abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 juni 2015 @ 00:51:59 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153237188
Zo, een beetje opgeschoond. Ontopic of ergens anders gaan posten. Dank, kusje etc.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 4 juni 2015 @ 11:39:09 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153242437
Plaatjes zijn leuk O+.

Hier een visueel overzicht over de levensloop van Snowdens uitlatingen over de VS en NSA.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153256924
Bij Snowden werkt 'wat niet weet wat niet deert' niet. _O_
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  vrijdag 5 juni 2015 @ 00:03:52 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153262431
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Bij Snowden werkt 'wat niet weet wat niet deert' niet. _O_
Hoe bedoel je dat precies? :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 13 juni 2015 @ 09:39:07 #30
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153492506

Is Ed nou echt of niet? Persoonlijk denk ik van niet :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_153492855
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:39 schreef controlaltdelete het volgende:

Is Ed nou echt of niet? Persoonlijk denk ik van niet :{
Goede vid.
Ik heb ook m'n twijfels over.
Heeft die Snowden iets goeds gedaan?
Twas al welbekend dat er is widespread surveillance op burgers?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 13 juni 2015 @ 10:20:17 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153492923
:@ Ik moet waarzegger gaan worden :D

http://www.nu.nl/tech/385(...)mels-achter-nsa.html

Waarom zou je zoiets doen?
Een spoor achter laten over wat hij allemaal meegenomen heeft!

En waarom zou hij de rest niet laten uitlekken?
Volgens hem heeft hij nog veel meer informatie achter de hand!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 13 juni 2015 @ 10:32:37 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153493060
Ed Raket is hard aan het werk in Moskou onthulde ie op een videoscreen natuurlijk weer.

http://uk.businessinsider(...)leblower-2015-5?r=US
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_153493215
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Ed Raket is hard aan het werk in Moskou onthulde ie op een videoscreen natuurlijk weer.

http://uk.businessinsider(...)leblower-2015-5?r=US
"He's not telling what he's working on, but its tougher than his last gig"
What a load of horseshit.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 13 juni 2015 @ 14:55:24 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153497502
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 10:14 schreef Tingo het volgende:
Twas al welbekend dat er is widespread surveillance op burgers?
Het was op zich wel bekend of men ging er wel vanuit dat de overheden mee luisterde maar in hoeverre dit echt waar was wist niemand zeker. Snowden heeft gewoon hele specifieke en gerichte informatie naar buiten gegooid die de VS op geen enkele manier kon ontkennen. Snowden bracht bewijslast naar buiten zodat het 'NSA luistert mee met alles en iedereen' uit de samenzweringswereld gerukt werd en zo in de mainstream media werd geslingerd. Best pijnlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 15 juni 2015 @ 07:44:05 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153540980
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 14:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Het was op zich wel bekend of men ging er wel vanuit dat de overheden mee luisterde maar in hoeverre dit echt waar was wist niemand zeker. Snowden heeft gewoon hele specifieke en gerichte informatie naar buiten gegooid die de VS op geen enkele manier kon ontkennen. Snowden bracht bewijslast naar buiten zodat het 'NSA luistert mee met alles en iedereen' uit de samenzweringswereld gerukt werd en zo in de mainstream media werd geslingerd. Best pijnlijk.
Snowden vertelde niets wat we niet al eerder wisten bovendien is er niets mee gebeurd ook nog eens. Benieuwd waar onze (fictieve) held straks mee aankomt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 15 juni 2015 @ 09:37:59 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153542223
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Snowden vertelde niets wat we niet al eerder wisten
Wat veel mensen denken te weten en wat er politiek bekend is zijn twee verschillende zaken, Snowden maakte het politiek bekend en dus 'echt' voor veel mensen die er ook daadwerkelijk toe doen.

quote:
bovendien is er niets mee gebeurd ook nog eens.
Ook dat is incorrect, aan de achterkant van de ICT systemen is aardig wat gebeurd op het gebied van beveiliging waardoor de oude lekken in ieder geval gedicht zijn. En wat er allemaal politiek gezien gebeurd is weten we inderdaad niet allemaal want het is van het grootste belang dat er aan de voorkant mooi weer gespeeld wordt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 15 juni 2015 @ 11:09:36 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153543820
Persoonlijk geloof ik niks van die man en dit doen er wel meer. Vraag me af of ie überhaupt wel bestaat die gast, too good to be true zijn story en dan die vage optredens van hem ook nog eens. Alleen die naam al als je erover nadenkt. Made up person, benieuwd wat ze straks weer bedacht hebben voor hem.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 15 juni 2015 @ 12:32:40 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153545838
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Persoonlijk geloof ik niks van die man en dit doen er wel meer. Vraag me af of ie überhaupt wel bestaat die gast, too good to be true zijn story en dan die vage optredens van hem ook nog eens. Alleen die naam al als je erover nadenkt. Made up person, benieuwd wat ze straks weer bedacht hebben voor hem.
Hoezo de naam?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_153545990
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoezo de naam?
Omdat strohalmen.
Conscience do cost.
pi_153546029
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Snowden vertelde niets wat we niet al eerder wisten bovendien is er niets mee gebeurd ook nog eens. Benieuwd waar onze (fictieve) held straks mee aankomt.
He's not telling anyone - but it's bigger than his last gig :)
What a fckin joke.
CGI held.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 15 juni 2015 @ 12:41:00 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153546046
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:38 schreef ems. het volgende:

[..]

Omdat strohalmen.
Ja .. beetje vaag hoor er zijn best wel wat mensen die of Edward van de voornaam heten, of snowden als achternaam hebben... dus... weetniet wat het probleem is met zijn naam..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_153546097
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat veel mensen denken te weten en wat er politiek bekend is zijn twee verschillende zaken, Snowden maakte het politiek bekend en dus 'echt' voor veel mensen die er ook daadwerkelijk toe doen.

[..]

Ook dat is incorrect, aan de achterkant van de ICT systemen is aardig wat gebeurd op het gebied van beveiliging waardoor de oude lekken in ieder geval gedicht zijn. En wat er allemaal politiek gezien gebeurd is weten we inderdaad niet allemaal want het is van het grootste belang dat er aan de voorkant mooi weer gespeeld wordt.
Als mensen zoals geheime diensten willen in iemands PC gaan snuffelen - kunnen ze dat doen.
Als ze mensen in hun eigen woningen willen kijken - kunnen ze dat ook makkelijk doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_153546259
Als mensen tamboerijnen hebben kunnen ze volksdansen.
Conscience do cost.
pi_153546391
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:49 schreef ems. het volgende:
Als mensen tamboerijnen hebben kunnen ze volksdansen.
Of iets met Ducati
  maandag 15 juni 2015 @ 12:56:08 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153546427
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als mensen zoals geheime diensten willen in iemands PC gaan snuffelen - kunnen ze dat doen.
Als ze mensen in hun eigen woningen willen kijken - kunnen ze dat ook makkelijk doen.
Klopt maar zolang het niet officieel bekend is bestaat het niet voor de mainstream en het gepeupel. Zolang men niet kan onderbouwen hoe iets gebeurd dan komt het niet in de krant. Snowden heeft het 'officieel' gemaakt zeg maar.

Ik ben er 98,5% zeker van dat jij en controlaltdelete ironisch genoeg hard in een Psyop van de geheime diensten zijn getrapt gemaakt om Snowden 'onbetrouwbaar/fake' te maken vanuit de conspiracy gemeenschap zelf zodat zijn informatie niet degelijk onderzocht wordt en het sneller weg ebt uit het publieke oog.

Die 1,5% hou ik open voor als ik het verkeerd heb en Snowden per ongeluk wel een vernuftig stukje CGI is of een bliksemafleider (maar wel fysiek echt).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153546507
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:56 schreef jogy het volgende:

* knip *
niets aan toe te voegen ^O^
  maandag 15 juni 2015 @ 13:07:06 #48
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153546703
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

He's not telling anyone - but it's bigger than his last gig :)
What a fckin joke.
CGI held.
Inderdaad. Die man zie je nooit ergens live verschijnen, he sure loves video conferences en dan die naam alleen al. Goed bedacht voor Mr CGI maar laat ik het maar voor me houden wat ik ervan denk. Dat is too much voor BNW :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 15 juni 2015 @ 13:10:27 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153546777
Snode Edward. Wat een eyeopener.
En alsof het ooit sneeuwt in een woonkamer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 15 juni 2015 @ 13:32:20 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153547352
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad. Die man zie je nooit ergens live verschijnen, he sure loves video conferences en dan die naam alleen al. Goed bedacht voor Mr CGI maar laat ik het maar voor me houden wat ik ervan denk. Dat is too much voor BNW :{
De aanwezige gegevens tegen die theorie overstelpen de aanwezige gegevens voor die theorie, simpel gezegd. Dus niet 'too much', eerder 'not enough', imo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')