Dat is wel jammer van die transferlijst, liefste zet ik halve team erop maar kan maar 4.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:00 schreef RRuben het volgende:
Gewoon alles erop behalve wissels, basisspelers en 1tje voor de zekerheid per positie.
edit: kan maar 4![]()
Dat zal mijn spelers extra motiverenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Harrie, serieus een trainingskamp tegen mij?
Als je er een paar bij koopt kan je volgens mij meer spelers kwijt op den duur. Maar niemand heeft op dit moment genoeg geld ben ik bangquote:Op zondag 7 juni 2015 21:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dat is wel jammer van die transferlijst, liefste zet ik halve team erop maar kan maar 4.
ja echt he... Er zijn trouwens best veel met seizoenskaartquote:Op zondag 7 juni 2015 21:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dat is wel jammer van die transferlijst, liefste zet ik halve team erop maar kan maar 4.
Gewoon gratis, rechtsonder aan de startpagina kan je filmpjes kijken voor gratis seizoenskaartdagenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja echt he... Er zijn trouwens best veel met seizoenskaart
ooh, ga ik dat maar even doenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:17 schreef Zhero het volgende:
[..]
Gewoon gratis, rechtsonder aan de startpagina kan je filmpjes kijken voor gratis seizoenskaartdagen.
Lager dan dit kan ik niet gaanquote:
Ik heb maar 5,3 mlnquote:Op zondag 7 juni 2015 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lager dan dit kan ik niet gaan
Het laagste is 12 mln, hoogste 39 mln
Kan heel hard gaan ineens, ik heb met swansea een keer 3 spelers in 1 dag verkocht en toen mocht ik 35 miljoen bijschrijven. Waren ook nog eens 3 spelers die ik amper opstelde.quote:
Haha koekoek, jouw spelers staan zwaar overpriced op de transferlijstquote:Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je Ajicicek van mij kopen. Jonge gast nog dus goed te trainen.
Eigenlijk heb ik wel genoeg middenvelders voorlopig, en staat inderdaad een beetje overpriced eropquote:Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je Ajicicek van mij kopen. Jonge gast nog dus goed te trainen.
Tja, maar de spelers die ik wil verkopen hebben niet echt veel transferwaardequote:Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan heel hard gaan ineens, ik heb met swansea een keer 3 spelers in 1 dag verkocht en toen mocht ik 35 miljoen bijschrijven. Waren ook nog eens 3 spelers die ik amper opstelde.
Gaat ook snel, grote kans dat de 4 spelers die ik er nu op heb staan morgen verkocht zijn. Is tenminste vaak zo.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan heel hard gaan ineens, ik heb met swansea een keer 3 spelers in 1 dag verkocht en toen mocht ik 35 miljoen bijschrijven. Waren ook nog eens 3 spelers die ik amper opstelde.
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:28 schreef Zhero het volgende:
[..]
Haha koekoek, jouw spelers staan zwaar overpriced op de transferlijst
Als ze niet te duur zijn en nog jong zeker wel ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Gaat ook snel, grote kans dat de 4 spelers die ik er nu op heb staan morgen verkocht zijn. Is tenminste vaak zo.
Bied ¤450,- of ¤0,50 en ga er daarna op stampenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb een spits nodig maar liever niet
Ik zet er net 1 te koop. 3 miljoen maar, koopje toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb een spits nodig maar liever niet
Rudnevs is nog geen 19,14 waardquote:Op zondag 7 juni 2015 21:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bied ¤450,- of ¤0,50 en ga er daarna op stampen
Gekochtquote:Op zondag 7 juni 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zet er net 1 te koop. 3 miljoen maar, koopje toch?
Ik heb een jongere , betere op het oog voor veel goedkoperquote:Op zondag 7 juni 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zet er net 1 te koop. 3 miljoen maar, koopje toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |