SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Situatie in het topic op dit moment:![]()
Van uitstel komt afstel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:57 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Betekent dit uitstel of afstel van TOTS Benelux?
Alsof alleen Europeanen recht hebben op een bepaalde Tots. Veel van die stink kids discrimineren, vooral als je twitter ziet. Over egoïsme gesproken. Het hoeft niet je ding te zijn, maar om er op te lopen kankeren is ook onzin.quote:Lots of stupid comments on this squad. You realize Saudi Arabia is one of the most popular places in the world for FIFA? That's why it gets a TOTS, not any bribes or dumb stuff like that.
Een land een TOTS gunnen waar je gestenigd wordt als je vreemd gaat, een land dat zijn wettelijke basis vindt in de Sharia zou nooit zo'n podium mogen krijgen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:15 schreef Apekoek het volgende:
Ben het hier wel mee eens overigens:
[..]
Alsof alleen Europeanen recht hebben op een bepaalde Tots. Veel van die stink kids discrimineren, vooral als je twitter ziet. Over egoïsme gesproken. Het hoeft niet je ding te zijn, maar om er op te lopen kankeren is ook onzin.
Ok daar heb je een punt, al zal dat bij een upgrade in een spelletje niet mee spelenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een land een TOTS gunnen waar je gestenigd wordt als je vreemd gaat, een land dat zijn wettelijke basis vindt in de Sharia zou nooit zo'n podium mogen krijgen.
Misschien moeten ze sommige fut spelers eens gaan stenigenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Zouden dan helemaal weinig mensen meer overhouden hier als je in Nederland ook gestenigd zou worden bij overspel trouwens.
Zouden die zandhappers met Fifa 16 wel met de vrouwenteams mogen spelen? Of krijgen ze dan ook stenen op hun kop?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:04 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Misschien moeten ze sommige fut spelers eens gaan stenigen
Viel me wel op dat veel silvers uit die competitie vreselijk duur zijn. Zou mooi zijn als alle kinderen van oliesjeiks de prijzen van bundesliga TOTS spelers doen crashen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er schijnen veel Saudi's op de PS4 te spelen.. daarom zijn Saudi spelers daar ook zo duur. Overigens is elke silver van het TOTS nu extinctVeeeeeeeel te lage price ranges.
Zelfs wk's zijn te koop. Geef mij 3 untradable spelers packs en mijn spelers spelen in een niqaab.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Viel me wel op dat veel silvers uit die competitie vreselijk duur zijn. Zou mooi zijn als alle kinderen van oliesjeiks de prijzen van bundesliga TOTS spelers doen crashen.
Dan vergeef ik ze het gedeelte van het stenigen. Alle principes zijn te koop.
Price ranges en coin glitch fix = minder coin sellers dus lagere prijzen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:54 schreef Peefiee het volgende:
Hallo! Wat heeft ervoor gezorgd dat alle spelers zo hard in waarde zijn gedaald? Heb al een tijdje geen fut gespeeld, vandaar mijn vraag
En de hoeveelheid extra kaarten op de markt door al die packopenings.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Price ranges en coin glitch fix = minder coin sellers dus lagere prijzen.
Kon ik je maar over die luxe problemen adviserenquote:Op zondag 7 juni 2015 13:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Vrijdagavond heb ik TOTS Auba gekocht. Wat een geweldige spits![]()
Niet alleen door zijn snelheid, maar de combinatie van zijn snelheid, lengte, kopkwaliteiten en finishing zorgen ervoor dat hij niet te stoppen is.
Nu nog afwachten op de prijs aapassingen, dan kan ik ook het tweede team gaan formeren. Budget is 9 miljoen dan. Wil naast RB Ronaldo TOTS Aguero of TOTS Sanchez zetten. Toevallig hier mensen die mij kunnen adviseren over dit gigantische probleem?
quote:Op zondag 7 juni 2015 13:19 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Kon ik je maar over die luxe problemen adviseren
Gefeliciteerd, ik doe die toernooien al niet meer door die mafkezen. Als ze succesvol tijdrekken vanaf minuut 60 ben ik in staat mijn huis te slopen.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:14 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Met kunst en vliegwerk in de finale gewonnen van een team met onder andere de KdB TOTS [+10 card] en Aubameyan IF [+10] en co. Geen idee hoe het heeft kunnen lukken
Seasons verkloot ik altijd in de laatste paar matchen.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik doe die toernooien al niet meer door die mafkezen. Als ze succesvol tijdrekken vanaf minuut 60 ben ik in staat mijn huis te slopen.
Ik doe juist alleen nog maar toernooien omdat je bij seasons (vooral in div 1) alleen maar tegen die bots komt die instant quitten en je contracten verneuken -.-quote:Op zondag 7 juni 2015 19:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik doe die toernooien al niet meer door die mafkezen. Als ze succesvol tijdrekken vanaf minuut 60 ben ik in staat mijn huis te slopen.
Ligt eraan wat je middelste CM moet doen. Als ie aanvallend ook wat moet kunnen brengen -> Schweinie. Als ie vooral moet stofzuigen en alle ballen moet afpakken -> Lahmquote:Op maandag 8 juni 2015 12:09 schreef AntiHero het volgende:
Zegt u het maar, Lahm of Schweinsteiger? Ik twijfel een beetje vanwege het slechte schot en lage strength van Lahm, zeker i.c.m. de rest van het middenveld. Ze zouden ook beide kunnen maar twee 4* skillers op het middenveld is zoveel leuker spelen.
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste eigenlijk, dus ik ga Lahm maar eens testen daarquote:Op maandag 8 juni 2015 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je middelste CM moet doen. Als ie aanvallend ook wat moet kunnen brengen -> Schweinie. Als ie vooral moet stofzuigen en alle ballen moet afpakken -> Lahm
Sowieso lahm.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:09 schreef AntiHero het volgende:
Zegt u het maar, Lahm of Schweinsteiger? Ik twijfel een beetje vanwege het slechte schot en lage strength van Lahm, zeker i.c.m. de rest van het middenveld. Ze zouden ook beide kunnen maar twee 4* skillers op het middenveld is zoveel leuker spelen.
[ afbeelding ]
Seasons, vind de zekerheid dat ik na 90 minuten klaar ben best wel prettig.quote:Op maandag 8 juni 2015 00:33 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Seasons verkloot ik altijd in de laatste paar matchen.
Wat doe je dan, seasons?single matches?
En Lahm heeft ook een goede aanvallende instelling en kan nog verrassend vaak een beslissende steekpass geven.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je middelste CM moet doen. Als ie aanvallend ook wat moet kunnen brengen -> Schweinie. Als ie vooral moet stofzuigen en alle ballen moet afpakken -> Lahm
Passen kan ie prima ja. Maar schieten zou ik niet met hem proberenquote:Op maandag 8 juni 2015 12:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En Lahm heeft ook een goede aanvallende instelling en kan nog verrassend vaak een beslissende steekpass geven.
Voor wat betreft Bundesliga teams een tip die ik in nog geen enkel forum voorbij heb zien komen: IF Adlerquote:Op maandag 8 juni 2015 12:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Passen kan ie prima ja. Maar schieten zou ik niet met hem proberen
Ook niet al te indrukwekkend.quote:Win Percentage 63,9%
Matches 97
Wins 62
Losses 23
Draws 12
Scoring
Goals Scored 269
Goals Allowed 134
je passing is wel erg laag. Veel hoge diepteballen zekerquote:
Neuh, maar elke voorwaartse pass over de middelijn is wel risicovol. Speel tevens met TOTS Kane en Balo dus dieptepasses hebben niet echt veel zin.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je passing is wel erg laag. Veel hoge diepteballen zeker
Mijn passing is gelijk aan de zijne. Neem gewoon wat meer risico in de passing en niet enkel de diepte in met die hoge kloteballen. Dat zinloze rondtikken heb ik geen trek in.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Passing stats zijn bugged al vanaf begin van deze FIFA hè..zijn compleet random vaak. Iemand die alleen diepe ballen geeft heeft dan 85% en jij met 65% balbezit en rustige opbouw 45.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Heb geregeld potjes waarbij vrijwel iedere bal goed aankomt en dan 40 procent passing.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Passing stats zijn bugged al vanaf begin van deze FIFA hè..zijn compleet random vaak. Iemand die alleen diepe ballen geeft heeft dan 85% en jij met 65% balbezit en rustige opbouw 45.
Mag ik vragen wat je player instructions zijn met 4321? Vooral het middenveld ben ik benieuwd naarquote:Op maandag 8 juni 2015 19:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mijn passing is gelijk aan de zijne. Neem gewoon wat meer risico in de passing en niet enkel de diepte in met die hoge kloteballen. Dat zinloze rondtikken heb ik geen trek in.![]()
Reus doet het trouwens echt geweldig en Sanchez begint ook eindelijk te renderen. Reus loopt gewoon ruim 2 op 1 (LF).![]()
Flink wat moeten tweaken op het middenveld, dat werd constant overlopen, zelfs met Matic én Lahm erin. Fabregas nu vervangen voor Schweinsteiger in een vrije rol met aanvallende setup en de boel is volledig in balans en win nu de slag op het middenveld en gebrek aan snelheid is gelukkig geen issue.
Backs opkomen. LCM (H/H) en RCM (M/H) achterin blijven en randje 16 bij voorzetten. CM (H/H) vrije rol en voorin blijven + de 16 ingaan. Aanvallers allemaal diep gaan en centraal blijven.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:51 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je player instructions zijn met 4321? Vooral het middenveld ben ik benieuwd naar
Gewoon met silvers.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:06 schreef DuTank het volgende:
Die price ranges gaan volgend jaar ook echt een fiasco worden. Hoe moet je dan in godsnaam een imperium opbouwen door te traden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |