abonnement Unibet Coolblue
pi_153227604


Welkom in het GTA V PC topic!

http://pcgamingwiki.com/wiki/Grand_Theft_Auto_V


Hoe join ik de crew?

Door een invite request te sturen via de crew pagina.
Laat in het topic even je social club naam weten of stuur een DM naar de crew leader.
We accepteren geen mensen meer waarvan we niet weten wie ze op het forum zijn.

De Leden

https://docs.google.com/s(...)qIJCdGDnYWe4/pubhtml

De Crew

Iedereen is welkom, zolang je maar de PC versie hebt (flauw zeg) en je je af en toe in het GTA PC topic laat zien.
Niet crewkillen, gezeik wordt niet op prijs gesteld.
Suggesties zijn altijd welkom.
Tijdens racen elkaar niet expres van de weg rammen.
Gezelligheid is hier altijd het belangrijkste! :)

Screenshots
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste auto's om te stelen en verkopen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA Online helicopter/vliegtuig spawn locaties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheats
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban

Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!

Voor mensen die de voorkeur geven aan Teamspeak heeft ClapClapYourHands een server draaien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153227651
Roger zit je gewoon te fucken boyke :D

Wat was je vraag ook alweer? Waarom je GTA's niet op SC showen toch? Doen ze bij mij ook niet. Ligt volgens mij aan die Windows Live die je bij de oudere games moest gebruiken, was niet echt compatible met SC dacht ik :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153227999
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:26 schreef Divje het volgende:
Roger zit je gewoon te fucken boyke :D

Wat was je vraag ook alweer? Waarom je GTA's niet op SC showen toch? Doen ze bij mij ook niet. Ligt volgens mij aan die Windows Live die je bij de oudere games moest gebruiken, was niet echt compatible met SC dacht ik :P
http://i.imgur.com/uwCttDM.jpg
pi_153228234
quote:
:D
Die reactie krijgt 80% van de users _O- allemaal geautomatiseerde standaard teksten die ze wrs met 1 druk op de knop posten :')
Niet teveel van aantrekken. Mijn GTA Complete Edition is ook niet te zien ;) (als in losse GTA's)

[ Bericht 0% gewijzigd door Divje op 03-06-2015 20:48:38 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153228598
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:40 schreef Divje het volgende:

[..]

:D
Die reactie krijgt 80 van de users _O- allemaal geautomatiseerde standaard teksten die ze wrs met 1 druk op de knop posten :')
Niet teveel van aantrekken. Mijn GTA Complete Edition is ook niet te zien ;) (als in losse GTA's)
ik zou het al bijna op 9gag zetten maar wil niet famous worden ofzo.

het juiste antwoord is wss dat ik gta iv nog eens moet installeren en dan inloggen dat het dan wel werkt maar wou het liever van rockstar zelf horen dat die mss dat zelf op de site kunnen *toveren*
er is ook geen optie om ergens op een site een key in te geven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2015 20:50:29 ]
pi_153228850
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:49 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik zou het al bijna op 9gag zetten maar wil niet famous worden ofzo.

het juiste antwoord is wss dat ik gta iv nog eens moet installeren en dan inloggen dat het dan wel werkt maar wou het liever van rockstar zelf horen dat die mss dat zelf op de site kunnen *toveren*
er is ook geen optie om ergens op een site een key in te geven.
Dit is allang bekend joh dat die support zo reageert, hoef je het niet op 9gag te zetten ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153229580
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:55 schreef Divje het volgende:

[..]

Dit is allang bekend joh dat die support zo reageert, hoef je het niet op 9gag te zetten ;)
waarschijnlijk een of ander chinees die ze online een engelse naam geven en die geen woord engels kan. but at this point i realy think it's a monkey
pi_153230290
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:24 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik wil gewoon een antwoord op mijn vraag :'(
:') dit is niet de manier. _O-

inb4 social club ban!
pi_153230379
Ik wist trouwens niet dat je deze bak ook nog kon upgraden :) best nice.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153230460
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je deze bak ook nog kon upgraden :) best nice.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die basiskleur ook nog aan te passen? :D
Vraag me nu af of die getuned sneller is dan een getunede normale jester.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153230518
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Is die basiskleur ook nog aan te passen? :D
Vraag me nu af of die getuned sneller is dan een getunede normale jester.
Ja, volgens mij was hij origineel een andere kleur, ik heb nu gewoon de primaire en secundaire kleur op zwart gezet :Y dat rode is trouwens niet aan te passen.

Kunnen we wel even testen, moet er wel iemand even een gewone Jester kopen.
pi_153230546
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:30 schreef LompeHork het volgende:

[..]

:') dit is niet de manier. _O-

inb4 social club ban!
mensen die Roger steunen pff :{w
als ik hiervoor een ban krijg is het wel erger gesteld met support dan ik had verwacht.
pi_153230548
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:37 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja, volgens mij was hij origineel een andere kleur, ik heb nu gewoon de primaire en secundaire kleur op zwart gezet :Y dat rode is trouwens niet aan te passen.

Kunnen we wel even testen, moet er wel iemand even een gewone Jester kopen.
Mjah ik heb wel een full tuned jester :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153230622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:37 schreef redboyke het volgende:

[..]

mensen die Roger steunen pff :{w
als ik hiervoor een ban krijg is het wel erger gesteld met support dan ik had verwacht.
_O-
Ach, ik gun het je niet, maar zo'n reactie is natuurlijk ook redelijk ...eh... apart. _O- zou het ze niet echt kwalijk nemen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:37 schreef Divje het volgende:

[..]

Mjah ik heb wel een full tuned jester :)
Oja :7 morgenavond even testen dan maar? Doen we even een dragrace op een landingsbaan ofzo.
pi_153230671
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:39 schreef LompeHork het volgende:

[..]

_O-
Ach, ik gun het je niet, maar zo'n reactie is natuurlijk ook redelijk ...eh... apart. _O- zou het ze niet echt kwalijk nemen.

[..]

Oja :7 morgenavond even testen dan maar? Doen we even een dragrace op een landingsbaan ofzo.
Top ^O^
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153230703
Race Jester is sneller dan normale Jester. Niet veel sneller, maar wel sneller.
Zelfde met race Massacro en normale Massacro. :)

De race Bati 801 is overigens hetzelfde als de normale Bati 801.

@RB: Als iemand die veel user support heeft gedaan in z'n leven kan ik je vertellen dat je gewoon onderop de stapel met klachten wordt gegooid, als ze je uberhaubt nog helpen. Dat zou ik ook doen namelijk. :')
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153231155
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Race Jester is sneller dan normale Jester. Niet veel sneller, maar wel sneller.
Zelfde met race Massacro en normale Massacro. :)

De race Bati 801 is overigens hetzelfde als de normale Bati 801.

@RB: Als iemand die veel user support heeft gedaan in z'n leven kan ik je vertellen dat je gewoon onderop de stapel met klachten wordt gegooid, als ze je uberhaubt nog helpen. Dat zou ik ook doen namelijk. :')
het is niet zo dat ik 1000 tickets per dag maak. dit is mijn enige ticket.
als ik dan antwoorden krijg die niks met mijn vraag te maken hebben mag ik toch terecht kwaad zijn?
heb niet gevloekt heb het gewoon wat grappig gehouden :P
die ging vanavond zeker naar huis met een goed verhaal thuis

Honey, you are not going to believe this
someone made a ticket in crappy English
and i decided to mess around with him
spamming F1 and F2 key
and then he said: if you dont answer the questions correctly i will spoil you GOT
can you believe that fucking asshole
but wait tomorrow i will spam F3 and F4 see what he does hahaha that will show him!
but all that work realy made me hungry pass me a banana.
pi_153232701
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:55 schreef redboyke het volgende:
die ging vanavond zeker naar huis met een goed verhaal thuis
Haha, hij krijgt 300 figuren zoals jij per dag. Die gaat geen verhalen mee naar huis nemen, eerder paracetamol, tegen de hoofdpijn die al die users hem geven. :+
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153232714
'The Dubsta Mystery' OUT NOW!!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153232897
Wie wil er nog wat missies doen of zelfs een heist? Zo lngeveer nu:

-ik
-
-
-

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2015 22:37:11 ]
pi_153234012
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:32 schreef Divje het volgende:
'The Dubsta Mystery' OUT NOW!!
Oh ja! Ik ga even googlen.
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:36 schreef d4v1d het volgende:
Wie wil er nog wat missies doen of zelfs een heist? Zo lngeveer nu:

-ik
-
-
-
Ik ben er zo. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153234082
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Oh ja! Ik ga even googlen.

[..]

Ik ben er zo. :)
ik moet eigenlijk ook nog wat races winnen voor car upgrades, maar in public ga ik echt nooit winnen :') Ben net soort van ge ragequit omdat ik steeds laatste werd :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2015 23:01:59 ]
pi_153234346
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:01 schreef d4v1d het volgende:

ik moet eigenlijk ook nog wat races winnen voor car upgrades, maar in public ga ik echt nooit winnen :') Ben net soort van ge ragequit omdat ik steeds laatste werd :')
Er zijn vast nog wel fokkers die ook nog races moeten winnen. ;)
Fokkers, meld u aub!

@Divje: Ik kan zo 1-2-3 niets vinden, maar ga morgen nog even verder zoeken. En wie weet, misschien vraag ik het aan die Broughy1322 gast. Als hij het niet weet dan weet niemand het. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153234450
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Oh ja! Ik ga even googlen.

[..]

Ik ben er zo. :)
Aan m'n controller zal het vast niet liggen, dan zou het bij andere auto's ook zo moeten zijn :P
Zal ook nog te denken dat het mss aan m'n verbinding lag, omdat je soms echt minuscule sprongetjes maakte ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153234826
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:08 schreef Divje het volgende:

[..]

Aan m'n controller zal het vast niet liggen, dan zou het bij andere auto's ook zo moeten zijn :P
Zal ook nog te denken dat het mss aan m'n verbinding lag, omdat je soms echt minuscule sprongetjes maakte ;)
Hmm, ik zou het raar vinden dat iemand een voordeel heeft over een ander wanneer iemand aan het laggen is... maar, ik kan me nog een zekere KVDML herinneren (hoi!) welke zo'n lag bij mensen genereerde dat hij rond teleporteerde en ongestraft mensen af kon maken omdat ze hem niet konden raken maar andersom dus wel.

Dus... dat is denk ik wel mogelijk.
Nou vraag ik me alleen af of de lag van mij of van jou afkomstig was. :?

@d4v1d: Ik ben er. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153235539
oh ik kom eraan :@
pi_153235608
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Hmm, ik zou het raar vinden dat iemand een voordeel heeft over een ander wanneer iemand aan het laggen is... maar, ik kan me nog een zekere KVDML herinneren (hoi!) welke zo'n lag bij mensen genereerde dat hij rond teleporteerde en ongestraft mensen af kon maken omdat ze hem niet konden raken maar andersom dus wel.

Dus... dat is denk ik wel mogelijk.
Nou vraag ik me alleen af of de lag van mij of van jou afkomstig was. :?

@d4v1d: Ik ben er. :)
Lag doet rare dingen in dit spel :Y
Maarr, hoewel ik het niet had verwacht, bij mij is de lag een stuk minder sinds er een nieuw kabeltjes tussenhangt _O_
Maarja, als de radio aan gaat en ik heb dat niet door met m'n suffe harses dan begint het weer te laggen :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153235646
Online laadt niet :')
pi_153235662
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:35 schreef d4v1d het volgende:
Online laadt niet :')
@#$^%^#%@!!!!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153235708
Tuududududud

Loading online..

Tuduueudu
pi_153235712
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Hmm, ik zou het raar vinden dat iemand een voordeel heeft over een ander wanneer iemand aan het laggen is... maar, ik kan me nog een zekere KVDML herinneren (hoi!) welke zo'n lag bij mensen genereerde dat hij rond teleporteerde en ongestraft mensen af kon maken omdat ze hem niet konden raken maar andersom dus wel.

Dus... dat is denk ik wel mogelijk.
Nou vraag ik me alleen af of de lag van mij of van jou afkomstig was. :?

@d4v1d: Ik ben er. :)
zo cheaten mensen vroeger altijd op hun xbox door express de ethernet kabel te vervouwen zodat ze lag hadden als iemand schoot en dan als ze zelf gaan schieten doen ze vlug normaal had eens een filmpje gezien dat iemand dat zo deed voor call of duty.

Edit: heet blijkbaar een lag switch.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2015 23:41:09 ]
pi_153235776
Okay, betrapt. Ik zat gewoon m'n kabel te vouwen.

Maar nee, serieus, wat een kneuzen lopen er toch rond om dat soort dingen te doen om toch te kunnen winnen. x)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153235887
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Okay, betrapt. Ik zat gewoon m'n kabel te vouwen.

Maar nee, serieus, wat een kneuzen lopen er toch rond om dat soort dingen te doen om toch te kunnen winnen. x)
Laat die kneuzen die kabel maar om de nek vouwen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153235912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Okay, betrapt. Ik zat gewoon m'n kabel te vouwen.

Maar nee, serieus, wat een kneuzen lopen er toch rond om dat soort dingen te doen om toch te kunnen winnen. x)
op pc kan je software gebruiken moet je niks aan de kabel doen
pi_153235947
Dankjewel Gotcha! eerste week van dailys zitten er op.
Every war is different, every war is the same.
pi_153236035
heb nog nooit dailies gedaan.

wat ik wel graag eens wil doen met andere fokkers
is die auto's vs sniper map ding lijkt me wel cool om eens te doen

had ook een screenshot gemaakt:


[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2015 23:55:47 ]
pi_153236708
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:47 schreef redboyke het volgende:
wat ik wel graag eens wil doen met andere fokkers
is die auto's vs sniper map ding lijkt me wel cool om eens te doen

had ook een screenshot gemaakt:
[ afbeelding ]
Nou, ik ben nog online. :)

@dekkered: Astu.
Ikzelf begin niet aan die daily shit. Veel te veel gedoe. Paar missies doen en je sleept veel meer geld binnen in minder tijd.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153236789
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 00:15 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Nou, ik ben nog online. :)

@dekkered: Astu.
Ikzelf begin niet aan die daily shit. Veel te veel gedoe. Paar missies doen en je sleept veel meer geld binnen in minder tijd.
ben mijn phone aan het updaten.
fingers crossed anders kan ik geen gta meer spelen :P
tenzij op mijn nexus 7 San andreas but thats not the same.

EDIT: ok dus roger is vervangen door Matt
die linkte eigenlijk net hetzelfde maar praatte op het einde wel echt.
het is gelukt om games for windows live te linken alleen
het is niet echt want ik had net ervoor een xbox account aangemaakt en rockstar page denkt dus dat mijn windows live een xbox account is and yet again no games want ik heb geen xbox.
heb games for windows marketplace gedownload en zat blijkbaar ook installer in voor live
maar dat linkt dan weer naar dat xbox account.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 02:59:03 ]
pi_153238474
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 23:37 schreef redboyke het volgende:

[..]

zo cheaten mensen vroeger altijd op hun xbox door express de ethernet kabel te vervouwen zodat ze lag hadden als iemand schoot en dan als ze zelf gaan schieten doen ze vlug normaal had eens een filmpje gezien dat iemand dat zo deed voor call of duty.

Edit: heet blijkbaar een lag switch.
Lag switch werd bij bepaalde glitches ook gebruikt. Meestal om meer tijd te krijgen voor het auto save.
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 4 juni 2015 @ 09:18:47 #41
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153239586
blaadjes, kvdml en divje. morgen 20:30 fleeca job en eventueel prison break doen?
pi_153239855
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 09:18 schreef lesleyyb het volgende:
blaadjes, kvdml en divje. morgen 20:30 fleeca job en eventueel prison break doen?
^O^
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153240748
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 09:18 schreef lesleyyb het volgende:
blaadjes, kvdml en divje. morgen 20:30 fleeca job en eventueel prison break doen?
Sure
Ich hock in meinem Bonker
pi_153242711
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 10:16 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Sure
Misschien wel zorgen dat we vandaag dan koste wat het kost je heist afmaken, want als door een openstaande heist die 2 challenges niet activeren dan ben je ook zuur. ;)
Misschien is het helemaal geen probleem maar voor 2 miljoen zou ik geen risico nemen.


Speaking of: Flashfists en ik zoeken nog steeds 2 mensen.
LompeHork, RB, interesse?

[ Bericht 6% gewijzigd door Jolly_Reaper op 04-06-2015 12:56:37 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153244739
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 11:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Misschien wel zorgen dat we vandaag dan koste wat het kost je heist afmaken, want als door een openstaande heist die 2 challenges niet activeren dan ben je ook zuur. ;)
Misschien is het helemaal geen probleem maar voor 2 miljoen zou ik geen risico nemen.


Speaking of: Flashfists en ik zoeken nog steeds 2 mensen.
LompeHork, RB, interesse?
Ow die heist heb ik al afgemaakt met randoms. _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_153244877
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:08 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ow die heist heb ik al afgemaakt met randoms. _O-
Oh shit :')

Ik moet 'm nog afmaken wel trouwens.

En ik heb wel interesse Jolly :7
pi_153244888
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:08 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ow die heist heb ik al afgemaakt met randoms. _O-
Oh, zijn we opeens niet goed genoeg meer? :{w

Edit: Yay:
1 - Flashfists
2 - LompeHork
3 - Ikke
4 - ?

Kom op, RB, doe ook eens mee. Krijg je l33t skills van!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153245616
Haha nee hij staat open hoor.

Wat denken jullie wel niet van mij.

Maar dan gaan we hem vanavond wel doen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153245776
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:40 schreef Blaadjes het volgende:
Wat denken jullie wel niet van mij.
Nou, het eerste wat ik dacht was: Zooooo, die gast heeft engelengeduld. :o

Kom op, RB, hier wil je toch ook tussen staan!

*O*
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153246403
RB is even in gesprek met Roger.

Monkeys en bananen....zoiets moet je bij de UEFA niet flikken. :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153246475
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 14:10 schreef Blaadjes het volgende:
RB is even in gesprek met Roger.

Monkeys en bananen....zoiets moet je bij de UEFA niet flikken. :D
:P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:26:22 #52
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153246831
is er iemand online? heb geen zin om alleen in een sessie rond te zwerven en ben te bang voor public
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:27:19 #53
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153246864
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Nou, het eerste wat ik dacht was: Zooooo, die gast heeft engelengeduld. :o

Kom op, RB, hier wil je toch ook tussen staan!
[ afbeelding ]
*O*
Ik heb zo goed als vakantie, ik kan dus wel :P
pi_153248702
wie wil er zaterdagavond humane raid doen? Vanaf een uurtje of 7 half8

- d4v1d
pi_153248760
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:38 schreef d4v1d het volgende:
wie wil er zaterdagavond humane raid doen? Vanaf een uurtje of 7 half8

- d4v1d
ik op zich wel maar heb nog niet gekeken hoe het zit met die alles in de juiste volgorde met hetzelfde team.
Ik neem aan dat je wel andere heists mag joinen tussen de challange heists door?
Ich hock in meinem Bonker
pi_153248922
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:41 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ik op zich wel maar heb nog niet gekeken hoe het zit met die alles in de juiste volgorde met hetzelfde team.
Ik neem aan dat je wel andere heists mag joinen tussen de challange heists door?
ik gok dat je dan de all-in-order verneukt.
pi_153248953
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:41 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ik op zich wel maar heb nog niet gekeken hoe het zit met die alles in de juiste volgorde met hetzelfde team.
Ik neem aan dat je wel andere heists mag joinen tussen de challange heists door?
Volgens mij niet, want dan reset je achievement.
Loyalty houdt in dat je met 4 dezelfde mensen alle heists moet doen. Doe je tussendoor een heist met andere mensen dan moet je overnieuw beginnen.

Daarom is het belangrijk zo snel mogelijk door die hele reeks van heisten heen te gaan omdat je tussentijds niemand kunt helpen met hun heist.
Ik weet overigens niet of de rest van het team ook benadeeld wordt als je stiekum toch iemand helpt met een heist.

@ClapClapYourHands: Ik geef RB nog even de kans om te reageren. Als hij niet wil dan ben je de eerste. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Forum Admin donderdag 4 juni 2015 @ 15:50:30 #58
58651 crew  murp
murp
pi_153248962
hoe werk dat ls customs op je telefoon nou? Als ik mn custom kenteken ordert gebeurt er niets ;(
pi_153249053
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:48 schreef d4v1d het volgende:

[..]

ik gok dat je dan de all-in-order verneukt.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Volgens mij niet, want dan reset je achievement.
Loyalty houdt in dat je met 4 dezelfde mensen alle heists moet doen. Doe je tussendoor een heist met andere mensen dan moet je overnieuw beginnen.

Daarom is het belangrijk zo snel mogelijk door die hele reeks van heisten heen te gaan omdat je tussentijds niemand kunt helpen met hun heist.
Ik weet overigens niet of de rest van het team ook benadeeld wordt als je stiekum toch iemand helpt met een heist.

@ClapClapYourHands: Ik geef RB nog even de kans om te reageren. Als hij niet wil dan ben je de eerste. :)
ok dan doe ik dat niet. Maar als we er morgen 2 doen hebben we zaterdag tijd voor 3.....als iedereen overdag tijd heeft zijn we misschien wel klaar voor zaterdag avond.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153249744
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 13:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Nou, het eerste wat ik dacht was: Zooooo, die gast heeft engelengeduld. :o

Kom op, RB, hier wil je toch ook tussen staan!
[ afbeelding ]
*O*
ok is goed ben altijd laat wakker dus ik zie niks van de voormiddag :P
tot 8uur zitten grinden in swort art online met ps vita :@
en nu pas wakker :P

maar ik moet nog series of funding hosten en pacific job.
lijkt me stom om nu helemaal opnieuw te beginnen -O-

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 16:26:57 ]
pi_153249776
Clapclapyourhands, zullen wij dan nog 2 anderen zien te vinden voor de humane raid? :7
pi_153249854
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Volgens mij niet, want dan reset je achievement.
Loyalty houdt in dat je met 4 dezelfde mensen alle heists moet doen. Doe je tussendoor een heist met andere mensen dan moet je overnieuw beginnen.

Daarom is het belangrijk zo snel mogelijk door die hele reeks van heisten heen te gaan omdat je tussentijds niemand kunt helpen met hun heist.
Ik weet overigens niet of de rest van het team ook benadeeld wordt als je stiekum toch iemand helpt met een heist.

@ClapClapYourHands: Ik geef RB nog even de kans om te reageren. Als hij niet wil dan ben je de eerste. :)
Nope, je verneukt dan alleen je eigen bonus als het goed is :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153249862
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:25 schreef redboyke het volgende:

[..]

ok is goed ben altijd laat wakker dus ik zie niks van de voormiddag :P
tot 8uur zitten grinden in swort art online met ps vita :@
en nu pas wakker :P

maar ik moet nog series of funding hosten en pacific job.
lijkt me stom om nu helemaal opnieuw te beginnen -O-
voor de challange met hetzelfde team moet je echt helemaal opnieuwe beginnen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153249951
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:30 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

voor de challange met hetzelfde team moet je echt helemaal opnieuwe beginnen.
ja i know maar ik heb series of funding nog nooit gedaan dus wil wel graag weten wat er te doen valt :P
en om dan pacific jobte laten liggen terwijl dat goed cash opbrengt is ook wel jammer :P
en dan hebben we ineens al oefening.
pi_153249952
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:25 schreef redboyke het volgende:

[..]

ok is goed ben altijd laat wakker dus ik zie niks van de voormiddag :P
tot 8uur zitten grinden in swort art online met ps vita :@
en nu pas wakker :P

maar ik moet nog series of funding hosten en pacific job.
lijkt me stom om nu helemaal opnieuw te beginnen -O-
Zoals ik al eerder uitlegde, je hoeft niet alles te hosten. Ik heb nog nooit Series A en Pacific gehost maar heb wel met alle heists meegedaan. Toen ik aan alles iig 1x had meegedaan unlockte alles.

Ofwel, als jij door al die heists heen loopt met Flash, Lompe en ik dan is alles vanzelf unlocked en hoef je zelf nooit meer iets te hosten. Geloof me nou gewoon. ;(

Enfin,
Flash, Lompe, RB, morgenavond beginnen en zaterdag afmaken?
Lijkt me het handigst als 1 iemand alle heists host. Maakt me op zich niet uit wie.
En de eerste heist moeten we uiteraard gescheiden spelen. :)

Hou er rekening mee dat je in de tussentijd geen andere heists kunt spelen, anders ben je je 2 miljoen kwijt (en ik vermoed je team maatjes ook).
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153250001
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder uitlegde, je hoeft niet alles te hosten. Ik heb nog nooit Series A en Pacific gehost maar heb wel met alle heists meegedaan. Toen ik aan alles iig 1x had meegedaan unlockte alles.

Ofwel, als jij door al die heists heen loopt met Flash, Lompe en ik dan is alles vanzelf unlocked en hoef je zelf nooit meer iets te hosten. Geloof me nou gewoon. ;(

Enfin,
Flash, Lompe, RB, morgenavond beginnen en zaterdag afmaken?
Lijkt me het handigst als 1 iemand alle heists host. Maakt me op zich niet uit wie.
En de eerste heist moeten we uiteraard gescheiden spelen. :)

Hou er rekening mee dat je in de tussentijd geen andere heists kunt spelen, anders ben je je 2 miljoen kwijt (en ik vermoed je team maatjes ook).
gescdheiden in de zin van het hele team doet de heist? dus 2x fleeca met verschillende users?
Ich hock in meinem Bonker
pi_153250024
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:36 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

gescdheiden in de zin van het hele team doet de heist? dus 2x fleeca met verschillende users?
ja A, B C D

AB fleeca
en CD fleeca
en dan prisonbreak samen ABCD
pi_153250026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:36 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

gescdheiden in de zin van het hele team doet de heist? dus 2x fleeca met verschillende users?
:Y anders telt ie niet mee voor de bonus :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153250050
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:34 schreef redboyke het volgende:

[..]

ja i know maar ik heb series of funding nog nooit gedaan dus wil wel graag weten wat er te doen valt :P
en om dan pacific jobte laten liggen terwijl dat goed cash opbrengt is ook wel jammer :P
en dan hebben we ineens al oefening.
ik snap u niet helemaal :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153250070
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:36 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

gescdheiden in de zin van het hele team doet de heist? dus 2x fleeca met verschillende users?
Fleeca kun je maar met z'n 2en doen zoals je weet. Jij moet dus met bijv. Divje die heist doen en Tornado met KVDML. Zolang je dezelfde leden maar gebruikt (en iedereen maar 1x gebruikt).
De 2e heist doen jullie dan gewoon weer met z'n vieren. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153250071
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:38 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ik snap u niet helemaal :)
Boyke snapt ons niet helemaal heb ik het idee ;)

ACHJA XD komt allumaal wel goeeeddd
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153250097
RB, nadat alles is unlocked dan kun je heists gewoon nog een keer spelen. Eindeloos. Je mist dus geen Pacific. Je kunt na we klaar zijn continu Pacific spelen als je dat wil.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153250110
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:39 schreef Divje het volgende:

[..]

Boyke snapt ons niet helemaal heb ik het idee ;)

ACHJA XD komt allumaal wel goeeeddd
jij zit niet in mijn team je hoeft me niet te snappen :+
pi_153250133
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:41 schreef redboyke het volgende:

[..]

jij zit niet in mijn team je hoeft me niet te snappen :+
Ik begrijp je heel goed, je hebt het alleen fout :+ wat Jolly hierboven zegt klopt :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153250135
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:41 schreef redboyke het volgende:

[..]

jij zit niet in mijn team je hoeft me niet te snappen :+
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
RB, nadat alles is unlocked dan kun je heists gewoon nog een keer spelen. Eindeloos. Je mist dus geen Pacific. Je kunt na we klaar zijn continu Pacific spelen als je dat wil.
ow ok np dan maar vind het leukers als ik een heist toch 1 keer gedaan heb
al was het maar om precies te weten wat ik moet doen en niet rond te lopen als een kip zonder kop
nog banger om foutjes te maken.

effe wat koffie drinken denk ik :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 16:43:51 ]
pi_153250145
Ik heb de pacific ook nog niet gedaan boyke :P
Ga er blanco in, komt wel goed :+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153250173
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:43 schreef Divje het volgende:
Ik heb de pacific ook nog niet gedaan boyke :P
Ga er blanco in, komt wel goed :+
moeilijkste vondik de bikes stelen. die lost en the damned fucken je keihard dus zorg dat je niet van je motor afvalt anders ben je dood.:P
en in groep rijden en niet eentje vol gas vooruit die alle lost and the damned spawned in 1 keer :P
want dan krijgt de rijder die het laatste rijd het zwaar te verduren

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 16:46:03 ]
pi_153250261
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:45 schreef redboyke het volgende:

[..]

moeilijkste vondik de bikes stelen. die lost en the damned fucken je keihard dus zorg dat je niet van je motor afvalt anders ben je dood.:P
en in groep rijden en niet eentje vol gas vooruit die alle lost and the damned spawned in 1 keer :P
want dan krijgt de rijder die het laatste rijd het zwaar te verduren
de key is een andere route te nemen die de gele streep aangeeft. Rechtdoor vanaf de bikes....dan wel de route volgens....moet je gewoon even goed opletten maar dan is het makkelijk te doen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153250296
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:48 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

de key is een andere route te nemen die de gele streep aangeeft. Rechtdoor vanaf de bikes....dan wel de route volgens....moet je gewoon even goed opletten maar dan is het makkelijk te doen.
Ik rij achter jou aan dus :+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153250299
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Fleeca kun je maar met z'n 2en doen zoals je weet. Jij moet dus met bijv. Divje die heist doen en Tornado met KVDML. Zolang je dezelfde leden maar gebruikt (en iedereen maar 1x gebruikt).
De 2e heist doen jullie dan gewoon weer met z'n vieren. :)
ok ja dat bedoelde ik....dus toch zoals boike zei Team ABCD

A en B doen fleeca en C ed D ook :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153250360
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:49 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik rij achter jou aan dus :+
Nou ja is best makkelijk....tis dan gewoon een kwestie van ontwijken. schieten schiet je weinig mee op.

Lester geeft dat ook aan van te voren. waarom je de race bikes hebt en niet de choppers. Gewoon vluchten en niet het gevecht aangaan.

Iemand die weet hoe KERS werkt hahaha _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_153250423
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:51 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nou ja is best makkelijk....tis dan gewoon een kwestie van ontwijken. schieten schiet je weinig mee op.

Lester geeft dat ook aan van te voren. waarom je de race bikes hebt en niet de choppers. Gewoon vluchten en niet het gevecht aangaan.

Iemand die weet hoe KERS werkt hahaha _O-
ik was eens van mijn brommer gevallen omdat er een auto staat recht om de hoek en ertegen was gebotst. en hij viel echt ondersteboven en ja lost and the damned kwam en kon nietmeer in de brommer die wilde iedere keer in die auto stappen :')
pi_153250425
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:51 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nou ja is best makkelijk....tis dan gewoon een kwestie van ontwijken. schieten schiet je weinig mee op.

Lester geeft dat ook aan van te voren. waarom je de race bikes hebt en niet de choppers. Gewoon vluchten en niet het gevecht aangaan.

Iemand die weet hoe KERS werkt hahaha _O-
KERS? Die kinetic barrel? Wat mis ik hier ;(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153250452
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:54 schreef Divje het volgende:

[..]

KERS? Die kinetic barrel? Wat mis ik hier ;(
kom je wel achter als je die setup speelt. Lester legt KERS dan even uit :P

nutteloos want wij pakken gewoon de kuruma ipv de motors in de final :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153250492
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:56 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

kom je wel achter als je die seup speelt. Lest legt KERS dan even uit :P

nutteloos want wij pakken gewoon de kuruma ipv de motors in de final :)
Ahzooooooo :+ ghehe
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153250528
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:56 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

kom je wel achter als je die setup speelt. Lester legt KERS dan even uit :P

nutteloos want wij pakken gewoon de kuruma ipv de motors in de final :)
zo ben ik ook eens doodgegaan. met de kuruma van die berg af rijden en dan iedereen vlieg uitstappen. ik had een kuruma tegen mijn bakkes :')
pi_153250538
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Ahzooooooo :+ ghehe
tis wel handig als iemand dat appartement vlakbij heeft voor de final. alhoewel het op de motors ook goed te doen is. In de final moet je dan juist wel de gele lijn volgen!
Maar dan nog moet je goed ontwijken en gewoon niet schieten. concentreren op wegkomen en niet op kills. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153250555
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:59 schreef redboyke het volgende:

[..]

zo ben ik ook eens doodgegaan. met de kuruma van die berg af rijden en dan iedereen vlieg uitstappen. ik had een kuruma tegen mijn bakkes :')
haha waarom stapte iedereen uit dan? :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153250564
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:00 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

tis wel handig als iemand dat appartement vlakbij heeft voor de final. alhoewel het op de motors ook goed te doen is. In de final moet je dan juist wel de gele lijn volgen!
Maar dan nog moet je goed ontwijken en gewoon niet schieten. concentreren op wegkomen en niet op kills. :)
Die heb jij toch? ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153250590
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:00 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

haha waarom stapte iedereen uit dan? :D
normaal moet je met je brommer van de berg rijden en dan parachutten en wij deden dat dus met de kuruma. dus ik stap uit en ik word direct gekilled door kuruma terwijl ik in de lucht was.
pi_153250654
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:01 schreef redboyke het volgende:

[..]

normaal moet je met je brommer van de berg rijden en dan parachutten en wij deden dat dus met de kuruma. dus ik stap uit en ik word direct gekilled door kuruma terwijl ik in de lucht was.
ow zo...nee gewoon naar beneden rijden in kuruma maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het veel leuker vind om het met motors te doen en dan ook die sprong....in de kuruma zit je ook maar te wachten niks te doen. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153250656
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:01 schreef redboyke het volgende:

[..]

normaal moet je met je brommer van de berg rijden en dan parachutten en wij deden dat dus met de kuruma. dus ik stap uit en ik word direct gekilled door kuruma terwijl ik in de lucht was.
Hoe stap jij uit ;) of zat je voorin en kreeg je die achterdeur tegen je bakkes :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153250858
RB: We kunnen precies uitleggen wat er gaat gebeuren in een bepaalde setup/heist. Je hoeft ze echt niet al eens gespeeld te hebben. Daarbij is voor iedereen eens de eerste keer en die van jou is dan gewoon nu aangekomen.

En nu verdomme eens vertrouwen hebben dat het goed komt of ik zorg dat je Prisoner bent in de Prison Break heist en laat je achter in de gevangenis! >:)

Zo. ^O^

Edit:

Eerste ronde:
Vrijdag, 05/06/2015, vanaf ~19:30
Heist 2 en 3.

Tweede ronde:
Zaterdag, 06/06/2015, vanaf ~19:30 of evt. starten in de middag.
Heist 4, indien het op schiet, heist 5.

Evt. derde ronde:
Zondag, 07/06/2015, vanaf ~19:30 of evt. starten in de middag.
Heist 5.

De eerste heist kunnen we wellicht vanavond doen?

Ik gooi gewoon wat tijden neer. Feedback!

[ Bericht 33% gewijzigd door Jolly_Reaper op 04-06-2015 17:23:34 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153251038
Kiek 'em goan!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153251052
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:23 schreef Divje het volgende:
Kiek 'em goan!
Tsja, vuurtje even aanhouden, want anders komt er helemaal niks van terecht. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153251101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Tsja, vuurtje even aanhouden, want anders komt er helemaal niks van terecht. :P
Daar hebben we jerrycans voor ingame. :Y
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153251155
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:26 schreef Divje het volgende:

[..]

Daar hebben we jerrycans voor ingame. :Y
Goed idee. Zodra ik Flash/Lompe/RB in-game zie dan zal ik dat gaan toepassen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153251195
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Goed idee. Zodra ik Flash/Lompe/RB in-game zie dan zal ik dat gaan toepassen.
Van ieder de achterruit insmeren met dat spul :Y en zorgen dat ze politie achter zich aan krijgen. Flashtits krijgt dat al als ie de sessie joined *O* scheelt weer
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153251264
*G* tijden wat mij betreft akkoord, in principe kan ik trouwens morgen ook in de middag, ik hou niet van zon en warmte. :+ zaterdag en zondag houdt ik mij aanbevolen voor in de avonduurtjes!
pi_153251266
:D
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153251319
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:33 schreef LompeHork het volgende:
*G* tijden wat mij betreft akkoord, in principe kan ik trouwens morgen ook in de middag, ik hou niet van zon en warmte. :+ zaterdag en zondag houdt ik mij aanbevolen voor in de avonduurtjes!
vanavond dan even die final afmaken?
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251329
niet de gijzelaars afmaken dus :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251344
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:36 schreef Blaadjes het volgende:
niet de gijzelaars afmaken dus :P
:')
Ik hoop dat DaapStaaf ook even komt opdagen. Daap, waar ben je nou!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153251392
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

:')
Ik hoop dat DaapStaaf ook even komt opdagen. Daap, waar ben je nou!
Hij zat vanmiddag in game. Ik wou met hork gaan spelen, druk ik op join crew kom ik opeens met iemand uit de crew die ik nog niet eerder had gezien :P
pi_153251400
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

:')
Ik hoop dat DaapStaaf ook even komt opdagen. Daap, waar ben je nou!
we doen hem sowieso met het aanwezige team. Oh ja en mochten we de motors gebruiken... let hier even op:

Rukker breekt pik na val van scooter
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:36 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

vanavond dan even die final afmaken?
Yup :) rond 19:00/19:30 ben ik er wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:41 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

we doen hem sowieso met het aanwezige team. Oh ja en mochten we de motors gebruiken... let hier even op:

Rukker breekt pik na val van scooter
_O-

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 17:41:57 ]
pi_153251493
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:41 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

we doen hem sowieso met het aanwezige team. Oh ja en mochten we de motors gebruiken... let hier even op:

Rukker breekt pik na val van scooter
Hij wou zeker schakelen en dacht dat ie in z'n auto zat. :o
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153251500
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:41 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Yup :) rond 19:00/19:30 ben ik er wel.

[..]

_O-
ok 19.30

-Blaadjes
-Gotcha
-LompeHork
-???

daapstaaf was 4e toch?
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251504
bumpje omdat we 2 pagina's verder zijn inmiddels:
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:38 schreef d4v1d het volgende:
wie wil er zaterdagavond humane raid doen? Vanaf een uurtje of 7 half8

- d4v1d
pi_153251524
wie is daapstaaf dan op FOK!? :o
pi_153251555
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:46 schreef d4v1d het volgende:
wie is daapstaaf dan op FOK!? :o
ehhh haha

geen idee meer....kut verschillende namen :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251564
Dit lijstje is ook een beetje outdated.

https://docs.google.com/s(...)qIJCdGDnYWe4/pubhtml

:')
pi_153251577
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:48 schreef d4v1d het volgende:
Dit lijstje is ook een beetje outdated.

https://docs.google.com/s(...)qIJCdGDnYWe4/pubhtml

:')
Ja onze leider is foetsie.
Wil wel een nieuwe maken, maar ook weer niet :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153251611
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:49 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja onze leider is foetsie.
Wil wel een nieuwe maken, maar ook weer niet :D
hey dolf heeft nog 4 dagen....dan is het klaar. Even weg ok maar nu is het wel heel lang.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251613
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:49 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja onze leider is foetsie.
Wil wel een nieuwe maken, maar ook weer niet :D
Hoelang issie al weg?
pi_153251639
Kun je überhaupt een nieuwe leader aanwijzen dan? :o dat wist ik niet eens joh. Zou wel tof zijn om de crew een beetje actief te houden.
pi_153251654
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:52 schreef LompeHork het volgende:
Kun je überhaupt een nieuwe leader aanwijzen dan? :o dat wist ik niet eens joh. Zou wel tof zijn om de crew een beetje actief te houden.
Volgensmij wordt het eerder gewoon een nieuwe crew maken
pi_153251660
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:51 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

hey dolf heeft nog 4 dagen....dan is het klaar. Even weg ok maar nu is het wel heel lang.
Ik weet niet meer hoe lang geleden hij het aangaf en hoelang hij aan gaf weg te zijn :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153251691
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:52 schreef LompeHork het volgende:
Kun je überhaupt een nieuwe leader aanwijzen dan? :o dat wist ik niet eens joh. Zou wel tof zijn om de crew een beetje actief te houden.
geen idee hoe dat werkt maar moet te lukken zijn.

Dolf speciaal voor jou: Je was fanatiek en dedicated als het om heists ging maar wat mij betreft lig je er nu al uit.

Je moet toch wel ergens tijd hebben even wat van je te laten horen?
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251694
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:15 schreef dolf1010 het volgende:
Ik ben de afgelopen en komende dagen druk dus wat minder actief op het forum en GTA.
Als second in command is divje dus even de "baas", invites naar hem sturen etc ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 14:05 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Dat is vast een natte kalender
R.I.P #neverforget
pi_153251705
Paar posts daaronder:

quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 00:10 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Oh god. Dan moet je niet raar opkijken als hij je uit de crew gooit hoor.

Dictatortje die divje. :P
:D
pi_153251710
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:55 schreef d4v1d het volgende:
Paar posts daaronder:

[..]

:D
_O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251720
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:55 schreef d4v1d het volgende:
Paar posts daaronder:

[..]

:D
:D
Ik ben totaal geen coup aan het plannen, nee hoor nee.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153251735
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:56 schreef Divje het volgende:

[..]

:D
Ik ben totaal geen coup aan het plannen, nee hoor nee.
wat zijn de mogelijkheden divje?
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251744
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:57 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

wat zijn de mogelijkheden divje?
Nieuwe crew starten en iedereen een invite sturen _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153251754
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Nieuwe crew starten en iedereen een invite sturen _O-
het is ff kut. Maar als we het groots bovenaan de OP zetten, en een topicpointer ("voordat je reageert") aanvragen moet het te doen zijn.
pi_153251757
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Nieuwe crew starten en iedereen een invite sturen _O-
proberen met dolf in contact te komen lijkt me ook een mogelijkheid :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251758
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik weet niet meer hoe lang geleden hij het aangaf en hoelang hij aan gaf weg te zijn :P
Mijn hersenen hebben "een paar weken" opgeslagen, maar weet dus niet of dit klopt.
Enfin, hij is nu al ruim een maand pleitte.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:45 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

daapstaaf was 4e toch?
Klopt. Als hij niet komt dan jammer hoor. Als je met mensen midden in een heist zit dan is het wel fijn om af en toe het forum in de gaten te houden, naar mijn bescheiden mening, zodat je weet wanneer we het afmaken. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153251776
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:58 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

proberen met dolf in contact te komen lijkt me ook een mogelijkheid :)
True true :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153251785
Dan nog, om nou een maand niks van je te laten horen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 18:00:24 ]
pi_153251802
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:59 schreef Divje het volgende:

[..]

True true :D
laten we dan dit afspreken. Dan proberen we tot t/m zondag. bij geen bereik starten we nieuwe crew maar liever niet wat mij betreft.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251820
Als je hem een PM via het forum stuurt komt er al het goed is een e-mail berichtje in zijn mailbox
pi_153251826
zelfde met fotoboek trouwens
pi_153251836
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:00 schreef d4v1d het volgende:
Dan nog, om nou een maand niks van je te laten horen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ook erg lang. In zijn schoenen had ik terug gekomen om in ieder geval de scepter aan iemand anders over te dragen.
Gelukkig heeft Divje nog rechten om mensen toe te voegen etc. anders waren we helemaal in de aap gelogeerd.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153251870
laatste bezoek: 2 dagen, 2 uur geleden.

misschien toch aan hem om actie te ondernemen....lijkt mij

iedereen akkoord met wachten t/m zondag en dan zelf actie ondernemen?
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251874
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:00 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

laten we dan dit afspreken. Dan proberen we tot t/m zondag. bij geen bereik starten we nieuwe crew maar liever niet wat mij betreft.
Start ook liever niks nieuws. Ben je alle crew-stats ook kwijt. En hij zal vast wel terug komen.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik vind dat ook erg lang. In zijn schoenen had ik terug gekomen om in ieder geval de scepter aan iemand anders over te dragen.
Gelukkig heeft Divje nog rechten om mensen toe te voegen etc. anders waren we helemaal in de aap gelogeerd.
De representatives kunnen ook wel mensen recruiten. Of ze de request van die persoon daarna kunnen accepten weet ik niet :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153251878
en zomaar een maand zonder FOK! kunnen :{ wat voor nep-auti ben je dan..
pi_153251884
Waarom hebben we dolf eigenlijk precies nodig, niet lullig bedoeld :P Maar wat kan dolf, wat divje niet kan?
pi_153251908
behalve rangen beheren binnen de crew dan.
pi_153251917
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:04 schreef d4v1d het volgende:
Waarom hebben we dolf eigenlijk precies nodig, niet lullig bedoeld :P Maar wat kan dolf, wat divje niet kan?
Hij kan nu besluiten terug te keren en ons allemaal te kicken onder het mom van 'muiterij!!!1' :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153251924
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Hij kan nu besluiten terug te keren en ons allemaal te kicken onder het mom van 'muiterij!!!1' :D
Als jij nou maar gewoon zorgt dat je actief blijft :{w
pi_153251930
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:06 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Als jij nou maar gewoon zorgt dat je actief blijft :{w
Sowieso :Y
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153251952
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:04 schreef d4v1d het volgende:
Waarom hebben we dolf eigenlijk precies nodig, niet lullig bedoeld :P Maar wat kan dolf, wat divje niet kan?
Hij heeft het opgezet dus vandaar.

Mensen beetje tijd gunnen maar die is nu bijna op :)

En dan komt het....wie wordt de nieuwe Blatter :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251963
Ik bied me aan, ik beloof gratis hoeren voor iedere crewmember
pi_153251964
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:04 schreef Divje het volgende:

De representatives kunnen ook wel mensen recruiten. Of ze de request van die persoon daarna kunnen accepten weet ik niet :P
Oh, dat ga ik eens proberen dan. Ik heb nog 37 mensen die willen joinen.

Maar zonder gekheid, iemand van ons die eerst een pm naar Dolf stuurt?
Lijkt me een taak voor 'Second in command' Divje. :Y)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153251980
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Oh, dat ga ik eens proberen dan. Ik heb nog 37 mensen die willen joinen.

Maar zonder gekheid, iemand van ons die eerst een pm naar Dolf stuurt?
Lijkt me een taak voor 'Second in command' Divje. :Y)
pm en dm gedaan :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153251982
Dat hoef je niet waar te maken toch zodra je verkozen wordt? gewoon een beetje liegen en campagne voeren
pi_153251995
ik ben gewoon voor divje als er een nieuwe crew leader zou worden, en voor de rest onder divje nog wat actieve leden.
pi_153251998
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:08 schreef d4v1d het volgende:
Ik bied me aan, ik beloof gratis hoeren voor iedere crewmember
Too late :D al was dat een lapdance ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Oh, dat ga ik eens proberen dan. Ik heb nog 37 mensen die willen joinen.

Maar zonder gekheid, iemand van ons die eerst een pm naar Dolf stuurt?
Lijkt me een taak voor 'Second in command' Divje. :Y)
B. is welbespraakt itt ik. En om 'm nu plat te PM/DM'n is ook wat _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153251999
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:08 schreef d4v1d het volgende:
Ik bied me aan, ik beloof gratis hoeren voor iedere crewmember
Niet nodig, ik zwem in het geld.

Ik kies voor Blaadjes/Divje. Goeie teamplay instelling en vaak op het forum te vinden. ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:09 schreef Divje het volgende:
B. is welbespraakt itt ik. En om 'm nu plat te PM/DM'n is ook wat _O-
Nou ja, ligt er toch aan wat je zegt. :P Als we vragen hoe het is en wanneer ie terug komt dan vragen we niks teveel lijkt me. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153252003
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Niet nodig, ik zwem in het geld.

Ik kies voor Blaadjes/Divje. Goeie teamplay instelling en vaak op het forum te vinden. ^O^
Eens.
pi_153252014
Laten we nou eerst eens Dolf's reactie afwachten voor we gaan lobbyen en verkiezingscampagne's op gaan starten :+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153252019
Maar gaan we vanavond nog iets doen? apart van dat groepje die fleeca gaat doen
pi_153252027
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:10 schreef Divje het volgende:
Laten we nou eerst eens Dolf's reactie afwachten voor we gaan lobbyen en verkiezingscampagne's op gaan starten :+
niet zo bescheiden :P

Beste zou gewoon zijn om het zo te laten, met een actieve dolf :P
pi_153252047
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:10 schreef Divje het volgende:
Laten we nou eerst eens Dolf's reactie afwachten voor we gaan lobbyen en verkiezingscampagne's op gaan starten :+
mwa we kunnen ons best voorbereiden.

Ik zeg Gotcha...heel veel aanwezig en perfecte instelling. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153252057
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:12 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

mwa we kunnen ons best voorbereiden.

Ik zeg Gotcha...heel veel aanwezig en perfecte instelling. :)
Gotcha is meer aanwezig in het spel dan wie dan ook volgens mij :Y
Plus, ik voel me uiterst prettig in de Lieutenant-rol, al is Commisioner ook goed wmb :+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153252063
Blaadje, Divje, Gotcha, whatever. :7 mijn part alle drie.
pi_153252097
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:12 schreef LompeHork het volgende:
Blaadje, Divje, Gotcha, whatever. :7 mijn part alle drie.
drie eenheid....whahummmmmmm O-)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153252108
Jaja, maar jullie kennen mijn verborgen ACHTUNG NEIN BEFEHL IST BEFEHL kant niet. o|O

Enfin, ik ga Dolf maar even een berichtje sturen dan, mocht niemand anders het doen? :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153252121
had divje al gedaan toch
pi_153252124
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:09 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

pm en dm gedaan :)
pi_153252125
Beter worden we allemaal verplicht om achter de leider te blijven rijden en allemaal dezelfde kleuren auto's te nemen inclusief outfit.

PC Master Race en alles. Dit was heul geen sneer.
pi_153252130
en ik ook haha...volle inbox voor die jongen :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153252142
jongens, was dolf al ge pm't?

anders doe ik het wel even hoor
pi_153252149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:16 schreef Blaadjes het volgende:
en ik ook haha...volle inbox voor die jongen :D
Ik heb niks gestuurd :+

quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:16 schreef LompeHork het volgende:
Beter worden we allemaal verplicht om achter de leider te blijven rijden en allemaal dezelfde kleuren auto's te nemen inclusief outfit.

PC Master Race en alles. Dit was heul geen sneer.
_O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153252154
back had gesprek met de psycholoog.
pi_153252164
zullen we ook een tof handgebaar invoeren? dat we kunnen groeten
pi_153252167
Iemand zin om vanavond te kijken wie er het langst op de Hydra kan blijven staan terwijl we steeds hoger gaan?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153252170
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:18 schreef Divje het volgende:
Iemand zin om vanavond te kijken wie er het langst op de Hydra kan blijven staan terwijl we steeds hoger gaan?
ik neem m'n parachute mee
pi_153252174
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:18 schreef d4v1d het volgende:
zullen we ook een tof handgebaar invoeren? dat we kunnen groeten
We rapen elkaar onder de douche, is dat tof genoeg?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153252177
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:18 schreef redboyke het volgende:
back had gesprek met de psycholoog.
Ging 't wat?
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:18 schreef d4v1d het volgende:
zullen we ook een tof handgebaar invoeren? dat we kunnen groeten
Gewoon wijzen :')
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:18 schreef Divje het volgende:
Iemand zin om vanavond te kijken wie er het langst op de Hydra kan blijven staan terwijl we steeds hoger gaan?
Ja. Per definitie en uit volle borst: JA.
pi_153252187
heeft er dan iemand een hydra gekocht hier? :7
pi_153252190
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:19 schreef d4v1d het volgende:
heeft er dan iemand een hydra gekocht hier? :7
Boyke :Y

rijke tatta dat ie is

parachute is wel een vereiste ja :D aangezien je op een gegeven moment om valt en begint te glijden _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153252233
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:18 schreef Divje het volgende:
Iemand zin om vanavond te kijken wie er het langst op de Hydra kan blijven staan terwijl we steeds hoger gaan?
Hell yeah! En waarom maar 1 persoon? Passen er wel 5 op!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153252242
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Hell yeah! En waarom maar 1 persoon?
Ik bedoelde dus met meer man op de Hydra staan :+

Wie het langst blijft staan krijgt een lapdance met toeschouwers :Y
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153252248
Mogen we elkaar er ook afslaan
  donderdag 4 juni 2015 @ 18:23:55 #177
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153252258
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:18 schreef Divje het volgende:
Iemand zin om vanavond te kijken wie er het langst op de Hydra kan blijven staan terwijl we steeds hoger gaan?
ok ik kom wel vanavond online zodat je kan vliegen. zeg maar wanneer ben oproepbaar.
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:19 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ging 't wat?

kwam er eigenlijk op neer dat ze willen dat ik wat meer van het leven verlang dan altijd om mijn kamer te zitten en dat ze aan het proberen zijn om oplossing te zoeken die het best bij mij past zodat ik alleen kan gaan wonen.
pi_153252260
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rb ga jij die loyalty shit doen of nie?
heb toch al ja gezegd?
pi_153252278
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:23 schreef d4v1d het volgende:
Mogen we elkaar er ook afslaan
Nee. :')
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153252282
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Nee. :')
Maar mijn golfclub glanst zo mooi ;(

Hork weet
pi_153252293
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:18 schreef redboyke het volgende:
back had gesprek met de psycholoog.
Heb je Roger ook besproken? :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153252297
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:24 schreef redboyke het volgende:

[..]

ok ik kom wel vanavond online zodat je kan vliegen. zeg maar wanneer ben oproepbaar.
Ligt eraan hoe laat iedereen die mee wil doen er kan zijn? :)

quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:25 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maar mijn golfclub glanst zo mooi ;(

Hork weet
_O-
Laat dat ding maar op de golfbaan :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153252301
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:25 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maar mijn golfclub glanst zo mooi ;(

Hork weet
Dan sla je jezelf er maar af. :+
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153252311
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:26 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Heb je Roger ook besproken? :)
:D
pi_153252313
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:26 schreef Divje het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe laat iedereen die mee wil doen er kan zijn? :)
Ik heb pas vreten over een halfuurtje
pi_153252322
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:26 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Heb je Roger ook besproken? :)
is nu matt geworden. maar die is wel wat behulpzaam die heeft ook geen Tier1
komt er op neer dat nu ik windows live wel heb kunnen linken dat ik GTA IV online eens moet spelen.
wat ik eigenlijk al dacht ja.
pi_153252323
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:27 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik heb pas vreten over een halfuurtje
Net besteld? :+

Ik ben er zelf pas om ongeveer 20.00 :@
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153252331
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:28 schreef Divje het volgende:

[..]

Net besteld? :+

Ik ben er zelf pas om ongeveer 20.00 :@
nee. ik woon nog thuis en mn ouders koken gewoon :7
pi_153252346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:27 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik heb pas vreten over een halfuurtje
ik mis de tijd dat ik gewoon achter de pc kon eten als een echte!
pi_153252362
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:28 schreef d4v1d het volgende:

[..]

nee. ik woon nog thuis en mn ouders koken gewoon :7
wat schaft de pot vanavond?
pi_153252370
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:29 schreef redboyke het volgende:

[..]

wat schaft de pot vanavond?
Geen idee. :P
pi_153252372
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:28 schreef d4v1d het volgende:

[..]

nee. ik woon nog thuis en mn ouders koken gewoon :7
Ahh luxe luxe.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153252377
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:28 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik mis de tijd dat ik gewoon achter de pc kon eten als een echte!
Als ik alleen thuis ben is dat het ook standaard _O_
pi_153252380
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Ahh luxe luxe.
Ben ook pas 18 dus kan nog prima :P
pi_153252381
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:28 schreef redboyke het volgende:

[..]

is nu matt geworden. maar die is wel wat behulpzaam die heeft ook geen Tier1
komt er op neer dat nu ik windows live wel heb kunnen linken dat ik GTA IV online eens moet spelen.
wat ik eigenlijk al dacht ja.
nice ^O^
Ich hock in meinem Bonker
pi_153252400
Waarom wil je eigenlijk zo graag dat dat er staat op je profiel.

Zal me een reet roesten :P
pi_153252456
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:31 schreef d4v1d het volgende:
Waarom wil je eigenlijk zo graag dat dat er staat op je profiel.

Zal me een reet roesten :P
gewoon omdat daar nu 2 lege plekken staan en ik heb GTA IV en liberty city stories.
gewoon is mooier toch als GTA fan :P
ben member since 2008!
pi_153252462
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:31 schreef d4v1d het volgende:
Waarom wil je eigenlijk zo graag dat dat er staat op je profiel.

Zal me een reet roesten :P
Ik mis alleen Max Payne 1 en nog zo'n rotspel :+
Maar ben wat dat betreft net als boyke denk ik, ik wou ook al m'n R* games erbij hebben, maarja, sommige kwamen uit toen ze social club nog niet eens hadden :P

Maargoed, alle GTA's op je bureaublad is ook kicken :7 :')
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 4 juni 2015 @ 18:36:10 #200
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153252512
sow, 3 uurtjes weg en 4 pagina's erbij...
TIJD OM OP BEPAALDE PUNTEN TE REAGEREN!!!!

KERS: Kinetic Energy Recovery System, een systeem waarbij de kinetische energie die vrijkomt bij het remmen wordt omgezet in een elektrische lading, waarna deze wordt opgeslagen in een batterij. wordt in de autosport gebruikt om extra vermogen te genereren en in elektrische auto's om de duur/afstand die met 1 accu gereden kan worden te verlengen.

over dolf: geen idee waar hij is, en als er een nieuwe leader komt, ik heb geen belangstelling. ben meer van het volgen dan van het leiden. dus divje ofzo is voor mij prima
pi_153252589
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:36 schreef lesleyyb het volgende:
sow, 3 uurtjes weg en 4 pagina's erbij...
TIJD OM OP BEPAALDE PUNTEN TE REAGEREN!!!!

KERS: Kinetic Energy Recovery System, een systeem waarbij de kinetische energie die vrijkomt bij het remmen wordt omgezet in een elektrische lading, waarna deze wordt opgeslagen in een batterij. wordt in de autosport gebruikt om extra vermogen te genereren en in elektrische auto's om de duur/afstand die met 1 accu gereden kan worden te verlengen.

over dolf: geen idee waar hij is, en als er een nieuwe leader komt, ik heb geen belangstelling. ben meer van het volgen dan van het leiden. dus divje ofzo is voor mij prima
ik heb forum op 301 posts per pagina gezet heb je een lange pagina is wel chill!
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs klikken en dan naar ovrige gaan en daar dan 301 zetten
pi_153252636
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Hoe stap jij uit ;) of zat je voorin en kreeg je die achterdeur tegen je bakkes :D
ja ik zat voorin
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 17:05 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ow zo...nee gewoon naar beneden rijden in kuruma maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het veel leuker vind om het met motors te doen en dan ook die sprong....in de kuruma zit je ook maar te wachten niks te doen. :)
zolang je wagen niet afdonderd en geen parachut heb heb je politie volgens mij
pi_153252672
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:39 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik heb forum op 301 posts per pagina gezet heb je een lange pagina is wel chill!
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs klikken en dan naar ovrige gaan en daar dan 301 zetten
dat is wel killing voor je mobiel :P
pi_153252696
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:43 schreef d4v1d het volgende:

[..]

dat is wel killing voor je mobiel :P
stuk of 30 plaatjes erbij :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153252704
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:43 schreef d4v1d het volgende:

[..]

dat is wel killing voor je mobiel :P
zolang je maar niet in het anime topic gaat is het redelijk save :P
daarom best fotos in een spoiler :P
verder zit ik nooit mobiel

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 18:44:47 ]
pi_153252919
de geur van bbq lucht en aangebrand vlees en kolen en rook
pi_153252984
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:53 schreef d4v1d het volgende:
de geur van bbq lucht en aangebrand vlees en kolen en rook
Ha :D vanmiddag ook gedaan :9 :9
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153252990
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:33 schreef redboyke het volgende:

[..]

gewoon omdat daar nu 2 lege plekken staan en ik heb GTA IV en liberty city stories.
gewoon is mooier toch als GTA fan :P
ben member since 2008!
Uhuh, je houdt er gewoon van om helpdesk medewerkers te zieken. :D
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153252999
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:53 schreef d4v1d het volgende:
de geur van bbq lucht en aangebrand vlees en kolen en rook
heerlijk toch van die mensen die een mooi stukje vlees weten te verneuken op de bbq :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153253021
morgen gewoon een pizza bakken op de barbecue :7
pi_153253026
Nog ff uitwaaien op balkon met Soulwax FM aan :9 heerlijk dit.

Nait Soezn Moar Broezn
pi_153253076
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:56 schreef d4v1d het volgende:
morgen gewoon een pizza bakken op de barbecue :7
deksel erop en gaan :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153253107
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Uhuh, je houdt er gewoon van om helpdesk medewerkers te zieken. :D
nee echt waar ik ben zo iemand die het meestal zelf altijd oplost en heel raar een ticket aanmaakt want ben niet echt een klager. maar als je die games hebt waarom zou je dan niet willen dat die ook op je profiel staat?
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:56 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

heerlijk toch van die mensen die een mooi stukje vlees weten te verneuken op de bbq :D
ja lekker worstjes van de BBQ mmmmmm.
mijn vader noemde me altijd de worstjes dief want ik ging in midden van de nacht al die worstjes die over waren opeten :P
pi_153253109
HIT ME WITH THOSE LAZER BEAMS

PEW-PEW-PEW-PEW-PEW-PEW-PEW-PEW-PEW-PEW-PEW
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153253125
wat een aids
pi_153253144
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:00 schreef d4v1d het volgende:
wat een aids
Laat me raden, Non Stop Pop FM ?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153253179
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:01 schreef Divje het volgende:

[..]

Laat me raden, Non Stop Pop FM ?
nee _O-
pi_153253187
spotify
pi_153253225
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:03 schreef d4v1d het volgende:
spotify
Kan ook ja.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153253244
spotify:album:3z65S3MePSLso7WuCdwyOb
pi_153253248
oh dat werkt niet meer.
pi_153253349
quote:
:') goed. Ik zet GTA wel aan, dan kan dit tenminste uit _O-
pi_153253354
haten :')
pi_153253515
Hey Div, je had nu een Oracle, maar wilde je ook nog een Oracle XS? Want ik heb er nu 1 van de weg geplukt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153253607
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hey Div, je had nu een Oracle, maar wilde je ook nog een Oracle XS? Want ik heb er nu 1 van de weg geplukt.
zet hem in je garage :+ _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_153253635
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hey Div, je had nu een Oracle, maar wilde je ook nog een Oracle XS? Want ik heb er nu 1 van de weg geplukt.
Nope, ben tevreden met m'n Oracle, wou die XS heulemaal niet :+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153253644
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:17 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

zet hem in je garage :+ _O-
Als ik hem in m'n garage zet wordt het dan niet automatisch een personal vehicle? Ofwel, kan iemand anders hem dan wel overnemen?
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:18 schreef Divje het volgende:

[..]

Nope, ben tevreden met m'n Oracle, wou die XS heulemaal niet :+
Okido, naar de sloop er mee! :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153253706
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Als ik hem in m'n garage zet wordt het dan niet automatisch een personal vehicle? Ofwel, kan iemand anders hem dan wel overnemen?

[..]

Okido, naar de sloop er mee! :)
als je in garage zet komt er toch automatisch tracker op?
pi_153253983
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Als ik hem in m'n garage zet wordt het dan niet automatisch een personal vehicle? Ofwel, kan iemand anders hem dan wel overnemen?

[..]

Okido, naar de sloop er mee! :)
volgensmij verkoopt die oracle aardig bij de mod shop?
pi_153254031
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153254047
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:31 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
godver :')
pi_153254076
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:31 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153254077
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:31 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
:D

ik kom nu online voor pacific final
Ich hock in meinem Bonker
pi_153254110
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:31 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_153254141
Stupide trouwens dat de deur op slot gaat als er iemand in de badkamer is :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153254201
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:33 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

:D

ik kom nu online voor pacific final
LompeHork en ik zijn er al. :) Denk dat je voor de 4e maar even iemand anders moet selecteren. :{
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153254217
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

LompeHork en ik zijn er al. :) Denk dat je voor de 4e maar even iemand anders moet selecteren. :{
yo divje wake up :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153254254
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:39 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

yo divje wake up :)
Als complete noob in die finale vraag je mij :D kom eraan :9
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153254260
zo net effe 68euro belwaarde opgebeld om 3x15euro herlaadtickets te kopen.
de enige manier om wat goedkoper te kunnen GTA spelen voor me want mijn provider vraagt 10euro voor 500MB surfbundel en met 1 herlaadticket krijg ik 15euro belwaarde + 4GB
toch wel leuk zo'n loophole :P en 1 GTA sessie verbruikt ongeveer 1.3GB da's een paar uur gamen.
pi_153254337
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:41 schreef Divje het volgende:

[..]

Als complete noob in die finale vraag je mij :D kom eraan :9
10 seconden te laat :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153254383
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:41 schreef redboyke het volgende:
zo net effe 68euro belwaarde opgebeld om 3x15euro herlaadtickets te kopen.
de enige manier om wat goedkoper te kunnen GTA spelen voor me want mijn provider vraagt 10euro voor 500MB surfbundel en met 1 herlaadticket krijg ik 15euro belwaarde + 4GB
toch wel leuk zo'n loophole :P en 1 GTA sessie verbruikt ongeveer 1.3GB da's een paar uur gamen.
Heb jij de loterij gewonnen ofzo? Je lijkt wel gek, GTA spelen met zo'n bundel. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153254390
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:44 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

10 seconden te laat :)
Ahhh boehoe. :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153254435
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:46 schreef Divje het volgende:

[..]

Ahhh boehoe. :D
Echt he, soms krijg je geen heist ploeg vol en soms vis je er naast. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153254455
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Heb jij de loterij gewonnen ofzo? Je lijkt wel gek, GTA spelen met zo'n bundel. :P
internet hier in de instelling is geblokkeerd dat je niks anders kan dan surfen.(enkel poort 80 en 443 staan open)
(al kan ik wel s'avonds wel wat downloaden via usenet en werkt torrent wel met vpn maar supertraag)
kan nieteens op steam inloggen en verder is dit internet heel de dag retetraag dus een vpn gebruiken is geen optie.
af en toe wil ik eens wat gamen en dan is mobiel internet de enige manier.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 19:51:26 ]
pi_153254476
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:48 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Echt he, soms krijg je geen heist ploeg vol en soms vis je er naast. ;(
Ja goffetomme bittere teleurstelling dit.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153255521

Dit doet mijn keyboard dus.
pi_153255768
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:50 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja goffetomme bittere teleurstelling dit.
Join ons nu :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153255788
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:50 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja goffetomme bittere teleurstelling dit.
Troost je, we zijn alweer klaar. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153256128
Jongens, of ik zit m zwaar te spacen, of er worden auto's gecloned, er verdwijnen auto's uit mn garage, er verschijnen auto's in mn garage, dat allemaal terwijl ik alleen in een crewsessie zit :{
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153256208
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:54 schreef Divje het volgende:
Jongens, of ik zit m zwaar te spacen, of er worden auto's gecloned, er verdwijnen auto's uit mn garage, er verschijnen auto's in mn garage, dat allemaal terwijl ik alleen in een crewsessie zit :{
cool ik wel ik wel gratis auto's :P
pi_153256210
Volgensmij was dat mijn internet :')
pi_153256214
En ik kan jullie niet joinen. En mn auto's zijn er weer, nog steeds in mijn gauntlet gecloned, en heb ik er opeens een banshee bij _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153256300
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:57 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij was dat mijn internet :')
Vandaar dat je uitstapte

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:57 schreef Divje het volgende:
En ik kan jullie niet joinen. En mn auto's zijn er weer, nog steeds in mijn gauntlet gecloned, en heb ik er opeens een banshee bij _O-
zie je niet eens online.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153256345
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:54 schreef Divje het volgende:
rage, dat allemaal terwijl ik alleen in een crewsessie zit
Opnieuw inloggen?
Oh, je hebt ze weer terug + extras. Vage shit. :S
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153258005
afkickverschijnselen ;( Van het weekend weer wat uurtjes opsnuiven hoor!

voordat jullie denken dat ik er niet meer ben en mij uit de crew zetten, stelletje muitenarijers
pi_153260071
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:52 schreef Thrilled het volgende:
afkickverschijnselen ;( Van het weekend weer wat uurtjes opsnuiven hoor!

voordat jullie denken dat ik er niet meer ben en mij uit de crew zetten, stelletje muitenarijers
Als jij niet komt opdagen dan ben jij toch de muiter? :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 4 juni 2015 @ 23:29:13 #258
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153261374
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:52 schreef Thrilled het volgende:
afkickverschijnselen ;( Van het weekend weer wat uurtjes opsnuiven hoor!

voordat jullie denken dat ik er niet meer ben en mij uit de crew zetten, stelletje muitenarijers
Er is een crew regel opgesteld dat als je niet elke dag 20k inlevert bij de Crew Bank, je er uit gekickt wordt.
pi_153261517
Plop. Sorry, Div. Waren ineens weg en je kon onze 'laters' niet meer horen.
Zo bij deze: Spreek je later! :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153261555
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 23:35 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Plop. Sorry, Div. Waren ineens weg en je kon onze 'laters' niet meer horen.
Zo bij deze: Spreek je later! :)
Hoorde nog wel iets van 'spreek..' ;)
Succes met de heist :D :W
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153261801
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 23:36 schreef Divje het volgende:

[..]

Hoorde nog wel iets van 'spreek..' ;)
Succes met de heist :D :W
Dank. :P

@Flashfists en Redboyke: Lompe en ik doen ons deel van de eerste heist alvast. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153263250
flashfist ben je nog online?
pi_153263733
Er is niemand meer online. Bedtijd! :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153269753
Zit me net af te vragen met wie ik nou van Mt Chilliad af gekletterd ben op een mountainbike tijdje terug. Was nog best een leuke race _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153269800
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:29 schreef Divje het volgende:
Zit me net af te vragen met wie ik nou van Mt Chilliad af gekletterd ben op een mountainbike tijdje terug. Was nog best een leuke race _O-
:W
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153269856
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:31 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

:W
O hai ^__^

Was hier nog best episch, omdat dit nummer
toen op de 'radio' kwam.
Op 0:31 reed ik die ramp af, en precies op 0:38 raakte ik de grond _O_ :D

Ook lekkere vrijdagochtend herrie :Y)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153270266
Wat een pokke herrie. xD
We moeten nog eens zo'n berg afdaling doen, met zoveel mogelijk mensen. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153270312
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wat een pokke herrie. xD
We moeten nog eens zo'n berg afdaling doen, met zoveel mogelijk mensen. :P
:Y
Met een beetje beleid kan je met hoge snelheid (jaja tegenstrijdig) naar beneden zonder te crashen. Wel tof :P
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 5 juni 2015 @ 12:19:14 #269
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153270921
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 23:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Dank. :P

@Flashfists en Redboyke: Lompe en ik doen ons deel van de eerste heist alvast. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 00:31 schreef redboyke het volgende:
flashfist ben je nog online?
Oh sorry boys ik was even druk met mijn carrière, solliciteren als een malle enzo. Vanavond ben ik er wel ^O^ ^O^
pi_153271025
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:51 schreef Divje het volgende:

[..]

:Y
Met een beetje beleid kan je met hoge snelheid (jaja tegenstrijdig) naar beneden zonder te crashen. Wel tof :P
Ik voel een nieuwe panto race inspiratie opborrelen :+
Ich hock in meinem Bonker
pi_153271164
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 12:25 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik voel een nieuwe panto race inspiratie opborrelen :+
Ook leuk :Y *stuiter-stuiter*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153271385
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 12:25 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik voel een nieuwe panto race inspiratie opborrelen :+
Het is in ieder geval een stuk veiliger, in die belachelijk sterke kooi constructie van die speelgoed autootjes. :P
Hoe vaak ik mezelf niet te pletter heb gefietst/gemotort van die berg af...
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef JaqenHghar het volgende:
Oh sorry boys ik was even druk met mijn carrière, solliciteren als een malle enzo. Vanavond ben ik er wel ^O^ ^O^
Toppie! Als RB zich ook even meldt dan kunnen jullie snel die eerste heist doen en daarna kunnen we over naar het echte werk. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 12:50:24 #273
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153271543
Ik zal vanmiddag eens die editor opstarten, kieken hoe het werkt :+
pi_153271595
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:33 schreef LompeHork het volgende:

Dit doet mijn keyboard dus.
Hé, die is van mij :+
pi_153271880
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 12:50 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik zal vanmiddag eens die editor opstarten, kieken hoe het werkt :+
Best simpel.

Het kutte is wel checkpoint tussen voegen. nou ja het is heel simpel als je het weet. in begin 2x race helemaal overnieuw gemaakt totdat ik er achter was hoe een extra checkpoint tussen te voegen. :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153273709
niet te doen een starting grid te maken bovenop die berg.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153273727
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 14:33 schreef Blaadjes het volgende:
niet te doen een starting grid te maken bovenop die berg.
Op zich jammer, maar de berg op klimmen met die panto's vind ik ook erg leuk, hoor. :D
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153273760
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 14:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Op zich jammer, maar de berg op klimmen met die panto's vind ik ook erg leuk, hoor. :D
das ook wel tof idd maar dan mag ik wel heel wat banden stapels neerleggen :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153273834
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 14:36 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

das ook wel tof idd maar dan mag ik wel heel wat banden stapels neerleggen :D
Mwa, misschien op wat strategische punten, maar als je beheerst rijdt dan is het prima te doen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 15:29:15 #280
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153274970
Panto Panic 1 is bijna klaar _O- _O- Wellicht dat ik nog wat jumps en wapens toevoeg.

Gewoon 1 lap behoorlijk lange race met een schans er al in. Wellicht vanavond even beta testen?
pi_153276389
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 15:29 schreef JaqenHghar het volgende:
Panto Panic 1 is bijna klaar _O- _O- Wellicht dat ik nog wat jumps en wapens toevoeg.

Gewoon 1 lap behoorlijk lange race met een schans er al in. Wellicht vanavond even beta testen?
zeker!

Panto race O+
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 5 juni 2015 @ 16:55:15 #282
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153277599
Herrinering voor kvdml blaadjes en divje, vanavond 20:30. Het is toegestaan om tegelijkertijd voetbal te volgen
pi_153277945
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:55 schreef lesleyyb het volgende:
Herrinering voor kvdml blaadjes en divje, vanavond 20:30. Het is toegestaan om tegelijkertijd voetbal te volgen
Moet Ajax spelen dan? :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_153278510
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:55 schreef lesleyyb het volgende:
Herrinering voor kvdml blaadjes en divje, vanavond 20:30. Het is toegestaan om tegelijkertijd voetbal te volgen
Hadden we wat afgesproken? :@
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:57:17 #285
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153279279
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:24 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Hadden we wat afgesproken? :@
heb eergisteren ofzo gevraagd of we vandaag om 20:30 met fleeca job en prison break kunnen beginnen. blijkbaar overheen gelezen...
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:57:33 #286
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153279293
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:04 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Moet Ajax spelen dan? :P
nope, champions league finale
pi_153280169
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:57 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

nope, champions league finale
Eh, dat is toch morgen? :D

06 juni!!!!
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:37:05 #288
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153280257
Panto Panic is ready for race-age :+
pi_153280303
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:37 schreef JaqenHghar het volgende:
Panto Panic is ready for race-age :+
Race-rage!
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:38:47 #290
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153280313
Bring it.
pi_153280350
Ik breng niks :+

Vanaf 20.00 online. Rare drukke dag vandaag :')
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:40:51 #292
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153280377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:40 schreef Divje het volgende:
Ik breng niks :+

Vanaf 20.00 online. Rare drukke dag vandaag :')
Jij ook al :o
pi_153280424
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:40 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Jij ook al :o
Wel vaker :D maar vandaag spant de kroon. Zal wel door de hitte komen :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153281107
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:57 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

heb eergisteren ofzo gevraagd of we vandaag om 20:30 met fleeca job en prison break kunnen beginnen. blijkbaar overheen gelezen...
oh die heb ik inderdaad gemist :P

Ik kan in de basis wel mee doen, maar heb pieperdienst bij de brandweer, dus als hij gaat moet ik wel per direct weg :') Kans is aanwezig, maar klein.. your call ;)
pi_153281351
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:40 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Jij ook al :o
wanneer ben je online om fleeca te doen?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 19:16:10 #296
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153281433
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:14 schreef redboyke het volgende:

[..]

wanneer ben je online om fleeca te doen?
Nu.
pi_153281452
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:14 schreef redboyke het volgende:

[..]

wanneer ben je online om fleeca te doen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:16 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Nu.
*O*
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153281528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:16 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Nu.
ok ik kom online
pi_153282037
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

[..]

*O*
zullen wij die Panto Panic even testen dan? :)

ik nodig je wel uit.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153282074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

zullen wij die Panto Panic even testen dan? :)

ik nodig je wel uit.
Daar wil ik ook wel aan mee doen :P
pi_153282112
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:34 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Daar wil ik ook wel aan mee doen :P
ok
Ich hock in meinem Bonker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')