1x per week ongeveer.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zulke mensen heb je ook idd die minder constant met andere mensen opgescheept hoeven te zitten.
Hoe vaak hebben/hadden jullie seks eigenlijk?
Al lezende krijg ik in de indruk dat deze relatie niet lang meer stand zal houden.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:45 schreef undercover_lover het volgende:
[..]
1x per week ongeveer.
Voor mij zou om de dag ideaal zijn.
Hij wil maar 1x in de week?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:45 schreef undercover_lover het volgende:
[..]
1x per week ongeveer.
Voor mij zou om de dag ideaal zijn.
Gemiddeld hè. Als we op vakantie gaan is het vaker. Is dat weinig als je wat langer samen bent?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij wil maar 1x in de week?wel erg weinig, ja. Speelt daar niet iets in mee dat ie daar ergens onzeker van word ofzo?
Misschien als je al jaaaaren samen bent dat het wel normaal is, daar kan ik niet over meepraten.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:52 schreef undercover_lover het volgende:
[..]
Gemiddeld hè. Als we op vakantie gaan is het vaker. Is dat weinig als je wat langer samen bent?
Als we het doen is het wel erg lekker. Hij komt niet onzeker over.
Ik probeer er geen waardeoordeel op te plakken, maar te werken met de situatie zoals deze is, want blijkbaar is ze nog niet gefrustreerd genoeg om hem te dumpen en er tegen in gaan door te zeggen dat hij niet zo moet zeuren gaat niet het gewenste gedrag opleveren. Wat stel jij voor?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Kom op zeg.. waarom zou zij hem moeten verleiden om haar aan te raken?
Lijkt mij dat zoiets vanzelf moet gaan, of juist niet en dat niemand daar dan moeite mee heeft.
Moet ze er ook nog rekening mee houden of het zomer is of niet als ze hem gaat verleiden? het kan namelijk soms best warm zijn.
Dingen die moeten is meer voor het werk en of je een kind hebt waar aan reguliere zaken zitten.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:56 schreef silliegirl het volgende:
ik denk dat je afspraken met je vriend moet maken. Uitleggen dat jij niet aan iedereen nee wil verkopen, en dat sommige dingen "erbij horen", zoals kerst bij je ouders.
Bezoeken bij kennissen zou ik dan laten varen als een soort compromis.
Daar komt het op neer, lijkt me. Beide kanten moeten iets inleveren.quote:
Daar is geen formule voor, je hoort samen een middenweg hierin te vinden. Ook als je wat langer samen bent..quote:Op maandag 8 juni 2015 16:52 schreef undercover_lover het volgende:
[..]
Gemiddeld hè. Als we op vakantie gaan is het vaker. Is dat weinig als je wat langer samen bent?
Wat ik zou voorstellen is weggaan, maar dat is meer wat ik zelf zou doen. Je moet niet iemand willen veranderen. 1 van de twee gaat hier sowieso niet krijgen van degene wilt. Of zij zal het moeten accepteren of hij geeft toe en gaat 'gezellig' met z'n lange gezicht mee op de koffie.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:06 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik probeer er geen waardeoordeel op te plakken, maar te werken met de situatie zoals deze is, want blijkbaar is ze nog niet gefrustreerd genoeg om hem te dumpen en er tegen in gaan door te zeggen dat hij niet zo moet zeuren gaat niet het gewenste gedrag opleveren. Wat stel jij voor?
Relaxte stemming, meer tijd en energie, meer op elkaar gericht..quote:Op maandag 8 juni 2015 18:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar is geen formule voor, je hoort samen een middenweg hierin te vinden. Ook als je wat langer samen bent..
Hoe komt het dat het op vakantie wel vaker gebeurt?
Goede temperatuur? Geen energieslurpende baan?
Zou je dit thuis wat meer voor elkaar kunnen creëren?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:27 schreef undercover_lover het volgende:
[..]
Relaxte stemming, meer tijd en energie, meer op elkaar gericht..
Waarom schaam je je?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:48 schreef undercover_lover het volgende:
Ik zou het niet uitmaken alleen omdat hij geen trek heeft in visite en feestjes. Heb er geen moeite mee om alleen ergens heen te gaan, heb dat vaak genoeg gedaan. Maar er is toch iets van schaamte omdat hij niet mee gaat. Al moet ik zeggen dat het nu minder is omdat ik hier lees dat er meer mensen zo zijn. Dacht dat hij een uitzondering was.
Deze begrijp ik niet helemaal. Wat heeft hij met eventuele nieuwe contacten van jou te maken?quote:Het speelt ook mee dat ik zelf meer vrienden zou willen hebben. En dat gaat makkelijker als hij ook openstaat voor nieuwe contacten.
Hoe ouder je wordt, des te meer gezamenlijke vrienden mensen hebben valt mij op.. Beetje ouderwets als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zou je dit thuis wat meer voor elkaar kunnen creëren?
[..]
Waarom schaam je je?
[..]
Deze begrijp ik niet helemaal. Wat heeft hij met eventuele nieuwe contacten van jou te maken?
Vriendinnen en kennissen willen vaak met zn vieren afspreken. (Hoeft voor mij ook niet per se.)quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zou je dit thuis wat meer voor elkaar kunnen creëren?
Goed punt, daar ga wat mee doen.
[..]
Waarom schaam je je?
Omdat andere mensen zich afgewezen kunnen voelen en/of hem raar vinden.
[..]
Deze begrijp ik niet helemaal. Wat heeft hij met eventuele nieuwe contacten van jou te maken?
Nieuwe vrienden maken die er ook zo over denken dus..quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:26 schreef undercover_lover het volgende:
[..]
Vriendinnen en kennissen willen vaak met zn vieren afspreken. (Hoeft voor mij ook niet per se.)
Jemig, ik zou ook zo geen oplossing wetenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:59 schreef Wolves het volgende:
Herkenbaar verhaal. Volgende maand is de bruiloft van mijn beste vriendin en ik heb moeten zeggen dat ik alleen kom.
Ik moet zeggen dat ik het best vervelend vind. Omdat ik het fijn zou hebben gevonden om die dag met hem te delen, maar ook omdat ik het ergens best vervelend vind om daar alleen te zitten terwijl iedereen met z'n partner is.
Ik ben er iig nog niet aan uit wat ik ermee aanmoet, dus als je een wonderoplossing hebt laat het maar weten
Dat vind ik dan best asociaal van je vriend, tenzij er echt een hele goede reden is natuurlijk. Maar ik neem aan dat hij gewoon geen zin heeft? Kan me voorstellen dat je je dan aardig in de steek gelaten voelt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:59 schreef Wolves het volgende:
Herkenbaar verhaal. Volgende maand is de bruiloft van mijn beste vriendin en ik heb moeten zeggen dat ik alleen kom.
Ik moet zeggen dat ik het best vervelend vind. Omdat ik het fijn zou hebben gevonden om die dag met hem te delen, maar ook omdat ik het ergens best vervelend vind om daar alleen te zitten terwijl iedereen met z'n partner is.
Ik ben er iig nog niet aan uit wat ik ermee aanmoet, dus als je een wonderoplossing hebt laat het maar weten
Als hij een beetje fatsoenlijk is en beseft dat het voor jou prettig is dat hij mee gaat, dan hoort hij dat toch ook gewoon te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:59 schreef Wolves het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |