abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153349575
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat was een Duitse kinderserie als ik me goed herinner
Volgens mij uit Rappelkiste

Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  Trouwste user 2022 maandag 8 juni 2015 @ 12:20:11 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_153349651
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:15 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Ik ben van 1961 en ben niet opgegroeid met Duits dat bij ons thuis dus belachelijk werd gemaakt (in ben de jongste) bij nasynchronisatie. We deden ze hysterisch na op verjaardagen.
Ik ben ook van die tijd. Geboren net voordat Reinier Paping de elfstedentocht won. Buiten de jeugd TV. Ook opgegroeid met Harrie Valeriën en Dieter Grümbach bij die sportschau. Samen met m'n opoa kijken. En vergeet het stiekeme rukken niet als puber op Ingrid Steeger bij Klimbim.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_153350040
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:20 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ben ook van die tijd. Geboren net voordat Reinier Paping de elfstedentocht won. Buiten de jeugd TV. Ook opgegroeid met Harrie Valeriën en Dieter Grümbach bij die sportschau. Samen met m'n opoa kijken. En vergeet het stiekeme rukken niet als puber op Ingrid Steeger bij Klimbim.

Wij hadden of keken in elk geval geen Duitse TV in Noord-Holland. Pa keek "Sport in beeld".

Erm, op welke leeftijd begon jij met rukken? (Puber is rekbaar-als in niet iedereen begint op dezelfde leeftijd- en ik heb het over de jaren 60)
pi_153350362
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:15 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Ik ben van 1961 en ben niet opgegroeid met Duits dat bij ons thuis dus belachelijk werd gemaakt (in ben de jongste) bij nasynchronisatie. We deden ze hysterisch na op verjaardagen.
Ik was een keer in een toen vrij amateuristisch cultbioscoopje. Ergens midden in de film viel het geluid uit, en dat duurde nogal even voordat het werd hersteld en toen begonnen mensen uit het publiek zelf maar het geluid erbij te maken. Aangezien het een generatie betrof die met Duits nagesynchroniseerde westerns was opgegroeid, duurde het niet lang voordat die beurtelings en enigzins synchroon met de beelden werden geciteerd. Dat werd een tamelijk surrealistische en zeer lachwekkende bioscoopervaring.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_153350408
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik was een keer in een toen vrij amateuristisch cultbioscoopje. Ergens midden in de film viel het geluid uit, en dat duurde nogal even voordat het werd hersteld en toen begonnen mensen uit het publiek zelf maar het geluid erbij te maken. Aangezien het een generatie betrof die met Duits nagesynchroniseerde westerns was opgegroeid, duurde het niet lang voordat die beurtelings en enigzins synchroon met de beelden werden geciteerd. Dat werd een tamelijk surrealistische en zeer lachwekkende bioscoopervaring.
Oh heerlijk, ik zie het zo voor me.
  maandag 8 juni 2015 @ 13:18:59 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153351028
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:14 schreef tong80 het volgende:

Je ziet mij niet neerkijken. Je weet waar je Johannes van Dam voor wakker kon maken ?

Een leuke jongen met een dikke piemol?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_153351295
Deze TV-serie heb ik ook graag gevolgd tijdens mijn jeugd.

Meister Eder und sein Pumuckl

Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')