SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 14:09:10 ]
Jij zit bij de AIVD toch dan heb je een oneerlijk voordeel door al je combat trainingquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:50 schreef Questular het volgende:
Lekker gaan lasergamen zonder mij? Tis wel duidelijk dat de jonkies hier mij er niet bij willen hebben
denken dat ik hier nog intrapquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
Yo boiis - en de sporadische girl - even tussendoor, met het aankomende mooie weer, zat ik te denken om een gymbarbeque te organiseren binnenkort. Groepje van het lasergamen was leuk vorige keer, maar zijn wel altijd dezelfde, wilde keertje wat grootschaliger aanpakken. Zijn er hier nog geïnteresseerden die (nog) niet in de meet-whatsappgroep zitten?
Contact hierover en aanmelding kan via dit topic of via dm mocht dat prettiger zijn. Ik hoor het wel.
Ps. VMS, ik had van jou die 31,50 nog niet ontvangen maat.![]()
Ps2. Etha, haal die foto's eens van je DSLR en knal ze eens op de groepsFlickr, flikker.
Waar is jouw foto die je zou posten vandaag?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
Yo boiis - en de sporadische girl - even tussendoor, met het aankomende mooie weer, zat ik te denken om een gymbarbeque te organiseren binnenkort. Groepje van het lasergamen was leuk vorige keer, maar zijn wel altijd dezelfde, wilde keertje wat grootschaliger aanpakken. Zijn er hier nog geïnteresseerden die (nog) niet in de meet-whatsappgroep zitten?
Contact hierover en aanmelding kan via dit topic of via dm mocht dat prettiger zijn. Ik hoor het wel.
Ps2. Etha, haal die foto's eens van je DSLR en knal ze eens op de groepsFlickr, flikker.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een switch blijkbaar (nohomo)
[ afbeelding ]
38% brat tamer
wtf is dat
quote:== Results from http://bdsmtest.org/ ==
80% Bondage receiver
76% Submissive
58% Switch
57% Vanilla
52% Experimentalist
51% Voyeur
45% Masochist
44% Brat
40% Bondage giver
31% Dominant
20% All-Rounder
16% Exhibitionist
12% Master/Mistress
10% Non-monogamist
9% Degradation receiver
8% Brat tamer
3% Daddy/Mommy
3% Primal (Prey)
2% Slave
1% Primal (Hunter)
1% Sadist
0% Pet
0% Owner
0% Ageplayer
0% girl/boy
0% Degradation giver
See my results online at http://bdsmtest.org/result.php?id=393061
Verwend meisje op dr plek zetten fetish?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een switch blijkbaar (nohomo)
[ afbeelding ]
38% brat tamer
wtf is dat
DM rekeningnummer nog even, dan fix ik dat. Ik had systeemupdate op m'n telefoon dus ben m'n appjes kwjit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
waarom denk je dat we gingen laserschieten op een dag dat de henk niet konquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jij zit bij de AIVD toch dan heb je een oneerlijk voordeel door al je combat training
Klinkt als een goede match.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
== Results from http://bdsmtest.org/ ==
80% Bondage receiver
76% Submissive
58% Switch
57% Vanilla
52% Experimentalist
51% Voyeur
45% Masochist
44% Brat
40% Bondage giver
31% Dominant
20% All-Rounder
16% Exhibitionist
12% Master/Mistress
10% Non-monogamist
9% Degradation receiver
8% Brat tamer
3% Daddy/Mommy
3% Primal (Prey)
2% Slave
1% Primal (Hunter)
1% Sadist
0% Pet
0% Owner
0% Ageplayer
0% girl/boy
0% Degradation giver
See my results online at http://bdsmtest.org/result.php?id=393061
Ook die foto dat Sander een naakte handstand glutespread deed?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
Ja ik loer blijkbaar graag. Wist ik zelf ook niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt als een goede match.
Je bent wel 51% voyeur vind ik wel beetje creepy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |