Heb jij geen tandjes?quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Hhmm aubergine in plakken in de oven bakken dan rauwe knoflook, zout en peper erbij en dan pureren met de staafmixer![]()
Ziet er niet uit, maar is lekker.
Jawel. Maar dit is gepureerd echt super lekker. Geleerd en gegeten toen ik in Portugal was.quote:
Ik moet naar Startpagina en iets met een Volvoquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet nog steeds naar een hotel en vooral daten
ik wil ook een Startpagina en een Volvo Googlequote:Op woensdag 10 juni 2015 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet naar Startpagina en iets met een Volvo
Goed je best doen.... Die ik nu heb sla ik overquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil ook een Startpagina en een Volvo Google
Ik moet met de boot naar de Caribenquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
Jezus, nou mag ik opeens een dagje naar Limburg
Ja, wat is dat voor lilluks?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom er opeens een rouwadvertentie boven het topic staat.
harstikke lelijkquote:
Ik ga ervan uit dat Kingstown zijn beklag al heeft gedaan in FBquote:
Zo ja dan zal ik hem daar steunen, zo niet valt dat me wel tegenquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat Kingstown zijn beklag al heeft gedaan in FB
ik zie dat niet...quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom er opeens een rouwadvertentie boven het topic staat.
orkestbakquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:19 schreef sacha het volgende:
nog 6 postings...
drinkbak?
binkbak?
blingbak?
zaagbak?
mijn debieltje is mijn computerquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even je leesbril opzetten. Of je debieltje uit het raam gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |