Van beek en veltman zijn niet beterquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:27 schreef bombmannl het volgende:
Komt doordat Hiddink al z'n PSV-vriendjes oproept. Wat een achterlijke mongool![]()
FUCKING Bruma DIE JE OPROEPT
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:27 schreef bombmannl het volgende:
Komt doordat Hiddink al z'n PSV-vriendjes oproept. Wat een achterlijke mongool![]()
Martins Indi was vandaag wel goed natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:27 schreef bombmannl het volgende:
Die Amerikanen flikken het weerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:31 schreef FritzWepper het volgende:
Als Blatter op kan stappen, kan Hiddink het ook.
Ook voor mij, ik heb me prima vermaakt.quote:
Nee je zei hij ''ligt'' zich rotquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:31 schreef -Pelle het volgende:
[..]
Hij werd gepasseerd om bondscoach te worden voor het nlse elftal.
Advocaat zou het wel doen mits er een goede premie tegenover staatquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:32 schreef tja77 het volgende:
Hiddink wieberen lost geen kut op natuurlijk.
Geen enkele coach krijgt deze kneuzenbende aan het verdedigen.
Louisgod en Koemang lachen zich rot.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:32 schreef tja77 het volgende:
Bruma?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:33 schreef bamibij het volgende:
3-4 verliezen van de VS______!
Deze verdedigingHoe kan je in godsnaam VIER tegengoals krijgen als NL elftal tegen VS
Klopt, Luuk zet je erin en raad eens wie de 3-3 maakt?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:32 schreef tja77 het volgende:
Die mag meer dan 50m in Sunderland pompen, die doet dat echt niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Advocaat zou het wel doen mits er een goede premie tegenover staat
Keepers afschrijven over 1 wedstrijdquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Cillissen is echt de slechtste NL keepster ooit. Als een oud wijf naar de hoek.
Erik Dijkstra is ook te gast.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:35 schreef bamibij het volgende:
Als je denkt dat het allemaal niet erger kan, kan het dus toch..
Ja joh, met een goede verdediging was het door de Jong geen 3-0 maar 3-1 overwinning geworden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, Luuk zet je erin en raad eens wie de 3-3 maakt?
Ik zie 'm al jaren falen. Maar als ik jouw UI bekijk, ben je op je Ajax pik getrapt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
Keepers afschrijven over 1 wedstrijd
Debiel
Het ligt ook aan de rest van het elftal.. na de 3-1 deden ze geen kut meer, niemand deed zijn verdedigende werkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:33 schreef bamibij het volgende:
3-4 verliezen van de VS______!
Deze verdedigingHoe kan je in godsnaam VIER tegengoals krijgen als NL elftal tegen VS
Dat doet 90% uit dit topic...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:31 schreef Evertjan het volgende:
Guus Hiddink stamt nog uit de vorige eeuw
idd, dat is het ene succes na het andere.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:40 schreef -Pelle het volgende:
Fok FP faalt keihard, daar beweren ze dat het wedstrijd is gespeeld in de kuip haha. In de Kuip hadden ze de Amerikanen vernederd
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:40 schreef -Pelle het volgende:
Fok FP faalt keihard, daar beweren ze dat het wedstrijd is gespeeld in de kuip haha. In de Kuip hadden ze de Amerikanen vernederd
quote:
Dat staat er niet meerquote:
Nee, want het was niet mijn bericht. Maar ik heb jullie opbouwende kritiek ter harte genomen en verwerkt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ahahah mexi is daar ook verantwoordelijk voor
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:43 schreef -Pelle het volgende:
[..]
Wedstrijd is gespeeld in de Amsterdamse Arena
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Cillissen is echt de slechtste NL keepster ooit. Als een oud wijf naar de hoek.
Met Reus zou dat 1-6 worden. Dan moet je wel lef hebben om naar dat te kijken.quote:
Klinsi is de bondscoach hequote:
Een coach die een belachelijk onrealistisch tactisch concept wil spelen helpt ook niet mee, Hiddink heeft echt geen idee waar hij mee bezig is. Bewijst nog maar eens wat een vakman Van Gaal was...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Achteraf bezien was het WK 2014 de doodsrochel van het Nederlands elftal.. als je het huidige Oranje ziet ballen.. zo ontzettend inspiratieloos, plichtmatig, slap, technisch beroerd etc etc. dan zie je hoe diep de Nederlandse jeugdopleiding is weggezakt. Al die kutspelers uit die kut eredivisie.. je hebt er geen klote aan
De interviews na afloop zijn ook om te janken.. hij komt altijd over of hij net klaar is met een potje bingo in het bejaardenhuis en een gezellige middag heeft gehad. Heb het idee dat hij zijn tamheid overbrengt op de spelers, want na de 3-1 deden ze er geen ene tering meer aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een coach die een belachelijk onrealistisch tactisch concept wil spelen helpt ook niet mee, Hiddink heeft echt geen idee waar hij mee bezig is. Bewijst nog maar eens wat een vakman Van Gaal was...
xbox generatie, veel jonge spelers uit Nederland willen tegenwoordig gewoon snel financieel binnen zijn en bekommeren zich nauwelijk om het krijgen van speeltijd, dan gaan ze bv naar Engeland en hoor je er verder nooit meer wat van.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Achteraf bezien was het WK 2014 de doodsrochel van het Nederlands elftal.. als je het huidige Oranje ziet ballen.. zo ontzettend inspiratieloos, plichtmatig, slap, technisch beroerd etc etc. dan zie je hoe diep de Nederlandse jeugdopleiding is weggezakt. Al die kutspelers uit die kut eredivisie.. je hebt er geen klote aan
Propper verdiende gewoon een kans, Sneijder is goed, Wijnaldum blijkbaar alleen in de nederlandse competitie. Maar het is de samenstelling inderdaad. Je wordt al overlopen met clasie en wijnaldum (die je na 30 minuten ook al mag wisselen), en dan verander je dat naar 3 aanvallende middenvelders waarvan 1 al 70 minuten loopt te kloten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat middenveld van Oranje ook laatste halfuur, Proper, Sneijder en Uberkneus Wijnaldum.![]()
Nigel had vast meer duels gewonnen dan clasie, maar ik denk dat hij ze lopend net als Clasie niet bij had kunnen houden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:23 schreef Evertjan het volgende:
en dan een strijder als Nigel de Jong naar huis toe sturen
Dat heeft met het enorme faalsysteem van Guus te maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:31 schreef radyo het volgende:
[..]
Nigel had vast meer duels gewonnen dan clasie, maar ik denk dat hij ze lopend net als Clasie niet bij had kunnen houden.
als ik jou als psv supporter uit moet leggen dat er in 2005 een aardig seizoen met Hiddink was...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:29 schreef TLC het volgende:
De verdediging is kut met peren, maar daarbij is het ook totaal geen team, voorin spelen ze ook alleen maar voor zichzelf. En echt op een hoog niveau spelen de Oranje internationals ook allang niet meer, we hebben alleen Robben...
Guus Hiddink was leuk voor de jaren 80 en 90, maar wat heeft die sinds Zuid-Korea nog eigenlijk bereikt ?
Tegen letland kun je niks met 0-0quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dit toch allemaal voor tactische naiviteit, we zijn niet goed verdedigend dus we gooien alles maar op de aanval met een 4-2-4 en twee opkomende backs
Bij de 0-1 tegen Zenith een tijdje terug stopte er ook opeens een verdediger met lopen. Volgens mij was Bruma dat. Gisteren deed hij het weer. Typisch voor een speler die niet geschikt is voor het niveau.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Verder Bruma nooit meer opstellen, wat een debiel is dat zeg.
Onkunde van PSV'er Hiddink, waardeloze zak hooi.
Precies dit, die jongen vindt zichzelf al een hele ster maar hij zou eerst eens in dienst van een elftal moeten spelen ipv voor eigen succes te gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:56 schreef Pleun2011 het volgende:
En ik lees overal dat Depay zo goed was. Heeft iedereen verdomme stront in zijn ogen. Af en toe lukt er een actie en doet hij iets goed, maar hij doet nog veel meer fout waaronder opgelegde kansen missen, balverlies lijden of treuzelen bij een assist.. hij maakt veel te vaak de verkeerde keuze. Dus Depay goed... tsja in dit mongolen-elftal viel hij nog mee
Want met Willems word je er verdedigend beter op...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:16 schreef Brecht35 het volgende:
Ik denk dat het tactisch falen van Hiddink pijnlijk duidelijk wordt met het plaatsen van Blind op de linksback en het plaatsen van Willems op de bank. Onbegrijpelijke keuze.
Willems brengt aanvallend meer, terwijl je juist verdedigend te kort schiet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:16 schreef Brecht35 het volgende:
Ik denk dat het tactisch falen van Hiddink pijnlijk duidelijk wordt met het plaatsen van Blind op de linksback en het plaatsen van Willems op de bank. Onbegrijpelijke keuze.
Eigen succes? Ik vond hem juist minder egocentrisch dan in zijn wrdstrijden met PSV. Ging vaker voor de voorzet/assist dan voor het schot op doel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dit, die jongen vindt zichzelf al een hele ster maar hij zou eerst eens in dienst van een elftal moeten spelen ipv voor eigen succes te gaan
Helemaal mee eens. Die jongen heeft een enorme potentie, maar verspeeld het letterlijk. Alleen de commentator had denk ik oogkleppen op gisteren: "Depay doet bijna alles goed". Dat domme balverlies, en die domme extra bewegingen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:56 schreef Pleun2011 het volgende:
En ik lees overal dat Depay zo goed was. Heeft iedereen verdomme stront in zijn ogen. Af en toe lukt er een actie en doet hij iets goed, maar hij doet nog veel meer fout waaronder opgelegde kansen missen, balverlies lijden of treuzelen bij een assist.. hij maakt veel te vaak de verkeerde keuze. Dus Depay goed... tsja in dit mongolen-elftal viel hij nog mee
Willems is alleen wel een stuk sneller dan Blind. Daley werd compleet overlopen, en dat weet je van te voren tegen amerika. Maar wellicht werd Willems gespaard voor Letland. (of is hij helemaal stuk?)quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Willems brengt aanvallend meer, terwijl je juist verdedigend te kort schiet.
Je scoort 3 keer tegen USA, das gewoon netjes, je slikt 4 tegentreffers, en das gewoon zielig.
Bij Depay wil iedereen te graag dat hij onze nieuwe topper wordt, en als hij dan 1 strakke voorzet geeft op het bolletje van Klaas-Jan heeft hij meteen een wereldpot gespeeld. De media en ook de fans lijden aan een ernstige vorm van tunnelvisie als het om Depay gaat. Robben had op die leeftijd echt 100x meer puur talent dan de over het paard getilde Depay. Ik verwacht ook dat hij bij United in het begin speeltijd krijgt, maar op den duur door de mand valt en het bankie gaat warm houden naast opa Lowiequote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:28 schreef radyo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die jongen heeft een enorme potentie, maar verspeeld het letterlijk. Alleen de commentator had denk ik oogkleppen op gisteren: "Depay doet bijna alles goed". Dat domme balverlies, en die domme extra bewegingen.
[..]
De media moet je ook niet serieus nemen. Daarbij speelde Depay geen wereldpot want hij maakte genoeg fouten of ging net iets te ver met skills/schoten, maar dat leert ie hopelijk nog wel. Ben iig blij dat we iemand als hem hebben voorin dan zo'n prutser Narsingh aan de andere kant.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij Depay wil iedereen te graag dat hij onze nieuwe topper wordt, en als hij dan 1 strakke voorzet geeft op het bolletje van Klaas-Jan heeft hij meteen een wereldpot gespeeld. De media en ook de fans lijden aan een ernstige vorm van tunnelvisie als het om Depay gaat. Robben had op die leeftijd echt 100x meer puur talent dan de over het paard getilde Depay. Ik verwacht ook dat hij bij United in het begin speeltijd krijgt, maar op den duur door de mand valt en het bankie gaat warm houden naast opa Lowie
Uhhh nee, in die tijd was Robben echt nog een one trick pony, sprinten sprinten en nog eens sprinten. Pas op latere leeftijd heeft hij zich verder ontwikkelt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij Depay wil iedereen te graag dat hij onze nieuwe topper wordt, en als hij dan 1 strakke voorzet geeft op het bolletje van Klaas-Jan heeft hij meteen een wereldpot gespeeld. De media en ook de fans lijden aan een ernstige vorm van tunnelvisie als het om Depay gaat. Robben had op die leeftijd echt 100x meer puur talent dan de over het paard getilde Depay.
In te land der blinden is 1 oog koning.. In het land der mongolen is degene met 1 hersencel slim.. Zoiets is Depay ook voor Oranjequote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
De media moet je ook niet serieus nemen. Daarbij speelde Depay geen wereldpot want hij maakte genoeg fouten of ging net iets te ver met skills/schoten, maar dat leert ie hopelijk nog wel. Ben iig blij dat we iemand als hem hebben voorin dan zo'n prutser Narsingh aan de andere kant.
We kunnen wel concluderen dat jij geen fan van Depay bentquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In te land der blinden is 1 oog koning.. In het land der mongolen is degene met 1 hersencel slim.. Zoiets is Depay ook voor Oranje
Het ligt niet zozeer aan Depay zelf, maar meer dat het me stoort dat iedereen een iets te rooskleurig beeld heeft van zijn kwaliteiten. Hij is er zelf ook iets teveel in gaan geloven, wil zich te geforceerd manifesteren.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
We kunnen wel concluderen dat jij geen fan van Depay bent
Alleen de laatste zin kloptquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhhh nee, in die tijd was Robben echt nog een one trick pony, sprinten sprinten en nog eens sprinten. Pas op latere leeftijd heeft hij zich verder ontwikkelt.
Depay heeft gewoon enorm veel talent, een prachtige traptechniek, passeerbewegingen, inzicht, noem maar op. Hij gaat teveel voor eigen succes, en doet bij balverlies te weinig mee. Maar om te stellen dat Robben op zijn leeftijd 100x meer talent had is zwaar overtrokken. Depay is met afstand Nederlands grootste talent.
Niemand, ik zei toch dat ik het met de laatste zin eens was..quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wie is er dan een groter talent op dit moment?
Oh verkeerd gelezen, excuses.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niemand, ik zei toch dat ik het met de laatste zin eens was..
Tot volgend seizoen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:46 schreef radyo het volgende:
O SHIT. I bedenk mij opeens dat we ooit Strootman hadden op het middenveld. Die kon wel aardig lopen en nog ballen ook. Hoe lang is die jongen wel niet stuk?
gewoon lekker Nigel in de van Bommel-rol zetten met zijn kont in de verdediging en Sneijder een vrije rol naar voren geven. Derde man op het middenveld kan je dan invullen met een Klaassen en of Clasiequote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:31 schreef radyo het volgende:
[..]
Nigel had vast meer duels gewonnen dan clasie, maar ik denk dat hij ze lopend net als Clasie niet bij had kunnen houden.
Dan zie ik liever Klaassen.. meer drang naar voren en creatiever. Clasie is net een motortje in een brommertje dat 20 km per uur gaat.. in Oranje heb je er vrij weinig aanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon lekker Nigel in de van Bommel zetten met zijn kont in de verdediging en Sneijder een vrije rol naar voren geven. Derde man op het middenveld kan je dan invullen met een Klaassen en of Clasie
met een Strootman/Vlaar/Robben zie het Oranje er een stuk andersquote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:51 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Al sinds Frankrijk-uit 5/3/2014 niet meer voor Oranje gespeeld
Dat scheelt behoorlijk ja, al moet je je afvragen op wat voor niveau Strootman terugkomt en hoe lang je Robben nog hebt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met een Strootman/Vlaar/Robben zie het Oranje er een stuk anders
Bruma was wel pijnlijk ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn we van Affelay af heeft die Guus opeens blind vertrouwen in die Bruma..
Sowieso hoe kan je en met BMI en Bruma spelen dan mis je techniek achterin helemaal als je backs als enige opdracht voorzetten geven mee krijgen.
Bruma sowieso niet meer opstellen en BMI alleen als er een type De Vrij naast staat.
BMI ook nooit meer opstellen.. oogt altijd onzeker in Oranje en dat is terecht want hij bakt er nooit een kut van.. gisteren was het ook weer hilarisch wat hij liet zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruma sowieso niet meer opstellen en BMI alleen als er een type De Vrij naast staat.
BMI was goed tijdens het WK en onder van Gaal.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
BMI ook nooit meer opstellen.. oogt altijd onzeker in Oranje en dat is terecht want hij bakt er nooit een kut van.. gisteren was het ook weer hilarisch wat hij liet zien.
Leuk hoor die jeugdopleiding van Feyenoord, maar wanneer komt er nou eens een speler uit voort die echt kan voetballen..
Dit elftal heeft het gewoon nodig om met een blok op het middenveld te spelen, en dan speel je nog maar tegen de VS, kun je nagaan een top land. Nigel, Fer, Blind oid en dan kun je Sneijder erbij zetten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:26 schreef radyo het volgende:
[..]
Propper verdiende gewoon een kans, Sneijder is goed, Wijnaldum blijkbaar alleen in de nederlandse competitie. Maar het is de samenstelling inderdaad. Je wordt al overlopen met clasie en wijnaldum (die je na 30 minuten ook al mag wisselen), en dan verander je dat naar 3 aanvallende middenvelders waarvan 1 al 70 minuten loopt te kloten.
Als ze serieus durven te beweren dat de hele technische staf meebeslist dan mag die Danny Blind ook wel oprotten. Kun je lullen over gogme, maar misschien moet Guus zelf ook eens in de spiegel kijken.
Momenteel zou ik altijd Willems neerzetten als hij fit is net als De Vrij.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik zou dit wel eens willen zien qua verdediging:
Pieters - De Vrij - Van Dijk - Verhaegh
Ik zeg niet dat dit de beste verdediging is, maar ik zou het gewoon uittesten tijdens een oefenpotje ofzo. Het is toch allemaal even slecht.
Verhaegh heeft een prima seizoen achter de rug bij Augsburg dus die wil ik graag zien omdat ik VDW en Janmaat pure shit vind. Janmaat is de slechtste, VDW kan aanvallend nog wel wat toevoegen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Momenteel zou ik altijd Willems neerzetten als hij fit is net als De Vrij.
Rechtsback Janmaat of Van der Wiel maakt niet veel uit.
Maak me trouwens meer zorgen om de spits positie als Van Persie zich niet herpakt ik kon gister geen enkele optie noemen voor als Van Persie en Huntelaar straks stoppen we moeten echt hopen dat er bij Psv Ajax of Feyenoord eentje in de jeugd rond huppelt want anders zie ik dat heel zwaar in.
Ik herinner me Verhaegh nog van Nederland - Mexico en dat was ook bagger.. vind hem niksquote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Verhaegh heeft een prima seizoen achter de rug bij Augsburg dus die wil ik graag zien omdat ik VDW en Janmaat pure shit vind. Janmaat is de slechtste, VDW kan aanvallend nog wel wat toevoegen.
Mits Strootman terug komt lijkt me dat ook het beste.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:41 schreef Oliver23 het volgende:
Misschien dit systeem in de toekomst spelen.
Krul
Janmaat--Vlaar--de Vrij--Willems
N. de Jong
Strootman---Sneijder
Robben---Huntelaar---Depay
Speelt ook niet voor niks al jaren bij een Duitse laagvlieger.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik herinner me Verhaegh nog van Nederland - Mexico en dat was ook bagger.. vind hem niks
Augsburg kan er niks van iddquote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Speelt ook niet voor niks al jaren bij een Duitse laagvlieger.
Inderdaad dit jaar een x 5e daarvoor 8e, 15e etc. Had anders wel een stap gemaakt naar Duitse sub.quote:
Ok, op één wedstrijd beoordelen ipv een heel Bundesliga seizoenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik herinner me Verhaegh nog van Nederland - Mexico en dat was ook bagger.. vind hem niks
Loolquote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Speelt ook niet voor niks al jaren bij een Duitse laagvlieger.
Van Persie in een rolstoel heb je nog meer aan dan Dost of De Jong met zijn slome smoelquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een spits moet er komen anders zit je straks met Dost en de Jong.
Alles waarvan we als land dachten dat zou hem kunnen worden is tot op heden mislukt
(Van Wolfswinkel, Zivkovic , Castaignos) En Dost en de Jong eigenlijk ook.
HAHAAHAHAH, nee.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:12 schreef viagraap het volgende:
Als Clasie komend seizoen op hoger niveau wekelijks speelt kan hij uitstekend de rol van de Jong vervullen, misschien zelfs nog beter. Maar wie zou Sneijder kunnen opvolgen?
Laatste tijd wat moeilijk in een team dat voor geen meter draait ja. In potentie is het gewoon een van de beste middenvelders die we hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
HAHAAHAHAH, nee.
Clasie heeft al moeite genoeg in de Eredivisie.
Kies dan voor Fer.
Clasie is in fysiek opzicht veel te beperkt. In een zeer matige league als de eredivisie kan je gebrekkige lengte en kracht nog wel enigszins compenseren door techniek/tactiek maar in Duitsland bijvoorbeeld zou Clasie nooit het amateurniveau kunnen overstijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:12 schreef viagraap het volgende:
Als Clasie komend seizoen op hoger niveau wekelijks speelt kan hij uitstekend de rol van de Jong vervullen, misschien zelfs nog beter. Maar wie zou Sneijder kunnen opvolgen?
In Spanje spelen ook genoeg voetballers met dezelfde fysiek als Clasie.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:19 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Clasie is in fysiek opzicht veel te beperkt. In een zeer matige league als de eredivisie kan je gebrekkige lengte en kracht nog wel enigszins compenseren door techniek/tactiek maar in Duitsland bijvoorbeeld zou Clasie nooit het amateurniveau kunnen overstijgen.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:19 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Clasie is in fysiek opzicht veel te beperkt. In een zeer matige league als de eredivisie kan je gebrekkige lengte en kracht nog wel enigszins compenseren door techniek/tactiek maar in Duitsland bijvoorbeeld zou Clasie nooit het amateurniveau kunnen overstijgen.
Vreemde opstelling. Kan niet wachten tot Strootman weer terug is.quote:Memphis Depay maakte dinsdag een fitte indruk op de training van het Nederlands elftal. Afgaande op de oefensessie stuurt bondscoach Guus Hiddink dan vier nieuwe namen het veld in tegen Letland.
Hiddink liet na het verloren oefenduel met de VS (3-4) doorschemeren dat hij waarschijnlijk niets verandert aan het systeem, maar wel aan de personele bezetting.
In de bekritiseerde verdediging maken Jeffrey Bruma en Daley Blind plaats voor Stefan de Vrij en Jetro Willems, de tegen de VS beiden uit voorzorg aan de kant werden gehouden. Bruno Martins Indi behoudt zijn basisplaats door de kuitblessure van Ron Vlaar.
Blind schuift op zijn beurt door naar het middenveld, waar hij een centraal blok gaat vormen met Wesley Sneijder. Georginio Wijnaldum en Jordy Clasie verliezen dus hun plek in de basiself.
Voorin krijgt Luciano Narsingh de voorkeur boven Quincy Promes. Depay start net als tegen de VS vanaf de linkerflank, mocht hij geen terugslag krijgen na zijn lichte enkelblessure. Anders dient Jeremain Lens als back-up. Robin van Persie en Klaas-Jan Huntelaar vormen net als afgelopen vrijdag tegen de VS het spitsenduo. Jasper Cillessen verdedigt het doel.
De vermoedelijke opstelling van Oranje: Cillessen; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Willems; Blind, Sneijder; Narsingh, Huntelaar, Van Persie, Depay (Lens).
Guus vraagt gewoon om een nieuwe afgangquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:07 schreef viagraap het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/d(...)vier-wijzigingen.htm
[..]
Vreemde opstelling. Kan niet wachten tot Strootman weer terug is.
Ik vind het eigenlijk al een stuk beter dan tegen de V.S. Alleen Narsingh is wel een grote dwaling.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:07 schreef viagraap het volgende:
[..]
BMI dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:19 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al een stuk beter dan tegen de V.S. Alleen Narsingh is wel een grote dwaling.
Van Dijkquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:49 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Vlaar helaas geblesseerd. Tsja, wat moet je dan?
Geen enkele bondscoach roept hem op, maar jij weet het beter.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Want? Wil je zeggen dat hij slechter is dan Bruma en BMI lol. Dat kan niet
Ja, okay, er is veel belachelijk aan het selectiebeleid en de opstellingen van de bondscoach. Maar wat ik aan wilde geven is dat zijn opstelling voor Letland in ieder geval al beter is dan tegen de V.S. Daar moet je tegenwoordig al blij mee zijn, dat Hiddink het niet erger maakt.quote:
De Schotse competitie staat 23e op de ranking, de Eredivisie 9e.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:52 schreef Rickertman96 het volgende:
Inb4 Schotse competitie stelt niks voor. De Eredivisie wel wil je zeggen?
Hij is wel eens opgeroepen, ken je feiten. Wel afgevallen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen enkele bondscoach roept hem op, maar jij weet het beter.
stelt niks voor die ranking, net als de FIFA ranking waar landen als BE 2e staanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:54 schreef Sked het volgende:
[..]
De Schotse competitie staat 23e op de ranking, de Eredivisie 9e.
Daar speel je elke week tegen clubjes van niveau NAC
Die ranking is anders behoorlijk accuraat hoor. De FIFA ranking is wel onzin.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
stelt niks voor die ranking, net als de FIFA ranking waar landen als BE 2e staan
Ok zou kunnen, vind rankings sowieso onzin maar dat is een mening.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Die ranking is anders behoorlijk accuraat hoor. De FIFA ranking is wel onzin.
Die jongen is natuurlijk ook al getest door Hiddink en blijkbaar te licht bevonden. Ik zeg niet dat dat alles zegt, maar het zegt natuurlijk wel wat, zeker i.c.m. de andere factorenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:04 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ok zou kunnen, vind rankings sowieso onzin maar dat is een mening.
Ik ga niet zeggen dat Van Dijk de nieuwe Maldini is ofzo hoor, ik zeg gewoon dat hij een kans verdient een potje ofzo. Maar goed, dat zou wss toch niet gebeuren tenzij ie naar de BPL vertrekt. Er was laatst al interesse maar Celtic blokkeerde het, dus hopelijk vertrekt ie naar een shitclub in de BPL en zijn we van dat gezeik af.
Ja op basis van de trainingquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Die jongen is natuurlijk ook al getest door Hiddink en blijkbaar te licht bevonden. Ik zeg niet dat dat alles zegt, maar het zegt natuurlijk wel wat, zeker i.c.m. de andere factoren
Moet je nagaan hoe slecht hij was op de trainingquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:06 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja op basis van de trainingMaja lekker met BMI blijven spelen, Brumatje erbij als backup. Kan niet beter.
Misschien geeft ie wel geen fuck om de trainingquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe slecht hij was op de training
Dan ben je sowieso al ongeschikt. Als je geen fuck geeft om een training voor een elftal waarvoor je nog geen goede indruk hebt achtergelaten, heb je geen goede mentaliteit.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Misschien geeft ie wel geen fuck om de training
Wat een debiel die Hiddink, Dat hij Bruma eruit haalt is logisch maar die had er natuurlijk nooit moeten staan. Maar Blind is dus Beter dan Clasie op het middenveld ofzo volgens opa guus ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:07 schreef viagraap het volgende:
[..]
Dat 'niets te zoeken hebben op een EK' vind ik altijd zo'n onzin, er doen genoeg slechtere landen dan Nederland mee. De spelers die je noemt zouden alleen geen basismateriaal moeten zijn en dat zijn ze op dit moment helaas wel. Als iedereen fit is heeft Nederland gewoon een ploeg die de kwartfinale kan halen, alleen ik betwijfel of dat lukt met Hiddink aan de leiding.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:22 schreef Pedroso het volgende:
Er zit nu maar één volwaardige CM in de selectie, De Vrij. Als je spelers als BMI, Rekiki en Bruma, Wijnaldum, Narsingh, hebt rondlopen in je selectie dan heb je ook helemaal niets op een EK te zoeken.
Tel daarbij op dat sterkhouders als v. Persie, Sneijder en waarschijnlijk ook Robben steeds minder gaan worden dan weet je het wel.
Gaat nog wel zeker een jaartje of 6 overheen voordat we weer wat gaan voorstellen (dat hoop ik althans).
Wijnaldum wordt er ook uitgegooid, want Sneijder staat naast Blind waarschijnlijk. Er staan straks drie PSV'ers, waarvan je alleen bij Narsingh een vraagteken kan zetten waarom hij erin staat.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een debiel die Hiddink, Dat hij Bruma eruit haalt is logisch maar die had er natuurlijk nooit moeten staan. Maar Blind is dus Beter dan Clasie op het middenveld ofzo volgens opa guus ?
Flikker dan Wijnaldum eruit en speel met Blind en Clasie..
Tevens weer die Narsingh die al een paar jaar niks laat zien.
ook nog : Bruma en Rikiki zijn niet goed genoeg dat is nu wel bewezen stop dan ook met die gasten en geef : Van Beek, Kongolo Van Dijk en of Douglas een kans.
Maar nee psv mannetjes mogen onder Guus eerst 10 interlands verneuken voor ze eruit liggen.
Depay en Willems zijn inderdaad wel terecht wat betreft basis maar het feit dat hij eerst elke keer die Afellay bleef opstellen en nu toch telkens Rikiki En Bruma erbij haalt en blijft proberen zegt genoeg, En voor Narsingh kunnen ze nu toch Ziyech neerzetten doe dat dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Wijnaldum wordt er ook uitgegooid, want Sneijder staat naast Blind waarschijnlijk. Er staan straks drie PSV'ers, waarvan je alleen bij Narsingh een vraagteken kan zetten waarom hij erin staat.
Is Ziyech er nog bij dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Depay en Willems zijn inderdaad wel terecht wat betreft basis maar het feit dat hij eerst elke keer die Afellay bleef opstellen en nu toch telkens Rikiki En Bruma erbij haalt en blijft proberen zegt genoeg, En voor Narsingh kunnen ze nu toch Ziyech neerzetten doe dat dan.
Ziyech is toch een heel ander type dan Narsingh en misschien moeten we maar eens gaan accepteren dat Bruma en Rekik niet zo slecht zijn als we allemaal willen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Depay en Willems zijn inderdaad wel terecht wat betreft basis maar het feit dat hij eerst elke keer die Afellay bleef opstellen en nu toch telkens Rikiki En Bruma erbij haalt en blijft proberen zegt genoeg, En voor Narsingh kunnen ze nu toch Ziyech neerzetten doe dat dan.
HAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ziyech is toch een heel ander type dan Narsingh en misschien moeten we maar eens gaan accepteren dat Bruma en Rekik niet zo slecht zijn als we allemaal willen.
Waarom zouden we willen dat Bruma en Rekik slecht zijn ? Juist niet maar ze zijn het wel en iedereen ziet dat behalve wat psv supporters en Guus Hiddink.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ziyech is toch een heel ander type dan Narsingh en misschien moeten we maar eens gaan accepteren dat Bruma en Rekik niet zo slecht zijn als we allemaal willen.
Dat zeg ik helemaal niet, maar ze worden hier vaak weggezet alsof ze niks kunnen, maar als je een prima duo bent bij de kampioen van Nederland bent met toch vrij weinig tegengoals kan je echt wel wat.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAAHAHAH
Nieuwe Maldini en Nesta ja
Nee, ze zijn echt niet zo slecht als mensen bewerenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zouden we willen dat Bruma en Rekik slecht zijn ? Juist niet maar ze zijn het wel en iedereen ziet dat behalve wat psv supporters en Guus Hiddink.
United heeft ook maar 37 goals tegen, City meer, dus dat wil zeggen dat de verdediging fantastisch is?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, maar ze worden hier vaak weggezet alsof ze niks kunnen, maar als je een prima duo bent bij de kampioen van Nederland bent met toch vrij weinig tegengoals kan je echt wel wat.
dit ja, laat ze lekker binnen de landsgrenzen blijvenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:51 schreef Thunder0x het volgende:
Rekik en Bruma is leuk in onze lachertje van een Eredivisie, Alles hoger dan dat stellen ze geen ene poep voor.
Nee, United heeft een fantastische keeper en in veel wedstrijden met vijf verdedigers gespeeld. Iets wat je van PSV niet kan zeggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
United heeft ook maar 37 goals tegen, City meer, dus dat wil zeggen dat de verdediging fantastisch is?
5 lol, Young speelde wingback, dat is geen verdediger lol. Same 4 Valenciaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, United heeft een fantastische keeper en in veel wedstrijden met vijf verdedigers gespeeld. Iets wat je van PSV niet kan zeggen.
Dan nog.. Verbeek is even ver zo niet verder in zijn ontwikkeling en een paar jaar jonger.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ze zijn echt niet zo slecht als mensen beweren
Wingback is nog steeds een verdediger hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
5 lol, Young speelde wingback, dat is geen verdediger lol. Same 4 Valencia
Check mn edit:quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Wingback is nog steeds een verdediger hoor.
Je wilt Van Dijk erbij, die kampioen wordt in een competitie nog slechter dan de Eredivisie, maar Bruma en Rekik vind je slecht? Lekker consequent.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan nog.. Verbeek is even ver zo niet verder in zijn ontwikkeling en een paar jaar jonger.
Van Dijk en Douglas worden genegeerd alsof ze niet bestaan.
Heb je nog die Veltman waar ik ook geen fan van ben maar die ook al wel een keer goed heeft gespeeld in Oranje iets wat je van Bruma en Kiki niet kan zeggen.
En De Vrij is momenteel onze beste verdediger die moet je altijd opstellen.
En toch komt Guus elke keer met deze twee aanzetten die toevallig bij een club spelen waar mensen een groot verleden bij heeft.
Het is niet voor niks dat Bruma bij Chelsea oa zo snel weggestuurd is terwijl hij groot en snel is he.
Arias en Willems zijn ook geen geweldige verdedigers, maar bij United blijven er dan 3 over en bij PSV 2quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Check mn edit:
Op papier misschien 5 verdedigers, maar Young en Valencia kunnen als behalve verdedigen
Welke 3 goede dan? Daar hebben ze ook slechte CVs hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Arias en Willems zijn ook geen geweldige verdedigers, maar bij United blijven er dan 3 over en bij PSV 2
Valencia heeft anders heel veel rechtsachter gespeeld, die kan echt wel verdedigen. Young niet, maar daar stond wel altijd een jongen als Blind op het middenveld om die ruimte op te vangen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Check mn edit:
Op papier misschien 5 verdedigers, maar Young en Valencia kunnen als behalve verdedigen
VAN DIJK IN ORANJEquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Je wilt Van Dijk erbij, die kampioen wordt in een competitie nog slechter dan de Eredivisie, maar Bruma en Rekik vind je slecht? Lekker consequent.
Waar heeft Valencia dan veel rechtsachter gespeeld behalve bij United dit seizoen?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Valencia heeft anders heel veel rechtsachter gespeeld, die kan echt wel verdedigen. Young niet, maar daar stond wel altijd een jongen als Blind op het middenveld om die ruimte op te vangen.
Laat maar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Welke 3 goede dan? Daar hebben ze ook slechte CVs hoor
Ben jij voor PSV?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laat maar.
Het gaat erom dat Bruma en Rekik niet slechter zijn dan Kongolo, Van Beek, Veltman, Van Dijk of Douglas.
Ja vroeger speelde er wel meer spelers van Celtic en Rangers als internationals bij Oranje .quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Je wilt Van Dijk erbij, die kampioen wordt in een competitie nog slechter dan de Eredivisie, maar Bruma en Rekik vind je slecht? Lekker consequent.
Onder Ferguson heeft hij ook al heel veel rechtsback, wingback of rechtsmid gespeeld. Echt heel veel. Zoek maar na.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Waar heeft Valencia dan veel rechtsachter gespeeld behalve bij United dit seizoen?
Eens. Gewoon een kans geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja vroeger speelde er wel meer spelers van Celtic en Rangers als internationals bij Oranje .
En van mij hoeft Van Dijk niet in de basis maar een kans verdient hij wel. Ik ken Douglas ook nog als die domme neger die onnodige kaarten pakte maar die werden beide na 1 of 2 oproepen al weer afgeschreven terwijl de andere twee heren kans op kans krijgen.
Rechtsmid is niet verdedigend he. Bron btw?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Onder Ferguson heeft hij ook al heel veel rechtsback, wingback of rechtsmid gespeeld. Echt heel veel. Zoek maar na.
Ja, in een tijd dat Schotland nog wel wat meer voorstelde dan nu.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja vroeger speelde er wel meer spelers van Celtic en Rangers als internationals bij Oranje .
En van mij hoeft Van Dijk niet in de basis maar een kans verdient hij wel. Ik ken Douglas ook nog als die domme neger die onnodige kaarten pakte maar die werden beide na 1 of 2 oproepen al weer afgeschreven terwijl de andere twee heren kans op kans krijgen.
Als rechtsmid loop je over de hele flank, dus dan verdedig je een hele hoop.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Rechtsmid is niet verdedigend he. Bron btw?
Ja wtf, Olic en Cavani zijn spitsen maar verdedigen ook mee. Ben je dan een verdediger? Nee.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Als rechtsmid loop je over de hele flank, dus dan verdedig je een hele hoop.
Overigens heb ik geen bron, maar ik heb het zelf gezien dat hij regelmatig als rechtsback speelde. Was namelijk sowieso de eerste back-up voor Rafael.
Kerel, een rechtsmid en een spits vergelijken?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja wtf, Olic en Cavani zijn spitsen maar verdedigen ook mee. Ben je dan een verdediger? Nee.
Ik heb ook veel Utd gezien onder Ferguson en daar speelde ie gewoon de meeste wedstrijden als aanvaller/middenvelder. Dus geen verdediger.
Kerel jij komt hier praten dat een rechtsmid een verdediger isquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Kerel, een rechtsmid en een spits vergelijken?
Sodemieter op zeg
Nee, ik zeg alleen dat je als rechtsmid gewoon best wat met verdedigen bezig bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:04 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kerel jij komt hier praten dat een rechtsmid een verdediger is
Als Bruma en Veltman geselecteerd worden verdient van Beek die een goed seizoen achter zich heeft ook een kans.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
En van Beek had eigenlijk tegen Amerika moeten spelen dat lijkt me de optie met het meeste potentie op de plek Van de Vrij .
Nu begrijp ik dat hij zichzelf afgemeld heeft vanwege een blessure maar ook die moet een keer erin voor als De Vrij een keer geschorst of geblesseerd is.
Oke bedankt Sked. Daar ben ik het mee eens, maar in principe kan dat op elke positie.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat je als rechtsmid gewoon best wat met verdedigen bezig bent.
Het moet en zijn status moet zijn backup Van De Vrij voorlopig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Als Bruma en Veltman geselecteerd worden verdient van Beek die een goed seizoen achter zich heeft ook een kans.
Geen idee joh die Guus is nog vager dan het drugsbeleid in Nederlandquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het moet en zijn status moet zijn backup Van De Vrij voorlopig.
BMI moet naast de vrij of Linksback die kan je dus niet als rechter centrale verdediger zetten.
Of is die Veltman vaste backup van De Vrij nu ?
We hebben sowieso een probleem met de kwaliteit spelers die we de komende jaren gaan hebben, zowel aanvallend als verdedigend.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten hier trouwens over de verdedigers te ouwe hoeren maar als Van Persie en Huntelaar stoppen heb je pas echt een probleem.
Vroeger toen ik nog een jongetje was had je Kluivert Bergkamp en daar achter Makaay, Hasselbaink en van Hooijdonk.. Nu kan je beter zonder spits spelen als Van Persie en Huntelaar geblesseerd zijn.
Dat hoop ik elke keer maar hij en de knvb denken als Nederland met 4-0 wint dat het lek boven is.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem op weer een zeperd, dan zal het hopelijk wel gedaan zijn met Guus
1. Nederland heeft onder Kabinet Guus II nog geen uitwedstrijd gewonnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:09 schreef misteriks het volgende:
Wat een paniek hierJe hebt het nog steeds over Letland hoor, zelfs Belgie in zijn donkerste jaren ging daar simpel winnen
Vreemde opstelling, te aanvallend met 2 middenvelders wordt je bij een Counter te gemakkelijk overlopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:07 schreef viagraap het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:14 schreef Snackman het volgende:
Daarbij vind ik Cillessen minste keeper van de selectie. Ook qua uitstraling.
Je naam geeft eigenlijk al aan waarom jij Cillesen zou kiezen, begrijpelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op basis waarvan zijn Vermeer en Krul beter? In Engeland is er ook veel gemor over Krul. Vermeer choket veel bij Feyenoord. Cillessen bij Ajax veel minder.
Met die opstelling kun je als Strootgod terug is hem op de plek van Clasie zetten en Clasie op de plek van Blind.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:14 schreef Snackman het volgende:
[..]
Vreemde opstelling, te aanvallend met 2 middenvelders wordt je bij een Counter te gemakkelijk overlopen.
Doel: Vermeer
RVV: vd Wiel
LVV : Willems
CV: de Vrij
CV: bij gebrek aan beter BMI
VM: Blind
CM Clasie (bij omschakeling / counter VM)
CM: Sneijder
AV van Persie
AV Depay
DS Huntelaar
Het grootste probleem is het middenveld, echte bikkels /etters of stofzuigers missen we.
We spelen te aanvallend waardoor het gat met de verdediging te groot word, wat ons steeds nekt.
Ga eens inhoudelijk in op mijn vraag.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:35 schreef Snackman het volgende:
[..]
Je naam geeft eigenlijk al aan waarom jij Cillesen zou kiezen, begrijpelijk.
Ik kijk neutraal naar de spelers en zie het daardoor anders. Maar het is mijn mening.
Jij heb een andere mening, dat mag en kan.
Cillessen houdt de meeste ballen tegen. Daarom staat hij erin.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:35 schreef Snackman het volgende:
[..]
Je naam geeft eigenlijk al aan waarom jij Cillesen zou kiezen, begrijpelijk.
Ik kijk neutraal naar de spelers en zie het daardoor anders. Maar het is mijn mening.
Jij heb een andere mening, dat mag en kan.
alleen al door deze uitspraak neem ik de rest niet meer serieus.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:14 schreef Snackman het volgende:
[..]
Vreemde opstelling, te aanvallend met 2 middenvelders wordt je bij een Counter te gemakkelijk overlopen.
Doel: Vermeer
RVV: vd Wiel
LVV : Willems
CV: de Vrij
CV: bij gebrek aan beter BMI
VM: Blind
CM Clasie (bij omschakeling / counter VM)
CM: Sneijder
AV van Persie
AV Depay
DS Huntelaar
Het grootste probleem is het middenveld, echte bikkels /etters of stofzuigers missen we.
We spelen te aanvallend waardoor het gat met de verdediging te groot word, wat ons steeds nekt.
Hij gaat vannacht debuteren in een officiële interland voor Curaçao, dus dat gaat hem niet meer worden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Room wel een kans moet krijgen als oranjedoelman.
Sked is dit met mij eens.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij gaat vannacht debuteren in een officiële interland voor Curaçao, dus dat gaat hem niet meer worden.
Het was dan ook een lucky shotquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:32 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me ook zo mateloos aan erger is dat Guus geen moment onbenut laat om de huidige spelersgroep te betitelen als "geen Europese top"... Dat je het qua talent aflegt tegen landen als Spanje en Duitsland ok, maar je wordt er wel gewoon 3e mee op een WK vorig jaar. Mede dankzij een tactisch concept, een geboost geloof in eigen kunnen waardoor iedereen net dat stapje extra kon zetten.
Deze bondscoach doet er alles aan om die prestatie als lucky shot af te kraken bij pers en publiek, en ondermijnt juist daarmee het geloof bij zijn spelers en versterkt de negatieve spiraal alleen maar verder door ze een tactiek te laten spelen die inderdaad niet bij hun kwaliteiten past
Valt dus wel mee met Guus, VS is gewoon fucking goed man.quote:
De WK-finale in 2018 is al bekendquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Valt dus wel mee met Guus, VS is gewoon fucking goed man.
Watquote:Op donderdag 11 juni 2015 02:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gerucht is dat Nederland en Duitsland expres hebben verloren om voetbal in de VS een boost te geven.
Mwah, was weer heel matig tegen de VS. Mis je helemaal niks aan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:46 schreef hhh38 het volgende:
Clasie haakt af met buikgriep. Normaal zou ik zeggen dat het nu nog lastiger wordt, maar Hiddink zou hem toch niet opstellen.
Speelde hij mee dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, was weer heel matig tegen de VS. Mis je helemaal niks aan.
Je enige verdedigende middenvelder is nu Blindquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blind speelde wel geweldig tegen VS. Die mag er nu staan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker aanvallen joh. Je speelt tegen Letland.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je enige verdedigende middenvelder is nu Blind
Die is al minstens net zo slecht, maar wat als die ook geblesseerd raakt? Dan heeft Guus een probleem.
Die is op het middenveld wel beter dan als linksback.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Blind speelde wel geweldig tegen VS. Die mag er nu staan.
Klopt op het middenveld is hij echt een topper. Door Blind gaan we winnen morgen #zinzin #zoonvanquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die is op het middenveld wel beter dan als linksback.
Geweldig nog wel, je bent snel onder de indruk? Geen enkele speler speelde geweldig, Blind speelde redelijk, echt niet meer dan redelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Blind speelde wel geweldig tegen VS. Die mag er nu staan.
Met Clasie hadden we met 7-0 gewonnen. Nu wordt het super spannend idd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt op het middenveld is hij echt een topper. Door Blind gaan we winnen morgen #zinzin #zoonvan
quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geweldig nog wel, je bent snel onder de indruk? Geen enkele speler speelde geweldig, Blind speelde redelijk, echt niet meer dan redelijk.
Blind was een baas tegen VS. Onderschepte elke bal. Leverde elke bal goed af en maakte geen fout. Dekte alles netjes af. Jammer dat de rest zo slecht was, want Blind is gewoon van wereldniveau. In de VS stonden de kranten er vol van. Ik zie in Blind ook een dragende speler voor de aankomende 10 jaar. Ik acht hem in het rijtje Gullit, Cruijf, Bergkamp en Robben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geweldig nog wel, je bent snel onder de indruk? Geen enkele speler speelde geweldig, Blind speelde redelijk, echt niet meer dan redelijk.
je vergeet Boilesenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Blind was een baas tegen VS. Onderschepte elke bal. Leverde elke bal goed af en maakte geen fout. Dekte alles netjes af. Jammer dat de rest zo slecht was, want Blind is gewoon van wereldniveau. In de VS stonden de kranten er vol van. Ik zie in Blind ook een dragende speler voor de aankomende 10 jaar. Ik acht hem in het rijtje Gullit, Cruijf, Bergkamp en Robben.
Nee het was een gedegen tactisch concept versterkt door erg sterke mentale begeleiding.quote:
Alles zat mee tegen Spanje, Chili en Mexico iddquote:
In de kwalificatie voor het WK won Louis ook lucky alle wedstrijden tegen vergelijkbare landen als de kwalificatie voor het EK.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles zat mee tegen Spanje, Chili en Mexico idd
Ho.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:20 schreef bascross het volgende:
[..]
In de kwalificatie voor het WK won Louis ook lucky alle wedstrijden tegen vergelijkbare landen als de kwalificatie voor het EK.
Dat zei ik ook niet. Het is echter wel aantoonbaar dat Guus slechter presteert dan Louis, met ongeveer dezelfde spelers. Dat staat los van het WK, waarbij je inderdaad ook geluk moet hebben om ver te komen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ho.
Dat Guus het goed doet heb ik niet beweerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |