ik heb 2 spelers van 20 jaar erop staan. 2mil per stukquote:Op maandag 8 juni 2015 10:54 schreef KaBuf het volgende:
Waarom staan er allemaal oude spelers op de transferlijst![]()
Die kan je niet zo goed trainen
Vervelend maar lijkt me wel logisch. Anders krijg je teveel cheaters.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:18 schreef Wicky15 het volgende:
Wil ik een speler kopen 'Je mag maar één speler per team, per ronde kopen'
Heel verstandigquote:Op maandag 8 juni 2015 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een spits met hoge verdedigingsrating en een verdediger (of twee) met een hoge aanvalsrating nodig. Totaalvoetbal, jeweet
Heb er een van aanval 70 en verdediging 27. Niet heel hoog maar de meeste zijn veel lager qua verdediging. 3m voor jou.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een spits met hoge verdedigingsrating en een verdediger (of twee) met een hoge aanvalsrating nodig. Totaalvoetbal, jeweet
Dan moet je ze iets goedkoper maken.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:41 schreef Zhero het volgende:
De engine heeft pas 1 speler van mij gekocht![]()
Dat is ook weer zo jaquote:Op maandag 8 juni 2015 14:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vervelend maar lijkt me wel logisch. Anders krijg je teveel cheaters.
Dat was wel een hele goede middenvelder danquote:Op maandag 8 juni 2015 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan me nog iets dramatisch herinneren: in een competitie was er een cheater actief die voor weinig geld een heel team leegplunderde. De dag erna moest ik tegen dat team en zag dat er nog maar één speler aanwezig was, een middenvelder. De engine gaat aan de slag, ik kijk de volgende dag naar de uitslag: 0-0.
Zag het ja, heb het in beraadquote:Op maandag 8 juni 2015 12:51 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik heb geboden op een speler van je.
Ik snap niets meer van die engine, opper vroeg dat gister ook al maar volgens mij is dat helemaal veranderd.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan me nog iets dramatisch herinneren: in een competitie was er een cheater actief die voor weinig geld een heel team leegplunderde. De dag erna moest ik tegen dat team en zag dat er nog maar één speler aanwezig was, een middenvelder. De engine gaat aan de slag, ik kijk de volgende dag naar de uitslag: 0-0.
ja er zaten wel wat fouten in vroeger. Maar volgens mij moest je minimaal 4 spelers per positie oid hebben, dus wel vreemd.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap niets meer van die engine, opper vroeg dat gister ook al maar volgens mij is dat helemaal veranderd.
Ja dat dacht ik dus ook, maar die update is toch 2 keer per dag? Of is dat helemaal anders nu?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
ja er zaten wel wat fouten in vroeger. Maar volgens mij moest je minimaal 4 spelers per positie oid hebben, dus wel vreemd.
Goedzo, die speler komt toch nooit aan de bak met die andere spelersquote:Op maandag 8 juni 2015 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag het ja, heb het in beraad
Wat zijn zn skills?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:35 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Goedzo, die speler komt toch nooit aan de bak met die andere spelers
Haha nee ik zit er helaas niet inquote:Op maandag 8 juni 2015 15:50 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Zeg ik niet want dan ga jij ook bieden
Haha het was Bernat. Heb hem gekochtquote:
Probeer Rafinha te halen van Bayernquote:Op maandag 8 juni 2015 15:50 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Zeg ik niet want dan ga jij ook bieden
Bernat is jonger en beter.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Probeer Rafinha te halen van Bayern. Zou een top aankoop voor je zijn. En ook de enige goede aankoop in de verdediging die haalbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |