TRquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef NoNickOne het volgende:
Wat zijn we kanker slecht, die derde plaats op het WK sloeg werkelijk waar helemaal nergens op.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef NoNickOne het volgende:
Wat zijn we kanker slecht, die derde plaats op het WK sloeg werkelijk waar helemaal nergens op. was met Robben.![]()
TR gemacht.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef NoNickOne het volgende:
Wat zijn we kanker slecht, die derde plaats op het WK sloeg werkelijk waar helemaal nergens op.![]()
Zonder de man uit Bedum, stelt het niet zoveel voor.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef NoNickOne het volgende:
Al jaren zoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorin gaat het wel, achter is het bras
Kwam door Louisgodquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef NoNickOne het volgende:
Het ligt niet aan de keeper nuquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat we v/d Sar hadden,
Jaap stamquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat we v/d Sar hadden,
Wel. Want Van Gaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:05 schreef NoNickOne het volgende:
Cil zag er net slecht uitquote:
foxquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:08 schreef Monolith het volgende:
Die verslaggever op Fox doet net alsof de VS de hele wedstrijd domineert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |