He wat? Heb je nou CDs gekocht of iets gedownload? Als je een download hebt heb je helemaal geen CDs. Lekker duidelijkquote:Op maandag 8 juni 2015 18:12 schreef Chaes het volgende:
Hey ik heb een vraagje,
Ik heb net alle CD's gedownload van GTA V op de PC (besteld via bol.com).
Net de cd eruit gehaald, account aangemaakt, termen en condities geaccepteerd etc., en nu begint hij ineens (zonder dat er een CD in mijn PC zit) met herinstalleren. Hoe kan dat?
Ik heb hem op mijn (E:) schijf staan en ik zie dat alles ineens opnieuw geïnstalleerd wordt...
Ik heb de CD's gekocht ja. Die heb ik 1 voor 1 gedownload.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
He wat? Heb je nou CDs gekocht of iets gedownload? Als je een download hebt heb je helemaal geen CDs. Lekker duidelijk
Denk dat je eerst de installatiebestanden van de cd's hebt 'gedownload' (gekopieerd dus), en nadat je bent ingelogd bij SocialClub kan je gaan installeren (denk ivm activatie)quote:Op maandag 8 juni 2015 18:15 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ik heb de CD's gekocht ja. Die heb ik 1 voor 1 gedownload.
Daarna account gemaakt etc etc etc., nu is die Social Club ineens alles aan het herinstalleren..
Ik snap t nog steeds niet. Als je CDs koopt krijg je CDs (in dit geval DVDs) in een doosje.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:15 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ik heb de CD's gekocht ja. Die heb ik 1 voor 1 gedownload.
Daarna account gemaakt etc etc etc., nu is die Social Club ineens alles aan het herinstalleren..
Zou best kunnen. Heb alleen wel al 60GB minder ruimte, en er staat nu: 5/60GB.. dus ja idk.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk dat je eerst de installatiebestanden van de cd's hebt 'gedownload' (gekopieerd dus), en nadat je bent ingelogd bij SocialClub kan je gaan installeren (denk ivm activatie)
Hersenspinsel, heb geen idee hoe de installatie via discs gaat.
Oja, hij zal nu wel je bestanden aan het decrypten zijn, en dan download je nog even wat updates straks en kan je spelen.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:18 schreef Chaes het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Heb alleen wel al 60GB minder ruimte, en er staat nu: 5/60GB.. dus ja idk.
Hm ja, maar als ik nu de bestanden kopieer naar mijn downloadlocatie van GTA V, zegt het dat het precies dezelfde zijn.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja, hij zal nu wel je bestanden aan het decrypten zijn, en dan download je nog even wat updates straks en kan je spelen.
Wie is SapporoNL btw
Ik zou 'm gewoon z'n gang laten gaan ipv bestanden kopiërenquote:Op maandag 8 juni 2015 18:21 schreef Chaes het volgende:
[..]
Hm ja, maar als ik nu de bestanden kopieer naar mijn downloadlocatie van GTA V, zegt het dat het precies dezelfde zijn.
Ik heb nu wel echt alles 2x zowat, zoals x64r.hpf.hash etc..quote:Op maandag 8 juni 2015 18:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zou 'm gewoon z'n gang laten gaan ipv bestanden kopiëren
quote:Op maandag 8 juni 2015 18:28 schreef d4v1d het volgende:
gewoon op instaleren drukken en koffie gaan zetten, een wasje draaien en gelijk het hele huis schoonmaken.
Dan nog 30 minuutjes wachten en hij is klaar
quote:
Oooh. Ik schrok al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |