Ja, gewoon elke acrylaatkitquote:Op zaterdag 6 juni 2015 07:22 schreef Kalebatz het volgende:
Zou een klodder kit volstaan? Zo ja, welke?
Wacht maar dat het een paar keer gewerkt heeft, dat heeft een ander uitzettingscoefficient als zink hoor!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 07:12 schreef bonke het volgende:
ik heb mijn zinken dakgoten lekvrij gemaakt dmv glasvezel erop te plakken:) werkte perfect
dichtsmeren met sikaflex zou ook nog kunnendie kan je ook in de kleur grijs krijgen
Als je hem als vijver wilt gaan gebruiken, leg er vijverfolie in desnoods vloerbedekking eronder zodat die gaatjes niet richting folie gaan!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 03:55 schreef Kalebatz het volgende:
Hallo allemaal,
Van de week een mooie 160 liter grote ouwe zinken teil op de kop getikt. Ik ga daar een mooi terrasvijvertje van maken. Na het vullen met water blijkt dat er een paar piepkleine gaatjes in de bodem zitten. Hoe repareer ik dit het beste? Solderen? Kitten? Gaatjes zitten in roestige deukjes in de bodem. Plan is om voorzichtig roest weg te schuren en dan het gat te dichten. Wie heeft de gouden tip! Wel lowbudget graag!
Alvast bedankt voor de reacties.
En laat dat nou niet de bedoeling zijn hier in K&W !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |