Ok thanks! Probeer zo voorzichtig mogelijk te zijn haha. Ik ga zo ook maar is pitten... Ik hoop van harte dat de Windows 7 key morgen ochtend in mijn mailbox zit, anders toch een andere oplossing zoeken. Tot morgen allen hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
F10 op ja drukken en dan powerknop inhouden.
Nee. F11.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Boekje van je mobo lezen en zoeken wat je boot order knop is. Waarschijnlijk F8.
Daarom boekje lezen. Hier is het F8. En del om in de bios te komen, maar dat is ook vaak F2.quote:
Is afhankelijk van merk moederbord.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daarom boekje lezen. Hier is het F8. En del om in de bios te komen, maar dat is ook vaak F2.
Dus boekje lezen.
Dat is toch letterlijk wat ik zeg of niet dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is afhankelijk van merk moederbord.
Ja maar hij moet dus de knop hebben om de boot te selecteren. En dat kan dus ook F8 zijn, of F11 of whatever. Dus boekje lezen.quote:
Sorry dat ik het nog wat aanvulde.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is toch letterlijk wat ik zeg of niet dan?
Je hebt zijn laatste vraag ook gelezen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar hij moet dus de knop hebben om de boot te selecteren. En dat kan dus ook F8 zijn, of F11 of whatever. Dus boekje lezen.
Ja maar ik antwoordde op Riparius die reageerde alsof ik super fout zat met F8. Dat is dus per mobo verschillend. Anyway, laten we er maar lekker over ophoudenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt zijn laatste vraag ook gelezen?
We bedoelen hetzelfde en TS moet morgen met fris hoofd zich wat verdiepen in hoe een OS te installeren.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar ik antwoordde op Riparius die reageerde alsof ik super fout zat met F8. Dat is dus per mobo verschillend. Anyway, laten we er maar lekker over ophouden
ALS de code aankomtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We bedoelen hetzelfde en TS moet morgen met fris hoofd zich wat verdiepen in hoe een OS te installeren.
Die code is wel geschikt om de installatie te activeren, maar niet om via de Microsoft Software Recovery een link te krijgen voor de installatie-iso. Tot voor kort kon je die iso gewoon officieel van mydigitalriver downloaden maar Microsoft heeft dat in februari stopgezetquote:
Volgens mij bestaan er ook bijna geen Windows torrents meer tegenwoordig die niet vooraf al geactiveerd zijn. Had hij ook geen code hoeven kopenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die code is wel geschikt om de installatie te activeren, maar niet om via de Microsoft Software Recovery een link te krijgen voor de installatie-iso. Tot voor kort kon je die iso gewoon officieel van mydigitalriver downloaden maar Microsoft heeft dat in februari stopgezet.
Dus TS moet een bron hebben voor een iso die betrouwbaar is. Want met zo'n torrent is het toch een beetje mwoah. Ik heb hier nog wel een usb-stick liggen met Win7 maar daar heeft ie niks aan.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die code is wel geschikt om de installatie te activeren, maar niet om via de Microsoft Software Recovery een link te krijgen voor de installatie-iso. Tot voor kort kon je die iso gewoon officieel van mydigitalriver downloaden maar Microsoft heeft dat in februari stopgezet.
Dus TS moet een bron hebben voor een iso die betrouwbaar is. Want met zo'n torrent is het toch een beetje mwoah. Ik heb hier nog wel een usb-stick liggen met Win7 maar daar heeft ie niks aan.
Daar vind ik wel wat op denk ik, vandaag krijg ik die code binnen heeft de klantenservice gezet. Waarschijnlijk heeft evt een vriend nog wel windows install op een USBtje, anders gewoon even een torrentquote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er ook bijna geen Windows torrents meer tegenwoordig die niet vooraf al geactiveerd zijn. Had hij ook geen code hoeven kopen
Dat is alweer niet waar. Zoek eerst de SHA1 hash op van de gewenste .iso bij MSDN en google daar dan op. Of zoek naar open dirs of op usenet met de juiste bestandsnaam van MSDN. Heb je de .iso binnen, controleer dan de SHA1 hash, bijvoorbeeld hier.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er ook bijna geen Windows torrents meer tegenwoordig die niet vooraf al geactiveerd zijn. Had hij ook geen code hoeven kopen
Hoezo alweer mijn vorige antwoord klopt gewoon hoor het is F8 hier. Verder is wat jij beschrijft waarschijnlijk heel moeilijk voor TS, dat is niet even gewoon een torrent downloaden. Want op de bekende torrent plekken zijn ze voor geactiveerd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:04 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat is alweer niet waar. Zoek eerst de SHA1 hash op van de gewenste .iso bij MSDN en google daar dan op. Of zoek naar open dirs of op usenet met de juiste bestandsnaam van MSDN. Heb je .iso binnen, controleer dan de SHA1 hash, bijvoorbeeld hier.
Je bedoelt de pinnen van de fan, of om het ijzere ding zelf te monteren op CPU?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:45 schreef ssebass het volgende:
Trouwens mooi dat je de cpu koeler er op hebt gekregen. Gister zelf nog een Scythe Iori geplaatst, wat een gedoe. Je kunt die pinnen bijna niet indrukken vanwege de locatie.
De pinnen in je mobo. Ik ken de mugen 4 niet maar bij de iori kun je dat ijzeren geval er niet afhalen en is dat aardig pielen. Met dikkere vingers was het mij niet gelukt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:48 schreef Jefixed het volgende:
[..]
Je bedoelt de pinnen van de fan, of om het ijzere ding zelf te monteren op CPU?
Ik had geluk dat ik nét voldoende ruimte gehad, ging inderdaad moeizaam (met veel gescheld)quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:50 schreef ssebass het volgende:
[..]
De pinnen in je mobo. Ik ken de mugen 4 niet maar bij de iori kun je dat ijzeren geval er niet afhalen en is dat aardig pielen. Met dikkere vingers was het mij niet gelukt.
Ja prima alleen je moet een iso selecteren naast "Creëer een opstartbare disk", dan op dat cd'tje klikken en de iso opzoeken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:28 schreef Jefixed het volgende:
Windows 7 install iso gekregen van n0ir, waarvoor dank. Alleen nu dat Rufus opgestart, staat alles al automatisch goed?
[ afbeelding ]
Oh oke, ik heb trouwens net mijn code ontvangen, zat een download link bij ''Windows 7 Home Premium with Service Pack 1 (x64) - DVD (English)'', dus dat is wel nice.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja prima alleen je moet een iso selecteren naast "Creëer een opstartbare disk", dan op dat cd'tje klikken en de iso opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |