oh, die. Zal ik het zeggen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:44 schreef dyonvbaal het volgende:
O, ik had een vervanging voor Stamos... Ik vind die van dumb and dumber wel een goede vervanging voor joey gladstone... alleen kom ik niet op zijn naam
Doe maar, ik weet het nietquote:
omdat ik gewoon echt zo dom ben dat ik nathalie portman en keira knightley door elkaar haal en dan alleen op de naam van Knightley kom en nu echt alleen op dumb & dumber kom, maar niet op zijn naam...quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:52 schreef JayHovah het volgende:
Dyon, waarom heb ik elke keer het idee dat je het antwoord wel weet maar het niet wil geven?
Of je maakt em zelf afquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:21 schreef drakin het volgende:
Dyon heeft meer aandacht voor het slowchatten, tja dan is het wachten tot een ander ervandoor gaat met mijn voorzet.
Ik geloof er niks van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Carice van Houten?
Jude Law?
Hebben die samen in een film gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |