Wat een oplichterij, niet lang geleden vroegen ze 35 Euro. Normaal gesproken wordt software goedkoper naarmate het ouder wordt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:55 schreef oheng het volgende:
[..]
En dat is logisch. Je OS is de basis, en die moet gewoon perfect zijn.
Hoewel ik wel vind dat je een poging kan doen met die ISO van n0ir, want dat is een officiele ISO, ook ik heb die. Die is absoluut niet illegaal!!!
En misschien is Windows 10 wat, dan kun je gratis upgraden. Maar als geld geen probleem is: dan moet je ff een Windows 8 DVD halen.
Hier een linkje naar de pricewatch:
http://tweakers.net/price(...)1-nl-oem-64-bit.html
Dan zal het hier stil blijven, ook prima.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:05 schreef delano.888 het volgende:
Snap niet echt waarom hiervoor een 3e topic moet komen. TS wil de oplossingen niet horen en alleen maar geld weggooien omdat dat beter voelt voor hem. Denk niet dat hij ons nog nodig heeft.
Maat, naar mijn mening is het opgelost, ik heb geen zin in dat gedoe met die niet werkende keys, word er best moe van zelfs... Als ik iets instaleer moet het meteen werken met een juiste code, geen gedoe!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:05 schreef delano.888 het volgende:
Snap niet echt waarom hiervoor een 3e topic moet komen. TS wil de oplossingen niet horen en alleen maar geld weggooien omdat dat beter voelt voor hem. Denk niet dat hij ons nog nodig heeft.
Klopt maar ik zit op een lastige positie, dan zou het draad onder de grond moeten (wil het mooi worden weggewerkt) maar er zijn dus zat andere opties? Wat is het beste alternatief?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:06 schreef Bart het volgende:
Powerline, wifi-kaart, Access point. Maar draad trekken is het beste.
Kabel is inderdaad wel beter, ik zou kijken wat de mogelijkheden zijn...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:15 schreef Bart het volgende:
Losse wifi-kaart, als de afstand niet te groot is en er niet veel muur tussen zit. Anders eventueel powerline adapters. Maar dat hangt weer van de kwaliteit van je elektra af, en of je niet op verschillende fases zit. Ik zou toch echt voor een kabel gaan. Is even werk maar dan zit je gewoon goed voor de komende tien jaar.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:58 schreef Jefixed het volgende:
Oke alles werkt... Gaan we verder naar het volgende![]()
Ik heb dus nu W8.1, alleen heb ik geen internetverbinding... Alle drivers eerst via CDtje geïnstalleerd, vervolgens nog even de onboard LAN drivers opnieuw gedownload. Voor de nieuwste versie, alleen nog altijd zegt ie dat er geen verbindingen beschikbaar zijn... Wie weet wat dit is?
Edit: Blijkt dat moederbord geen WIFI ondersteund / heeft, omdat het een gaming MB is moet het dus met draad, altijd beter natuurlijk maar een draad trekken is vrij lastig hier... Is er een andere mogelijkheid?
Is ook zo, alleen het is vrij lastig om op nette wijze een internetkabel naar m'n kamer te trekken... Moet mogelijk zijn als het nodig is, anders voor alternatieven gaan kijken :-). Internetkabel is wel optie #1quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:24 schreef delano.888 het volgende:
Wifi op een stilstaande pc moet je gewoon niet willen.
T maakt geen fuck uit, iedereen krijgt die upgrade gratis het eerste jaar, dat reserveren is juist een lokkertje omdat ze je heel graag op 10 over willen hebben. Je krijgt die upgrade sowieso.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:24 schreef Jefixed het volgende:
Nu ook eindelijk internet, PC werkt als een zonnetje kan ik zeggen. Opgestart in 5 secondenNu eens wat games installeren en kijken hoe die presteert! Al met al: Een zeer goede koop, was leuk om in elkaar te zetten en het is aan te raden. Als ik het kan, kan iedereen het!
Enige is dat ik onder in de balk (ook na het installeren van updates) geen windows 10 upgrade icoontje heb, terwijl ik gewoon een legale versie van 8.1 heb... Hoor dat er meer problemen mee zijn, met de upgrade. Is er iets dat ik nog kan doen om wel te kunnen reserveren?
Ah okay, ik dacht dat je alleen binnen een jaar kon updaten mits je die had gereserveerd, dat is dus niet waar... Mooi :-) Is wel een beetje raar, op mijn oudere PC (w7) heb ik dat icoontje wel, en op de nieuwere (w8.1) dus niet...quote:Op maandag 8 juni 2015 23:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
T maakt geen fuck uit, iedereen krijgt die upgrade gratis het eerste jaar, dat reserveren is juist een lokkertje omdat ze je heel graag op 10 over willen hebben. Je krijgt die upgrade sowieso.
Gewoon een netwerkkaart erin doen. Niet heel ingewikkeld. Kan indedaad ook via usb3 en dan 802.11ac mocht je router/modem dat ondersteunen. Maargoed voor een vaste computer als je echt draadloos wilt zou ik gewoon een goede netwerkkaart zoeken met goede antennes. MIsschien ook nog over 5GHz.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:49 schreef Jefixed het volgende:
[..]
Is ook zo, alleen het is vrij lastig om op nette wijze een internetkabel naar m'n kamer te trekken... Moet mogelijk zijn als het nodig is, anders voor alternatieven gaan kijken :-). Internetkabel is wel optie #1
Heb deze wifi-stick gekocht, draad trekken zou best kunnen maar moet ik eens goed kijken hoe ik het wegwerk, tot die tijd is deze prima. Connectie is 5 keer zo snel als op mijn oudere pcquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
Gewoon een netwerkkaart erin doen. Niet heel ingewikkeld. Kan indedaad ook via usb3 en dan 802.11ac mocht je router/modem dat ondersteunen. Maargoed voor een vaste computer als je echt draadloos wilt zou ik gewoon een goede netwerkkaart zoeken met goede antennes. MIsschien ook nog over 5GHz.
5 seconden opstarten is heel nice! Ik ben al blij met mijn 16 sec maar dat is dan ook een computer van 7 jaar oud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |