Ja, doen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:45 schreef Megara het volgende:
[..]Het is toch geen mooie fapbare foto, hier, wacht:
[ afbeelding ]
Zou je wel staan. Go for it.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:45 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Het is simpelweg een lelijk kapsel, maar mooie mensen komen er mee weg omdat ze mooi zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Alleen mooie meisjes komen weg met dit soort kapsels. Lelijke meisjes krijgen extra strafpunten als ze zo erbij lopen. Dat je het ff weet.
Ik vind het gewoon smerig om te zienquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit dus. Het is simpelweg een lelijk kapsel, maar mooie mensen komen er mee weg omdat ze mooi zijn.
Net zoals dat hipster-knotje bij mannen.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe je haar gewoon zo.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:45 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het zo zie zou ik toch maar even een kapper inschakelen. Afgezien daarvan denk ik dat je het wel kan hebben. Al is verstandig misschien anders, vanwege vooroordelen, maar dat is geheel jouw eigen keus.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:43 schreef Megara het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn broertje. Maar hij mocht het scheren als ik het over een paar dagen nog een goed idee vind, ik denk dat het ook een beetje aan de rest van je uiterlijk ligt.
Alsof wij er wat aan kunnen doen dat we mooi geboren zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit dus. Het is simpelweg een lelijk kapsel, maar mooie mensen komen er mee weg omdat ze mooi zijn.
Net zoals dat hipster-knotje bij mannen.
Oh en het lijkt te kloppen wat je hier zegt! Ik heb het gisteren met alleen water uitgespoeld en daarnet fatsoenlijk geshampood en het zit steeds minder awkward aan de voorkant!quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:01 schreef Diana_VDH het volgende:
Je scheiding valt na een tijdje zoals je hem in eerste instantie dwingt. Je haar went eraan.
Binnen een jaar is het alweer zo lang dat het nauwelijks opvalt. Als je het andere haar dan iets korter knipt - hoeft niet eens dezelfde lengte - is het niet waarneembaar.quote:
Of je je scheiding de andere kant weer op draagtquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Binnen een jaar is het alweer zo lang dat het nauwelijks opvalt. Als je het andere haar dan iets korter knipt - hoeft niet eens dezelfde lengte - is het niet waarneembaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |