abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2015 @ 11:38:27 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_153322395
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 7 juni 2015 @ 11:47:40 #2
52229 Chanty
pi_153322571
Hij was dicht en ik kon geen nieuwe vinden dus was zo brutaal er een te openen.

Crump nacht from hell boks! Tot 5.30 heb ik af en toe een half uur kunnen slapen. Verder alleen bezig geweest met een huilende lucas in mijn bed :'( hij heeft nog nooit zoveel last gehad van tandjes. Misschien komt er toch eerst een kies.

Hoe lang duurt dit gemiddeld dat het zo heftig is? En hij begint keihard te huilen als hij (gepureerd) fruit eet. Misschien door zuren. Ben bang dat het betere eten teniet wordt gedaan door de pijnassociatie. Maar niks aanbieden voorlopig?

Sq met haar acht tanden monstertje *O*

En shop fijn dat ze het zo goed doen.
pi_153322800
Aaj dat klinkt idd heel heftig Chanty... arme L. Eten wil saar ook niet graag als ze last vd bakkes heeft... probeer eens iets kouds of een natte washand waar hij op kan kauwen..
S. 2014
J. 2016
pi_153322971
Een koude komkommer anders een idee Chanty?
pi_153323140
Oh ik zie nu dat ik het vorige topic sloot, dat had ik niet in de gaten.

Chanty, wat sneu voor L.
Soms vinden kindjes het juist wel fijn om ergens op te kunnen bijten, dus koude komkommer klinkt goed. Zo niet, dan inderdaad maar even laten en veel laten drinken. I heeft dan altijd extra behoefte aan bv, ik denk omdat het verzachtend werkt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 7 juni 2015 @ 12:16:41 #6
52229 Chanty
pi_153323169
Natte washand is wel een idee ja! Eten pleurt ie eigenlijk allemaal op de grond nu. Alleen fruit wil hij wel want lekker, maar dat doet kennelijk dus pijn. En iemand anders tipte me voor yoghurt, dat kunnen we ook proberen daar is hij ook dol op en laat hij zich meestal wel voeren.

Eerst op dentinox jacht nu.
  zondag 7 juni 2015 @ 12:17:24 #7
52229 Chanty
pi_153323188
quote:
2s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Franny_G het volgende:
Oh ik zie nu dat ik het vorige topic sloot, dat had ik niet in de gaten.

Chanty, wat sneu voor L.
Soms vinden kindjes het juist wel fijn om ergens op te kunnen bijten, dus koude komkommer klinkt goed. Zo niet, dan inderdaad maar even laten en veel laten drinken. I heeft dan altijd extra behoefte aan bv, ik denk omdat het verzachtend werkt.
Heb hem hier gisteren en vannacht ook veel aan de borst gehad ja.
pi_153323190
Chanty, boh dat is ook niks :* . Ik heb iig nog anderhalf uur geslapen tussen 1 en 2.30 :'). Wat ontzettend naar zeg, ik vind het hartverscheurend als mijn jongetje zo'n last heeft. Weer zo'n ding waar niemand je op kan voorbereiden.

Oh en qua eten: misschien kun je hem wat dingen aanbieden die niet zuur zijn? Aardappel, rijst? Beetje pasta? Vind het wel aannemelijk dat hij last heeft van zuren als hij een tand doorkrijgt.

Vanmorgen had W nog hogere temp ineens, maar nu lijkt het weer iets te zakken gelukkig. Inmiddels heb ik zelf ook keelpijn en moet niesen :')

Dank voor het meeleven dames :*

Shop fijn dat je meisjes het zo goed doen!
Verder weet ik het even niet. De oktoberbabies gaan hard, begrijp ik O+
  zondag 7 juni 2015 @ 12:45:55 #9
52229 Chanty
pi_153323777
Heb dentinox. Alleen geen idee welke tand/kies doorkomt dus maar meerdere plaatsen aanstippen. Op internet staat dat het maar een half uur werkt, klopt dat?
pi_153323980
Ik doe tegenwoordig een drup op mijn vinger en met gevaar voor eigen 'vinger' smeer ik het tandvlees in.
Zit regelmatig klem tussen de puntjes en het is even niet prettig maar vind dat fijner dan met een wattenstaafje waar ik geen gevoel bij heb en die leeggezogen wordt.
pi_153324069
:* voor de pittige nachten.

Aangestoken door W, crump? Beterschap!

Misschien watermeloen (geen idee of dat mag, want bijvoeding is hier nog lang niet aan de orde) proberen Chanty, minder zuur denk ik.

Frits kwam vannacht elk uur. Hij is weer verkouden, maar begraaft ook bij voorkeur zijn neus in mijn borst. Dus het is iedere keer piepen, slaan, loslaten, opnieuw aanhappen en weer piepen. En spugen natuurlijk. }:| Zelfs zijn vader kreeg de volle laag.
pi_153324135
Oké, hierbij nog 1x mijn excuses dat ik niet zoveel op anderen reageer :@ het is geen onwil, maar tegen de tijd dat ik bijgelezen ben, ben ik de helft al weer vergeten en zijn er al weer 20 nieuwe posts. Maar ik lees en leef wel met iedereen mee, ik beloof het! ;) En het gaat me vast een keer lukken om fatsoenlijk mee te praten

:* voor al het tandjesleed, zo zielig! Binnenkort ook alvast wat kinder pcm halen, kan het alvast maar in huis hebben (ook voor prikjes enzo).

Shop, wat fijn dat je meiden het zo goed doen! ^O^

Na mijn zeurpost van een paar dagen terug, nu gelukkig de andere kant:
Alles lijkt opeens een beetje op z'n plek te vallen! :) Flessen wat opgehoogd en mevrouw is nu echt veel tevredener. Ik was van de week na een paar huilbuien (van haar, niet van mij ;) ) ervan overtuigd dat ze pijn/krampjes had of dat ze echt wat mankeerde, waarop man opperde of het niet gewoon honger was.
Eerlijk is eerlijk: ik heb 'm niet heel vriendelijk toegebeten dat ik dat heus wel door zou hebben als het zoiets simpels was :@ maar dat blijkt het dus inderdaad te zijn geweest (alle credits voor manlief dus O+ )

En hoewel iedereen riep 'Dat komt vanzelf' geloofde ik er dus niks van dat er ooit een ritme qua slaapjes enzo zou komen en al helemaal niet dat ik dat door zou hebben. Maar sinds gisteren lijkt er toch echt een soort logica in te zitten qua fles-wakker-moe-slapen-fles :s)

Nou ja, i.v.m. Fok-wet enzo zal ik maar niet verder doorgaan ;) maar ik heb er weer volop vertrouwen in! En binnekort heb ik jullie vast weer nodig voor de 'Het-komt-goed's, dus wilde dit ook even met jullie delen!
  zondag 7 juni 2015 @ 13:11:59 #13
52229 Chanty
pi_153324381
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ik doe tegenwoordig een drup op mijn vinger en met gevaar voor eigen 'vinger' smeer ik het tandvlees in.
Zit regelmatig klem tussen de puntjes en het is even niet prettig maar vind dat fijner dan met een wattenstaafje waar ik geen gevoel bij heb en die leeggezogen wordt.
Goeie idd ^O^
pi_153324893
Ik doe t idd ook op mn vingertop... en leg babydoekjes klaar want die zooi plakt altijd aan t flesje...
S. 2014
J. 2016
pi_153325373
Sneu van W en L en jullie nachten :*

Twist, fijn dat het toch beter gaat nu met meer in de flessen.
pi_153325891
Ik en mijn man moesten zo lachen om vorig topic, over de witte hond. Nu wil ik ook naar dierentuin/kinderboerderij :{
R herkent zichzelf wel in spiegel. Geven en nemen moeten we nu oefenen staat er. Hmm.

Oh de strandtent van aldi gekocht, winkel lag vol. *O*

Gister geshopt voor mezelf :) Beetje anders dan anders gekocht, wel gaaf.

En ik las dat sommige 7/8 maanden baby's al inzand hadden gespeeld? Wij hebben geen zandbak en in de tuin vind ik vies met kattenstront . nu al tijd voor zandbak?
  zondag 7 juni 2015 @ 14:27:02 #17
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153325985
SQ, en misschien later op bed leggen :+ ;). Nee, serieus, soms kan het verschuiven van een dagslaapje veel betekenen voor de avond/nacht. Toen s nog 3x sliep mocht haar 3e slaapje echt niet na half 5 plaatsvinden. Dan was de avond en nacht heel.onrustig. Was het 3e slaapje vroeger dan was er niks aan de hand. Het maakte dan dus niet uit tot hoe laat ze sliep, gek genoeg. Nu 'dwing' ik haar tot maar 2 slaapjes per dag. Die drama avonden van afgelopen week waren allebei op dagen dat ze 3x had geslapen. Doen we dus niet meer. We moeten soms wel behoorlijk rekken maar het loont wel. De dagslaapjes gaan nu ook beter, duren langer. Naja, lang verhaal geworden :'). Succes :P Hoe is het met je moeder?

Shop, klinkt goed *O*

Twist, fijn dat het nu beter gaat!

Chanty, gos, arme L.. Hopelijk komt het gevaarte snel door
pi_153326072
Sjaak heeft een slaap-inhaaldag. Normaal slaapt hij overdag niet, maar vandaag slaapt hij van voeding tot voeding. Misschien voelt hij zich eindelijk wat beter.
pi_153326410
Sprong of regeldag, vandaag weer verder. Dag begon goed, ze heeft netjes geslapen. 22-5.30 en 6-9.30 maar daarna weer prut. Ben al twee uur bezig haar te laten slapen. Al twee keer aan de borst gehad ook. Dan is ze wel stil, maar loslaten is luid gekrijs. Nu loopt papa in de tuin met de wagen, want ik was er wel even klaar mee, en is ze wel stil. Kan ik even een klein ijsje eten. :9
pi_153327387
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:21 schreef Hilmo het volgende:
Ik en mijn man moesten zo lachen om vorig topic, over de witte hond. Nu wil ik ook naar dierentuin/kinderboerderij :{
R herkent zichzelf wel in spiegel. Geven en nemen moeten we nu oefenen staat er. Hmm.

Oh de strandtent van aldi gekocht, winkel lag vol. *O*

Gister geshopt voor mezelf :) Beetje anders dan anders gekocht, wel gaaf.

En ik las dat sommige 7/8 maanden baby's al inzand hadden gespeeld? Wij hebben geen zandbak en in de tuin vind ik vies met kattenstront . nu al tijd voor zandbak?
Belangrijkste vraag is: vind jij t tijd? Wij hebben sinds donderdag n zandbak en saar is ruim 10 maanden. Na n half uur is de lol er af en gaat ons zandmonster eruit klimmen... 7 mnd vind ik persoonlijk echt nog te vroeg
S. 2014
J. 2016
  zondag 7 juni 2015 @ 15:45:01 #21
52229 Chanty
pi_153327697
Fijn dat Het gelukt is met het tentje hilmo.
Lucas is bijna een jaar en was nog niet enthousiast over zand. Ga anders eerst naar het strand of een speeltuin om te testen.
pi_153327790
Hilmo
Ik zie E en S nog niet in de zandbak spelen hoor :9 onze oudste speelde pas rond 12mnd met zand (was in Mei. Eerder was het ook nog te koud buiten)
En wat chanty zegt, kijk eens of hij het leuk vind

Shop
O+ wat fijn om te lezen. En wat slapen ze goed! Veel beter dan E en S toen ze minimini waren. Wat fijn :)!

-O- Zieke kindjes, beterschap!

-O- Tandjesleed.. Zo zielig. E en S kwijlen en kauwen al een paar maanden maar er is nog geen tandje doorgekomen.
M gaat snel SQ :o

Razz :*
Je bent prachtig. Dat wilde ik even zeggen

Lekker genieten van het ijsje Risu

Pff heb m'n 3e weekenddienst op een rij. Migraine helpt ook niet echt. Heb gelukkig medicatie van Nurofen speciaal voor bij migraine ^O^

En }:| Ik ben nu 4kg zwaarder dan na de bevalling!
Ben ook futloos, moe, veel hoofdpijn..muh. Eet gezond, beweeg meer dan genoeg. Misschien te weinig rust..
Toen het goed ging met E en S en alles even in balans was viel ik in 1wk 1,5kg af. Daarna begonnen ze met flesweigeren enz sindsdien is het weer veel drukker thuis. Ze eten goed maar willen elke 2 uur wel eten/drinken
pi_153329048
Ik heb hier lol om Y. Ze zit al de hele tijd naar die halflege heliumballon te kijken. Heb er een filmpje van, maar de app doet weer eens moeilijk. Ze vindt hem helemaal geweldig. En dan te bedenken dat man hem weg wilde gooien. :{w
pi_153329895
Y met de ballon. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153330000
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 17:25 schreef Risu het volgende:
Y met de ballon. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk :D :D Half-kapotte/lege dingen zijn altijd het leukst om mee te spelen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')