Lager dan dit kan ik niet gaanquote:
Ik heb maar 5,3 mlnquote:Op zondag 7 juni 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lager dan dit kan ik niet gaan
Het laagste is 12 mln, hoogste 39 mln
Kan heel hard gaan ineens, ik heb met swansea een keer 3 spelers in 1 dag verkocht en toen mocht ik 35 miljoen bijschrijven. Waren ook nog eens 3 spelers die ik amper opstelde.quote:
Haha koekoek, jouw spelers staan zwaar overpriced op de transferlijstquote:Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je Ajicicek van mij kopen. Jonge gast nog dus goed te trainen.
Eigenlijk heb ik wel genoeg middenvelders voorlopig, en staat inderdaad een beetje overpriced eropquote:Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je Ajicicek van mij kopen. Jonge gast nog dus goed te trainen.
Tja, maar de spelers die ik wil verkopen hebben niet echt veel transferwaardequote:Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan heel hard gaan ineens, ik heb met swansea een keer 3 spelers in 1 dag verkocht en toen mocht ik 35 miljoen bijschrijven. Waren ook nog eens 3 spelers die ik amper opstelde.
Gaat ook snel, grote kans dat de 4 spelers die ik er nu op heb staan morgen verkocht zijn. Is tenminste vaak zo.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan heel hard gaan ineens, ik heb met swansea een keer 3 spelers in 1 dag verkocht en toen mocht ik 35 miljoen bijschrijven. Waren ook nog eens 3 spelers die ik amper opstelde.
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:28 schreef Zhero het volgende:
[..]
Haha koekoek, jouw spelers staan zwaar overpriced op de transferlijst
Als ze niet te duur zijn en nog jong zeker wel ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Gaat ook snel, grote kans dat de 4 spelers die ik er nu op heb staan morgen verkocht zijn. Is tenminste vaak zo.
Bied ¤450,- of ¤0,50 en ga er daarna op stampenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb een spits nodig maar liever niet
Ik zet er net 1 te koop. 3 miljoen maar, koopje toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rudnevs is nog geen 19,14 waardquote:Op zondag 7 juni 2015 21:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bied ¤450,- of ¤0,50 en ga er daarna op stampen
Gekochtquote:Op zondag 7 juni 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zet er net 1 te koop. 3 miljoen maar, koopje toch?
Ik heb een jongere , betere op het oog voor veel goedkoperquote:Op zondag 7 juni 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zet er net 1 te koop. 3 miljoen maar, koopje toch?
Wiequote:Op zondag 7 juni 2015 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb een jongere , betere op het oog voor veel goedkoper
hoeveel heb je er voor over? Ik kan wel iets lager gaanquote:Op zondag 7 juni 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4 Milquote:Op zondag 7 juni 2015 21:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
hoeveel heb je er voor over? Ik kan wel iets lager gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |