Oké, hierbij nog 1x mijn excuses dat ik niet zoveel op anderen reageer
het is geen onwil, maar tegen de tijd dat ik bijgelezen ben, ben ik de helft al weer vergeten en zijn er al weer 20 nieuwe posts. Maar ik lees en leef wel met iedereen mee, ik beloof het!
En het gaat me vast een keer lukken om fatsoenlijk mee te praten
voor al het tandjesleed, zo zielig! Binnenkort ook alvast wat kinder pcm halen, kan het alvast maar in huis hebben (ook voor prikjes enzo).
Shop, wat fijn dat je meiden het zo goed doen!

Na mijn zeurpost van een paar dagen terug, nu gelukkig de andere kant:
Alles lijkt opeens een beetje op z'n plek te vallen!

Flessen wat opgehoogd en mevrouw is nu echt veel tevredener. Ik was van de week na een paar huilbuien (van haar, niet van mij

) ervan overtuigd dat ze pijn/krampjes had of dat ze echt wat mankeerde, waarop man opperde of het niet gewoon honger was.
Eerlijk is eerlijk: ik heb 'm niet heel vriendelijk toegebeten dat ik dat heus wel door zou hebben als het zoiets simpels was

maar dat blijkt het dus inderdaad te zijn geweest (alle credits voor manlief dus

)
En hoewel iedereen riep 'Dat komt vanzelf' geloofde ik er dus niks van dat er ooit een ritme qua slaapjes enzo zou komen en al helemaal niet dat ik dat door zou hebben. Maar sinds gisteren lijkt er toch echt een soort logica in te zitten qua fles-wakker-moe-slapen-fles

Nou ja, i.v.m. Fok-wet enzo zal ik maar niet verder doorgaan

maar ik heb er weer volop vertrouwen in!
En binnekort heb ik jullie vast weer nodig voor de 'Het-komt-goed's, dus wilde dit ook even met jullie delen!