Daar heb je aardig wat manager punten mee gescoord.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
No span, mijn hoogtepunt destijds was een 4e plek met Excelsior.
Heb het maar even gedaan, we hadden aan het werk een complete Hattrick poule met friendlies opgezet. Dat heb ik nog wel jaren volgehouden.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb je aardig wat manager punten mee gescoord.
Was simpel idd, maar die tactiek van toen werkt niet meer. Nu zijn er andere tactieken. Wel leuk dat de engine eindelijk is veranderd.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met de oude engine werd ik altijd eerste met teams die 15e moesten worden. Met de nieuwe gaat dat niet echt meer
Ik speel dit ook pas voor de eerste keerquote:Op maandag 8 juni 2015 17:54 schreef Wicky15 het volgende:
Volgens mij ben ik echt een noob hierin vergeleken met veel anderen
Ben je je nu al aan het indekken voor je nederlaag die je de 1e wedstrijd gaat lijden?quote:Op maandag 8 juni 2015 17:54 schreef Wicky15 het volgende:
Volgens mij ben ik echt een noob hierin vergeleken met veel anderen
Heb het vroeger op de basisschool best fanatiek gespeeld. Maar daarna had ik wel eens een team, en dan logde ik nooit meer inquote:Op maandag 8 juni 2015 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik speel dit ook pas voor de eerste keer
We zullen wel zien wie wintquote:Op maandag 8 juni 2015 18:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben je je nu al aan het indekken voor je nederlaag die je de 1e wedstrijd gaat lijden?![]()
Wanneer begint eigenlijk een nieuwe ronde? Na 20.00?quote:Op maandag 8 juni 2015 18:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb het vroeger op de basisschool best fanatiek gespeeld. Maar daarna had ik wel eens een team, en dan logde ik nooit meer in
[..]
We zullen wel zien wie wint
Nee, je kan ook op spelers bieden van andere Bundesliga teams.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan je alleen uit de transferlijst spelers kopen ofzo ?
Nee je kan een scout op pad sturen maar dan moet je seizoenskaart houder zijn. Of je klikt een club aan in de ranglijst en gaat bieden op spelers, dat kan ook.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan je alleen uit de transferlijst spelers kopen ofzo ?
Maar niks daarbuiten ? mits je scout ?quote:Op maandag 8 juni 2015 18:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee, je kan ook op spelers bieden van andere Bundesliga teams.
Wedstrijden worden gespeeld rond 20.00 's avonds, dan begint ook meteen de nieuwe ronde.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wanneer begint eigenlijk een nieuwe ronde? Na 20.00?
Wat Haags_kwartiertje zegtquote:Op maandag 8 juni 2015 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar niks daarbuiten ? mits je scout ?
Yep, dat is ook wel een min punt vind ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar niks daarbuiten ? mits je scout ?
Thanksquote:Op maandag 8 juni 2015 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wedstrijden worden gespeeld rond 20.00 's avonds, dan begint ook meteen de nieuwe ronde.
Donderdag begint de competitie echt.
Meerdere scouts inzetten zou het leuker maken . Maar je kan niet je spelerskennis optimaal inzettenquote:Op maandag 8 juni 2015 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, dat is ook wel een min punt vind ik.
Ik moet een spits hebben jaquote:Op maandag 8 juni 2015 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Powergod heeft best een aardig elftal, alleen je voorhoede is een beetje dun bezet
Maar, anders kan je heel eenvoudig binnen een mum van tijd alle spelers uit alle competities leegkopen. Lijkt me ook niet leuk.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, dat is ook wel een min punt vind ik.
Is het tegenwoordig gewoon in de avond, ja?quote:Op maandag 8 juni 2015 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wedstrijden worden gespeeld rond 20.00 's avonds, dan begint ook meteen de nieuwe ronde.
Donderdag begint de competitie echt.
Ja. Krijg meestal een push melding rond 20,00 dat de wedstrijd gespeeld isquote:Op maandag 8 juni 2015 18:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig gewoon in de avond, ja?
Vroeger was het altijd midden in de nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |