Oh oke, snap dat het hier niet besproken mag worden hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:50 schreef liedetector het volgende:
ja zelfde en loader moet je ff googlen...heb nog nooit nadelige effecten gehad/gemekt, maar mag hier niet besproken worden...
Hij wordt inderdaad geweigerd, vervolgens Microsoft gebeld en die vertelde mij dat het een legale Retail key was... Dat is dus het rare er aan!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:02 schreef oheng het volgende:
Ik heb nu even het topic doorgelezen (...), en het is nooit duidelijk geworden of de code OEM of Retail is.
TS, kun je op deze website je code invullen: http://www.microsoft.com/en-us/software-recovery
En klikken op de knop "Next - verify product key"
Als de code geaccepteerd wordt, heb je een legale Retal licentie.
Alscde code geweigerd wordt, heb je een legale of illegale OEM code.
ditquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:05 schreef n0ir het volgende:
Ik zou die webshop mailen en zeggen dat de key fout is, dan sturen ze wel een nieuwe.
Dan heb je dus een OEM licentie. En de installatiemedia is dus Retail, of misschien wel volume license.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:04 schreef Jefixed het volgende:
[..]
Hij wordt inderdaad geweigerd, vervolgens Microsoft gebeld en die vertelde mij dat het een legale Retail key was... Dat is dus het rare er aan!
Ja gedaan, maar zijn echt faggots...quote:
Dank je wel voor het aanbod. Is er voor mij nog een mogelijkheid om Windows 7 er af te gooien en Windows 8.1 ofzo te installeren? Ik ga namelijk sowieso wel een nieuwe key kopen, wil absoluut geen illegale / cracked troep op m'n computer... Gewoon voor m'n gevoel haha. Die 20¤ bij die k*t webshop zie ik als verloren...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:02 schreef oheng het volgende:
[..]
Dan heb je dus een OEM licentie. En de installatiemedia is dus Retail, of misschien wel volume license.
En MS kende die code niet zeiden ze eerst? Daar kom je dus ook niet verder mee.
En je vriend met bulk licentie, die code kun je wel eerst even proberen. En anders upload ik wel een originele Windows 7 Home Premium Nederlands 64 bit met SP1. De OEM versie. Kun jecdaarmee een boot ding maken.
Zoals ik in het eerste topic ik al aanbood IIRC.
Hoe weten zij of ik wel of geen student ben ^^quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:11 schreef liedetector het volgende:
koop gewoon ergens een studenten versie...ben jij e rgeen ken je dan iemand die dat is? scheelt hoop geld
Ik weet het... Heb liever nu gewoon al een legale versie van 7, liefst toch maar 8.1 schijnt toch een stukkie sneller te zijn :-)quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:11 schreef n8n het volgende:
Als je 2 maanden wacht is je Windows 7 gratis Windows 10.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:13 schreef Jefixed het volgende:
[..]
Ik weet het... Heb liever nu gewoon al een legale versie van 7, liefst toch maar 8.1 schijnt toch een
Hoe weten zij of ik wel of geen student ben ^^
[..]
stukkie sneller te zijn :-)
Ik ben gewoon voorzichtig, dat soort troep heeft mijn voorgaande PC's vaak zat gesloopt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:12 schreef liedetector het volgende:
ook al geoppert ....maar meneer wil legaal, ik zou mooi ff een loader gebruiken betaalt heeft ie al!
Moet je inderdaad alle gegevens over je school en jezelf invoeren haha... Ik vind het niet erg om iets meer te betalen als het maar een goed werkende en legale versie is... Dat is voor mij erg belangrijk, wil geen gedoe met illegale zooi.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:14 schreef liedetector het volgende:
probeer eens te bestellen op die sites zonder student te zijn...kom je er achter hoe ze dat weten....
https://slim.nl/shop/browse/software/besturingssysteem
bijvoorbeeld
De Licentie die je officieel nodig hebt is de volgende:quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:20 schreef Jefixed het volgende:
[..]
Moet je inderdaad alle gegevens over je school en jezelf invoeren haha... Ik vind het niet erg om iets meer te betalen als het maar een goed werkende en legale versie is... Dat is voor mij erg belangrijk, wil geen gedoe met illegale zooi.
Ik weet het, alleen ik moet wel wat te doen hebben in die twee maanden anders verveel ik me rot. Geld is geen probleem, alleen is er überhaupt wel een mogelijkheid om de win7 die ik net heb geïnstalleerd compleet te verwijderen? En 8.1 erop te installeren?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:22 schreef liedetector het volgende:
minder dan 2 maanden en je bent (voorlopig) gratis legaal he...
Klopt alleen dan heb ik een optische drive nodig, die heeft mijn PC niet ingebouwd. Heb wel een externe hier staan, alleen volgens mij moet ik daarvoor eerst wat installeren op de PC (een cd'tje) voordat hij überhaupt werkt, dus dat is geen optie denk ik? Of wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
De Licentie die je officieel nodig hebt is de volgende:
http://tweakers.net/price(...)ws-81-nl-retail.html
Allemaal 100% betrouwbaar, maar je locale computerwinkel heeft em ook voor ¤100.
Met die retail-code kan je op de Microsoft software recovery website wél de ISO krijgen, die dan gewoon op dat USB stickje knallen zoals je al eerder hebt gedaan met de Windows 7 iso en dan installeren, dan heb je de optie om je harde schijf weer helemaal leeg te gooien en een versie 8.1 installatie erop te zetten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:25 schreef Jefixed het volgende:
[..]
Klopt alleen dan heb ik een optische drive nodig, die heeft mijn PC niet ingebouwd. Heb wel een externe hier staan, alleen volgens mij moet ik daarvoor eerst wat installeren op de PC voordat hij überhaupt werkt, dus dat is geen optie denk ik? Of wel?
Als je Windows 7-8 licentie nu illegaal is, is die ook illegaal onder Windows 10.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:11 schreef n8n het volgende:
Als je 2 maanden wacht is je Windows 7 gratis Windows 10.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
Met die retail-code kan je op de Microsoft software recovery website wél de ISO krijgen, die dan gewoon op dat USB stickje knallen zoals je al eerder hebt gedaan met de Windows 7 iso en dan installeren, dan heb je de optie om je harde schijf weer helemaal leeg te gooien en een versie 8.1 installatie erop te zetten.
Maar ik vind het echt zonde van het geld, je hebt nog 30 dagen de tijd om effe contact op te nemen met die webshop tot je ze een werkende key hebben gestuurd. Dan kan je je huidige installatie activeren en eind juli gewoon updaten naar Windows 10.
Tja, als je probeert te besparen door een grijs gebied op te zoeken en een goedkope OEM-key uit China te bestellen is er een kans dat er af en toe iets fout gaat. Betekent niet dat die webshop oplichters zijn, voor hun is het ook gewoon een business en ze zullen je heus wel support bieden.
Ik weet het is ook niet erg slim, maar ik wil gewoon nú een legale versie hebben, dan weet ik zeker dat alles goed zit en dat vind ik prettig. Maakt mij niet zo veel uit om een keer wat overbodig geld uit te geven.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:31 schreef liedetector het volgende:
loader over wat je nu hebt...3 minuten en je bent genuine
Bij de mail die de webshop mij stuurde met de code, zat ook een downloadlink naar het ISO bestandje, dus jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:32 schreef Dasjonny het volgende:
Hmm, wel vaag dat die key niet werkt. Al contact opgenomen met Culgame?
En wel de juiste installatie ISO?
nieuws gevolgd?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:31 schreef oheng het volgende:
Als je Windows 7-8 licentie nu illegaal is, is die ook illegaal onder Windows 10.
Upgraden naar Windows 10 is in dit geval (en eigenlijk alle illegale gevallen) dus geen oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |