Tinder werkt gewoon met FapeGPSquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Pfft, geen idee, was een jaar terug. Ws dat ze de app er ook tegen hebben beveiligd ivm premium Tinder.
Hoezo?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
In Azie zou ik alleen in India, Pakistan en Bangladesh succes hebben.
Omdat ik Surinaams Hindoestaans ben. In Thailand en de Filipijnen zijn Hindoestanen niet bepaald populair als potentiële partner. Dan heb ik het nog niet over Chinezen gehad.quote:
Aha oké. Wist niet dat Hindoestanen zo slecht in de markt lagenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Omdat ik Surinaams Hindoestaans ben. In Thailand en de Filipijnen zijn Hindoestanen niet bepaald populair als potentiële partner. Dan heb ik het nog niet over Chinezen gehad.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:39 schreef Timeschanger het volgende:
Met mijn looks kan ik elke chick krijgen die ik wil zo heb ik sylvie meis al geneukt ik heb Daar geen tinder voor nodig
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:39 schreef Timeschanger het volgende:
Met mijn looks kan ik elke chick krijgen die ik wil zo heb ik sylvie meis al geneukt ik heb Daar geen tinder voor nodig
Slavische dames zijn Europees.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zeker weten!!!
Arabische dames > Slavische dames > Europese Dames
Oh zijn er weer nieuwe afleveringen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:51 schreef ulq het volgende:
Ik zat gister 'From Russia with love' te kijken en toen moest ik aan dit topic denken
niet in mijn woordenboekquote:
Ik weet niet. Kende het programma niet, zag het gister voor het eerst. Maar ik moest meteen aan dit topic denkenquote:
Vind ik erg triestig dit. Vraag mij af met wat voor woordenboek jij komt aanzetten, want dan moet jij je boekje dan toch maar eens nader inspecteren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
niet in mijn woordenboek
en met europees bedoel ik west europees en middelandse zee gebied
Goede OP.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:14 schreef Sheldon. het volgende:
Ik tinder dus nog steeds, en treuriger misschien nog, ik heb een maand zo'n tinder abonnement genomen, zodat ik op andere plekken in de wereld kan tinderen![]()
Nu heb ik sinds deze week dus Azië uitgevonden als tinder plek, en wat een hemel is dat zeg als je er als westerse man een beetje fatsoenlijk uit ziet.
Momenteel heb ik mijn pijltje in de Filippijnen neergezet, en ik heb in anderhalve dag al tweehonderd matches. Daar zitten wel wat ladyboys tussen, maar dat zie je eigenlijk direct al aan hun gezicht, hun foto's ( die zijn doorgaans een stuk ordinairder dan van echte vrouwen), en de meesten zetten het ook gewoon netjes in hun profiel.
Maar dan nog blijft er een zee van vrouwen over die zo gigantisch gretig zijn. Ten eerste is het erg goed voor je zelfvertrouwen. Ze willen je whatsapp, en als je dan zegt dat je van plan bent om naar de Filippijnen te gaan binnen korte termijn worden ze half gek en stalken ze je de halve dag, en houden ze na drie dagen appen al van je..
Het begint vaak netjes, maar na twee dagen investeren in ze, beginnen ze ook sexy foto's te sturen, en bij een paar is het me na een paar dagen al gelukt dat ze een striptease voor de webcam voor me gingen geven![]()
Een paar van mijn vrienden gaan naar thailand komende zomer. Ik kan helaas niet mee ivm. werk, maar ik heb die gasten dit ook aangeraden, en gisteren hebben ze de halve dag zitten tinderen en hun week in thailand zit nu al volgeboekt met dates met gewillige meisjes.
Ergens is het natuurlijk ook wel naaiend, want je weet dat ze hopen dat je ze mee naar Europa neemt ofzo, maargoed dat is van hun net zo geldzuchtig als dat wij op zoek zijn naar seks, dus dat compenseert elkaar dan weer imo.
Klacht: mensen die dit kansloos vinden, terwijl het veel kutter is om hier in NL te gaan tinderen met al die arrogante festivalkutten met hun grote hoeden op en hoogmoedige gedrag.
Wat erg zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:27 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Doet mij denken aan:
-Mensen die Bahrein, Qatar en Jordanië geen aziatische landen vinden, maar Vietnam en China wel.
-Mensen die met Afrikanen enkel de mensen van het negroïde menstype bedoelen, terwijl er ook miljoenen Arabische en Berberse Afrikanen zijn.
-Amerikanen die hun land 'Amerika' noemen en hiermee uitsluitend hun eigen land bedoelen en die andere Amerikanen geen Amerikanen vinden.
Vietnam en China zijn niet aziatischer dan Qatar. Wat wij als typisch aziatisch zien is het Verre Oosten of Zuidoost-Azië. Wat ze bijvoorbeeld in Engels als typisch aziatisch zien in het Indische subcontinent (India, Pakistan, Bangladesh).quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef Donnis het volgende:
- Vietnam en China hebben dan ook die typische sfeer die je met Azië associeert, Qatar etc hangen er beetje tussenin.
Meer dan je denkt. Egypte is trouwens nog eens een apart voorbeeld aangezien het ook deels aziatisch is.quote:- Nog nooit opgevallen dat iemand niet beseft dat Egyptenaren ook Afrikanen zijn.
Gelukkig praten we ook Nederlands en hoeft 'The United States' onze lippen niet te verlaten.quote:- The United States bekt niet zo lekker.
Iets om over na te denken welquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:37 schreef bechirti het volgende:
Hahahah what?
Come on tindertinder gebruiken om Filipijnse wanhopige vrouwen aan te trekken
![]()
Klopt, gigantisch continent dus valt niet te generaliseren maar snap dat mensen bij bepaalde landen eerder associatie maken met Azië.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Vietnam en China zijn niet aziatischer dan Qatar. Wat wij als typisch aziatisch zien is het Verre Oosten of Zuidoost-Azië. Wat ze bijvoorbeeld in Engels als typisch aziatisch zien in het Indische subcontinent (India, Pakistan, Bangladesh).
Er is niet zoiets als typisch aziatisch.
Bewijs maar dan. En inderdaad er is ook nog een schiereilandje dat in Azië ligt, heb je me toch maar mooi te pakken.quote:Meer dan je denkt. Egypte is trouwens nog eens een apart voorbeeld aangezien het ook deels aziatisch is.
Jij hebt het over Amerikanen, die praten heul geen NL.quote:Gelukkig praten we ook Nederlands en hoeft 'The United States' onze lippen niet te verlaten.
ja, ik heb het vorig jaar gezien. ik vond ze niet zo. in oekraïne heb je ook marktwerking he. de echt mooie exemplaren hebben daar een oekraïnse man en niet zo'n boer uit de back corner.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:49 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik weet niet. Kende het programma niet, zag het gister voor het eerst. Maar ik moest meteen aan dit topic denken
Allemaal van die dikke lelijke Nederlanders met mooie slanke blonde oost europese dames, omdat er 'te weinig vrouwen zijn daar' en omdat 'de Westerse man zo charmant en gewild is'. Blijkbaar geldt dat dus voor zowel Aziatische als Oost-Europese dames
Maar over het algemeen vind ik Filipijnse vrouwen (daar ging het over in de OP) er erg goed uitzien en zulk soort vrouwen halen het niet in hun hoofd om een lekker pittig kapsel te nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:57 schreef ntm het volgende:
Niet iedereen valt op Aziaten. Andersom kan je als Westerse man/vrouw wel heel makkelijk een Aziaat krijgen. Daarom geilen zoveel nerds op ze.
Filipijnse vrouwen kunnen best mooi zijn inderdaad. Maar toch, je moet wel heel erg verliefd zijn om heel dat traject in te gaan; taal leren,visum regelen, inburgeringscursus, lange afstand-relatie etc. etc. Ik zoek het liever in Nederland zelf.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:52 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar over het algemeen vind ik Filipijnse vrouwen (daar ging het over in de OP) er erg goed uitzien en zulk soort vrouwen halen het niet in hun hoofd om een lekker pittig kapsel te nemen.
Het jammere aan deze vrouwen is dan wel weer dat ze zichzelf een beetje als minderwaardig zien heb ik het idee. Ze durven een man niet zo snel tegen te spreken etc.
Dan maak je toch gewoon een random accountje waar je wat foto's op dumpt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik wil ook tinderen maar dan moet je Facebook hebben. En die shit wil/heb ik dus niet.
Ga lekker janken, mietje.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:27 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik vind het beledigend tegen de vele Europese volkeren die in Europa leven. Dit gaat naar mijn mening zelfs verder dan discriminatie omdat het Oost-Europeanen zijn, je erkent hen nu niet eens voor wat ze zijn.
Zelf ben ik een Zuid-Nederla
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:57 schreef ntm het volgende:
Niet iedereen valt op Aziaten. Andersom kan je als Westerse man/vrouw wel heel makkelijk een Aziaat krijgen. Daarom geilen zoveel nerds op ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |