abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153286795
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:32 schreef Dasjonny het volgende:
En wel de juiste installatie ISO?
Zou het probleem kunnen zijn dat ie een licentie voor een Nederlandse Windows heeft gekocht en daarna een engelstalige iso via een link van Culgame heeft gedownload en geïnstalleerd? Ik weet eigenlijk niet of die keys taal-specifiek zijn.
pi_153286830
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:10 schreef Jefixed het volgende:

[..]

Ja gedaan, maar zijn echt faggots...

[..]

Dank je wel voor het aanbod. Is er voor mij nog een mogelijkheid om Windows 7 er af te gooien en Windows 8.1 ofzo te installeren? Ik ga namelijk sowieso wel een nieuwe key kopen, wil absoluut geen illegale / cracked troep op m'n computer... Gewoon voor m'n gevoel haha. Die 20¤ bij die k*t webshop zie ik als verloren...
Ik zou geen nieuwe key kopen. Redelijke kans dat je een OEM licentie gekocht.

Als je op je toetsenbord de Windowstoets ingedrukt houdt, en dan op de PAUSE toets drukt, dan krijg je de eigenschappen van je Computer te zien.

Wat staat daar achter Product iD?
pi_153286874
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:34 schreef n0ir het volgende:

[..]

Zou het probleem kunnen zijn dat ie een licentie voor een Nederlandse Windows heeft gekocht en daarna een engelstalige iso via een link van Culgame heeft gedownload en geïnstalleerd? Ik weet eigenlijk niet of die keys taal-specifiek zijn.
Ik heb op Culgame ''language: Dutch'' geselecteerd, dat is volgens hen geen probleem, in de mail laten ze ook zien hoe ik de Engelse versie naar Nederlands verander, dus dat kan geen probleem zijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:34 schreef oheng het volgende:

[..]

Als je op je toetsenbord de Windowstoets ingedrukt houdt, en dan op de PAUSE toets drukt, dan krijg je de eigenschappen van je Computer te zien.

Wat staat daar achter Product iD?
''You must activate today. Activate windows now''

Overigens nog steeds onzin dat ik mijn eerder gekochte W7 key niet kan gebruiken, die ik nu in gebruik heb... })
.
pi_153286924
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:36 schreef Jefixed het volgende:
Ik heb op Culgame ''language: Dutch'' geselecteerd, dat is volgens hen geen probleem, in de mail laten ze ook zien hoe ik de Engelse versie naar Nederlands verander, dus dat kan geen probleem zijn.
in een niet ultimate versie?
pi_153286951
quote:
Overigens nog steeds onzin dat ik mijn eerder gekochte W7 key niet kan gebruiken, die ik nu in gebruik heb...
probeer m eens in te voeren
pi_153286963
quote:

[..]

[..]

''You must activate today. Activate windows now''

Overigens nog steeds onzin dat ik mijn eerder gekochte W7 key niet kan gebruiken, die ik nu in gebruik heb... })
Die key die je nu gebruikt op je PC kun je alleen gebruiken als je met Microsoft contact op neemt, ook wel eens gedaan toen ik een upgrade wilde uitvoeren. Nieuw moederbord is normaal gesproken nieuwe key. Maar dan mag je die oude computer niet meer met die key gebruiken.
pi_153286977
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef liedetector het volgende:

[..]

in een niet ultimate versie?
Ja dat kan blijkbaar door een language pack te downloaden, oftewel: weer een hoop gekloot met zo'n illegale key.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:38 schreef liedetector het volgende:

[..]

probeer m eens in te voeren
Al gedaan, pakt 'm ook niet...
.
pi_153286981
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:34 schreef oheng het volgende:
hij zegt toch niet dat ie daar wil kopen?
pi_153287054
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:39 schreef liedetector het volgende:

[..]

hij zegt toch niet dat ie daar wil kopen?
ALS ik een nieuwe key ga kopen, doe ik dit bij een normale shop die iedereen kent zodat ik zeker weet dat ik 'm krijg + dat ie goed is.
Maar als ik morgen naar de stad ga, even een Windows 8.1 + CD koop, kan ik deze dan gewoon installeren door mijn externe optische drive aan te sluiten? Of moet ik echt die CD die bij de externe optische drive zit installeren voordat ie werkt? Anders doe ik dat gewoon.
.
pi_153287058
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:39 schreef Jefixed het volgende:

[..]

Ja dat kan blijkbaar door een language pack te downloaden, oftewel: weer een hoop gekloot met zo'n illegale key.

[..]

Ik gok dat de key wel legit is althans, las veel positieve ervaringen, en dat de ISO in dit geval verkeerd gegaan is. Maar inderdaad, hoop gekloot. Toen Microsoft nog gewoon via DigitalRiver werkte ging dit allemaal veel beter/makkelijker :+
pi_153287066
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:39 schreef Jefixed het volgende:

[..]

[..]

Als Microsoft aan de telefoon zegt dat de key gewoon in orde is het tijdens de installatie misschien niet goed gegaan. Wel home-premium geïnstalleerd? Wel de 64-bits?
Ik zou het anders toch eens proberen met de iso die ik je heb gestuurd, ik heb daar twee culgame keys probleemloos mee geactiveerd.
pi_153287123
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:41 schreef n0ir het volgende:

[..]

Als Microsoft aan de telefoon zegt dat de key gewoon in orde is het tijdens de installatie misschien niet goed gegaan. Wel home-premium geïnstalleerd? Wel de 64-bits?
Ik zou het anders toch eens proberen met de iso die ik je heb gestuurd, ik heb daar twee culgame keys probleemloos mee geactiveerd.
Ik heb hun mail gevolgd, ze stuurde deze link in dezelfde e-mail als de code: http://85.25.103.179/Geti(...)Home_Premium_x64.iso moet gewoon goed zijn dus.
.
pi_153287128
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:41 schreef Dasjonny het volgende:

[..]
Toen Microsoft nog gewoon via DigitalRiver werkte ging dit allemaal veel beter :+
Dit vooral ja, ik ben de dwaas die de TS heeft aangeraden om een goedkope key via Culgame te halen, omdat dat voor mij tot twee keer toe zo makkelijk ging. Kwam er daarna pas achter dat ze die iso's achter slot en grendel hebben gegooid en dat het nu dus een hoop gekloot is, als ik dat wist had ik dat advies nooit gegeven. Maar nu maar proberen er het beste van te maken.
pi_153287137
precies probeer nog eens met andere iso...kost je 20 min max
pi_153287152
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:42 schreef n0ir het volgende:

[..]

Dit vooral ja, ik ben de dwaas die de TS heeft aangeraden om een goedkope key via Culgame te halen, omdat dat voor mij tot twee keer toe zo makkelijk ging. Kwam er daarna pas achter dat ze die iso's achter slot en grendel hebben gegooid en dat het nu dus een hoop gekloot is, als ik dat wist had ik dat advies nooit gegeven. Maar nu maar proberen er het beste van te maken.
Kan jij ook niets aan doen, is gelukkig ook maar 20¤ dus is geen probleem.
.
pi_153287174
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:40 schreef Jefixed het volgende:

[..]

ALS ik een nieuwe key ga kopen, doe ik dit bij een normale shop die iedereen kent zodat ik zeker weet dat ik 'm krijg + dat ie goed is.
Maar als ik morgen naar de stad ga, even een Windows 8.1 + CD koop, kan ik deze dan gewoon installeren door mijn externe optische drive aan te sluiten? Of moet ik echt die CD die bij de externe optische drive zit installeren voordat ie werkt? Anders doe ik dat gewoon.
Ja, dit werkt gewoon.Maar ik zou echt eerst proberen deze key aan de praat te krijgen. Er zit simpelweg een verschil tussen de licentie en de Windows versie.

N0ir, wat voor ISO heb jij gestuurd? OEM of Retail?
pi_153287202
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:42 schreef liedetector het volgende:
precies probeer nog eens met andere iso...kost je 20 min max
Maar als nota bene Culgame mij de ISO doorstuurt met bijbehorende code, mag ik toch verwachten dat het goed is :o?

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:43 schreef oheng het volgende:

[..]

Ja, dit werkt gewoon.Maar ik zou echt eerst proberen deze key aan de praat te krijgen. Er zit simpelweg een verschil tussen de licentie en de Windows versie.

N0ir had mij ook een key gestuurd, maar heb mijn ISO uiteindelijk van Culgame die zij in de mail stuurde inclusief de code, dit heb ik gedaan omdat SP1 hier ook bij zat :-)
.
pi_153287359
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:44 schreef Jefixed het volgende:

[..]

[..]

N0ir had mij ook een key gestuurd, maar heb mijn ISO uiteindelijk van Culgame die zij in de mail stuurde inclusief de code, dit heb ik gedaan omdat SP1 hier ook bij zat :-)
Ok... En als je op je toetsenbord de Windowstoets ingedrukt houdt, en dan op de PAUSE toets drukt, dan krijg je de eigenschappen van je Computer te zien.

Wat staat er bovenaan voor Windows versie? Windows 7 Home Premium 64 bit?
pi_153287450
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:43 schreef oheng het volgende:

[..]

Dat is de x17-59236.iso van digitalriver, Windows 7 x64 dutch, oorspronkelijk professional maar door dat bestandje aan te passen kan je nu zelf kiezen welke versie je wil installeren. Is volgens mij dan de retail-iso maar ik heb daar twee weken geleden nog een Home-Premium OEM licentie van Culgame mee geactiveerd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:34 schreef liedetector het volgende:

[..]

nieuws gevolgd?
Ik heb dit meegekregen
Microsoft prices Windows 10 licenses at $119 for Home, $199 for Pro
pi_153287457
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:48 schreef oheng het volgende:

[..]

Ok... En als je op je toetsenbord de Windowstoets ingedrukt houdt, en dan op de PAUSE toets drukt, dan krijg je de eigenschappen van je Computer te zien.

Wat staat er bovenaan voor Windows versie? Windows 7 Home Premium 64 bit?
Ik heb geen pause toets x], maar in ieder geval Windows 7 Home Premium, 64-bit
.
pi_153287586
al terug geroepen ook...geld nu nog voor china

http://www.cnet.com/news/(...)-considered-pirated/
pi_153287617
Ik lees toch dit
The retail and OEM Windows 7 activation keys are both version and language specific. You can use your English key only to activate an English version of Windows 7.

I have Finnish, English and German versions of Windows 7. To test if this information is correct, I have tried all variations with these three language versions. It's a no go.

Ik denk dat Culgame gewoon een domme fout heeft gemaakt door je een link naar de engelstalige iso te sturen terwijl je een Nederlandse key hebt. Nu kan je of de Nederlandse iso installeren, of een Engelse key van ze proberen te krijgen en daarna de taal naar Nederlands omzetten.
pi_153287911
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:56 schreef n0ir het volgende:
Ik lees toch dit
The retail and OEM Windows 7 activation keys are both version and language specific. You can use your English key only to activate an English version of Windows 7.

I have Finnish, English and German versions of Windows 7. To test if this information is correct, I have tried all variations with these three language versions. It's a no go.

Ik denk dat Culgame gewoon een domme fout heeft gemaakt door je een link naar de engelstalige iso te sturen terwijl je een Nederlandse key hebt. Nu kan je of de Nederlandse iso installeren, of een Engelse key van ze proberen te krijgen en daarna de taal naar Nederlands omzetten.
Een hoop gedoe dus, te veel gedoe voor mij in ieder geval... Met veel geluk heb ik dan over één week een werkende versie, ik geef liever 90 euro uit en dat ik het morgen allemaal werkend, legaal en zonder al te veel gedoe heb...
.
pi_153287958
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:04 schreef Jefixed het volgende:

[..]

Een hoop gedoe dus, te veel gedoe voor mij in ieder geval... Met veel geluk heb ik dan over één week een werkende versie, ik geef liever 90 euro uit en dat ik het morgen allemaal werkend, legaal en zonder al te veel gedoe heb...
Waarom wil je niet de nederlandse iso die ik je heb gestuurd even installeren, ben je over een 20 minuten klaar. Ik ben niet snugger genoeg om een virus in een windows-installatie te verwerken hoor :'(
pi_153287987
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:51 schreef n0ir het volgende:

[..]

Dat is de x17-59236.iso van digitalriver, Windows 7 x64 dutch, oorspronkelijk professional maar door dat bestandje aan te passen kan je nu zelf kiezen welke versie je wil installeren. Is volgens mij dan de retail-iso maar ik heb daar twee weken geleden nog een Home-Premium OEM licentie van Culgame mee geactiveerd.

[..]

Ik heb dit meegekregen
Microsoft prices Windows 10 licenses at $119 for Home, $199 for Pro
Nou ja, dan kan Jefixed beter jouw ISO gebruiken.

En de discussie is ook al op Tweakers gevoerd. Ik weet niet meer wie of wat met een of andere statement van MS kwam, maar illegaal onder Windows 7-8 blijft illegaal onder Windows 10. MS gaat niet ala Apple ineens alle licenties gratis en legaal maken.

Ik wil wel even zoeken waar die discussie gevoerd werd op Tweakers?
pi_153288021
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:51 schreef Jefixed het volgende:

[..]

Ik heb geen pause toets x], maar in ieder geval Windows 7 Home Premium, 64-bit
Weet je wat, gebruik ff die ISO van N0ir, die doet het tenminste bij hem. Kortste klap. Tenzij je n0ir niet vertrouwt haha. :P
pi_153288070
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:06 schreef oheng het volgende:

[..]

Nou ja, dan kan Jefixed beter jouw ISO gebruiken.

En de discussie is ook al op Tweakers gevoerd. Ik weet niet meer wie of wat met een of andere statement van MS kwam, maar illegaal onder Windows 7-8 blijft illegaal onder Windows 10. MS gaat niet ala Apple ineens alle licenties gratis en legaal maken.

Ik wil wel even zoeken waar die discussie gevoerd werd op Tweakers?
Nee hoor we zijn er wel over uit dat de upgrade alleen gratis wordt als je al een legale licentie hebt :P .
Deel 3 van dit topic mag wel "goedkope windows-activatie #3" heten w/
  vrijdag 5 juni 2015 @ 22:08:42 #278
230788 n8n
Pragmatisch
pi_153288071
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 21:31 schreef oheng het volgende:

[..]

Als je Windows 7-8 licentie nu illegaal is, is die ook illegaal onder Windows 10.

Upgraden naar Windows 10 is in dit geval (en eigenlijk alle illegale gevallen) dus geen oplossing.
ging er van uit dat het legaal was. Wel een beetje skeer, 1500 uitgeven aan hardware maar een licentie Ho maar.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_153288131
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:08 schreef n8n het volgende:
ging er van uit dat het legaal was. Wel een beetje skeer, 1500 uitgeven aan hardware maar een licentie Ho maar.
Want daar kan je alleen windows opdraaien? dan moet je OEM kopen
pi_153288192
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:07 schreef oheng het volgende:

[..]

Weet je wat, gebruik ff die ISO van N0ir, die doet het tenminste bij hem. Kortste klap. Tenzij je n0ir niet vertrouwt haha. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:08 schreef n0ir het volgende:

[..]

Nee hoor we zijn er wel over uit dat de upgrade alleen gratis wordt als je al een legale licentie hebt :P .
Hahahah inderdaad... Denk dat iemand die ook een PC gaat bouwen hier sowieso veel van kan leren, alles van A tot Z zit erbij, van het hardware tot software.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:08 schreef n8n het volgende:

[..]

Ik heb opzich ook wel een beetje spijt dat ik niet direct een Windows 8.1 key heb gekocht voor 90 euro, dan weet ik zeker dat ie legaal was... Dat ga ik waarschijnlijk nu nog steeds doen, maar zit ik nog steeds met het volgende: Windows 8.1 word geleverd op een CD, alleen in mijn PC heb ik geen optische drive zitten. Wel heb ik een externe optische drive liggen, als ik deze aansluit via USB, en Windows 8.1 CD daar in zou stoppen zou die dan gewoon instaleren? Ik ben hier niet zeker over omdat er een CD bij de externe optische drive is meegeleverd voor het instaleren van de drivers etc, en dat gaat moeilijk als je überhaupt geen Windows erop hebt zitten. Vandaar deze vraag.
.
pi_153288202
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:08 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik vind dit anders helemaal geen goedkope Windows activatie, we zitten hier met 5 man al uren 1 Windows licentie te activeren, wat kost dat wel niet. hahahaha
pi_153288330
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:11 schreef Jefixed het volgende:
Wel heb ik een externe optische drive liggen, als ik deze aansluit via USB, en Windows 8.1 CD daar in zou stoppen zou die dan gewoon instaleren?
jep
pi_153288337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:11 schreef Jefixed het volgende:

[..]

[..]

Hahahah inderdaad... Denk dat iemand die ook een PC gaat bouwen hier sowieso veel van kan leren, alles van A tot Z zit erbij, van het hardware tot software.

[..]

Ik heb opzich ook wel een beetje spijt dat ik niet direct een Windows 8.1 key heb gekocht voor 90 euro, dan weet ik zeker dat ie legaal was... Dat ga ik waarschijnlijk nu nog steeds doen, maar zit ik nog steeds met het volgende: Windows 8.1 word geleverd op een CD, alleen in mijn PC heb ik geen optische drive zitten. Wel heb ik een externe optische drive liggen, als ik deze aansluit via USB, en Windows 8.1 CD daar in zou stoppen zou die dan gewoon instaleren? Ik ben hier niet zeker over omdat er een CD bij de externe optische drive is meegeleverd voor het instaleren van de drivers etc, en dat gaat moeilijk als je überhaupt geen Windows erop hebt zitten. Vandaar deze vraag.
Externe DVD gaat altijd werken hoor. Ik sloop bijvoorbeeld externe USB behuizingen open, haal de HDD eruit, en knal er een willekeurige DVD speler erin, en installeer dan Linux, Windows of OSX of wat dan ook. Geen probleem.
Je moet alleen even in het BIOS de boot volgorde goed zetten, of een boot knop indrukken, waarbij je kunt kiezen.
pi_153288544
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:15 schreef oheng het volgende:

[..]

Externe DVD gaat altijd werken hoor. Ik sloop bijvoorbeeld externe USB behuizingen open, haal de HDD eruit, en knal er een willekeurige DVD speler erin, en installeer dan Linux, Windows of OSX of wat dan ook. Geen probleem.
Je moet alleen even in het BIOS de boot volgorde goed zetten, of een boot knop indrukken, waarbij je kunt kiezen.
Wat te fuck bedoel je nou weer... Ik ga echt niet meer iets in- of uitbouwen, ik bedoel gewoon de externe drive aan te sluiten met USB in de USBPOORT en vervolgens win8.1 disc erin te gooien en of ie dan installed...
.
pi_153288616
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:19 schreef Jefixed het volgende:

[..]

Wat te fuck bedoel je nou weer... Ik ga echt niet meer iets in- of uitbouwen, ik bedoel gewoon de externe drive aan te sluiten met USB in de USBPOORT en vervolgens win8.1 disc erin te gooien en of ie dan installed...
_O-
pi_153288677
quote:
Je had al antwoord
pi_153288803
quote:

[..]

Ik bedoel gewoon: het werkt.
pi_153289062
Zeg TS dus jij denkt dat je, om een externe DVD speler aan te sluiten, eerst de meegeleverde dvd moet installeren. Toch?
Hoe kan dat doen dan als je nog geen dvd speler hebt en alleen die externe koopt? Dan kan je toch nooit een DVD afspelen om de DVD speler te installeren?
Dus nee, je hebt die DVD niet nodig om de DVD speler werkend te krijgen :P

Overigens vind ik het wel dom dat je voor die 3 tientjes niet gewoon een optische drive er in hebt gegooid. Snap echt niet waarom mensen dat niet doen. Ik gebruik m nog best regelmatig.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_153289197
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Zeg TS dus jij denkt dat je, om een externe DVD speler aan te sluiten, eerst de meegeleverde dvd moet installeren. Toch?
Hoe kan dat doen dan als je nog geen dvd speler hebt en alleen die externe koopt? Dan kan je toch nooit een DVD afspelen om de DVD speler te installeren?
Dus nee, je hebt die DVD niet nodig om de DVD speler werkend te krijgen :P

Overigens vind ik het wel dom dat je voor die 3 tientjes niet gewoon een optische drive er in hebt gegooid. Snap echt niet waarom mensen dat niet doen. Ik gebruik m nog best regelmatig.
Dat jij het regelmatig gebruikt, betekent niet dat ik hem ook gebruik. Ik heb mijne in al die jaren dat ik deze pc heb, bijna 3 jaar misschien 2 of 3 keer gebruikt... Deze kast heeft ook niet zin ingang daarvoor, waar ik blij mee ben.

Dus ik kan gewoon morgen een 8.1 install disc kopen, externe drive aansluiten, cdtje erin en ready?
.
pi_153289225
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:35 schreef Jefixed het volgende:

[..]

Dat jij het regelmatig gebruikt, betekent niet dat ik hem ook gebruik. Ik heb mijne in al die jaren dat ik deze pc heb, bijna 3 jaar misschien 2 of 3 keer gebruikt... Deze kast heeft ook niet zin ingang daarvoor, waar ik blij mee ben.

Dus ik kan gewoon morgen een 8.1 install disc kopen, externe drive aansluiten, cdtje erin en ready?
JA.

Je bent overigens wel keer op keer geld aan het weggooien met al je windows installaties en codes enz maarja dat moet je zelf weten.
pi_153289260
nu is het al 4x gezegd...ja dat werkt.....kommop TS je hebt ook google
pi_153289400
Als morgen die Windows 8 DVD niet werkt, dan blijf ik een maand weg uit Digital Corner heheeeeeheeehe (8>
pi_153289467
want je hebt de DVD zelf gemaakt ofzo?
pi_153289482
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:36 schreef delano.888 het volgende:

[..]

JA.

Je bent overigens wel keer op keer geld aan het weggooien met al je windows installaties en codes enz maarja dat moet je zelf weten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:37 schreef liedetector het volgende:
nu is het al 4x gezegd...ja dat werkt.....kommop TS je hebt ook google
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:40 schreef oheng het volgende:
Als morgen die Windows 8 DVD niet werkt, dan blijf ik een maand weg uit Digital Corner heheeeeeheeehe (8>
Just want to make it sure :D
Ik ga dat maar gewoon doen dan joh, ik ben klaar met dat gedoe met illegal versies etc. Ik weet zonde van m'n geld maar ja moet iets... Heb geen goed gevoel bij illegal /cracked
.
pi_153289495
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:43 schreef liedetector het volgende:
want je hebt de DVD zelf gemaakt ofzo?
Hahahahah om te gillen _O-
.
pi_153289519
Jij met je gevoel :')
pi_153289546
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:43 schreef Jefixed het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik ga dat maar gewoon doen dan joh, ik ben klaar met dat gedoe met illegal versies etc. Ik weet zonde van m'n geld maar ja moet iets... Heb geen goed gevoel bij illegal /cracked
Ik klink als een hangende plaat maar je hebt al een legale werkende key, je probeert em alleen op de verkeerde installatie te activeren... Ik heb best wat moeite gedaan om je van de juiste iso te voorzien maar je negeert dat gewoon en slaat liever 100 euro stuk op een schijfje. Tja, succes en veel plezier met je nieuwe pc ^O^
pi_153289650
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:31 schreef delano.888 het volgende:
ik heb hem voor het laatst een jaar of 2 geleden gebruikt, toen ik al mijn game discs als ISO heb opgeslagen...
sindsdien is het alleen maar een stof happer..
pi_153289750
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:49 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb hem voor het laatst een jaar of 2 geleden gebruikt, toen ik al mijn game discs als ISO heb opgeslagen...
sindsdien is het alleen maar een stof happer..
Ik heb GTA5 bijv op DVD gekocht. Van toffe games wil je toch het hoesje enz in de kast hebben of jij niet? En ga een beetje 60GB downloaden op launch day nou dat is een succes altijd :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:45 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik klink als een hangende plaat maar je hebt al een legale werkende key, je probeert em alleen op de verkeerde installatie te activeren... Ik heb best wat moeite gedaan om je van de juiste iso te voorzien maar je negeert dat gewoon en slaat liever 100 euro stuk op een schijfje. Tja, succes en veel plezier met je nieuwe pc ^O^
Ja echt hè, ik irriteer me er ook gruwelijk aan dat hij zo graag geld wil weggooien.

Het lijkt me dan ook een top idee om hiervoor GEEN 3E TOPIC te maken. Aangezien TS toch alleen maar op zijn gevoel wil af gaan..
pi_153289833
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:43 schreef Jefixed het volgende:

[..]

[..]

[..]

En dat is logisch. Je OS is de basis, en die moet gewoon perfect zijn.

Hoewel ik wel vind dat je een poging kan doen met die ISO van n0ir, want dat is een officiele ISO, ook ik heb die. Die is absoluut niet illegaal!!!

En misschien is Windows 10 wat, dan kun je gratis upgraden. Maar als geld geen probleem is: dan moet je ff een Windows 8 DVD halen.
Hier een linkje naar de pricewatch:
http://tweakers.net/price(...)1-nl-oem-64-bit.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')