wordt na 3 weken onzichtbaar te zijn geweest.
Lokquote ivm dit:quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik stel trouwens voor dat we regel 3 iets aanpassen: "Hij mag de top 10 niet halen in het berg-, punten- of jongerenklassement." -> "Hij mag de top 10 niet halen in het berg- of puntenklassement." De reden: je kunt prima volledig anoniem zevende worden in het jongerenklassement op 2 uur achterstand van de winnaar. Dit geeft jongere renners een oneerlijk nadeel voor het winnen van deze felbegeerde prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop