Ik ben geen maagd meer nee. Omdat ik als nerd wel realistisch ben.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:18 schreef Piels het volgende:
En TS is geen maagd meer? ik geloof het bijna
zie mijn 2de post (boven jouw post)quote:Op zondag 7 juni 2015 12:19 schreef Noriega het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd meer nee. Omdat ik als nerd wel realistisch ben.
En denk jij ooit een vriendin te krijgen?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:20 schreef Erno-BE het volgende:
Universitair opgeleid: heeft wel de voorkeur
Niet roken: graag
Maat 36: maat maakt me niet zo heel veel uit zolang ze maar niet buitenproportioneel dik/dun is
Geen bril: de juiste bril is juist sexy
Voorkeur aan nerdzaken: liever niet
Geen tattoos/piercings: volledig mee eens
Huiselijk: liever geen type dat 24/7 feest, maar wel iemand diue af en toe van een feestje houdt
quote:Op zondag 7 juni 2015 12:21 schreef Noriega het volgende:
[..]
En denk jij ooit een vriendin te krijgen?
quote:Op zondag 7 juni 2015 12:16 schreef Erno-BE het volgende:
Liever geen wijf, dan een lelijk/dom wijf. Onterechte klacht dus
Ik wil gewoon geen kort pittig kapsel, of iemand die in de beginfase van die cultuur zit.quote:
Dan ga je toch niet naar de kapper? Of moet je, van je mama?quote:
Nog tien jaar droogstaan en je plaatst zelfs die vrouwen op een voetstukje.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen kort pittig kapsel, of iemand die in de beginfase van die cultuur zit.
Een vrouw met een kort pittig kapsel bedoel ikquote:Op zondag 7 juni 2015 12:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet naar de kapper? Of moet je, van je mama?
Wat je niet kent, mis je ook niet. Ik heb geen behoefte aan seks. En verder wil ik een kwalitatief hoogstaande vrouw of anders geen vrouw. All or nothing.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:32 schreef Noriega het volgende:
[..]
Nog tien jaar droogstaan en je plaatst zelfs die vrouwen op een voetstukje.
Alsof je het over een tafel hebt.quote:
Dat gaat hem dus niet worden zo.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wat je niet kent, mis je ook niet. Ik heb geen behoefte aan seks. En verder wil ik een kwalitatief hoogstaande vrouw of anders geen vrouw. All or nothing.
Ik zou liever als maagd sterven dan dat ik het met een mbo'ster of kort pittig kapsel moet doenquote:Op zondag 7 juni 2015 12:36 schreef Noriega het volgende:
[..]
Dat gaat hem dus niet worden zo.
Maar ik denk dat die lat vanzelf wel lager komt te liggen als de nood hoger is geworden.
Ik geloof er geen flikker van weet je dat?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:37 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zou liever als maagd sterven dan dat ik het met een mbo'ster of kort pittig kapsel moet doen
De grap is dat ik sowieso geen kinderen wil. Ik hoop echt als ik 37 ben mooie dingen mag meemaken, terwijl de rest aan de pampers zit als compensatie voor mijn mindere studententijd.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:39 schreef Noriega het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van weet je dat?
Dit soort stoere taal houd je misschien nog even vol. Maar als straks iedereen om je heen een gezin heeft en jij niet dan wordt het ineens een stuk vervelender.
Maar misschien kun je er een uit het oosten importeren.
Hij is zichzelf gewoon al vast aan het indekken omdat hij ook wel snapt dat hij waarschijnlijk als maagd zal sterven.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:39 schreef Noriega het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van weet je dat?
Dit soort stoere taal houd je misschien nog even vol. Maar als straks iedereen om je heen een gezin heeft en jij niet dan wordt het ineens een stuk vervelender.
Maar misschien kun je er een uit het oosten importeren.
Maar je hebt die vrouw niks te bieden. Je leven zou er sowieso wat leuker uitzien als jij jezelf eens wat meer ontwikkelt.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wat je niet kent, mis je ook niet. Ik heb geen behoefte aan seks. En verder wil ik een kwalitatief hoogstaande vrouw of anders geen vrouw. All or nothing.
In realiteit ben jij als 37 jarige nog steeds alleenstaand, woon je ergens in een bovenwoning en maak je uit pure verveling weken van 60 uur.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De grap is dat ik sowieso geen kinderen wil. Ik hoop echt als ik 37 ben mooie dingen mag meemaken, terwijl de rest aan de pampers zit als compensatie voor mijn mindere studententijd.
Er is nog tijd genoeg hoor, ben pas 21.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je hebt die vrouw niks te bieden. Je leven zou er sowieso wat leuker uitzien als jij jezelf eens wat meer ontwikkelt.
eey psst psst, ik heb goeie vrouw voor jou. Iesh van goeie kwaliteit. Kun je van op aan!!quote:Op zondag 7 juni 2015 12:34 schreef Erno-BE het volgende:
Tja, maar je maakt ook niet echt aanstalte om eraan te beginnenquote:Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Er is nog tijd genoeg hoor, ben pas 21.
Of lekkere wijven die bij de Hema werken maar wel een knappe rijke vent met eigen huis en dure auto willen.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef BozeHaas het volgende:
Andersom ook, van die lelijke domme wijven die een knappe hoogopgeleide man willen.
mapima zekerquote:Op zondag 7 juni 2015 12:44 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
eey psst psst, ik heb goeie vrouw voor jou. Iesh van goeie kwaliteit. Kun je van op aan!!
PM voor details. Over de prijs worden we het wel eens jwt
Je hebt al een flinke achterstand.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Er is nog tijd genoeg hoor, ben pas 21.
Tijd genoeg hoor. Het leven stopt niet bij 30.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:44 schreef Noriega het volgende:
[..]
Tja, maar je maakt ook niet echt aanstalte om eraan te beginnen
Hemel, nooit gedacht dat ik nog eens zou voldoen aan het eisenpakket van een "talentvolle womanizer". Die zoeken volgens mij alleen geen nerdmeisje dat huiselijk is en geen tattoos heeft.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:14 schreef Noriega het volgende:
Toch ken ik er een paar die dan wel weer een hele lijst aan stellen aan hun vriendin. DIngen als: Ze moet universitair opgeleid zijn, mag niet roken, moet maat 36 hebben, mag geen bril hebben, moet van allerlei nerdzaken houde, mag geen tattoos/piercings hebben, moet huislijk zijn enzovoorts
Als ze echt heel lekker zijn hoeft dat niet een nadeel te zijn hoor.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Of lekkere wijven die bij de Hema werken maar wel een knappe rijke vent met eigen huis en dure auto willen.
Dan heeft je vriend het goed gedaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hemel, nooit gedacht dat ik nog eens zou voldoen aan het eisenpakket van een "talentvolle womanizer". Die zoeken volgens mij alleen geen nerdmeisje dat huiselijk is en geen tattoos heeft.
Mijn vriend is overigens een rasechte nerd, geen womanizer.
Het is ook geen nadeel maar alleen lekker zijn plaatst je niet in de positie zulke hoge eisen aan een ander te stellen. Er zijn namelijk genoeg lekkere wijven die zelf meer te bieden hebben dan een lekker lichaam en een minimumsalaris.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:46 schreef Noriega het volgende:
[..]
Als ze echt heel lekker zijn hoeft dat niet een nadeel te zijn hoor.
Nou ik denk niet dat er nog veel kansen zijn voor een werkloze maagd die op zijn 30e nog bij zijn ouders woont. Ik zou eens wat haast gaan maken.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Tijd genoeg hoor. Het leven stopt niet bij 30.
Iedereen heeft natuurlijk voorkeuren, niets mis mee zolang het maar geen eisen zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Of lekkere wijven die bij de Hema werken maar wel een knappe rijke vent met eigen huis en dure auto willen.
we hebben elkaar ontmoet in World of Warcraft, dus ik was bijzonder aantrekkelijk vergeleken met de troll die ik speeldequote:Op zondag 7 juni 2015 12:49 schreef Noriega het volgende:
Dan heeft je vriend het goed gedaan.
Maar stel dat je een paar schoonheidsfoutjes had gehad? Dan was hij toch ook wel op je gevallen?
Sommige gasten vinden dat een nadeel omdat hoger opgeleide vrouwen meer een eigen mening hebben en ze liever een onderdanig volgzaam type hebben.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is ook geen nadeel maar alleen lekker zijn plaatst je niet in de positie zulke hoge eisen aan een ander te stellen. Er zijn namelijk genoeg lekkere wijven die zelf meer te bieden hebben dan een lekker lichaam en een minimumsalaris.
Pls, types als Erno begrijpen de nuanceringen hier niet en gaan de schuld aan de dames geven.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
we hebben elkaar ontmoet in World of Warcraft, dus ik was bijzonder aantrekkelijk vergeleken met de troll die ik speelde![]()
Ja hoor, hij vindt me fantastisch en ik geloof niet dat hij het erg had gevonden als ik er iets anders uit had gezien. Maar tattoos, feest type, roken waren toch wel taboe geweest bij hem. En hij was ook niet op een simpel meisje gevallen, dat trekt hij niet. Dus ik vind die 'eisen' niet eens zo raar. Je moet niet per se een fotomodel willen natuurlijk. Dat is een beetje kansloos.
Ben je daarom BBW-lover.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:19 schreef Noriega het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd meer nee. Omdat ik als nerd wel realistisch ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |