Alsof je daar moeite mee hoeft te hebben om te krijgen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, no shit. Maar dan moet je wel die man hebben.
Och 9 op de 10 mannen zeggen wel ja hoor als een vrouw ze op straat om seks vraagt. Dus daar zie ik het probleem niet in.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, no shit. Maar dan moet je wel die man hebben.
Je begrijpt me verkeerd, ik heb even geen behoefte aan casual sex, dus als je geen seks hebt, geen mogelijkheid tot baby.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof je daar moeite mee hoeft te hebben om te krijgen.
Met jouw uiterlijk zijn er genoeg die je willen.
Dan ligt het aan je eigen kritische houding
I know, maar daar heb ik dus geen behoefte aanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och 9 op de 10 mannen zeggen wel ja hoor als een vrouw ze op straat om seks vraagt. Dus daar zie ik het probleem niet in.
Casual sex is ook niks. Gewoon wel inzet eisen!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, ik heb even geen behoefte aan casual sex, dus als je geen seks hebt, geen mogelijkheid tot baby.
[..]
I know, maar daar heb ik dus geen behoefte aan.
Doe ik het gewoon al die jaren verkeerdquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Casual sex is ook niks. Gewoon wel inzet eisen!
Maar dat is heel iets anders dan dat je geen idee hebt hoe je aan een baby moet komenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:14 schreef Samzz het volgende:
Je begrijpt me verkeerd, ik heb even geen behoefte aan casual sex, dus als je geen seks hebt, geen mogelijkheid tot baby.
En:quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:23 schreef Juup© het volgende:
Trefwoorden van deze reeks:
Huisverkoop
Hond
Sex
Baby
Bier
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
En:
Altijd iemand die wat te zeiken heeft
Duh! Van bier moet je pissen!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
En:
Altijd iemand die wat te zeiken heeft
Nou je hebt kennelijk in elk geval geen vaste neuk partner gevonden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe ik het gewoon al die jaren verkeerd.
Dat is zeker waar!quote:
True, true.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is heel iets anders dan dat je geen idee hebt hoe je aan een baby moet komen
Aan mij natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou je hebt kennelijk in elk geval geen vaste neuk partner gevonden.
Waar ligt het aan? Kom je er te weinig tegen? Kom je te weinig leuke tegen?
Zijn je eisen te hoog?
die kun je toch kopen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is heel iets anders dan dat je geen idee hebt hoe je aan een baby moet komen
Nouja volgens mij is dat als vrouw alleen best moeilijk, of je moet veel geld hebben.quote:
Gewoon bij iedere vrouw achter een kindereagen vragen... He psssst, wat kost die?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja volgens mij is dat als vrouw alleen best moeilijk, of je moet veel geld hebben.
Denk niet dat Samzz zo rijk is.
Of je moet beetje rondvragen, wie weet kan je er ook gewoon eentje krijgen ergens
Eigenlijk wel een testje waard, hoe lang kan je dat doen voor je door de politie aangesproken wordtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon bij iedere vrouw achter een kindereagen vragen... He psssst, wat kost die?
Ze betalen al snel tussen de 5 en 10 euro per uur.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon bij iedere vrouw achter een kindereagen vragen... He psssst, wat kost die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |