Haha thanks. Gelijk de training ingedaan. Zal een topverdediger worden.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar Alaba is je meest waardevolle verdediger, maar op plek 2 staat met stip Bernat he. Met hem kan je zo goed je team opbouwen.
Maar echt een top aankoop voor Fred, complimenten. Beter kan niet

Hij is al een top verdediger, maar als ik jou was zou ik hem eerst even zo snel mogelijk tot 105 trainen. Dan gaat hij pas echt iets extra's toevoegen.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:04 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Haha thanks. Gelijk de training ingedaan. Zal een topverdediger worden.

Voor hoeveel had je Bernat gekocht eigenlijk? Wees maar blij met Haags-Kwartiertje, want van mij had je hem ook voor 200 miljoen niet gekregenquote:Op maandag 8 juni 2015 16:04 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Haha thanks. Gelijk de training ingedaan. Zal een topverdediger worden.

9,3 miljoen.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je Bernat gekocht eigenlijk? Wees maar blij met Haags-Kwartiertje, want van mij had je hem ook voor 200 miljoen niet gekregen

haags_kwartiertjequote:Op maandag 8 juni 2015 16:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mocht er nog iemand zijn die van een overbodige (80+) verdediger af wil, ik hou mij aanbevolen

Ik hoef hem ook niet gratis, dan maak ik gewoon netjes ¤7.700.000 overquote:Op maandag 8 juni 2015 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe niet alles gratis weg

Badstuber wel?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe niet alles gratis weg

Dat probeerde ik voor 7mio maar werd geweigerdquote:

Welkom bij de clubquote:Op maandag 8 juni 2015 16:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat probeerde ik voor 7mio maar werd geweigerd

quote:

Ik voel je pijnquote:Op maandag 8 juni 2015 16:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat probeerde ik voor 7mio maar werd geweigerd

No span, mijn hoogtepunt destijds was een 4e plek met Excelsior.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent helaas te laat met aanmelden voor dit seizoen.

Daar heb je aardig wat manager punten mee gescoord.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
No span, mijn hoogtepunt destijds was een 4e plek met Excelsior.

Heb het maar even gedaan, we hadden aan het werk een complete Hattrick poule met friendlies opgezet. Dat heb ik nog wel jaren volgehouden.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb je aardig wat manager punten mee gescoord.

Was simpel idd, maar die tactiek van toen werkt niet meer. Nu zijn er andere tactieken. Wel leuk dat de engine eindelijk is veranderd.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met de oude engine werd ik altijd eerste met teams die 15e moesten worden. Met de nieuwe gaat dat niet echt meer

Ik speel dit ook pas voor de eerste keerquote:Op maandag 8 juni 2015 17:54 schreef Wicky15 het volgende:
Volgens mij ben ik echt een noob hierin vergeleken met veel anderen

Ben je je nu al aan het indekken voor je nederlaag die je de 1e wedstrijd gaat lijden?quote:Op maandag 8 juni 2015 17:54 schreef Wicky15 het volgende:
Volgens mij ben ik echt een noob hierin vergeleken met veel anderen

Heb het vroeger op de basisschool best fanatiek gespeeld. Maar daarna had ik wel eens een team, en dan logde ik nooit meer inquote:Op maandag 8 juni 2015 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik speel dit ook pas voor de eerste keer
We zullen wel zien wie wintquote:Op maandag 8 juni 2015 18:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben je je nu al aan het indekken voor je nederlaag die je de 1e wedstrijd gaat lijden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |