heeft ze eerder ook al gedaanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:47 schreef Raskolnikow het volgende:
Rob vertelde laatst tegen LauB dat ie een beetje loopt te dollen met Gabri met flirten. Nu is ze Gabri aan het uithoren.
wachten op het busje wat zo komtquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:48 schreef yaba het volgende:
wat doet deze meneer er eigenlijk?
[ afbeelding ]
iddquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:50 schreef Enah het volgende:
Nicole: geen wetten geen regels, maar stiekem toch heel veel
Die vader weet nergens van,en moeke is proud...quote:
o ok interessantquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die vader weet nergens van,en moeke is proud...
nog steeds?quote:
Waar zit Rob?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:08 schreef beequeen het volgende:
Gio tegen meneer aan tafel: Heb je het naar je zin, vriend?
Meneer aan tafel: Ja hoor.
[ afbeelding ]
Moet ook eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wie meneer aan tafel is hoor.quote:
Ik hoorde eerder iemand tegen Mark zeggen dat er een klant was voor Le Luifel. Dus ik vermoed dat dat dus deze man isquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet ook eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wie meneer aan tafel is hoor.
Val af en toe binnen hier.
Wat kosten die snacks en de friet daar dan? Was toch eerst een tientje of zo?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder iemand tegen Mark zeggen dat er een klant was voor Le Luifel. Dus ik vermoed dat dat dus deze man is
ik ookquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet ook eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wie meneer aan tafel is hoor.
Val af en toe binnen hier.
La tristesse.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:13 schreef Zeyina het volgende:
Ik hoorde eerder iemand tegen Mark zeggen dat er een klant was voor Le Luifel. Dus ik vermoed dat dat dus deze man is
Ik hoorde Laub en Gab zeggen dat het 'voer' was.quote:
Dat vermoeden had ik ook al/// Wordt gratis geleverd tegenwoordig ...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik hoorde Laub en Gab zeggen dat het 'voer' was.
Hij heet Kees.quote:
Nee, waarschijnlijk betaald en dus hoeft de wagen niet prominent in beeld.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ook al/// Wordt gratis geleverd tegenwoordig ...
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:25 schreef beequeen het volgende:
GaBi denkt dat de hele christelijke wereld op zijn kop staat omdat ze gaat tatoeëren.
La B ZK.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:25 schreef beequeen het volgende:
GaBi denkt dat de hele christelijke wereld op zijn kop staat omdat ze gaat tatoeëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |