quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee prima hoor dat wist ik wel![]()
Nou vanavond ben ik er sowieso, en morgen en overmorgen
Whoah, take a chill pill, RB.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:08 schreef redboyke het volgende:
[..]
GAST, je zei de dag ervoor nog dat je de dag erna online ging komen je had wat pc problemen en nu blijkt dat je gewoon witcher zat te spelen?
Ja, nee, niet zo'n Ars-Promo.quote:
Heb geen ideequote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ja, nee, niet zo'n Ars-Promo.
Kreeg een invite, maar het is niemand van ons volgens mij en ik zit nooit in public lobbies dus heb daar ook geen vrienden opgepikt. Dus wat mot 'ie van me.
Fysiek contact en waarschijnlijk uit Zimbabwequote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ja, nee, niet zo'n Ars-Promo.
Kreeg een invite, maar het is niemand van ons volgens mij en ik zit nooit in public lobbies dus heb daar ook geen vrienden opgepikt. Dus wat mot 'ie van me.
4k meesterras?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:45 schreef LompeHork het volgende:
Ik moet zo even een monitor ophangen, dan ben ook ik er vanavond weer!
Sehr shon. Daar ben ik ook voor aan het sparen. En een mechanisch keyboard.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel IPS, geen 4k helaasmaak wel even een pic van mn setup als het af is
Aw, en dat heb ik nu dus misgelopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:45 schreef JaqenHghar het volgende:
Fysiek contact en waarschijnlijk uit Zimbabwe
Nee maarquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:31 schreef dolf1010 het volgende:
Mijn excuses !
Heb het de afgelopen weken erg druk gehad met familie en switchen van studie en ben jullie helemaal vergeten![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:31 schreef dolf1010 het volgende:
Mijn excuses !
Heb het de afgelopen weken erg druk gehad met familie en switchen van studie en ben jullie helemaal vergeten![]()
Ik dacht trouwens dat ik Divje genoeg rechten had gegeven om tot die tijd de crew te kunnen managen
Potverdikke.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:31 schreef dolf1010 het volgende:
Mijn excuses !
Ik dacht trouwens dat ik Divje genoeg rechten had gegeven om tot die tijd de crew te kunnen managen
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:31 schreef dolf1010 het volgende:
Mijn excuses !
Ja zeg, waarom bleef jij buiten de badkamer toen?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
zo lang je maar niet met divje in de shower gaat ben je save
Paste er niet in met z'n boner.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja zeg, waarom bleef jij buiten de badkamer toen?
Duurde te lang om al z'n armour uit te trekken, met die giga-helmquote:
huh wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:31 schreef dolf1010 het volgende:
Mijn excuses !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |