SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it
quote:Op zondag 7 juni 2015 12:55 schreef Hopey het volgende:
Zit inmiddels bij ep 8. Ik vind het wel leuk. Leuke sci fi serie. Niet hoogstaand niveau.
Wel echt matig geacteerd en de dialogen zijn echt tenenkrommend af en toe. Alsof het publiek een stelletje tieners zijn. En de pogingen om grappig te zijn is vaak zo misplaatst.
Visueel is het echt een plaatje. En ik vind het goed gedaan dat de ene persoon er meer voor open staat dan de ander. Die acceptatie periode is wel goed, langzaam maar leuk om te zien hoe het zich ontwikkelt. Benieuwd waar het heen gaat.
Krijg je nog wel te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel sommige talenten de andere wel overschaduwen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Is dat zo erg dan? Is juist leuk zoveel verschillende mensen.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:30 schreef toetsenbordridder het volgende:
Transgender, pot, homo, hetero, alle huidskleuren.
Nee normaal niet, vind dit echter zo door je strot gepusht worden.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? Is juist leuk zoveel verschillende mensen.
Ach, wat erg.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:44 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Nee normaal niet, vind dit echter zo door je strot gepusht worden.
Niet echt, maar had bij het zien ook zo iets van "goh, heeft elke netflix serie nou dit soort dingen nodig".quote:Op zondag 7 juni 2015 19:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? Is juist leuk zoveel verschillende mensen.
Hoe wordt het door je strot geduwd?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:44 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Nee normaal niet, vind dit echter zo door je strot gepusht worden.
Voor mijn part mag elke serie wel een homo/lesbi/transgender hebben.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet echt, maar had bij het zien ook zo iets van "goh, heeft elke netflix serie nou dit soort dingen nodig".
Heb er niets op tegen maar als je het in elke serie toevoegt krijg je een beetje het excuus neger idee. Dat staat me dan weer wel tegen.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor mijn part mag elke serie wel een homo/lesbi/transgender hebben.
De helft van de tijd gaat het over transgender/lesbo's en dat gedoe eromheen zonder echt nut te hebben. Die hele pride die erin wordt geschreven, maar waarom? Vind het nu meer een excuusneger gehalte krijgen om maar niemand voor het hoofd te stoten.quote:
Hoezo is het homo gedeelte van toegevoegde waarde voor je?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor mijn part mag elke serie wel een homo/lesbi/transgender hebben.
In deze serie vind ik het juist wel toepasselijk. Het draait om connecties tussen mensen die allemaal verschillend zijn. Niet alleen vanwege hun talenten en skills, maar ook hoe ze tegen situaties en dergelijke aankijken. Hun wereldbeeld.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb er niets op tegen maar als je het in elke serie toevoegt krijg je een beetje het excuus neger idee. Dat staat me dan weer wel tegen.
Oh ja, het zit goed in het verhaal verweven dus ik stoor me daar ook niet aan. In Orange is the new black is het ook gewoon een realistisch iets sinds je in een vrouwen gevangenis zit. Viel me alleen op dat het in elke netflix serie lijkt voor te komen.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
In deze serie vind ik het juist wel toepasselijk. Het draait om connecties tussen mensen die allemaal verschillend zijn. Niet alleen vanwege hun talenten en skills, maar ook hoe ze tegen situaties en dergelijke aankijken. Hun wereldbeeld.
Dat pride gebeuren heb ik alleen de eerste paar afleveringen gemerkt wat dient als personage-ontwikkeling. Daarna is het totaal niet meer opgebracht. En Lito's hele plot gaat erover dat hij homo is.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:51 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
De helft van de tijd gaat het over transgender/lesbo's en dat gedoe eromheen zonder echt nut te hebben. Die hele pride die erin wordt geschreven, maar waarom? Vind het nu meer een excuusneger gehalte krijgen om maar niemand voor het hoofd te stoten.
[..]
Hoezo is het homo gedeelte van toegevoegde waarde voor je?
Hmm ja daar heb je wel een punt. Afijn ik vind het gewoon erg storend, misschien dat het in aflevering 3 wel mee gaat vallen.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
In deze serie vind ik het juist wel toepasselijk. Het draait om connecties tussen mensen die allemaal verschillend zijn. Niet alleen vanwege hun talenten en skills, maar ook hoe ze tegen situaties en dergelijke aankijken. Hun wereldbeeld.
Lito's plot is mijn irritatiepunt ook niet, dat was meer van; oh wow nu hebben we alle versies van de mensheid gehad hoor, kunnen we ons nu even op een goede verhaallijn focussen alsjeblieft?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat pride gebeuren heb ik alleen de eerste paar afleveringen gemerkt wat dient als personage-ontwikkeling. Daarna is het totaal niet meer opgebracht. En Lito's hele plot gaat erover dat hij homo is.
Uiteindelijk kom je over iedereen iets te weten uit het verleden.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:22 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Hmm ja daar heb je wel een punt. Afijn ik vind het gewoon erg storend, misschien dat het in aflevering 3 wel mee gaat vallen.
[..]
Lito's plot is mijn irritatiepunt ook niet, dat was meer van; oh wow nu hebben we alle versies van de mensheid gehad hoor, kunnen we ons nu even op een goede verhaallijn focussen alsjeblieft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |