Hij heeft gesolliciteerd voor een bestuur en nu zijn alle kansen voorbij...quote:Op zondag 7 juni 2015 13:19 schreef Bowero het volgende:
Hoezo kreeg hij de baan dan als jij er zoveel voor deed?
Als je het echt wil doen voor je cv doe je er inderdaad beter aan door dit advies op te volgen!quote:Op zondag 7 juni 2015 13:25 schreef XL het volgende:
Een bestuurtje heeft net zo weinig waarde als een backpacker ontdek jezelf-vakantie. Doe wat maatschappelijk georienteerd vrijwilligerswerk en je bent de CV-held. Tenminste, als je echt denkt dat het nodig is om je cv te pimpen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen.
Weet je wel hoeveel moeite het is een compleet kantoorpand met houtkachels warm te stoken.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:18 schreef bananencavia het volgende:
Werkgevers hechten te veel waarde aan het CV tegenwoordig.
en dit is idd waarheid.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:25 schreef XL het volgende:
Een bestuurtje heeft net zo weinig waarde als een backpacker ontdek jezelf-vakantie. Doe wat maatschappelijk georienteerd vrijwilligerswerk en je bent de CV-held. Tenminste, als je echt denkt dat het nodig is om je cv te pimpen...
quote:Op zondag 7 juni 2015 13:39 schreef bamibij het volgende:
Ik ben jeugdtrainer bij een voetbalclub, is dat serieus een pluspunt op je cv?
Dus in jouw ideale wereld moet een werkgever een paar honderd willekeurige sollicitanten op gesprek laten komen zonder dat die werkgever ook maar enig idee heeft wat voor iemand er reageert op zijn sollicitatie?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:18 schreef bananencavia het volgende:
Als onze maatschappij niet zo gefocust was op cv-building en meer kijkt naar de persoon zelf
Het ligt allemaal wel natuurlijk aan wat voor baan dat je naar op zoek bent.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:39 schreef bamibij het volgende:
Ik ben jeugdtrainer bij een voetbalclub, is dat serieus een pluspunt op je cv?
De waarheid zou wel ergens in het midden liggenquote:Op zondag 7 juni 2015 14:08 schreef Falco het volgende:
Potentiële werkgevers vinden bestuurtjes en commissies tijdens je studententijd extreem oninteressant. Ik heb die ervaring op mijn cv allang eruit gedonderd.
Ik denk dat het voor een startersfunctie wel relevant is. Daarna niet meer lijkt me.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:08 schreef Falco het volgende:
Potentiële werkgevers vinden bestuurtjes en commissies tijdens je studententijd extreem oninteressant.
Truequote:Op zondag 7 juni 2015 14:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een startersfunctie wel relevant is. Daarna niet meer lijkt me.
Jup. Zolang je maar laat zien dat je meer hebt gedaan dan alleen studeren.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een startersfunctie wel relevant is. Daarna niet meer lijkt me.
Dubbelzinnige zin even gequoot voor potentiële werkgeversquote:Op zondag 7 juni 2015 14:12 schreef TheMechanic het volgende:
Ik verzin van alles om mijn cv wat leuker te maken
De Albert Heijn achtige baantjes zijn verzonnen. Het boek en vrijwilligerswerk nietquote:Op zondag 7 juni 2015 14:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dubbelzinnige zin even gequoot voor potentiële werkgevers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |