Nice. Ik zie dat dit zo tegen de 500 euro kost. Dat is niet zo heel veel duurder dan de Chinese gebakjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:33 schreef thaeastwood het volgende:
IS wel geen chinese meuk maar wel goede support en updates:
http://www.parrot.com/usa(...)rrot-asteroid-smart/
http://www.parrot.com/usa(...)rot-asteroid-tablet/
Goedkoop is vaak wel duurkoop. Je krijgt een groot touchscreen met oude software en een NOG oudere processor en dan heb je risico dat hij niet al je media ondersteunt. Ik zou dan uit overgaan op eentje met VEEl reviews zodat je weet waar je aan toe bent. Ff op dx of banggpod kijkenquote:
Dank, zal ik doen. Deze is, voor zover ik kan zien, al een van de betere: Quad-core RK3188 en Android 4.4.4. Er wordt inderdaad ook veel meuk aangeboden met zelfs nog Android 2.3quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:40 schreef mergbot het volgende:
[..]
Goedkoop is vaak wel duurkoop. Je krijgt een groot touchscreen met oude software en een NOG oudere processor en dan heb je risico dat hij niet al je media ondersteunt. Ik zou dan uit overgaan op eentje met VEEl reviews zodat je weet waar je aan toe bent. Ff op dx of banggpod kijken
Mijn ervaring is dat ze geen capacitief scherm hebben maar een resistief scherm en een vrij langzame processor dus dat is ruk, misschien dat het inmiddels al verbeterd is, ik had mijne een jaar geleden verkocht en 2 jaar geleden nieuw gekocht.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:21 schreef Rainesz het volgende:
Zoiets, zou ik meer vertrouwen in hebben. Dan al die Lightinthebox China varianten.
http://www.navishop.nl/pioneer-avicf550bt-p-14979.html
Alleen de duurste Pioneer heeft een capacitief scherm, maar die kost 1100 euroquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:28 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze geen capacitief scherm hebben maar een resistief scherm en een vrij langzame processor dus dat is ruk, misschien dat het inmiddels al verbeterd is, ik had mijne een jaar geleden verkocht en 2 jaar geleden nieuw gekocht.
Ik heb aparte eindversterkers en dat is vaak wel een kwalitatief verschil.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:43 schreef Fer het volgende:
Grootste probleem met die Chinese meuk is de software die nooit af is. Ze krijgen het werkend en dat is het meestal. Zie je ook bij Chinese telefoons en tablets.
Een Alpine, Pioneer of Clarion zit kwa software gewoon beter in elkaar. En kwa geluid kan het ook nog enorm uitmaken.
Die chinezen verdrinken vaak in specs. Kwaliteitseisen kunnen ze voor zichzelf amper bedenken. Jammer want ze kunnen het wel anderen produceren.
Ik zou wel zo,n unit willen waar je een iPad in klikt.
Ja duh....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:38 schreef SyntholSnol het volgende:
[..]
Ik heb aparte eindversterkers en dat is vaak wel een kwalitatief verschil.
idd, telefoons, tablets, ipcams. Die fabrikanten schieten als paddenstoelen uit de grond, pleuren iets op de markt en kijken er verder niet meer naar om. Ga voor die parrot.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:43 schreef Fer het volgende:
Grootste probleem met die Chinese meuk is de software die nooit af is. Ze krijgen het werkend en dat is het meestal. Zie je ook bij Chinese telefoons en tablets.
dat niet, maar ik neem aan dat je wel begrijpt dat als je bagger in een versterker kiept, er versterkte bagger uit komt, daar heeft fer helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:25 schreef SyntholSnol het volgende:
Zijn er ook mensen met concrete praktijkervaringen?
Vertel. Ik geloof je graag, maar wil graag concreet weten wat er niet goed aan is / wat er bij jou mis ging.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het is niet chinees, maar het Duitse Kienzl (voorheen Kramer) maakt ook complete baggerradio's.
Dus mijden.
Het navigatiesysteem is retetraag, het schermpje te klein, de radioontvangst is slecht en het ding loopt wel eens vast. Mijn collega is al aan z'n derde toe en ook die heeft kuren.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:43 schreef SyntholSnol het volgende:
[..]
Vertel. Ik geloof je graag, maar wil graag concreet weten wat er niet goed aan is / wat er bij jou mis ging.
Zal afhangen van de OS die op de radio draait.quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:16 schreef janenwil het volgende:
Hallo ik heb een din2 radio uit China waar IGO-Primo navigatie op zit maar nu wil ik tomtom op deze radio zetten maar ik weet niet hoe dat moet wie oh wie kan mijn helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |