Ohja dat is ook een niet fokker, dus 3 niet fokkers totaalquote:Op zondag 7 juni 2015 20:56 schreef RRuben het volgende:
Ik moet tegen Wolfsburg, dat is volgens mij een niet-fokker. Ik maak hem wel even dik in
gelijk maximum aantal hoppaquote:Op zondag 7 juni 2015 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sommige zijn al lekker bezig met hun elftal. Gezien de transferlijst
Een goed begin is het halve werkquote:Op zondag 7 juni 2015 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sommige zijn al lekker bezig met hun elftal. Gezien de transferlijst
Thanks.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Topic even het tagje [VBL] gegeven, voordat iemand op het idee komt om hem naar GAM te kicken
Dat is wel jammer van die transferlijst, liefste zet ik halve team erop maar kan maar 4.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:00 schreef RRuben het volgende:
Gewoon alles erop behalve wissels, basisspelers en 1tje voor de zekerheid per positie.
edit: kan maar 4![]()
Dat zal mijn spelers extra motiverenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Harrie, serieus een trainingskamp tegen mij?
Als je er een paar bij koopt kan je volgens mij meer spelers kwijt op den duur. Maar niemand heeft op dit moment genoeg geld ben ik bangquote:Op zondag 7 juni 2015 21:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dat is wel jammer van die transferlijst, liefste zet ik halve team erop maar kan maar 4.
ja echt he... Er zijn trouwens best veel met seizoenskaartquote:Op zondag 7 juni 2015 21:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dat is wel jammer van die transferlijst, liefste zet ik halve team erop maar kan maar 4.
Gewoon gratis, rechtsonder aan de startpagina kan je filmpjes kijken voor gratis seizoenskaartdagenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja echt he... Er zijn trouwens best veel met seizoenskaart
ooh, ga ik dat maar even doenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:17 schreef Zhero het volgende:
[..]
Gewoon gratis, rechtsonder aan de startpagina kan je filmpjes kijken voor gratis seizoenskaartdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |