Fast-travellen om spullen te droppen/verkopen; dan weer terug, etc. etc.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:08 schreef Mirel het volgende:
[..]
Maar dan wordt je inventory helemaal vol en loop je langzaam.
Je kunt niet fast travellen als je teveel zooi bij je hebt.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fast-travellen om spullen te droppen/verkopen; dan weer terug, etc. etc.
ESO: Legendsquote:Op maandag 15 juni 2015 12:39 schreef Marsenal het volgende:
The Elders Scrolls can kiss my shiny little butt.
fallout
Misschien kan je dan wel een vertibird oproepen, of zo'n dubbelekopkoecaravan.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt niet fast travellen als je teveel zooi bij je hebt.
Dat zou wel tof zijn! Puik idee.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien kan je dan wel een vertibird oproepen, of zo'n dubbelekopkoecaravan.
Desnoods span je een wagentje achter Dogmeat.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn! Puik idee.
In New Vegas had je de 'Long Haul' perk. Daarmee kon je fast travel gebruiken als je over je gewichtlimiet zat. Misschien komt die wel terug.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt niet fast travellen als je teveel zooi bij je hebt.
Ik gooi ik altijd gewoon m'n companions helemaal vol. Voor zo'n lullig klein robotje kan ED-E belachelijk veel troep meenemen Ik neem aan dat die hond in 4 ook wel wat kan tillen..quote:Op maandag 15 juni 2015 13:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Desnoods span je een wagentje achter Dogmeat.
Wait what?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien kan je dan wel een vertibird oproepen, of zo'n dubbelekopkoecaravan.
Dat 'geen fasttravel, na overschreden gewichtslimiet' mogen ze van mij ook schrappen. Ze kunnen het bvb doen zoals in de Project Nevada-mod, hoe meer je bij je draagt, hoe groter de Agility-penalty wordt (minder AP, lagere loopsnelheid).quote:Op maandag 15 juni 2015 13:14 schreef Jeff89 het volgende:
In New Vegas had je de 'Long Haul' perk. Daarmee kon je fast travel gebruiken als je over je gewichtlimiet zat. Misschien komt die wel terug.
1. Items waardoor je te zwaar bent in een dumpster gooien;quote:Op maandag 15 juni 2015 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt niet fast travellen als je teveel zooi bij je hebt.
Een fiets!quote:Op maandag 15 juni 2015 13:42 schreef ems. het volgende:
Ben benieuwd naar "mounts" Dikke oldskool motor zou vet zijn.
Wat zijn mounts?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:42 schreef ems. het volgende:
Ben benieuwd naar "mounts" Dikke oldskool motor zou vet zijn.
Paarden, andere dieren of voertuigen waar je op kunt rijden.quote:
In Fallout 2 had je een auto, de Highwayman. Liep op Energy Cells, of MicroFusion cells. Immersion gaat daar juist van omhoog w.m.b. Kunnen ze fasttravel er uit gooien.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:49 schreef Gezicht het volgende:
Liever geen mounts/voertuigen wat mij betreft. Neemt een flink stuk immersion weg.
Rijdierenquote:
Bij Fallout 2 was dat natuurlijk wel even heel iets anders qua immersion.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
In Fallout 2 had je een auto, de Highwayman. Liep op Energy Cells, of MicroFusion cells. Immersion gaat daar juist van omhoog w.m.b. Kunnen ze fasttravel er uit gooien.
[..]
Rijdieren
Want?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:56 schreef Gezicht het volgende:
Bij Fallout 2 was dat natuurlijk wel even heel iets anders qua immersion.
Om nog maar te zwijgen van leipe encounters/events zoals een aanrijding met Lumpy in Broken Hills, die zwerver in NCR-bazaar die per se op je auto wil letten, of Jagged Jimmy J in New Reno die je ride probeert te jattenquote:Op maandag 15 juni 2015 14:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Want?
Het reizen ging (uiteraard) sneller. Je kon er random encounters makkelijker mee vermijden. Het bood opbergmogelijkheden. Zoals ik al zij, je moest er energy-cells voor hebben, anders werkte die niet. En het kon op een gegeven moment zelfs gestolen worden.
Dit is allemaal te vertalen naar een 3d-game.
Dat ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Want?
Het reizen ging (uiteraard) sneller. Je kon er random encounters makkelijker mee vermijden. Het bood opbergmogelijkheden. Zoals ik al zij, je moest er energy-cells voor hebben, anders werkte die niet. En het kon op een gegeven moment zelfs gestolen worden.
Dit is allemaal te vertalen naar een 3d-game.
Ik vind het goed genoeg als er een perk voor is.. Een deel van de charme van dit soort spellen imo is juist dat je niet álles mee kan nemen, en dus keuzes moet maken.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:20 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat 'geen fasttravel, na overschreden gewichtslimiet' mogen ze van mij ook schrappen. Ze kunnen het bvb doen zoals in de Project Nevada-mod, hoe meer je bij je draagt, hoe groter de Agility-penalty wordt (minder AP, lagere loopsnelheid).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |