SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te stelen en verkopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA Online helicopter/vliegtuig spawn locaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CheatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban
Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!
Voor mensen die de voorkeur geven aan Teamspeak heeft ClapClapYourHands een server draaien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich hock in meinem Bonker![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:12 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
kan je nu al online komen? wij zijn er alben onderwegg
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Wij zijn klaar, Flash/Lompe.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
wij krijgen het gewoon voor elkaar om de 1e setup van fleeca te verneuken![]()
Geen flares meer afschieten volgende keer
Ich hock in meinem Bonker![]()
-_-
wij zijn klaar
nog niemand dood gegaan? mooi, dan liggen we ook nog op schema voor de criminal mastermind challenge![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:37 schreef Blaadjes het volgende:
wij krijgen het gewoon voor elkaar om de 1e setup van fleeca te verneuken![]()
Geen flares meer afschieten volgende keerop zich ook een prestatie..
![]()
yep vandaar dat we nu aan de final beginnen....was aan einde setup....maja tyfus end weer opnieuw rijden.quote:Ich hock in meinem Bonker![]()
zijn jullie in de douche geëindigd met zn tweeen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
yep vandaar dat we nu aan de final beginnen....was aan einde setup....maja tyfus end weer opnieuw rijden.![]()
Nee daar begonnen we en eindigden bij de bankquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zijn jullie in de douche geëindigd met zn tweeen?
Ik kan jullie niet joinen? "Unable to find session containing friends blablabla"
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
waren aan het heisten, je kan nu wel joinenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:22 schreef Rezania het volgende:
Ik kan jullie niet joinen? "Unable to find session containing friends blablabla"![]()
Ah. Maar nu heb ik nachtbagger al.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:37 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
waren aan het heisten, je kan nu wel joinen
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
net klaar met prisonbreak.quote:
wel al doodgegaan maar heb toch met helikopter op prison kunnen schieten.
blijkbaar helpt dat wel een stuk als de andere goed kan vliegen.
en als je missle pakt kan je als je dichtbij genoeg vliegt paar guards locken.
wel niet te dicht want anders zegt die leave the area.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2015 22:47:19 ]![]()
ja wij hadden ook een dode te betreuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
net klaar met prisonbreak.
wel al doodgegaan maar heb toch met helikopter op prison kunnen schieten.
blijkbaar helpt dat wel een stuk als de andere goed kan vliegen.
Maar goed geen 1x dood moet je ook echt wel mazzel hebben zo nu en dan.
En daarnaast is het onweer hier een genot om naar te kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:49 schreef Blaadjes het volgende:
toch blij dat ik voor de heist heb gekozen en niet de wedstrijd.veel beter dan voetbal
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Beta testers bedankt, uw commentaar wordt op prijs gesteld en ik ga hier en daar wat aanpassingen maken. o.a. een checkpoint en een boost verplaatsen, wat meer jumps![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:25 schreef Thrilled het volgende:
zo, nu hoor ik ook bij de (o zo foute) Panto-club
[ afbeelding ]
kostte me wel een rib met al dat tunen
Echt he, makkelijk 300k voor een wagen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:25 schreef Thrilled het volgende:
zo, nu hoor ik ook bij de (o zo foute) Panto-club
[ afbeelding ]
kostte me wel een rib met al dat tunen![]()
Das niks!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Echt he, makkelijk 300k voor een wagen.![]()
![]()
Ha. In elkaar. Jullie. Haha.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:26 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wacht...wat?
smeerlapperij!oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
![]()
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
een panto die ik zojuist ben kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:02 schreef Blaadjes het volgende:
Hahaha mooi LH
nieuwe crew vereiste.....een panto
[ afbeelding ]verdomme R*
![]()
Eens. Opnemen in het regelement! Kan wat mij betreft onder het meest recente artikel, 24.a:quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:02 schreef Blaadjes het volgende:
Hahaha mooi LH
nieuwe crew vereiste.....een panto
[ afbeelding ]
Het is niet toegestaan harder te rijden dan iemand die hoger is in rang.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
huh? hoe dat?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:06 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
een panto die ik zojuist ben kwijtgeraaktverdomme R*
was over het strand aan het scheuren toen ik weg gleed en in het water belande, was ie destroyed en moest ik insurance bellen. maarja, toen kregen we het geval dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat weet je hoe laat het is... mechanic gebeld en hij staat niet meer in mn garage. R.I.P pantoquote:![]()
hier neem dit er in op. eerlijk gejat uit het playstaion gta topicquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Eens. Opnemen in het regelement! Kan wat mij betreft onder het meest recente artikel, 24.a:
Het is niet toegestaan harder te rijden dan iemand die hoger is in rang.
We do not tolerate any kind of messing with our meets.
No Weapons or Military vehicles.
No Crashing or blowing up other cars.
While cruising to next meet location, meet leaders drive first.
Nobody overtakes in lines, we are not racing while cruising.
Keep safety-distance from next car, nobody likes their car smashed.
If you get wanted, Lester or get off meet grounds.
When meet host asks you for silence, you do not talk until he is finished.Ich hock in meinem Bonker![]()
tssssssquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:10 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
was over het strand aan het scheuren toen ik weg gleed en in het water belande, was ie destroyed en moest ik insurance bellen. maarja, toen kregen we het geval dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat weet je hoe laat het is... mechanic gebeld en hij staat niet meer in mn garage. R.I.P pantoIch hock in meinem Bonker![]()
ooowwwwwwwww. das balen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:12 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
correctie: er bleek geen insurance op te zitten...Ich hock in meinem Bonker![]()
morgen of overmorgen heb je toch plus 2 miljoenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:14 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
oplossing: infernus verkopen en een nieuwe halen
dan ga ik voor buzzard/tank, heb toch al een adder en torno dus infernus zal ik toch niet veel gebruikenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
morgen of overmorgen heb je toch plus 2 miljoen![]()
ja dat heb ik ook. Heb maar paar auto's voor vast. Al het geld gaat op aan ammoquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:17 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
dan ga ik voor buzzard/tank, heb toch al een adder en torno dus infernus zal ik toch niet veel gebruiken
Kijk, dat zijn prima regels. Ik voeg er nog 1 toe:quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hier neem dit er in op. eerlijk gejat uit het playstaion gta topic
We do not tolerate any kind of messing with our meets.
No Weapons or Military vehicles.
No Crashing or blowing up other cars.
While cruising to next meet location, meet leaders drive first.
Nobody overtakes in lines, we are not racing while cruising.
Keep safety-distance from next car, nobody likes their car smashed.
If you get wanted, Lester or get off meet grounds.
When meet host asks you for silence, you do not talk until he is finished.
Ik wil dat elk lid een duits nazi uniform gaat dragen en onze leider een smalle snor laat staan.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: