Haags_kwartiertje is Bayern haha.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O wauw, dat is beter ja. Had echt nooit verwacht dat Bayern hem zou verkopen. ik zou hem zelf voor geen enkele prijs weg doen iig.
Geen probleem hoor. Heb nog wat andere spelers op het oog, maar ook ik heb geld nodig daarvoor. Soms moet je dan even een duurdere verkopen.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O wauw, dat is beter ja. Had echt nooit verwacht dat Bayern hem zou verkopen. ik zou hem zelf voor geen enkele prijs weg doen iig.
Ja, maar Alaba is je meest waardevolle verdediger, maar op plek 2 staat met stip Bernat he. Met hem kan je zo goed je team opbouwen.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Heb nog wat andere spelers op het oog, maar ook ik heb geld nodig daarvoor. Soms moet je dan even een duurdere verkopen.
Dante, Martinez en Boateng kan je zo weg doen voor een hele hoop geld. Die zijn stuk voor stuk veel minder waardevol dan Bernatquote:Op maandag 8 juni 2015 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Heb nog wat andere spelers op het oog, maar ook ik heb geld nodig daarvoor. Soms moet je dan even een duurdere verkopen.
Haha thanks. Gelijk de training ingedaan. Zal een topverdediger worden.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar Alaba is je meest waardevolle verdediger, maar op plek 2 staat met stip Bernat he. Met hem kan je zo goed je team opbouwen.
Maar echt een top aankoop voor Fred, complimenten. Beter kan niet
Hij is al een top verdediger, maar als ik jou was zou ik hem eerst even zo snel mogelijk tot 105 trainen. Dan gaat hij pas echt iets extra's toevoegen.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:04 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Haha thanks. Gelijk de training ingedaan. Zal een topverdediger worden.
Voor hoeveel had je Bernat gekocht eigenlijk? Wees maar blij met Haags-Kwartiertje, want van mij had je hem ook voor 200 miljoen niet gekregenquote:Op maandag 8 juni 2015 16:04 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Haha thanks. Gelijk de training ingedaan. Zal een topverdediger worden.
9,3 miljoen.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je Bernat gekocht eigenlijk? Wees maar blij met Haags-Kwartiertje, want van mij had je hem ook voor 200 miljoen niet gekregen
haags_kwartiertjequote:Op maandag 8 juni 2015 16:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mocht er nog iemand zijn die van een overbodige (80+) verdediger af wil, ik hou mij aanbevolen
Ik hoef hem ook niet gratis, dan maak ik gewoon netjes ¤7.700.000 overquote:Op maandag 8 juni 2015 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe niet alles gratis weg
Badstuber wel?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe niet alles gratis weg
Dat probeerde ik voor 7mio maar werd geweigerdquote:
Welkom bij de clubquote:Op maandag 8 juni 2015 16:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat probeerde ik voor 7mio maar werd geweigerd
quote:
Ik voel je pijnquote:Op maandag 8 juni 2015 16:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat probeerde ik voor 7mio maar werd geweigerd
No span, mijn hoogtepunt destijds was een 4e plek met Excelsior.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent helaas te laat met aanmelden voor dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |