zal van de week een s kijken of ik een mooie ONZ SC piece kan zettenquote:
Slapen ftw.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:22 schreef Trollscience het volgende:
ik heb barstende hoofdpijn van de warmte
Is goed! Ga ik ook m;n best doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal van de week een s kijken of ik een mooie ONZ SC piece kan zetten
ik ga mijn posca's eens opsnorrenquote:
Ai dat is kloten, die heb ik nietquote:
Nou ziek hoor, alsof mensen in een coma geen recht hebben op seksquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:20 schreef broccoli. het volgende:
Wtf, zit het originele verhaal van Doornroosje eens te bekijken. Echt ziek. Een man zie de liefde bedrijft met een vrouw die in coma ligt.
Ze is verkracht zeg ik je!!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ziek hoor, alsof mensen in een coma geen recht hebben op seks
Jij valt ook op mannen dus voor jou is het 50% minder erg sowiesoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:31 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ze is verkracht zeg ik je!!
*feminismemodus uit*
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ooit mijn kloppende fallus in de hand gelegd van een comateuze patiënt. Beetje blue band erbij en flink bij de pols pakken. Gaat allemaal vanzelf. Niets mis mee.
Jij spoort echt niet hequote:
Dat is een aanname. Je hebt geen bewijs.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:36 schreef broccoli. het volgende:
[..]baas ben je ook
[..]
Jij spoort echt niet he
Het bewijs is al reeds geleverd in de vorm van foto's van Selena G.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:40 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Je hebt geen bewijs.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:41 schreef Monopoly het volgende:
Overigens zou ik die Selena G helemaal onderkwakken. Mijn lichaamsyoghurt over haar tienerkop heen, vieze hoer dat het is.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:44 schreef jodelahity het volgende:
Lol dan spuit je over mijn zaad heen. Zal wel mooi glinsteren met jouw aids maar het eerste laagje is wat uitmaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |