SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er bestaan duidelijke aanwijzingen dat Turkije ISIS direct en indirect steunt. Een videobeeld:
Updates:
The Levantine War - Reddit
https://twitter.com/IraqiSecurity
@PizzaMizzaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:50 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
[..]
Dit is dus precies het onzin dat deze topics kapotmaakt.
Stop met je irrationele partisanisme. Je PDK is niet zo glorieus als je claimt, en haar oppositie is niet zo duivels als je claimt. Ik kan ook 20 foto's erbijhalen van Barzani (vader en zoon) en Saddam, die zijn gemaakt na onderhandelingen, staakt-het-vuren etc. Een burgeroorlog is een andere scenario dan een rechtbank, en in die zelfde burgeroorlog waar je op doelt heeft Barzani Saddam uitgenodigd om Erbil over te nemen. Tijdens diezelfde overname hadden de Baathisten de hoofdkantoor van de Iraakse oppositie in Erbil kapot gemaakt, data meegenomen en zo de dissidente Iraakse oppositie beweging gelimineerd. Dat is pas verraad. Echter is dit allemaal irrelevante geschiedenis.
Ik verzoek je om te stoppen met het verspreiden van je haatvolle onzinberichten.
Barzani is een ware strateeg. Hij heeft 100% Iranic-bloed door zijn aderen lopen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:50 schreef ChanceThePepper het volgende:
Stop met je irrationele partisanisme. Je PDK is niet zo glorieus als je claimt, en haar oppositie is niet zo duivels als je claimt. Ik kan ook 20 foto's erbijhalen van Barzani (vader en zoon) en Saddam, die zijn gemaakt na onderhandelingen, staakt-het-vuren etc. Een burgeroorlog is een andere scenario dan een rechtbank, en in die zelfde burgeroorlog waar je op doelt heeft Barzani Saddam uitgenodigd om Erbil over te nemen. Tijdens diezelfde overname hadden de Baathisten de hoofdkantoor van de Iraakse oppositie in Erbil kapot gemaakt, data meegenomen en zo de dissidente Iraakse oppositie beweging gelimineerd. Dat is pas verraad. Echter is dit allemaal irrelevante geschiedenis.
UAE heeft die milities gewoon als terroristen bestempeld hoor. Al komt het van Tumblr, feit is die milities staan overal als terroristen bestempeld. Ik denk dat PUK-ba'athisten en shiitische milities nog veel kunnen leren van KDP.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:58 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
UAE heeft die milities gewoon als terroristen bestempeld hoor. Al komt het van Tumblr, feit is die milities kunnen geen internationale betrekkingen handig opvoeren. Ik denk dat PUK-ba'athisten en shiitische milities nog veel kunnen leren van KDP.
http://weekly.ahram.org.e(...)i-Shia-militias.aspx
Leuk h, cognitieve dissonantie!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:56 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Barzani is een ware strateeg. Hij heeft 100% Iranic-bloed door zijn aderen lopen.
Hij wist hoe hij 2 vliegen in 1 klap moest raken. Hij gebruikte Saddam en ba'athisten om de PUK aan te vallen, en zat zelf lekker toe te kijken. 2 ratten die elkaar afslachten, en daarna kwam de KDP die vervoglens de wapens weer meenam nadat ba'athisten en puk elkaar hadden afgeslacht. Hoezo zou je moeite doen en je eigen soldaten riskeren als je ook anderen voor je kan laten vechten? Barzani en KDP hebben daarna Erbil weer lekker ingenomen.
Dat heet een strategie. Je laat je vijanden tegen elkaar vechten, en wanneer ze elkaar hebben verzwakt, laat jij je kracht zien en heers je over beide. Verdeel en heers. Hier een artikel als je meer erover wilt weten:
http://en.wikipedia.org/wiki/Divide_and_rule
Niemand heeft het over helden. Denk je dat het een heldendaad is om business te doen met Qatar en UAE? Daar gaat het niet om. Gaat erom dat KDP een wereldpartij is terwijl PUK en shiitische milities alleen Iran achter zich hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:59 schreef Geoffrey het volgende:
[..]Het feit dat je andere groeperingen zwart moet maken om je eigen held goed over te laten komen zegt al genoeg..
Een echte held hoeft anderen niet zwart te maken.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Niemand heeft het over helden. Denk je dat het een heldendaad is om business te doen met Qatar en UAE? Daar gaat het niet om. Gaat erom dat KDP een wereldpartij is terwijl PUK en shiitische milities alleen Iran achter zich hebben.
Soms moet je even lijden om daarna te herrijzen. Zoals ik al zei, KDP paste 'verdeel en heers' toe. Zowel PUK als Saddam werden zwakker en KDP steeg. Bovendien wist Barzani ook de PKK-dreiging uit te schakelen door het Turkse leger en PKK te laten vechten(weer 2 vliegen in 1 klapquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:00 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Leuk h, cognitieve dissonantie!
Ondertussen moest half Erbil vluchten, lijdt de bevolking en de Iraakse(niet-koerdische) oppositiebeweging en is de legitimiteit verdwenen van de PDK om meer invloed te krijgen. Dit is ze vergeven en vergeten. Maar je gaat me nou niet vertellen dat het hebben van principes verraad is, en het het niet hebben van principes strategie is.
ahh... Barzani zorgt ervoor dat Koerden in een oorlog belanden en PUK is de boosdoener? klinkt logischquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:04 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Soms moet je even lijden om daarna te herrijzen. Zoals ik al zei, KDP paste 'verdeel en heers' toe. Zowel PUK als Saddam werden zwakker en KDP steeg. Bovendien wist Barzani ook de PKK-dreiging uit te schakelen door het Turkse leger en PKK te laten vechten(weer 2 vliegen in 1 klap).
Na de Koerdische burgeroorlog begon KDP te herrijzen en veroverde zij het hart van de meerderheid v/d Koerdische bevolking. PUK daarentegen was vooral bezig om Irak blij te houden en Talabani kon niet wachten totdat hij zichzelf Irakees kon noemen.
Turkije, Saddam, PUK, PKK, allemaal kwamen ze er slechter vanaf en KDP steeg. Zo doe je business.
PUK pleegt al veertig jaar haat en verraad. Zij begonnen als eerste met verdeeldheid door opeens een nieuwe partij te starten die daarna ook nog eens alle Koerdische aspiraties voor zelfbeschikkingsrecht wilde slopen. KDP is de ware Koerdische partij.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:06 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
ahh... Barzani zorgt ervoor dat Koerden in een oorlog belanden en PUK is de boosdoener? klinkt logisch
Jij denkt dat een van de machtigste mannen van de VS 'zomaar naar een meeting' gaat?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:09 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand al iets gehoord over een voorval waarbij John Kerry is neergeknalt door een ISIS dude tijdens een meeting?
Gaan geruchten dat hij zowat dood is, officile verhaal is dat hij is gevallen met fietsen.
Iemand
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:09 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand al iets gehoord over een voorval waarbij John Kerry is neergeknalt door een ISIS dude tijdens een meeting?
Gaan geruchten dat hij zowat dood is, officile verhaal is dat hij is gevallen met fietsen.
Iemand
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:07 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
PUK pleegt al veertig jaar haat en verraad. Zij begonnen als eerste met verdeeldheid door opeens een nieuwe partij te starten die daarna ook nog eens alle Koerdische aspiraties voor zelfbeschikkingsrecht wilde slopen. KDP is de ware Koerdische partij.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik steun het Koerdische volk. Politieke partijen definiren mij niet.
wat moet daar grappig aan zijn? KDP is ook de ware Koerdische partij, maar dat betekent niet dat ik zomaar achter ze sta. Ik ben 1) geen koerd en 2) ik steun het Koerdische volk.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Niemand heeft het over helden. Denk je dat het een heldendaad is om business te doen met Qatar en UAE? Daar gaat het niet om. Gaat erom dat KDP een wereldpartij is terwijl PUK en shiitische milities alleen Iran achter zich hebben.
Mullah Mustafa, wie ongetwijfeld je held is, steunde de Shah van Iran toen hij uit Iraaks Koerdistan was gevlucht en werd opgevangen door de Shah. Ja, hij steunde de Shah van Iran tegen de Koerdische beweging in Iran omdat: 'De Koerden uit Iran nog niet klaar zijn voor opstand, Irak eerst'.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:07 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
PUK pleegt al veertig jaar haat en verraad. Zij begonnen als eerste met verdeeldheid door opeens met een nieuwe partij te beginnen die daarna ook nog eens alle Koerdische aspiraties voor zelfbeschikkingsrecht sloopte.
Dat heet strategie. Hij heeft gelijk. Je kunt niet zomaar tegen iedereen vechten. En PUK steunt anno 2015 Iran volledig. Sterker nog, PUK vervult Iran's proxy-taken in de krg.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:20 schreef ChanceThePepper het volgende:
Mullah Mustafa, wie ongetwijfeld je held is, steunde de Shah van Iran toen hij uit Iraaks Koerdistan was gevlucht en werd opgevangen door de Shah. Ja, hij steunde de Shah van Iran tegen de Koerdische beweging in Iran omdat: 'De Koerden uit Iran nog niet klaar zijn voor opstand, Irak eerst'.
Ah, dus ze stoppen met het tribalisme, om vervolgens een andere tribal-clan(Talabani) op te richten?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:20 schreef ChanceThePepper het volgende:
De PUK is ontstaan vanuit de PDK door de intellectuelen, stedelingen en patriotten die schoon genoeg hadden van Barzani's tribalisme op het moment dat Barzani zelfs gestopt was met de Koerdische strijd en naar Iran ging. Is het verraad om door te gaan met het eisen van onvervreemdbare rechten? Stop ff met het ophemelen van de PDK, ze hebben genoeg bloed aan hun handen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:17 schreef PizzaMizza het volgende:
KDP is ook de ware Koerdische partij, maar dat betekent niet dat ik zomaar achter ze sta. Ik ben 1) geen koerd en 2) ik steun het Koerdische volk.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:04 schreef PizzaMizza het volgende:
Bovendien wist Barzani ook de PKK-dreiging uit te schakelen door het Turkse leger en PKK te laten vechten(weer 2 vliegen in 1 klap ).
Slapen in de paleis van de Shah, terwijl je soortgenoten worden kapotgemaakt is geen strategie.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat heet strategie. Hij heeft gelijk. Je kunt niet zomaar tegen iedereen vechten en stoer doen. Je moet het goed aanpakken.
[..]
Ah, dus ze stoppen met het tribalisme, om vervolgens een andere tribal-clan(Talabani) op te richten?![]()
Begrijp me niet verkeerd, de PUK soldaten zijn strijders. Zij strijden. Maar PUK politici en leiders zijn corrupte Irakezen.
twitter:AlFayth twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 16:00:02My colleague, call me now and said that international coalition bombed Iraqi forces at Camp 3 km from #Fallujah http://t.co/bI9XppbzBG reageer retweet
Inderdaad, dus waarom vermoordde PUK onschuldige Koerden terwijl Talabni fruit zat te eten en wijn zat te drinken, om zichzelf vervolgens Irakees te noemen? Zijn die Koerdische martelaren die zijn gemarteld en vermoord door PUK dan minder waard dan de Iraakse president Talabani? Hoezo mag hij fruit eten en dik worden maar moeten 18 jarige Koerden het graf in?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:28 schreef ChanceThePepper het volgende:
Slapen in de paleis van de Shah, terwijl je soortgenoten worden kapotgemaakt is geen strategie.
Vandaar dat Talabani-clan al sinds oprichting de partij regeert.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:28 schreef ChanceThePepper het volgende:
Binnen de PUK is er in de loop van tijd helaas nepotisme gekomen, maar daar is zeker niet de hele partij aan schuldig.
Nee, het is dat er in de KDP helemaal geen behoefte was aan een afscheiding zoals Gorran omdat KDP patriotten zijn. Gorran-leden hadden al snel door dat PUK vooral een Iraakse partij was die weinig had met Koerdisch nationalisme.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:28 schreef ChanceThePepper het volgende:
Binnen de PDK is er altijd tribalisme (en nepotisme) geweest. Dat Gorran, oorspronkelijk een PUK hervorm beweging alvorens ze onafhankelijk werden, het zo ver heeft kunnen schoppen binnen de PUK en er binnen de PDK geen vergelijkbare beweging ontstond is omdat de PDK haar macht en corruptie veel strakker in handen heeft en dissidentie harder bestraft wordt, daarnaast worden haar 'trouwere leden' harder beloond. Dat is zeker ideaal?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:32 schreef Irakees het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AlFayth twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 16:00:02My colleague, call me now and said that international coalition bombed Iraqi forces at Camp 3 km from #Fallujah http://t.co/bI9XppbzBG reageer retweet
Ik weiger ook maar 1 post verder vuil te maken aan jou en je onzin, aangezien jij nog steeds je Koerdische afkomst ontkent. Dt is pas verraad.quote:
welke Koerdische afkomst? Ik ben uitgemaakt voor Jood, Koerd, Surinamer, Amerikaan, Albanier, wat nog?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:38 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Ik weiger ook maar 1 post verder vuil te maken aan jou en je onzin, aangezien jij nog steeds je Koerdische afkomst ontkent. Dt is pas verraad.
wat is dat nu weer voor vreemde logica.. jij staat niet achter de koerden, jij staat achter Barzani's clickquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:42 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
welke Koerdische afkomst? Ik ben uitgemaakt voor Jood, Koerd, Surinamer, Amerikaan, Albanier, wat nog?
waarom beticht niemand iemand anders ervan Arabier te zijn, als diegene achter Assad staat, maar ben ik wel een koerd als ik achter Koerden sta?
twitter:IraqiSecurity twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 17:44:40Christian Hashd group Kata'ib Babylon's leader Rayan al-Kaldani meets Badr leader Hadi al-'Amiri near Samarra, #Iraq. http://t.co/u2YGdm575p reageer retweet
Barzani is de beste optie voor de Koerden op dit moment.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:59 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor vreemde logica.. jij staat niet achter de koerden, jij staat achter Barzani's click
Je kan niet onschuldig zijn als minister van informatie en minister van buitenlandse zaken. Hij was degene die op het wereldtoneel alles ging goedpraten en bij elkaar liegen. Los daarvan heeft die man een leuke rijke leven gehad met zijn dikke sigaren terwijl miljoenen Irakezen aan het lijden waren als gevolg van de acties van het regime. Tariq Aziz was jarenlang de meest publieke gezicht van Saddams regime, en niks minder dan een Ba'ath gangster.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:13 schreef vigen98 het volgende:
Die reacties van dat Tariq Aziz mede verantwoordelijk is voor 1 miljoen doden![]()
![]()
Beter ga je feiten terugkijken en dan weet je dat hij een diplomaat was geen militair, hij heeft niemand vermoord, tijdens de rechtszaak zei Saddam zelfs dat hij volledig onschuldig was. Hij heeft niets met doden te maken hij was gewoon een diplomaat.
Hij heeft geen bevelen gegeven voor mensen doden, hij was gewoon een diplomaat die het nieuws buiten bracht, je kan hem niet de schuld geven wat Saddam deedquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:24 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Je kan niet onschuldig zijn als minister van informatie en minister van buitenlandse zaken. Hij was degene die op het wereldtoneel alles ging goedpraten en bij elkaar liegen. Los daarvan heeft die man een leuke rijke leven gehad met zijn dikke sigaren terwijl miljoenen Irakezen aan het lijden waren als gevolg van de acties van het regime. Tariq Aziz was jarenlang de meest publieke gezicht van Saddams regime, en niks minder dan een Ba'ath gangster.
Hij is medeverantwoordelijk. Hij heeft bij de VN en andere organisaties keihard gelogen over Saddam, heeft genocides ontkent, wist alle tijd van Saddam's gruwelheden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:13 schreef vigen98 het volgende:
Die reacties van dat Tariq Aziz mede verantwoordelijk is voor 1 miljoen doden![]()
![]()
Beter ga je feiten terugkijken en dan weet je dat hij een diplomaat was geen militair, hij heeft niemand vermoord, tijdens de rechtszaak zei Saddam zelfs dat hij volledig onschuldig was. Hij heeft niets met doden te maken hij was gewoon een diplomaat.
Nee, hij zag zichzelf nog steeds als Assyrir maar om zijn mede baathisten blij te maken heeft hij zijn naam veranderd, anders had hij ook zijn religie veranderd maar dat deed hij niet want hij weet dat hij een Assyrir isquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:58 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hij is medeverantwoordelijk. Hij heeft bij de VN en andere organisaties keihard gelogen over Saddam, heeft genocides ontkent, wist alle tijd van Saddam's gruwelheden.
Jij beschermt hem gewoon omdat hij een Assyrier/Chaldean was, maar hij zag zichzelf als Arabier, niet als Assyrier.
Gozer, ga eens zijn quotes lezen. Hij heeft het altijd over de Arabische wereld en hoe de Arabieren dit en dat. Hij maakte zelfs een vergelijking tussen Koerden en Kirkuk, en Arabieren en Andalusie.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, hij zag zichzelf nog steeds als Assyrir maar om zijn mede baathisten blij te maken heeft hij zijn naam veranderd, anders had hij ook zijn religie veranderd maar dat deed hij niet want hij weet dat hij een Assyrir is
http://www.aina.org/news/20150604164813.htm,quote:ISIL Wins Support From Iraq's Sunni Tribes.
A number of Sunni tribal sheikhs and tribes in Iraq's Anbar province have pledged allegiance to the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL) group.
The sheikhs and tribal leaders made the pledge on Wednesday in Fallujah in a statement read out by Ahmed Dara al-Jumaili, an influential sheikh, after a meeting.
Al Jazeera's Imran Khan, reporting from Baghdad, said it was not yet clear if the tribes had been forced to pledge allegiance by ISIL fighters, who control Fallujah and most of Anbar.
"If this is a willing move, then that is very worrying for the Iraqi government," he said.
"The statement they issued was very strong - it condemned the government.
"It said the only way that peace would come to Anbar province is if the tribes joined ISIL."
Our correspondent said the inclusion of the al-Jumaili tribe in the pledge was of particular concern for Iraqi authorities, given its influence in Anbar.
"The al-Jumailis command a number of fighters and they have a large amount of influence over other tribes [in Anbar]," he said.
Laat me die quotes zien danquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:03 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Gozer, ga eens zijn quotes lezen. Hij heeft het altijd over de Arabische wereld en hoe de Arabieren dit en dat. Hij maakte zelfs een vergelijking tussen Koerden en Kirkuk, en Arabieren en Andalusie.
Hij kwam nooit op voor de Assyrische zaak. Hij was een Arabier volgens zichzelf.
quote:
quote:"President Mubarak assumes a role for himself which both Washington and London have not given to him, ... In reality there is no noble, fair and intelligent person in Egypt, in the Arab homeland or the whole world sharing Mr. Mubarak in his deduction." — Tariq Aziz
quote:"The United States knows well that if wages an aggression on Iraq, then its interests in the Arab world will be threatened by the Arab people, not the regimes," — Tariq Aziz
In Iraq, the traitor Tariq Aziz has declared himself an Arab and invites the rest of us to follow suit. In fact he is an architect of the Arabization plan offered by the Saddam dictatorship to solve "the Assyrian problem."quote:
Wilde westen als in wetteloosheid, maar ook gewoon geen fatsoenlijke militaire discipline. Ze zijn gewoon uit op vergelding.quote:
Het verschil is alleen dat shiieten et meestal bij 1-2 slachtoffers laten, daar waar soennieten hele dorpen vol met shiieten uitroeien.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:21 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wilde westen als in wetteloosheid, maar ook gewoon geen fatsoenlijke militaire discipline. Ze zijn gewoon uit op vergelding.
Is een Saudische Isis rat. Hij is al dood en wordt gecremeerd.quote:
Dus omdat hij mss wist dat hij een assyrier was, was alles ok?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, hij zag zichzelf nog steeds als Assyrir maar om zijn mede baathisten blij te maken heeft hij zijn naam veranderd, anders had hij ook zijn religie veranderd maar dat deed hij niet want hij weet dat hij een Assyrir is
Niet dat ze veel keus hebben. IS geeft niet veel keuzes.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:03 schreef PizzaMizza het volgende:
Nog meer Soennitische stammen van Anbar sluiten zich aan bij ISIS
[..]
http://www.aina.org/news/20150604164813.htm,
twitter:Hayder_alKhoei twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 22:49:26"But seriously bro even if you manage to bring down this government you have no chance whatsoever of being PM again" http://t.co/PKZoH10sI0 reageer retweet
@Hayder_Alkhoei is de zoon van Abd Almajd Alkhoei, zijn vader werd vermoord door aanhangers van Moqtada Alsadr in 2003.quote:Op zondag 7 juni 2015 01:01 schreef Irakees het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Hayder_alKhoei twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 22:49:26"But seriously bro even if you manage to bring down this government you have no chance whatsoever of being PM again" http://t.co/PKZoH10sI0 reageer retweet
Dode ISIS rat uit Saoedi-Arabi of Marokko of weet ik veel waar. Niks met sunnis te maken.quote:
twitter:Hayder_alKhoei twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 21:51:25UK Foreign Secretary @PHammondMP on the war against ISIS: Peshmerga & Shia militias are capable military forces #Iraq http://t.co/J9KwtFXOdX reageer retweet
twitter:Hayder_alKhoei twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 21:56:36Remarkable shift in rhetoric from both the US & UK re Hashd Al-Shabi in Iraq. Clear recognition now that they play key role in war on ISIS. reageer retweet
twitter:IraqiSecurity twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 23:55:5514 people martyred & 37 others wounded after a car bomb attack on a market in the Shi'a town of Balad Ruz, Diyala province, #Iraq. reageer retweet
Feiten terugkijken? Als we even terugkijken naar de feiten zien we dat hij een hoge functie had binnen het verwerpelijke Baath-regime. Dat zijn de feiten, waar is jouw onderbouwing. Behalve dat Saddam hem onschuldig verklaarde... Saddam verklaarde zichzelf ook onschuldig.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:13 schreef vigen98 het volgende:
![]()
FC Barcelona - Athletic Bilbaoquote:Op zondag 7 juni 2015 02:48 schreef Irakees het volgende:
Laatste rel: nieuw voetbalstadion geopend in Iraaks Koerdistan, anti-Irak-leuzen worden gescandeerd en boe-geroep tijdens Iraaks volkslied, spelers worden bekogeld met waterflessen en eentje met een schoen, mini-Iraakse vlaggen en een mega-Koerdische vlag. Nationalisme/voetbal is vrede.
[ afbeelding ]
Tja, is ook een vorm van democratie. Het volk spreekt.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:50 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
FC Barcelona - Athletic Bilbao
Finale Copa del Rey 30 mei 2015
Keihard fluitconcert dwars door het Spaanse volkslied, beide clubs zijn zwaar anti-Spanje (Catalanen en Basken)
ondankbare hondenquote:Op zondag 7 juni 2015 02:48 schreef Irakees het volgende:
Laatste rel: nieuw voetbalstadion geopend in Iraaks Koerdistan, anti-Irak-leuzen worden gescandeerd en boe-geroep tijdens Iraaks volkslied, spelers worden bekogeld met waterflessen en eentje met een schoen, mini-Iraakse vlaggen en een mega-Koerdische vlag. Nationalisme/voetbal is vrede.
[ afbeelding ]
Noem 1 grote misdaad wat Tariq Aziz heeft gedaan en ook schuldig aan is bevonden en dus niet alleen beschuldigingenquote:Op zondag 7 juni 2015 11:36 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Feiten terugkijken? Als we even terugkijken naar de feiten zien we dat hij een hoge functie had binnen het verwerpelijke Baath-regime. Dat zijn de feiten, waar is jouw onderbouwing. Behalve dat Saddam hem onschuldig verklaarde... Saddam verklaarde zichzelf ook onschuldig.
Alsof alleen militairen moorden hebben gepleegd.. De militairen deden wat de politiek ze vertelde. Dat je hun misdaden hier goed praat zegt meer over jouw kennis dan over de rest van de wereld.
Dat hij lid was van de Arabische nazi-partij.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Noem 1 grote misdaad wat Tariq Aziz heeft gedaan en ook schuldig aan is bevonden en dus niet alleen beschuldigingen
Misdaden tegen de menselijkheid.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Noem 1 grote misdaad wat Tariq Aziz heeft gedaan en ook schuldig aan is bevonden en dus niet alleen beschuldigingen
Minister zijn van een genocide plegend regime.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-11483336quote:He was convicted in March 2009 of crimes against humanity and sentenced to 15 years imprisonment. Five months later he was convicted of having been involved in the forced displacement of Kurds in northern Iraq and given another seven years behind bars.
Though Saddam Hussein was said to listen to him, Aziz was never a powerful or influential member of the regime.
This was reflected in his lowly ranking as the eight of spades in the US military's famous "deck of cards" that was used to identify the most-wanted members.
Above all, Aziz was loyal to his master, who trusted him to act as his mouthpiece before the world.
Schuldig bevonden of niet? Daar vraag ik om, als hij dit allemaal heeft gedaan en het bewezen is dan neem ik alles terugquote:Op zondag 7 juni 2015 13:49 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Misdaden tegen de menselijkheid.
lid zijn van een nazi-partij
Het uitmoorden van de oppositie
Moet ik doorgaan?
Noem iets goeds wat hij heeft gedaan... Als je de tijd van Saddam bewust had beleefd had je geweten hoe raar je verdediging van deze man nu klinkt..
Saddam heeft het echt niet alleen gedaan.. Zijn handlangers zijn net zo schuldig.
During Rommel's time in France, Hitler ordered him to deport the country's Jewish population; Rommel disobeyed Several times he wrote letters protesting against the treatment of the Jews. He also refused to comply with Hitler's order to execute Jewish POWs[citation needed]. At his 17 June 1944 meeting with Hitler at Margival, he protested against the atrocity committed by the 2nd SS Panzer division Das Reich, which in retribution had massacred the citizens of the French town of Oradour-sur-Glane. Rommel asked to be allowed to punish the division.[N 11] While he implemented the construction of the many obstacles to strengthen the Atlantic Wall, Rommel directed that French workers were to be paid for their labour, and were not to be used as slave labourers.[N 12]quote:Op zondag 7 juni 2015 13:57 schreef vigen98 het volgende:
Erwin Rommel was ook lid van de nazi's maar wordt nog steeds zeer gerespecteerdFeit is dat hij niets kon veranderen aan de situatie, hij had niet de echte macht als jullie dat denken.
Een nazi partij die vrienden is/was met de VS en Isral tijdens de oorlog?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:37 schreef Djibril het volgende:
[..]
Dat hij lid was van de Arabische nazi-partij.
lees even verder.. Hij is niet voor niets in een celletje beland..quote:Op zondag 7 juni 2015 13:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Schuldig bevonden of niet? Daar vraag ik om, als hij dit allemaal heeft gedaan en het bewezen is dan neem ik alles terug
De zionisten waren in het begin ook vrienden met de nazi's.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Een nazi partij die vrienden is/was met de VS en Isral tijdens de oorlog?
Snap ik maar ik heb echt gehoord dat hij serieus niets fout heeft gedaan, hij had geen echte macht, hij was puur een diplomaat om banden te versterken met het buitenland. Zo heb ik het onthouden maar waarom is hij de cel ingebracht dan? Op welke aanklachten was hij schuldig bevonden?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:59 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
lees even verder.. Hij is niet voor niets in een celletje beland..
Dat zeg ik toch net...quote:Op zondag 7 juni 2015 14:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik heb echt gehoord dat hij serieus niets fout heeft gedaan, hij had geen echte macht, hij was puur een diplomaat om banden te versterken met het buitenland. Zo heb ik het onthouden maar waarom is hij de cel ingebracht dan? Op welke aanklachten was hij schuldig bevonden?
Wat houdt dat in? Dat betekend serieus niets, heeft hij bevel gegeven om gas te gooien? ( Tot vandaag is het niet bewezen dat Saddam gas op de Koerden heeft gegooid! #fact )quote:Op zondag 7 juni 2015 14:03 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net...
He was convicted in March 2009 of [b]crimes against humanity and sentenced to 15 years imprisonment. Five months later he was convicted of having been involved in the forced displacement of Kurds in northern Iraq and given another seven years behind bars.[/b]
Though Saddam Hussein was said to listen to him, Aziz was never a powerful or influential member of the regime.
This was reflected in his lowly ranking as the eight of spades in the US military's famous "deck of cards" that was used to identify the most-wanted members.
Above all, Aziz was loyal to his master, who trusted him to act as his mouthpiece before the world.
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-11483336
Misdaden tegen de menselijkheid betekent heel veel.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Dat betekend serieus niets, heeft hij bevel gegeven om gas te gooien? ( Tot vandaag is het niet bewezen dat Saddam gas op de Koerden heeft gegooid! #fact )
Maar ik heb me wel iets te vroeg wat laten geloven moet ik toegeven zonder er zelf goed in te verdiepen
Ok nu begrijp ik het dan waarom die opgepakt is.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:07 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Misdaden tegen de menselijkheid betekent heel veel.
Saddam heeft gifgas gegooit op de Koerden en op Iran. Dat is bewezen, degene die zegt dat dat niet bewezen is liegt dat hij barst of leeft in een bubbel.
Verder is hij niet veroordeeld voor het uitmoorden van de koerden, maar voor het verplicht laten verhuizen van Koerden. Iets wat toen veel gebeurde. Niet alleen bij koerden overigens..
quote:Op zondag 7 juni 2015 14:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
( Tot vandaag is het niet bewezen dat Saddam gas op de Koerden heeft gegooid! #fact )
Ik snap het klinkt super raar meer in theorie is het serieus niet bewezen, ik geloof wel dat hij het deed maar het is nog niet bewezenquote:
twitter:SlemaniTimes twitterde op donderdag 04-06-2015 om 12:03:13#KDP's flavor of the month, #HellyLuv, posing at a private party held in the residence of the Barzani family in Erbil http://t.co/cK0cQsFPFj reageer retweet
quote:Op zondag 7 juni 2015 14:40 schreef Geoffrey het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SlemaniTimes twitterde op donderdag 04-06-2015 om 12:03:13#KDP's flavor of the month, #HellyLuv, posing at a private party held in the residence of the Barzani family in Erbil http://t.co/cK0cQsFPFj reageer retweet
[ afbeelding ]
twitter:thedailybeast twitterde op zondag 07-06-2015 om 15:29:27Two Iraqis invented a fake town, then claimed ISIS was defeated there by Shia militias. Fans of both fell for it http://t.co/YWea0E3XUb reageer retweet
twitter:Ibrahimhalawi twitterde op zondag 07-06-2015 om 15:48:53Prominent Saudi sheikh @Dr_almosleh announces his allegiance to ISIS. Asks Saudis to slaughter the royal family. http://t.co/dmaStMzEOn reageer retweet
twitter:MPPregent twitterde op zondag 07-06-2015 om 16:03:43Replaced for building a sectarian army - Maliki continues to command loyalists & undermine his former deputy PM Abadi http://t.co/ltDML4HrvI reageer retweet
twitter:MPPregent twitterde op zondag 07-06-2015 om 15:52:31What has changed since ISIS rolled into Mosul last year? Mosul is still under IS control & the ISF under Maliki's http://t.co/Bj0EuGJFn8 reageer retweet
twitter:MPPregent twitterde op zondag 07-06-2015 om 15:39:41Why is Maliki commanding Abadi's forces? Because Maliki built a force loyal to him & Maliki didn't go anywhere http://t.co/GkLMUgZT9V reageer retweet
Wat een onzin. Hoe komen ze er bij dat het onder zijn leiding valt?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:44 schreef Irakees het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MPPregent twitterde op zondag 07-06-2015 om 16:03:43Replaced for building a sectarian army - Maliki continues to command loyalists & undermine his former deputy PM Abadi http://t.co/ltDML4HrvI reageer retweet
twitter:MPPregent twitterde op zondag 07-06-2015 om 15:52:31What has changed since ISIS rolled into Mosul last year? Mosul is still under IS control & the ISF under Maliki's http://t.co/Bj0EuGJFn8 reageer retweet
Dezelfde idioot die zei dat het Iraakse leger in Bagdad en omgeving 95% sjiitisch is.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:44 schreef Irakees het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MPPregent twitterde op zondag 07-06-2015 om 16:03:43Replaced for building a sectarian army - Maliki continues to command loyalists & undermine his former deputy PM Abadi http://t.co/ltDML4HrvI reageer retweet
twitter:MPPregent twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 21:50:42@IAlsodani @guardian Not anymore and they haven't been since 2011 - I wish it were true - ISF in Baghdad and the Belts is a 95% Shia force reageer retweet
twitter:IAlsodani twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 21:44:56@MPPregent @guardian what are the basis of dubbing ISF "Shia" do you know that 60% of the officers are Sunnis & Kurds. It's misinformation reageer retweet
twitter:IAlsodani twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 21:52:39@MPPregent @guardian I have today's statistic from MoD itself. I'm a retired Iraq officer. Unless you know more than the guys I speak to reageer retweet
Alsodani heeft het over "officers", Pregent heeft het over de soldaten.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:51 schreef reza1 het volgende:
Deze dus.twitter:MPPregent twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 21:50:42@IAlsodani @guardian Not anymore and they haven't been since 2011 - I wish it were true - ISF in Baghdad and the Belts is a 95% Shia force reageer retweet
twitter:IAlsodani twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 21:44:56@MPPregent @guardian what are the basis of dubbing ISF "Shia" do you know that 60% of the officers are Sunnis & Kurds. It's misinformation reageer retweet
twitter:IAlsodani twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 21:52:39@MPPregent @guardian I have today's statistic from MoD itself. I'm a retired Iraq officer. Unless you know more than the guys I speak to reageer retweet
disproportionately high ≠ 95%quote:Op zondag 7 juni 2015 18:26 schreef Irakees het volgende:
[..]
Alsodani heeft het over "officers", Pregent heeft het over de soldaten.
A RAND Corp. report last year noted that beginning in 2011, Iraq’s counterterrorism service “experienced a gradual 'Shi’afication' ” and that “the percentage of “Shi’a in CTS classes became disproportionately high.”
http://www.slate.com/blog(...)tional_military.html
twitter:IraqiSuryani twitterde op zondag 07-06-2015 om 20:43:47Christian Martyr Samir Mohanad Karkas of Hashd al-Shaabi died fighting #ISIS in #Anbar#الحشد_الشعبي #العراق http://t.co/FI18WvmOTI reageer retweet
twitter:IraqiSecurity twitterde op maandag 08-06-2015 om 00:07:04Western media didn't disappoint today. More Iraqi advances, barely any coverage. Imagine it was Da'ish who took central Baiji today 😒 smh reageer retweet
twitter:IraqiSecurity twitterde op zondag 07-06-2015 om 23:05:36#Iraq's warriors are just 22km outside Ramadi's centre. Today they took central Baiji, soon it'll be central Ramadi. http://t.co/8wXj0Br57a reageer retweet
Die man zal wel snel onthoofd worden.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:42 schreef reza1 het volgende:
twitter:Ibrahimhalawi twitterde op zondag 07-06-2015 om 15:48:53Prominent Saudi sheikh @Dr_almosleh announces his allegiance to ISIS. Asks Saudis to slaughter the royal family. http://t.co/dmaStMzEOn reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |