quote:Op zondag 7 juni 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja te laat heb al iets anders gekocht
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon keihard zijnquote:Op zondag 7 juni 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op zondag 7 juni 2015 21:51 schreef Zhero het volgende:
Per ongeluk een kutspeler gekocht van Hertha. Gelukkig niet al te duur
Ik heb Sané gekocht, Ndjeng verkochtquote:Op zondag 7 juni 2015 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nog niks gekocht, wel 1 verkocht.
Een onbekende. Ik was te laat met de boel dicht timmeren voor onbekenden dus er zitten 3 onbekende bij helaasquote:
12 miljoen is het laagste bedrag waar ik hem voor kwijt kan. Lager kan niet volgens osmquote:Op maandag 8 juni 2015 08:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik koop jouw Javi Martinez voor 9m. Deal?
Omdat iedereen daar het snelste vanaf wiltquote:Op maandag 8 juni 2015 10:54 schreef KaBuf het volgende:
Waarom staan er allemaal oude spelers op de transferlijst![]()
Die kan je niet zo goed trainen
Ja tuurlijk, maar daar heb ik niks aanquote:Op maandag 8 juni 2015 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat iedereen daar het snelste vanaf wilt
Ik koop soms ook wat oudere, geroutineerde krachten. Soms heb je ze nodig.quote:
Fuck, 9m bieden is te laag. Kan zeker ook pas beginnen bij 12mquote:Op maandag 8 juni 2015 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
12 miljoen is het laagste bedrag waar ik hem voor kwijt kan. Lager kan niet volgens osm
Je kan wel bieden ja....
Ik heb geboden op een speler van je.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik koop soms ook wat oudere, geroutineerde krachten. Soms heb je ze nodig.
Omdat ik de talenten aan het trainen benquote:Op maandag 8 juni 2015 10:54 schreef KaBuf het volgende:
Waarom staan er allemaal oude spelers op de transferlijst![]()
Die kan je niet zo goed trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |